skulls and eights - minun iiöö

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
hotshot
Viestit: 412
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: kasa blade rojua + 3 mäntäinen i/ö

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja hotshot » Ma Helmi 25, 2013 10:21 pm

Jotenkin se aina pistää huvittamaan lukea iltapäivälehdistä ja seurata muusta valta-mediasta kun ihmiset joiden elämä on muka niin tylsää, loppuun koluttua, turhaa ja päivästä toiseen samaa oravanpyörässä juoksemista, että tarvitsee hakemalla hakea jostain kummallisista asioista uusia kiksejä että edes ylipäätäänsä tuntisi enää jotain. Jum*lauta siitähän tehdään nykyään elokuviakin. Syytä siihen en tiedä, en edes siihen miksi se itseäni huvittaa, mutta lääkkeeksi voisin suositella (kerrankin tavanomaisesta reseptistäni poiketen, joka siis sisältää suuren annoksen lemmyn ja mukavien poikien tuotantoa, joka kyllä yleensä toimii vaivaan kuin vaivaan,) aloittamaan harrastuksen nimeltä moottoripyörien rakentelun.

Tämä kun tuntuu olevan sellaista hommaa, jossa olen näiden vuosien aikana kohdannut kyllä sellaisia tuntemuksia, että ainakaan itse en samanlaisia fiilisten laidasta laitaan seilaamista ole huomannut mitään muuta harrastusta tehdessäni vaikka nuoruudessa harrastettua tai ainakin kokeiltua on tullut melkeimpä kaikkea mahdollista.. ainakin urheilun siis saralla.

Joten kysymys jonka itsellenikin jouduin (taas) esittämään oli, että miltäs se nyt sitten niinkun tuntuu? Viitaten siis tosiasiaan, että periaatteessa kaikki 59 päivän aikana hallilla aikaan saatu (jos ei lasketa takaswingiä ja muutamia muita pieniä juttuja) on tullut todettua ja vieläpä huolella täysin hyödyttömäksi? Ja kuten monesti muillakin kertaa taas löytyi jotain uutta. Tajusin nimittäin olevani niin v*ttuuntunut ja väsynyt epäonnistumaan tämän kyseisen projektin suhteen päivästä toiseen, etten enää jaksanut olla edes vihainen (vaikka lokeroisinkin itseni lähtökohtaisesti hyvinkin negatiiviseksi persoonaksi).

Mietiskelin kaikki mahdolliset vaihtoehdot, joita minulla käytettäväni olisi ja päädyin siihen ettei minulla yksinkertaisesti olisi mitään muuta mahdollisuutta kuin amerikkalaisittain sanottuna "pull the plug and quit" eli siis luovuttaa tai sitten lisätä kierroksia koneeseen yrittää kovempaa.

Valitsin siis vaihtoehdoista jälkimmäisen ja aloin tekemään sitä mitä ilmeisesti parhaiten osaan (jos tätäkin murhenäytelmää muutaman sivun verran tavaa), eli siis aloitin uudelleen. :lol:

Päivät nro.60-61

Kaiken vanhan pois purettuani aloin kumeisesti etsiä ahtimelleni uutta paikkaa. Ensimmäisenä kohdistin vihani vanhoihin takahäkin ylä-putkiin, jotka tuntuivat kokoajan olevan tiellä. Ne muutes irtosivat sellaisella vauhdilla, että ei olisi kerennyt edes laikalle jatkojohtoa seinään kytkemään eli siis "luolamiesmäisesti" käsisahalla. Kokonaisen illan ylisuurta kiinan-perunaa eripaikkoihin kokeiltuani huomasin löytäneeni aivan uusia lihaksen tapaisia kipeitä kohtia käsivarsistani, mutta myös paikan johon sen mahdollisesti mahtumaan saisi. Siis edes jollaintavoin. Vetäisin limpun kiinni muutamalla maatumattomalla siteellä ja ihmettelin lisää päätä oikealta vasemmalle pyöritellen.


Kuva


Kuva


Kuva


Aikani päätä pyöriteltyäni, kiroten ahtimen suurta ulkokokoa ja tottakai vastaavasti rungon ahtautta päätin tehdä osat sen mukaan mitä tilaa oli. Kerrottakoon nyt vielä selvennykseksi että ahtimen vaihto pienenpään ei olisi vaihtoehto. Toisin sanoen tavalla tai toisella se sinne tulisi mahtumaan ja jos joku oli varmaa niin SE oli.

