Jammu R6

Valvojat: ESKIL, btseppo

frst

Viesti Kirjoittaja frst » La Huhti 14, 2012 8:33 pm

Kiire tulee :lol:

Ite laittaisin kilven tonne perän aluskatteesee kiinni, näkyy sielt iha tarpeeks! Menee (ainakii mun mielestä) sivu/takaprofiili pyörästä vituiks kun kilpi on tossa! :)
M.A.D KUUSAA

Madmax88
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Madmax88 » Ma Huhti 16, 2012 4:43 pm

frst kirjoitti:Kiire tulee :lol:

Ite laittaisin kilven tonne perän aluskatteesee kiinni, näkyy sielt iha tarpeeks! Menee (ainakii mun mielestä) sivu/takaprofiili pyörästä vituiks kun kilpi on tossa! :)
haha joo vähä kiirettä pitelee :lol:
niii onhan se siel hienompi! Kävinki nyt sovittelee sit sinne ja suunnittelee, sehän tarvii rekisterikilven valon tonne eikö vaa? :)

Zeri

Viesti Kirjoittaja Zeri » Ma Huhti 16, 2012 6:05 pm

Madmax88 kirjoitti:
frst kirjoitti:Kiire tulee :lol:

haha joo vähä kiirettä pitelee :lol:
niii onhan se siel hienompi! Kävinki nyt sovittelee sit sinne ja suunnittelee, sehän tarvii rekisterikilven valon tonne eikö vaa? :)
kyl, rekisterikilpi pitää olla valaistu. Sinnehän saa laitettua kuitenki vaikka semmosen ihan snadin valon, vaikka semmosen kilvenruuvin mis on se snadi ledi joka ei hypi silmille
the dollar before the people

jutila
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Viesti Kirjoittaja jutila » Ma Huhti 16, 2012 7:36 pm

Ei tainnu ees laki vaatia e-hyväksyttyä kilvenvaloa?
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

Madmax88
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Madmax88 » Ma Huhti 16, 2012 8:00 pm

Zeri kirjoitti:kyl, rekisterikilpi pitää olla valaistu.
Joo näin vähä epäilinki, elikkä täytyy alkaa ettimää sopivaa valoo siihe.

Äsken vaihdoin etupumpun stefan mut nyt tuliki pulma en tiiä kui paljo tonne pitää laittaa öljyy? koitin googlettaa mut en löytäny mitää järkevää vastaust olisko tääl joku kuka osais sanoo?

frst

Viesti Kirjoittaja frst » Ma Huhti 16, 2012 8:18 pm

Madmax88 kirjoitti: kui paljo tonne pitää laittaa öljyy?
josset muualta löyä nii mp-huolto mäkelällä tiedetää!
M.A.D KUUSAA

Madmax88
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Madmax88 » Pe Huhti 27, 2012 12:02 am

Nonii jatketaa vähäsen taas.

Jooo stefat vaihdettu ja se öljymäärä oli 475ml per pumppu jos joku miettii samaa ku minä ja sattuu tän nyt lukemaa.

No eniveis...

Pyöräl käyty nyt vähä ajelemas et se on nyt siin jamas mut valmishan se ei ole vieläkäääää mut ajelemaa pystyy ni se on tärkeint :deal:

Joo elikkä toi vaimennin saapu tullista postii viime viikolla.
Kuva
Eli vaimentimeks tuli nyt tollanen 2006vm R6R:n vakio vaimennin(kuvassa vasen) on mun makuu just hyvät äänet :firing:

Vaimentimen asentaminen vaati hermoja taas ihan huolella, ajattelin aluks et eihän toi oo ku suitsai sukkelaa ja se on siinä mut joo ei menny niin ku elokuvis... :mad:
Ite omistan vaa puikkohitsaus vehkeet ja joo noitten putkien hitsaamisest ei kyl tullu mitää, jopa toi putki palo nopeammin ku hermo.
Kuva
Tänää sain räätälöityy nyt vaimentimen kiinne en kuvaa kerinny viel ottamaa mut kuvaa tulee ku ehdin.

Seuraava ongelma tekijä on etumaski joka ei nyt mun silmää käy millää toho ulkonäköö, joten toistaseks jätin maskin pois ja ajelen pelkäl valol ennen ku keksin jonku hienomman maskin.
Ja valon kiinnikkeetki on perkeleen rumat asia korjataa kesän myötä :lol:
Kuva

Maalien kans vieläki ongelmia ei vaan käy sävyt keskenää maaliliikkeest sain liian tummaa maalii, täytyy käydä siel viel et saadaa oikeeta maalii...

Peilitki saapu hong kongist parin kuukauden odottelun jälkee, ja on muuten yllättävän laadukkaan makuset oikein yllätyin positiivisesti ku avasin paketin.
Kuva

Sitte kilven paikan nyt muutin tonne alapuolelle, ensiks tuli laitettuu se liian alas ni ei näkyny ku kirjaimet. Nyt laitettu siis siihen korkeutee et sokeaki näkee sen makuultaa pussi päässä.
Kuva
Alakate paskanen ku joutu kiertää vähä nurmikon kautta tos pihas ku oli taas puol kuusaata kyläilemäs. :lol:

Jatketaa taas ku jotain tarinoitavaa.

Sambba

Viesti Kirjoittaja Sambba » La Huhti 28, 2012 12:12 pm

Bongattu Korian ABC:llä eilenä ! Aikamoisen mehevät äänet oli ku lähit siitä kutostietä pitkin, kuulu helposti sisälle ku kiihdytit etiä päin. Nättiä jälkeä !

Madmax88
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Madmax88 » Su Huhti 29, 2012 2:26 am

Sambba kirjoitti:Bongattu Korian ABC:llä eilenä ! Aikamoisen mehevät äänet oli ku lähit siitä kutostietä pitkin, kuulu helposti sisälle ku kiihdytit etiä päin. Nättiä jälkeä !
Juujuu tuli parii otteesee käytyy siin abc:l kahvit juomas. Pyörä on viel vaihees ja pahasti, mut kiitos kumminki! :)

tanskude

Viesti Kirjoittaja tanskude » To Touko 24, 2012 11:17 pm

Jos en ihan väärin tänään kattonu niin oot tainnu laittaa pakkausmuovit takasin kiinni? :freak:

Madmax88
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Madmax88 » Su Touko 27, 2012 8:41 pm

Et ole väärin nähny katteellisena mun mielestä paljon hienompi, ku en saa mitenkää tota keulaa katteettomana näyttämää hienolta mun silmää.
elikkä tää on nyky lookki.
Kuva
Kuva

Vastaa Viestiin