"Suzukawa" GSX-R 750W
- Ileri
- Viestit: 717
- Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska
-
- Viestit: 364
- Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 1:00 am
- Jantze
- Viestit: 228
- Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am
ite tiesin jotain otto moottoreista ja haynes autto... mut sit sattu kaikkee kivaaaMotohörhö kirjoitti:Kannattaa hevari vähän tarkistaa tuota viestiäHevimies kirjoitti:nimenomaan. ite en tienny mitään moottoreista kun ekan kerran purin koneen, ja haynesin kanssa sen tein. ei pahaIleri kirjoitti:Hommaa se Haynesi...
Ei nyt ihan putkeen ne sun kone rempat oo menneet![]()
![]()
![]()
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people
- Pajatsu
- Viestit: 74
- Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am
Elikkäs joo!
Pientä inspiraation puremaa saatu tässä vkl aikana ja asioita pistetty hiukan etenemään.
Koneen kohtalo on sellanen että se raijataan tuohon lähelle paikkaan nimeltä TS-Racing&Service kasaukseen.
Kallista mutta ainakin pitäis olla oikein kasattu ja tikissä kun tulee takaisin!
Sakun kanssa otetaan koulusta viikolla ykskaks lomapäivää ja laitellaan ulkokuori valmiiksi, ettei koneen tultua olis suht valmiiksi meikattu.
Jotain listantynkää mitä olis ennen ajoa
- Penkin pohja&penkki
- Takakatteen lopullinen sovitus ja maalaus
- Sähköjen järjestely ja reititys
- Maski laitella kiinni
- PALJON kiillottelua
- Takavalo ostaa ja keksiä sille paikka
+ jotain muuta vielä mitä nyt ei muista..
Tuon kanssa on vielä semmonen, että tarttis katsastaa 25kW:ksi, katsooko ne sillon koko pyörän, vai pelkästään tehot? Tietenki riippuu katsastajasta, mutta olisko jollain kertoa kokemuksia?
Toivottavasti tää tästä pikkuhiljaa alkais olemaan käyntikunnossa
Pientä inspiraation puremaa saatu tässä vkl aikana ja asioita pistetty hiukan etenemään.
Koneen kohtalo on sellanen että se raijataan tuohon lähelle paikkaan nimeltä TS-Racing&Service kasaukseen.
Kallista mutta ainakin pitäis olla oikein kasattu ja tikissä kun tulee takaisin!
Sakun kanssa otetaan koulusta viikolla ykskaks lomapäivää ja laitellaan ulkokuori valmiiksi, ettei koneen tultua olis suht valmiiksi meikattu.
Jotain listantynkää mitä olis ennen ajoa
- Penkin pohja&penkki
- Takakatteen lopullinen sovitus ja maalaus
- Sähköjen järjestely ja reititys
- Maski laitella kiinni
- PALJON kiillottelua
- Takavalo ostaa ja keksiä sille paikka
+ jotain muuta vielä mitä nyt ei muista..
Tuon kanssa on vielä semmonen, että tarttis katsastaa 25kW:ksi, katsooko ne sillon koko pyörän, vai pelkästään tehot? Tietenki riippuu katsastajasta, mutta olisko jollain kertoa kokemuksia?
Toivottavasti tää tästä pikkuhiljaa alkais olemaan käyntikunnossa
- thelittleone
- Viestit: 1482
- Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin
Uteliaana ihmisenä kiinnostaisi tietää mitä tuo mahtaa kustantaa?Pajatsu kirjoitti:Koneen kohtalo on sellanen että se raijataan tuohon lähelle paikkaan nimeltä TS-Racing&Service kasaukseen.
Kallista mutta ainakin pitäis olla oikein kasattu ja tikissä kun tulee takaisin!
Eli jos kokoan omaan koneen itse niin teidän kuinka paljon voin juoda baarissa rahojani hyvällä omallatunnolla kun säästin ne kasaamalla itse.
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.
"The Fosse Way" better than good blowjob...
"The Fosse Way" better than good blowjob...