Silppusin vanhan painekotelon osiin jättäen siitä jäljelle pelkästään pääty-laipan johon leikkelin samaisesta 2,5 millin pellistä siivun joka tulisi muodostamaan kotelon paksuuden. Vasaraa, ruuvipenkkiä lisää vasaraa, pyöreää vastinta ja parilla pisteellä koteloon kiinni.


Kuva


Seuraavaksi leikkeilin pahvista sapluunat tyhjiin reikiin ja niiden avustuksella pellistä suorat palaset reikien täytteeksi.


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Ja lopuksi hitsasin palaset paikoilleen reikiin ja mietin kuumeisesti olisiko se avain toimivampaan pyörään nyt sitten tässä vai jälleen uusi pettymyksen aiheuttaja. Päätin etten käyttäisi kallisarvoista aikaani enää turhaan murehtimiseen vaan että sille olisi aikaa varmasti sittenkin jos ei se toimisikaan.


Kuva


stay tuned ja sitärataa..

:wavey:

pekasus
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Paikkakunta: XJR1300/XB12/990 Adventure

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja pekasus » To Helmi 28, 2013 11:33 pm

Kuulolla on oltu... hiilivetyjä taas putkesta..

Ohjelmasta "Silminnäkijä"

pekasus
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Paikkakunta: XJR1300/XB12/990 Adventure

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja pekasus » La Maalis 02, 2013 12:18 am

Horo tämä oli kakkos pesä aivan liian väljä..
Naurattaa vieläkin (positiivisessä mielessä) kun "pojille" sanoin että otetaan penkin tulosteeseen ahtopaineet...
Sehän piru jo kymppitonnissa kirposi ahdoille..
Ei mitään hyviä tuloksia saatiin kaikki uutta opittiin, tästä on hyvä jatkaa,
Päällikkö itse todennäk. postaa lisää illan kokemuksista.
En voi kuin hattua nostaa näille kokeiluille mitä tämän moottorin kimpussa tehty...itse etsisin jakareita vieläkin naapurin metsästä!!

edit. kolmen tähden jallupullon juotuaan.. katson päivityksen..
(meneehän se syntymäpäivä näinkin)

Avatar
hotshot
Viestit: 412
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: kasa blade rojua + 3 mäntäinen i/ö

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja hotshot » La Maalis 02, 2013 1:25 pm

pekasus kirjoitti:Kuulolla on oltu... hiilivetyjä taas putkesta..

Ohjelmasta "Silminnäkijä"
pekasus kirjoitti:Horo tämä oli kakkos pesä aivan liian väljä..
Naurattaa vieläkin (positiivisessä mielessä) kun "pojille" sanoin että otetaan penkin tulosteeseen ahtopaineet...
Sehän piru jo kymppitonnissa kirposi ahdoille..
Ei mitään hyviä tuloksia saatiin kaikki uutta opittiin, tästä on hyvä jatkaa,
Päällikkö itse todennäk. postaa lisää illan kokemuksista.
En voi kuin hattua nostaa näille kokeiluille mitä tämän moottorin kimpussa tehty...itse etsisin jakareita vieläkin naapurin metsästä!!

edit. kolmen tähden jallupullon juotuaan.. katson päivityksen..
(meneehän se syntymäpäivä näinkin)
Ja mä kun ajattelin, että olisin tänään pitänyt "moottoripyörä-vapaan-lauantain", mutta eihän se niin taas mennyt :lol: :lol:

Onneksi olkoon (jokos se 30 tuli täyteen :)) ja vielä kerran erittäin paljon kiitoksia korvaamattomasta avusta.

:wavey:

Avatar
hotshot
Viestit: 412
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: kasa blade rojua + 3 mäntäinen i/ö

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja hotshot » La Maalis 02, 2013 1:26 pm

Päivät nro.62-65

Otin ihan kokonaisen viikonlopun aikaa (perheeltä ja kaikilta muilta projekteilta) itselleni ja suzukilleni, päättäen jättää kaikki hipistelyt ja hi-fi-stelyt tois-sijaiseksi ja keskittyä oikeasti siihen että laitoksen saisi käymään ja näinollen tämän "61 päiväisen oravanpyörän" edes jollain tapaa pysähdyksiin.

Menin tallille perjantaina töiden jälkeen meiningillä: "tulos tai ulos" ja päätin, ettei kotia olisi asiaa ennenkuin ahdin roikkuisi tukevasti rungosta (oikealla paikalla) ja polttoaine puoli olisi valmiudessaan.

