"Suzukawa" GSX-R 750W

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Ileri
Viestit: 717
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska

Viesti Kirjoittaja Ileri » To Touko 19, 2011 11:16 pm

Hommaa se Haynesi...

Hevimies
Viestit: 1818
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone

Viesti Kirjoittaja Hevimies » Pe Touko 20, 2011 12:23 am

Ileri kirjoitti:Hommaa se Haynesi...
nimenomaan. ite en tienny mitään moottoreista kun ekan kerran purin koneen, ja haynesin kanssa sen tein. ei paha

Motohörhö
Viestit: 364
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Motohörhö » Pe Touko 20, 2011 9:02 am

Hevimies kirjoitti:
Ileri kirjoitti:Hommaa se Haynesi...
nimenomaan. ite en tienny mitään moottoreista kun ekan kerran purin koneen, ja haynesin kanssa sen tein. ei paha
Kannattaa hevari vähän tarkistaa tuota viestiä :)
Ei nyt ihan putkeen ne sun kone rempat oo menneet :D :blah: :firing:

Avatar
Shelpy
Viestit: 269
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Honda X11 ja Suzuki LT-R 450

Viesti Kirjoittaja Shelpy » Pe Touko 20, 2011 12:46 pm

koneremppa "Hennessyn" tai "Haynesin" kanssa on melkosama jos ei oo mtn. käsitystä mitä tekee... :lol:
(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

Avatar
Jantze
Viestit: 228
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jantze » Pe Touko 20, 2011 12:48 pm

Motohörhö kirjoitti:
Hevimies kirjoitti:
Ileri kirjoitti:Hommaa se Haynesi...
nimenomaan. ite en tienny mitään moottoreista kun ekan kerran purin koneen, ja haynesin kanssa sen tein. ei paha
Kannattaa hevari vähän tarkistaa tuota viestiä :)
Ei nyt ihan putkeen ne sun kone rempat oo menneet :D :blah: :firing:
ite tiesin jotain otto moottoreista ja haynes autto... mut sit sattu kaikkee kivaaa
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people

Avatar
Pajatsu
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Pajatsu » Su Touko 22, 2011 8:48 pm

Elikkäs joo!

Pientä inspiraation puremaa saatu tässä vkl aikana ja asioita pistetty hiukan etenemään.

Koneen kohtalo on sellanen että se raijataan tuohon lähelle paikkaan nimeltä TS-Racing&Service kasaukseen.
Kallista mutta ainakin pitäis olla oikein kasattu ja tikissä kun tulee takaisin!
Sakun kanssa otetaan koulusta viikolla ykskaks lomapäivää ja laitellaan ulkokuori valmiiksi, ettei koneen tultua olis suht valmiiksi meikattu.

Jotain listantynkää mitä olis ennen ajoa :deal:

- Penkin pohja&penkki
- Takakatteen lopullinen sovitus ja maalaus
- Sähköjen järjestely ja reititys
- Maski laitella kiinni
- PALJON kiillottelua
- Takavalo ostaa ja keksiä sille paikka
+ jotain muuta vielä mitä nyt ei muista..

Tuon kanssa on vielä semmonen, että tarttis katsastaa 25kW:ksi, katsooko ne sillon koko pyörän, vai pelkästään tehot? Tietenki riippuu katsastajasta, mutta olisko jollain kertoa kokemuksia? :freak:

Toivottavasti tää tästä pikkuhiljaa alkais olemaan käyntikunnossa :upto:

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Viesti Kirjoittaja thelittleone » Su Touko 22, 2011 9:36 pm

Pajatsu kirjoitti:Koneen kohtalo on sellanen että se raijataan tuohon lähelle paikkaan nimeltä TS-Racing&Service kasaukseen.
Kallista mutta ainakin pitäis olla oikein kasattu ja tikissä kun tulee takaisin!
Uteliaana ihmisenä kiinnostaisi tietää mitä tuo mahtaa kustantaa? :freak2:
Eli jos kokoan omaan koneen itse niin teidän kuinka paljon voin juoda baarissa rahojani hyvällä omallatunnolla kun säästin ne kasaamalla itse. :lol:
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.

"The Fosse Way" better than good blowjob...