-
- Viestit: 1
- Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:00 am
-
- Viestit: 787
- Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: sc33 turbo, sc28
Eeipä katso ei..Hellkitty kirjoitti:Eikai ne muutoskatsastuksessa muuta kato kun että tehot ovat alle sen 25kw.. Vai oonko ihan väärässäTuon kanssa on vielä semmonen, että tarttis katsastaa 25kW:ksi, katsooko ne sillon koko pyörän, vai pelkästään tehot? Tietenki riippuu katsastajasta, mutta olisko jollain kertoa kokemuksia?![]()
![]()
- Pajatsu
- Viestit: 74
- Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am
Joskus kyselin Tampereelta yhdestä liikkeestä niin antoivat arvioks koko koneelle 10-12h, 60e velotuksella, sillon se olis maksimissaan 720e.. Tuolla TS:llä velotus tais olla 58e/h, empä sitte tiiä miten kauan ne sitä vähtäävät.thelittleone kirjoitti:Uteliaana ihmisenä kiinnostaisi tietää mitä tuo mahtaa kustantaa?Pajatsu kirjoitti:Koneen kohtalo on sellanen että se raijataan tuohon lähelle paikkaan nimeltä TS-Racing&Service kasaukseen.
Kallista mutta ainakin pitäis olla oikein kasattu ja tikissä kun tulee takaisin!
Eli jos kokoan omaan koneen itse niin teidän kuinka paljon voin juoda baarissa rahojani hyvällä omallatunnolla kun säästin ne kasaamalla itse.![]()
Pitäs kumminkin olla ihan ammattihemmoja.
Varannu oon kumminkin toimintatonnin tän vehkeen kuntoolaittamiseen että sen puoleen sillä ''ei oo väliä''.. Kauheen loven se tekee opiskelijan lompakkoo
Eli saat juoda ihan hyvin muutaman vkl putkee Little
- thelittleone
- Viestit: 1482
- Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin
Ei taida hirveen pitkälle riittää tuo raha mulla, mutta cypressi parka varmaan joutus juomaan ittensä henkiltä on se vaan niin monta kertaa purkanut ja kasannut sen Yamahan koneenPajatsu kirjoitti:Joskus kyselin Tampereelta yhdestä liikkeestä niin antoivat arvioks koko koneelle 10-12h, 60e velotuksella, sillon se olis maksimissaan 720e.. Tuolla TS:llä velotus tais olla 58e/h, empä sitte tiiä miten kauan ne sitä vähtäävät.
Pitäs kumminkin olla ihan ammattihemmoja.
Varannu oon kumminkin toimintatonnin tän vehkeen kuntoolaittamiseen että sen puoleen sillä ''ei oo väliä''.. Kauheen loven se tekee opiskelijan lompakkoo
Eli saat juoda ihan hyvin muutaman vkl putkee Little![]()
![]()
- out0
- Viestit: 671
- Liittynyt: La Kesä 27, 2009 12:00 am
- Paikkakunta: GSX-R
Vähän ukosta kiinni ... multa tarkistettiin sillon toi pönttöjefffe kirjoitti:Eeipä katso ei..Hellkitty kirjoitti:Eikai ne muutoskatsastuksessa muuta kato kun että tehot ovat alle sen 25kw.. Vai oonko ihan väärässäTuon kanssa on vielä semmonen, että tarttis katsastaa 25kW:ksi, katsooko ne sillon koko pyörän, vai pelkästään tehot? Tietenki riippuu katsastajasta, mutta olisko jollain kertoa kokemuksia?![]()
![]()
Helvetti jäätyi. Se siitäkin sitten...
(Bomber Magazine 5/2009)
(Bomber Magazine 5/2009)
- Pajatsu
- Viestit: 74
- Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am
Terveppä terve!
Hommia saatu taas hippasen liikkeelle. Kävin kyselemässä TS:ltä suoraan tuosta koneesta, antoivat ekaksi neuvoksi kysyä Moottoripyöräpurkaamo Korvanto- nimiseen puljuun. Ittellä tiedossa pulju jo kun sivukatteita metsästellyt, ja jotain takakatteita taannoin..
Mutta kumminkin, sanoivat että halvemmaksi tulee ostaa uusi kone, mikä mun mielestä ei pidä lainkaan paikkaansa kun arvioksi kasauksen hinnalle antoivat 400e?
Kattotaan nyt Korvannon tarjonta ja/jos/kun sieltä mitään löydy niin kone tonne TS:lle.