Imusarjaan reikä ja putki arvioidulle kohdalle, jonka jälkeen ihmettelin mihin kaikkeen ahdin tulisi ottamaan kiinni ja kuinka paljon. Todettuani tilanteen piirtelin "girurgimaisen tarkasti" kohteeni kevennys-kohdat, purkasin mutkan lattialle ja "hellävaraisesti" :D rälläkällä kutittelin ylimääräiset painot pölynä lattialle. Tai itseasiassa en kyllä tiedä viekö tässätapauksessa laikkakone asentajaa vaiko toisinpäin, mutta mitä sillä on väliä, vain lopputuloksella on. :lol:

Mullehan kun ei v*ttuilla, edes kiinalais-saksalais-japanilais-suomalaisella yhteistyöllä valmistuneet ylisuuret ahtimet. UGH!


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Osat puhtaaksi, ahdin kasaan ja totesin lopputuloksen vastaavan tavoitetta. Valmiusaste näin ollen oli: "mahduthan sinä sinne kyllä!"

Seuraavaksi tekaisin ahtimelle korvakon ja kokeilin kuinka paketin (eli siis ahtimen ja imusarjan) saisi yhdistettyä letkulla.


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kellon ollessa kaksi tuntia seuraavan vuorokauden puolella päätin lähteä kotia hetkeksi ummistamaan väsyneet silmäni.


Lauantaina heti (edelleen väsyneiden tuntoisten) silmien auettua hyökkäsin välittömästi kauppaan hakemaan "lastillisen kofeiinipitoisia tuotteita", jonka jälkeen heti vaijeri tiukalla hallille. Tänään päätin ettei kotia olisi niinkun mitään asiaa ennen kuin uusi pakosarja putkineen olisi "hyvällä mallilla". Ja jos joku olisi varma niin SE, että maailman parasta mäkihyppääjää ei tultaisi enää ikinä näkemään oikeudessa ja että se pakosarja mallillaan kotialähtiessani olisi. Seuraavan noin 12-14 tunnin aikana tapahtui seuraavaa.

Irrottelin trash-hi-muran korvakoistaa ja nakkasin "ei tällähetkellä käytettävien osien" laatikkoon, koska sen sovittamiseen en aikaa aikonut uhrata. "ykkös evoluution" pakosarja lattialle, kaikki putket poikki ja käyrät takaisin kanteen. Kasa "post-it" tyyppisiä k*sen keltaisia lappuja nokan eteen ja neljän "t*ssu-kynä" taideteoksen jälkeen koin mielestä valaistumisen ja ehkäpä jopa "uskoon tulemisen" (enkä tarkoita sitä pastoria). Uhrilahjaksi pyörälleni kaivoin hyllystä jonkun vanhan kawas*akelin käyrästön, josta tuntematta yhtään katumusta varastin kollektorin ja muutaman mutkaisan putken palasen. Muutama mutka ja hitsisauma myöhemmin uskoin sarjan olevan hyvällä mallilla.


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Tai siis uskoin siihen asti, että tajusin tehneeni sen "hetken-hurmoksessa ja kaasu pohjassa" touhutessani väärään suuntaan.. :lol: :lol:

Mussutin välipalan (kaksi hampurilaista oikeaoppisesti muoviseen pakkaukseensa sulatettuna) naamaan ja tein saman homman vielä kertaalleen, tälläkertaa peilikuvana siis. :lol: :nono: :lol:


Kuva


Kuva


Päätin hidastaa edellisten tulosten peusteella sisäisen reaktorini nopeutta kokonaiset "ukr*inalaiset 7 prosenttia", ettei "harmittomia pikku vikoja" enää pääsisi syntymään.

Seuraavaksi pyörittelin laikkakoneen ja käsieni avustuksella rosterimutkista kasaan sellaisen puken, että hetken aikaa olin itsekkin sanaton. Tästä selvittyäni etsisikelin kollektorin "kahdesta-yhteen" muuttavan putken, sille mutkan ja totesin muutaman hitsi-pisteen jälkeen pakokaasun reitityksen ahtimeen olevan mallillaan.


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Olin aivan uskomattoman väsynyt ja tunsin, että pumppu rintakehän alapuolella hakkasi aivan kuin sillä olisi ranskalaisien auto-mobiilien vikakoodeja lainatakseni "sytytyskatkoksia sylinterissä numero kaksi" ja päätin antaa itselleni luvan lähteä kotiin katselemaan silmäluomia sisäpuolelta päin.

