600 gsxf levveempää vannetta ja kumia??

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Kkallioj
Viestit: 855
Liittynyt: Su Helmi 19, 2006 1:00 am
Paikkakunta: origiSRAD, minisuper-Honda ja minimoto

Viesti Kirjoittaja Kkallioj » Ti Elo 02, 2011 2:59 pm

Mulla olis tarjolla joutilas täydellinen SRADin 6" takavanne vetopekkoineen ja levyn kera (kuluneella) 190/50-kumilla. Osta siitä ja sitten vain swingiä levittelemään. Tai virität kiinni SRADin swingin, sekin löytyy.

mizaa
Viestit: 101
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2011 12:00 am
Paikkakunta: Ruohonleikkurin ja mopon sekotus

Viesti Kirjoittaja mizaa » Ti Elo 02, 2011 9:00 pm

Tuolla jo joku mainitsi mulle, että pitäs opetella ymmärtään luettua vai miten se oli..noh..olenko mie se joka ei ny ymmärrä kysymystä ja niihin selitystä jos kysyn..kuinka levee vanne sinne menee kumeineen..enkä toki sitä miten se vanne vaihetaan..pultilla kai tuo vanne tais olla kiinni..vai näyttiköhän se vaan siltä..


Kyllä mie tiiän että tämä on huvittavaa luettavaa..itelläkö on tapana kysyä eka ja pilata sitten vasta..teillä nähtävästi jotenki muuten.

Avatar
tmz
Viestit: 1382
Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Tonninen RääRää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tmz » Ti Elo 02, 2011 9:21 pm

mizaa kirjoitti:Tuolla jo joku mainitsi mulle, että pitäs opetella ymmärtään luettua vai miten se oli..noh..olenko mie se joka ei ny ymmärrä kysymystä ja niihin selitystä jos kysyn..kuinka levee vanne sinne menee kumeineen..enkä toki sitä miten se vanne vaihetaan..pultilla kai tuo vanne tais olla kiinni..vai näyttiköhän se vaan siltä..


Kyllä mie tiiän että tämä on huvittavaa luettavaa..itelläkö on tapana kysyä eka ja pilata sitten vasta..teillä nähtävästi jotenki muuten.
ihan turhaa siinä täriset.

suunnittelet siihen mopoon vaikka mitä ja sitten kyselet jotain ihan ihmeellisiä täällä. asioita, joihin saa vastauksen kun tuijottaa sitä pyörän persettä vaikka minuutin verran. ei se mitään vittuilua ole, jos sulle sanotaan että noilla taidoilla/oma-aloitteisuudella ei kannata pärrää ruveta rakentamaan. se ei ole vittuilua, vaan helvetin hyvä vinkki... :)

tuo otsikko kannattas varmaan korjata. otsikossa 600 gixeri ja sitten kyselet gsx-f:n perseestä täällä? :eek:
Viimeksi muokannut tmz, Ti Elo 02, 2011 9:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HP-Garage

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Ti Elo 02, 2011 9:22 pm

mizaa kirjoitti:Tuolla jo joku mainitsi mulle, että pitäs opetella ymmärtään luettua vai miten se oli..noh..olenko mie se joka ei ny ymmärrä kysymystä ja niihin selitystä jos kysyn..kuinka levee vanne sinne menee kumeineen..enkä toki sitä miten se vanne vaihetaan..pultilla kai tuo vanne tais olla kiinni..vai näyttiköhän se vaan siltä..


Kyllä mie tiiän että tämä on huvittavaa luettavaa..itelläkö on tapana kysyä eka ja pilata sitten vasta..teillä nähtävästi jotenki muuten.


öööö, oisko helppoa sillai päin tuo homma että, mittat sen oman leveyden eli holkista holkkiin swingin välistä sen leveyden, sitte kyselet vaikka täältä eri pyöristä sitä samaa leveyttä? ni saattas natsaa jossain kohti... anteeksi kirjotus virheistä,mkaatu aamulla kahvit näppikselle...

RAUDO
Viestit: 285
Liittynyt: Pe Tammi 19, 2007 1:00 am
Paikkakunta: 750 K-1

Viesti Kirjoittaja RAUDO » Ti Elo 02, 2011 10:00 pm

Edellisiin nurinoihin puuttumati neljäpuolikasvanne sopii ihan suoriltaan. Ja ei muutako rohkeesti vaan toteuttamaan omia ajatuksia kaikki meistä joutuvat alusta aloittamaan (toki ehkä kaikkea ei tarvi kysyy, voi ehkä joskus itekkin miettii).
Mut ei muutako onnee valitsemallasi tiellä.
<li>Totuus on usein taruakin ihmeellisempi.</li>

mizaa
Viestit: 101
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2011 12:00 am
Paikkakunta: Ruohonleikkurin ja mopon sekotus

Viesti Kirjoittaja mizaa » Ke Elo 03, 2011 9:38 am

tmz kirjoitti:
mizaa kirjoitti:Tuolla jo joku mainitsi mulle, että pitäs opetella ymmärtään luettua vai miten se oli..noh..olenko mie se joka ei ny ymmärrä kysymystä ja niihin selitystä jos kysyn..kuinka levee vanne sinne menee kumeineen..enkä toki sitä miten se vanne vaihetaan..pultilla kai tuo vanne tais olla kiinni..vai näyttiköhän se vaan siltä..


Kyllä mie tiiän että tämä on huvittavaa luettavaa..itelläkö on tapana kysyä eka ja pilata sitten vasta..teillä nähtävästi jotenki muuten.
ihan turhaa siinä täriset.

suunnittelet siihen mopoon vaikka mitä ja sitten kyselet jotain ihan ihmeellisiä täällä. asioita, joihin saa vastauksen kun tuijottaa sitä pyörän persettä vaikka minuutin verran. ei se mitään vittuilua ole, jos sulle sanotaan että noilla taidoilla/oma-aloitteisuudella ei kannata pärrää ruveta rakentamaan. se ei ole vittuilua, vaan helvetin hyvä vinkki... :)

tuo otsikko kannattas varmaan korjata. otsikossa 600 gixeri ja sitten kyselet gsx-f:n perseestä täällä? :eek:


Sori otin aivot käyttöön ja hoksasin asioita..sori en alusksi hoksinu että otsakkeella tarkotetaan nimenomaan ärrä sukisukia..noh..ei se mitään onneksi ei oltu lentokoneessa..korjaan asian..ja mittomalla ja tutkimalla tietusti hoksaan kaikki..olen vaan aina kuullut saman runon että ei se aina mene että niin ja näin..mutta tässä tapauksessa näemmä..olen pahoillani että joudutte tinkaamaan keskenäänki minun fiksuista kysymyksistä :D

Vastaa Viestiin