Jos virtaa ja kiinnostusta riittää, niin kannattaa askarrella hukkaportin kello kääntämään siipiä. Sillä saa ainakin siivet kunnolla auki ahtojen noustessa ja luultavasti tehoaluetta saa venytettyä vähän alaspäinkin. Kannattaa vaan heti alkuun pistää mukaan riittävällä säätövaralla olevat stoppariruuvit molemmille ääriasennoille, niille luultavasti tulee käyttöä.pekasus kirjoitti:Kilon paikkeilla paineet,siivet kiinteässä asennossa n.puolessa välissä.
Pakopainetta pitäis mittailla,siitä näkis vähän suuntaa kuinka paljon ahdistaa.
Siipiä kääntämällä sais kyllä alemmas voimaa mutta nousee varmasti pakopaine/lämpö,ja saa sulaa metallia aikaan.
Pakopainemittari on kyllä ihan hyödyllinen kapistus noita siipiä säädellessä.
Tuohon vielä esimerkkikäppyrät siitä miten GSX reagoi siipien kääntelyyn joskus aikoinaan. Tosin kiinni-asento ei ollut mitenkään erityisen kiinni tässä tapauksessa. Säätövaraa pienemmälle päin olisi ollut vielä paljon, mutta tuo oli suunnilleen pienin asento jolla kone ei tukehtunut totaalisesti missään tilanteessa.