Sunnuntaina sama aamu rutiini kuin lauantaina ja vuorossa oli hitsaus-päivä. Ennen hitsaus-urakan aloitusta oli kuitenkin vielä vuorossa pakoputken ahtimelta ulkoilmaan valmistus, jonka tehtyäni hitsasin putkistoja putkeen ainakin sen kuusi tuntia. Seuraavassa kuvat viikonlopun aikaan syntyneistä osista hitsaamattomana ja hitsattuina.


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Loppukevennyksenä kerrottakoon, ettei "asennushousujen" polvi, joka oli myös tehnyt kovasti hommia koko viikonlopun ollut tällä kertaa yhtä kovaa tekoa kuin itse asentaja. :lol:


Kuva


:wavey:

pekasus
Viestit: 177
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Paikkakunta: XJR1300/XB12/990 Adventure

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja pekasus » La Maalis 02, 2013 8:10 pm

hotshot kirjoitti:
pekasus kirjoitti:Kuulolla on oltu... hiilivetyjä taas putkesta..

Ohjelmasta "Silminnäkijä"
pekasus kirjoitti:Horo tämä oli kakkos pesä aivan liian väljä..
Naurattaa vieläkin (positiivisessä mielessä) kun "pojille" sanoin että otetaan penkin tulosteeseen ahtopaineet...
Sehän piru jo kymppitonnissa kirposi ahdoille..
Ei mitään hyviä tuloksia saatiin kaikki uutta opittiin, tästä on hyvä jatkaa,
Päällikkö itse todennäk. postaa lisää illan kokemuksista.
En voi kuin hattua nostaa näille kokeiluille mitä tämän moottorin kimpussa tehty...itse etsisin jakareita vieläkin naapurin metsästä!!

edit. kolmen tähden jallupullon juotuaan.. katson päivityksen..
(meneehän se syntymäpäivä näinkin)
Ja mä kun ajattelin, että olisin tänään pitänyt "moottoripyörä-vapaan-lauantain", mutta eihän se niin taas mennyt :lol: :lol:

Onneksi olkoon (jokos se 30 tuli täyteen :)) ja vielä kerran erittäin paljon kiitoksia korvaamattomasta avusta.

:wavey:
Oho menin pirtu päissään vähän edelle,päivityksistä..
Noo pari päivää sinne tänne välillä unohtuu.
Ja se kolmekymppinen on nähty, alkaa puoli vuosisataa lähestyä..
"vanhanako muka viisaampi"

Mitä on korvaamaton apu sanonta? saako siitä joskus jonku korvauksen vai unohtuuko korvaus vai eikö sitä
voi mitenkään korvata ?

Avatar
hotshot
Viestit: 412
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: kasa blade rojua + 3 mäntäinen i/ö

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja hotshot » La Maalis 02, 2013 8:31 pm

pekasus kirjoitti:
hotshot kirjoitti:
pekasus kirjoitti:Kuulolla on oltu... hiilivetyjä taas putkesta..

Ohjelmasta "Silminnäkijä"
pekasus kirjoitti:Horo tämä oli kakkos pesä aivan liian väljä..
Naurattaa vieläkin (positiivisessä mielessä) kun "pojille" sanoin että otetaan penkin tulosteeseen ahtopaineet...
Sehän piru jo kymppitonnissa kirposi ahdoille..
Ei mitään hyviä tuloksia saatiin kaikki uutta opittiin, tästä on hyvä jatkaa,
Päällikkö itse todennäk. postaa lisää illan kokemuksista.
En voi kuin hattua nostaa näille kokeiluille mitä tämän moottorin kimpussa tehty...itse etsisin jakareita vieläkin naapurin metsästä!!

edit. kolmen tähden jallupullon juotuaan.. katson päivityksen..
(meneehän se syntymäpäivä näinkin)
Ja mä kun ajattelin, että olisin tänään pitänyt "moottoripyörä-vapaan-lauantain", mutta eihän se niin taas mennyt :lol: :lol:

Onneksi olkoon (jokos se 30 tuli täyteen :)) ja vielä kerran erittäin paljon kiitoksia korvaamattomasta avusta.