Hellkitty
Viestit: 1
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Hellkitty » Su Touko 22, 2011 9:41 pm

Tuon kanssa on vielä semmonen, että tarttis katsastaa 25kW:ksi, katsooko ne sillon koko pyörän, vai pelkästään tehot? Tietenki riippuu katsastajasta, mutta olisko jollain kertoa kokemuksia? :freak:
Eikai ne muutoskatsastuksessa muuta kato kun että tehot ovat alle sen 25kw.. Vai oonko ihan väärässä :freak:

jefffe
Viestit: 787
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 12:00 am
Paikkakunta: sc33 turbo, sc28

Viesti Kirjoittaja jefffe » Su Touko 22, 2011 10:02 pm

Hellkitty kirjoitti:
Tuon kanssa on vielä semmonen, että tarttis katsastaa 25kW:ksi, katsooko ne sillon koko pyörän, vai pelkästään tehot? Tietenki riippuu katsastajasta, mutta olisko jollain kertoa kokemuksia? :freak:
Eikai ne muutoskatsastuksessa muuta kato kun että tehot ovat alle sen 25kw.. Vai oonko ihan väärässä :freak:
Eeipä katso ei..

Avatar
Pajatsu
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Pajatsu » Su Touko 22, 2011 10:18 pm

thelittleone kirjoitti:
Pajatsu kirjoitti:Koneen kohtalo on sellanen että se raijataan tuohon lähelle paikkaan nimeltä TS-Racing&Service kasaukseen.
Kallista mutta ainakin pitäis olla oikein kasattu ja tikissä kun tulee takaisin!
Uteliaana ihmisenä kiinnostaisi tietää mitä tuo mahtaa kustantaa? :freak2:
Eli jos kokoan omaan koneen itse niin teidän kuinka paljon voin juoda baarissa rahojani hyvällä omallatunnolla kun säästin ne kasaamalla itse. :lol:
Joskus kyselin Tampereelta yhdestä liikkeestä niin antoivat arvioks koko koneelle 10-12h, 60e velotuksella, sillon se olis maksimissaan 720e.. Tuolla TS:llä velotus tais olla 58e/h, empä sitte tiiä miten kauan ne sitä vähtäävät.
Pitäs kumminkin olla ihan ammattihemmoja.

Varannu oon kumminkin toimintatonnin tän vehkeen kuntoolaittamiseen että sen puoleen sillä ''ei oo väliä''.. Kauheen loven se tekee opiskelijan lompakkoo

Eli saat juoda ihan hyvin muutaman vkl putkee Little :lol: :D

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Viesti Kirjoittaja thelittleone » Su Touko 22, 2011 10:31 pm

Pajatsu kirjoitti:Joskus kyselin Tampereelta yhdestä liikkeestä niin antoivat arvioks koko koneelle 10-12h, 60e velotuksella, sillon se olis maksimissaan 720e.. Tuolla TS:llä velotus tais olla 58e/h, empä sitte tiiä miten kauan ne sitä vähtäävät.
Pitäs kumminkin olla ihan ammattihemmoja.

Varannu oon kumminkin toimintatonnin tän vehkeen kuntoolaittamiseen että sen puoleen sillä ''ei oo väliä''.. Kauheen loven se tekee opiskelijan lompakkoo

Eli saat juoda ihan hyvin muutaman vkl putkee Little :lol: :D
Ei taida hirveen pitkälle riittää tuo raha mulla, mutta cypressi parka varmaan joutus juomaan ittensä henkiltä on se vaan niin monta kertaa purkanut ja kasannut sen Yamahan koneen :lol:

Avatar
out0
Viestit: 671
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R

Viesti Kirjoittaja out0 » Su Touko 22, 2011 11:06 pm

jefffe kirjoitti:
Hellkitty kirjoitti:
Tuon kanssa on vielä semmonen, että tarttis katsastaa 25kW:ksi, katsooko ne sillon koko pyörän, vai pelkästään tehot? Tietenki riippuu katsastajasta, mutta olisko jollain kertoa kokemuksia? :freak:
Eikai ne muutoskatsastuksessa muuta kato kun että tehot ovat alle sen 25kw.. Vai oonko ihan väärässä :freak:
Eeipä katso ei..
Vähän ukosta kiinni ... multa tarkistettiin sillon toi pönttö :lol: Ja hylky tuli sit sen osalta muutoskatsastukses :nono:
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)

Avatar
Pajatsu
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Pajatsu » Ma Touko 23, 2011 8:42 pm

Terveppä terve!