Tuli myös pyörän ulkonäöllisiä juttuja aloteltua.
Ekaksi hommaksi otettiin UNDERIN muokkaus KAWAN TAKAKATTEESEEN. Ensiksi muutama pohdintahetki,PAHVIMALLI ja piirtämistä.
Saku sitte tarttu rälläkkää ja rupes TAITEILEEN underia oikeeseen muotoon.
Jokunen leikkaus, viilaus, ja hionta ja underi istui paikallaan mukavasti, NÄIN
Ostin tuolta TS:ltä siinä ollessani myös uudet tangonkiinnikkeet, kun vanhat myin kaverille. Kivannäköset ja pyörän kiillotettuun luukkin sopivat PALIKAT tarttu mukaan @ 40e.
Ja sitte vielä iskin ajankuluksi Dynacoilit kiinni runkoon, ilmesesti ihan hyvää kamaa nämä? TÄMMÖSET
Tulipas taas stooria, tärkeetä kumminkin että pyörä taas edistyy pikkuhiljaa!

P.S. Terveisiä Raumalta, lasikuitupöly on perseestä!
Hommia saatu taas hippasen liikkeelle. Kävin kyselemässä TS:ltä suoraan tuosta koneesta, antoivat ekaksi neuvoksi kysyä Moottoripyöräpurkaamo Korvanto- nimiseen puljuun. Ittellä tiedossa pulju jo kun sivukatteita metsästellyt, ja jotain takakatteita taannoin..
Mutta kumminkin, sanoivat että halvemmaksi tulee ostaa uusi kone, mikä mun mielestä ei pidä lainkaan paikkaansa kun arvioksi kasauksen hinnalle antoivat 400e?
Tuli myös pyörän ulkonäöllisiä juttuja aloteltua.
Ekaksi hommaksi otettiin UNDERIN muokkaus KAWAN TAKAKATTEESEEN. Ensiksi muutama pohdintahetki,PAHVIMALLI ja piirtämistä.
Saku sitte tarttu rälläkkää ja rupes TAITEILEEN underia oikeeseen muotoon.
Jokunen leikkaus, viilaus, ja hionta ja underi istui paikallaan mukavasti, NÄIN
Ostin tuolta TS:ltä siinä ollessani myös uudet tangonkiinnikkeet, kun vanhat myin kaverille. Kivannäköset ja pyörän kiillotettuun luukkin sopivat PALIKAT tarttu mukaan @ 40e.
Ja sitte vielä iskin ajankuluksi Dynacoilit kiinni runkoon, ilmesesti ihan hyvää kamaa nämä? TÄMMÖSET
Tulipas taas stooria, tärkeetä kumminkin että pyörä taas edistyy pikkuhiljaa!
P.S. Terveisiä Raumalta, lasikuitupöly on perseestä!

- Pajatsu
- Viestit: 74
- Liittynyt: Ti Marras 09, 2010 1:00 am
Itekki vähä ihmettelin, luulis niille se raha kumminkin kelpaavan.. No mut sinne se kumminkin menee parsittavaks.S^X kirjoitti:En ymmärrä miksi pitäisi hommata uusi kone jonka sisuskaluista ei ole mitään tietoa kun teillä on kummiskin valmis (pala)peli jossa jo sisuskaluja hieman hiposteltu ?
Ihme kommentti huoltofirmalta![]()
Viimeviestiin vähän lisäyksenä kun pääs muutama unohtumaan, eli vielä mitä tänään tuli laiteltua ->
Sipistelin sähköjä hiukan, huonosti voi vielä mitään reitittää kun konetta ei ole.. Mutta hiukan KATTELIN mitäs kaikkea siellä on.. Johtohelvettihän se siellä
Siinä sitte ku kattelin ni päätin iskeä sekaan VARASHÄLYTTIMEN. Vehje toimii niin, että jos avain on lukossa ja hälytin päällä -> väännät avaimesta virrat niin hälytin alkaa pauhaamaan. Saa pois/päälle avaimenperästä. Ihan näppärä.
Ja lopuks vielä alottelin takavanteen TEIPIN poistoa. Jatkunee kun saa kuumailmapuhaltimen.
Jos nyt olis päivyttelyt tältä päivältä