:wavey:
Oho menin pirtu päissään vähän edelle,päivityksistä..
Noo pari päivää sinne tänne välillä unohtuu.
Ja se kolmekymppinen on nähty, alkaa puoli vuosisataa lähestyä..
"vanhanako muka viisaampi"

Mitä on korvaamaton apu sanonta? saako siitä joskus jonku korvauksen vai unohtuuko korvaus vai eikö sitä
voi mitenkään korvata ?
:lol: no öö.. tässä kohtaa se varmaan tarkoittaa ettei sitä tuskin koskaan voida korvata, mutta yritetään jotain keksiä kun sen aika tulee. :)

Avatar
hotshot
Viestit: 412
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: kasa blade rojua + 3 mäntäinen i/ö

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja hotshot » La Maalis 02, 2013 8:32 pm

päivä nro.66

Viikon ensimmäisen päivän jälkeen, jolloin en käynyt kuin töissä oli halu kokeilemaan uusimman evoluutioni toimivuutta todella suuri. Joten tiistaina otin itseäni niskasta kiinni ja menin suorittamaan vielä viimeiset hitsaukset loppuun. Painekotelo sai jo aiemmista versioista tutun "seoksen jakoläpän" nieluunsa ja lisäilin painekoten päälle parit letkulähdöt. Sorvailin myös kahdesta hapokkaasta liittimestä ahtimen öljynpaineletkulle "hyvää jatkoa, kun oma ei riitä" - merkkisen palikan, jonka sitten "pikku-apulaisen" ja "tikun" avustuksella liitin yhdeksi.


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Seuraavaksi nostelin romut takaisin pyörään noin kolmattasataaseitsemääkymmentäkuudetta kertaa. Tilanne näytti seuraavalta.


Kuva


Kuva




Tupakoidessani soittelin "pekasukselle" ja kyselin tuoreimmat kuulumiset prätkärintamalta. Kuultuaan suzukin tämänhetkisestä tilanteesta hän sitten paikalle todistajaksi saapuikin. Odotellessani vaihtelin pääsuuttimen takaisin "kaksimetriseksi". Tällä kertaa normaalin p*skan jauhamisen sijaan olikin vuorossa suzukin uuden evoluution testikäynnistys joka tapahtui seuraavanlaisesti.





Totesimme tilanteen olevan huomattavasti edeltäjiinsä parempi ja että jopa seosmittarilla tapahtui jotain koko kierrosalueen ajan. Ja yhtenä paikoillaan käytellessä todettuna outona ominaisuutena mainittakoon tyhjäkäynti (korkeahko, mutta kuitenkin). :-?

Toisinsanoen tilanne vaati jatkotoimenpiteitä, joita sitten raavitaankin seuraavassa jaksossa.

:wavey:

Avatar
hotshot
Viestit: 412
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: kasa blade rojua + 3 mäntäinen i/ö

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja hotshot » La Maalis 02, 2013 9:25 pm

Päivä nro.67-68

Menin tallille normaalisti töistä päästyäni ja aloin varustelemaan suzukiani ensimmäistä "dynorulla-kertaa" varten. Paikoilleen tiensä löysivät jonkin asteinen takahäkin kötöstys ja kierroslukumittari. Vetelimme myös ystäväni SBT:n kanssa (jolla oli asiasta jo aiempaa kokemusta :lol:) sähköt kiinni runkoputkiin (ainakin kolmellakymmenellä nippusiteellä) ennätysajassa. :) Kasailin työkaluja laatikkoon, etsiskelin liinoja, kävin täyttämässä polttoaine kannuja ja porailin suuttimia. Yritin pitää itseni järjissä, eihän tätä kyseistä hetkeä ollutkaan odotettu kuin vasta 67 päivää.


Kuva


Kuva


Kuva


Kuva


Ja sitten päivänä nimeltään perjantai (päivä nro. 68 eli siis eilen) siirsimme suzukin kärryyn ja kuljetimme sen KAMC:lle, jossa pekasus oli liinat kädessä jo meitä odotellutkin.

Ja siellä tapahtuikin sitten seuraavaa.



Seokset tunnustivat olevan sen verran kohdillaan kuin ne nyt vanhalla parkinssonin kaasuttimella ovatkaan. Vaihdelaatikko tuntui pelaavan, eikä välivapaita löytynyt kaaviosta. Ja myös se tuli jälleen todettua (melkein p*skahalvauksen voimin), että jalkatappianturi katkoo makiasti sytkää.