Hommia saatu taas hippasen liikkeelle. Kävin kyselemässä TS:ltä suoraan tuosta koneesta, antoivat ekaksi neuvoksi kysyä Moottoripyöräpurkaamo Korvanto- nimiseen puljuun. Ittellä tiedossa pulju jo kun sivukatteita metsästellyt, ja jotain takakatteita taannoin..

Mutta kumminkin, sanoivat että halvemmaksi tulee ostaa uusi kone, mikä mun mielestä ei pidä lainkaan paikkaansa kun arvioksi kasauksen hinnalle antoivat 400e? :freak: Kattotaan nyt Korvannon tarjonta ja/jos/kun sieltä mitään löydy niin kone tonne TS:lle.

Tuli myös pyörän ulkonäöllisiä juttuja aloteltua.
Ekaksi hommaksi otettiin UNDERIN muokkaus KAWAN TAKAKATTEESEEN. Ensiksi muutama pohdintahetki,PAHVIMALLI ja piirtämistä.
Saku sitte tarttu rälläkkää ja rupes TAITEILEEN underia oikeeseen muotoon.
Jokunen leikkaus, viilaus, ja hionta ja underi istui paikallaan mukavasti, NÄIN

Ostin tuolta TS:ltä siinä ollessani myös uudet tangonkiinnikkeet, kun vanhat myin kaverille. Kivannäköset ja pyörän kiillotettuun luukkin sopivat PALIKAT tarttu mukaan @ 40e.

Ja sitte vielä iskin ajankuluksi Dynacoilit kiinni runkoon, ilmesesti ihan hyvää kamaa nämä? TÄMMÖSET

Tulipas taas stooria, tärkeetä kumminkin että pyörä taas edistyy pikkuhiljaa! :firing: :firing:

P.S. Terveisiä Raumalta, lasikuitupöly on perseestä!
Kuva

Avatar
S^X
Viestit: 1048
Liittynyt: Ke Syys 06, 2006 12:00 am
Paikkakunta: K5 ja 636

Viesti Kirjoittaja S^X » Ma Touko 23, 2011 9:55 pm

En ymmärrä miksi pitäisi hommata uusi kone jonka sisuskaluista ei ole mitään tietoa kun teillä on kummiskin valmis (pala)peli jossa jo sisuskaluja hieman hiposteltu ?
Ihme kommentti huoltofirmalta :freak:

Avatar
Pajatsu
Viestit: 74
Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Pajatsu » Ma Touko 23, 2011 10:12 pm

S^X kirjoitti:En ymmärrä miksi pitäisi hommata uusi kone jonka sisuskaluista ei ole mitään tietoa kun teillä on kummiskin valmis (pala)peli jossa jo sisuskaluja hieman hiposteltu ?
Ihme kommentti huoltofirmalta :freak:
Itekki vähä ihmettelin, luulis niille se raha kumminkin kelpaavan.. No mut sinne se kumminkin menee parsittavaks.

Viimeviestiin vähän lisäyksenä kun pääs muutama unohtumaan, eli vielä mitä tänään tuli laiteltua ->

Sipistelin sähköjä hiukan, huonosti voi vielä mitään reitittää kun konetta ei ole.. Mutta hiukan KATTELIN mitäs kaikkea siellä on.. Johtohelvettihän se siellä :freak:
Siinä sitte ku kattelin ni päätin iskeä sekaan VARASHÄLYTTIMEN. Vehje toimii niin, että jos avain on lukossa ja hälytin päällä -> väännät avaimesta virrat niin hälytin alkaa pauhaamaan. Saa pois/päälle avaimenperästä. Ihan näppärä.

Ja lopuks vielä alottelin takavanteen TEIPIN poistoa. Jatkunee kun saa kuumailmapuhaltimen.

Jos nyt olis päivyttelyt tältä päivältä :wavey:

Vastaa Viestiin