Ja nyt sitten seuraa hetki, jolloin kaikkien itseänikin nuorempien amis-viiksien kannattaa olla kuulolla!! :deal: :lol:

Toisin kuin elokuvissa hurjapäät annetaan ymmärtää ahdin VOI myös olla liian iso. Ai että mitenniin? Koska se nyt sattuu olevan tässä aikahyvien ja vedenpitävien todisteiden tukema fakta. Ahtopaineiden alkaessa nousta jo heti 10000 kierroksen kohdalla.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Testattuna faktana mainittakoon myös, että hukkaportti toimittaa pelkästään 1,5 kiloa liikaa painoa. Sen kun on aika hyödytöntä alkaa avautumaan 0,6 baarin ja 12,500 kierroksen kohdalla. :lol: Toisinsanoen käyttöaluetta löytyy kokonaiset 2500 kierrosta :lol: :lol:

Kaikenkaikkiaan tehoa saatiin renkaalta irtoamaan 132,5 hevosvoimaa ennakkoa lisäämällä ja samaisessa lapussa väännön ollessa "huimaa" ihan 76,16 newttonin voimasta. Toisinsanoen koneteho pyörii siinä 150 hevosen paikkeilla.


Kuva


Kuva


Joidenkin mielestä tämä olisi suuri petttymys ja aika alkaa miettimään uusia harrastuksia, mutta itse en lukeudu niihin.
Itsehän suhtaudun tähän eiliseen reissuun seuraavanlaisesti:

Lupaukset ja itse itselleni asetetut tavoitteet on saavutettu (100 heppa koneesta, iso solmu testataan ja penkkiin asti mennään vaikka väkisin).

Korvaamattoman arvokasta (päänsisäistä) tiedonkeruuta (jollaista olisi melkeimpä mahdotonta saada esimerkiksi ajamalla joka itseasiassa tähän aikaan vuodesta on mahdotonta) siitä mitä siellä tapahtuu, ei tapahdu ja ennenkaikkea miksi ei tapahdu.

Ja jopa jonkin-näköinen idea siitä on olemassa mitä sille tulevaisuudessa aletaan tekemään.

Ja TODELLAKIN voittaa mennen tullen huonon ja keskitasoisenkin baari-illan :grayyes:


Seuraavan kerran hökötykseni on tarkoitus olla "tositoimissa" paikallisen penkkitapahtuman yhteydessä.. Ja tottahan toki silloin on oltava jotain uutta annettavaakin.. :D

Nyt ansaitulle talvilomalle ja sokka ir.. eli siis korkki auki.

:wavey:

jutila
Viestit: 1278
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja jutila » La Maalis 02, 2013 9:48 pm

Aamen. Hattua täytyy nostaa taas kerran. Virityshän oli onistunu ku tehot kasvo, ei se sille käyttöalueelle o niin justiinsa.. :D
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Zippaaja
Viestit: 844
Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 12:00 am

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja Zippaaja » Su Maalis 03, 2013 1:29 am

Asenne kohdallaan. Eiku jatkoa vaan kehittää, kun erheet on tiedossa.

Mju0288
Viestit: 444
Liittynyt: Ma Maalis 27, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Angel

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja Mju0288 » Su Maalis 03, 2013 12:09 pm

Kyl on hienoa käsityötä, jälleen kerran. Suomen turuust nostetaan hattua!

Sä voit hakea virallista läänintaiteilijan virkaa!
Ahdin määrää tahdin

Avatar
Talipee
Viestit: 529
Liittynyt: Ti Elo 01, 2006 12:00 am
Paikkakunta: TT600R

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja Talipee » Su Maalis 03, 2013 2:05 pm

jumalauta että nätisti laulaa :D
Kuva

tamyam
Viestit: 509
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja tamyam » Su Maalis 03, 2013 4:11 pm

Talipee kirjoitti:jumalauta että nätisti laulaa :D

Se onkin turbo .. :upto:

juse1983
Viestit: 83
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 1:00 am
Paikkakunta: gsx-r 1216 turbo

Re: skulls and eights - minun iiöö

Viesti Kirjoittaja juse1983 » To Maalis 14, 2013 2:37 pm

minkäs kokoinen pakopesä tuossa on oikein ku ei tuo nyt niin älyttömältä ämpäriltä näytä omaan hx40 verrattuna ja se kuitenkin heräilee omassa ihan hyvin. itellä on 12 pesä ja 3000 aletaan olla jo paineen puolella....

Vastaa Viestiin