HOMMMMISSA

Valvojat: ESKIL, btseppo

caferacer
Viestit: 641
Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 12:00 am
Paikkakunta: kona blast

Viesti Kirjoittaja caferacer » Ti Huhti 24, 2012 9:46 pm

Hane kirjoitti:Kuva[/img]

Hommmmissa :freak2:
muttei homolla tavalla.. :cigar:
Kuva

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Ke Huhti 25, 2012 9:21 pm

Meikän hommista tallilla sais lähes tositeeveetä aikaseksi silloin kun rupean tekemään jotaki :D Siinä kivutaan ensinnä puuhun vaikeimman kautta ja perse eellä. Luonnollisesti tullaan tietenki pää eellä alas. Muistan hetkiä jolloin tezarini takasvingiä "kiillottelin" poran päässä pyörivällä teräsharjalla... Lähti maali aika kätevästi ainakin :lol: Enkä varmaan ole oppinu mitään. Eilen maalasin pyörän rungon irroittamatta mitään paitsi tankin
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » To Huhti 26, 2012 10:20 am

Mä oon kans huomannut että pyörän maalaaminen sujuu paljon kätevämmin kun ei pura mitään. Ellei myöskään pese niin saa näppärän patinan samalla rahalla :lol:

Miten tos tallin lämmityksessä muuten kävi? Ei ilmeisesti juuri naurattanut?
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
CFH
Viestit: 1154
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...

Viesti Kirjoittaja CFH » To Huhti 26, 2012 10:36 am

Smokie kirjoitti:Mä oon kans huomannut että pyörän maalaaminen sujuu paljon kätevämmin kun ei pura mitään. Ellei myöskään pese niin saa näppärän patinan samalla rahalla :lol:
Kaverilla oli aikoinaan Ascona jota se ei ollut pessyt ikinä ja oli myös ylpeä asiasta. Tämä kyseinen kottero myös maalattiin Bilteman mattamustalla pesemättä. Kuskinpenkin takana pidettiin aina spraymaalipurkkia siltä varalta jos vaikka lähtee jostain kohtaa maalia :lol: :lol:

Avatar
Hariz
Viestit: 414
Liittynyt: La Elo 11, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Stunt F4i

Viesti Kirjoittaja Hariz » To Huhti 26, 2012 10:36 pm

Ei liity nyt pyöriin millään tavalla mutta pistetääs kuvasarja omasta purkkavirityksestä tohon työpaikan Vitoon.

Eli alkukuvauksena: tuo keulan levynen runko oli napsahtanut poikki, kyseisessä rungossa niin kiinni vinkkareiden mekanismit ja moottorit jne jne. Mersun tiskiltä ei tietenkään saa kun kokonaisia runkoja= maksaa paljon.

Elikkäs oma ratkasu:

http://aijaa.com/0038710084706

http://aijaa.com/0039310084707

Vähän vaurion kuvausta.


http://aijaa.com/0027310084708

Vähän mielikuvitusta, pätkä keirretankoa ja pari mutteri ja miggiä ym. ja kyllä se siitä.


http://aijaa.com/0050510084709

Koko runko kokonaisuudessaan.


http://aijaa.com/0077210084710

Ja loppusilaus, eipä ole ainakaan vielä paukahtanut uudestaan, kestää varmaan paremmin mitä alkuperänen varsi :D

Avatar
Hane
Viestit: 1430
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Dösä

Viesti Kirjoittaja Hane » Pe Heinä 06, 2012 3:44 pm

Kuva

Viime yönä museobussin liitokset eivät olleet kestäneet sora-alustaa.. Onneksi löysin kaverin harhailemasta eksyneen näköisenä tuolta tienposkesta. Ja mikä parasta, työkaluja oli repullinen :firing:

E: Huomioikaa toi romanttinen Quuu taustalla :lol:
Kuva

caferacer
Viestit: 641
Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 12:00 am
Paikkakunta: kona blast

Viesti Kirjoittaja caferacer » Pe Heinä 06, 2012 5:17 pm

hitto että tää pohjoisen yötön yö on hieno keksintö,kellohan oli kuvan otto hetkellä liki yks yöllä...15km tietyömaa täryytystä sai yhen ihantehdasliitoksen aukeemaan joka nyt on varmistettu pikkunipparilla ettei aiheuta enää ongelmia.kiva purkaa vehkeet johonki tien laitaan ja todeta että vikaa korjatessa myös bensaletku murtuu ja alkaa kuseen...silleen aika reilusti :P kauheeta kyytiä pajalle noin 40 km että ehtii ennenku on tankki tyhjä :blah:
Kuva

Avatar
Miclos
Viestit: 232
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Crusher+"Frodo"+Honda cbr600 mallia vanha mutta paska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miclos » La Heinä 07, 2012 1:53 am

Ajotyylisi muistuttikin lähinnä jotain kukkahattumotoristia.. onneksi kiihdytit ettei tarvinnut paiskata pakulla ohi! ;)

Oli varmaan se vuotava bensa mikä kärysi siinä kun lähit kiihdyttämään ja vietävän pikipaikkaukset näytti horjuttavan dösää hiukan. Vittu onkohan musta tulossa lesta kun kiroilenkin noin söpösti nykyään...

Avatar
esko-70
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Loka 01, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Honta

Viesti Kirjoittaja esko-70 » La Heinä 07, 2012 3:37 am

Miclos kirjoitti:Ajotyylisi muistuttikin lähinnä jotain kukkahattumotoristia.. onneksi kiihdytit ettei tarvinnut paiskata pakulla ohi! ;)

Oli varmaan se vuotava bensa mikä kärysi siinä kun lähit kiihdyttämään ja vietävän pikipaikkaukset näytti horjuttavan dösää hiukan. Vittu onkohan musta tulossa lesta kun kiroilenkin noin söpösti nykyään...
:freak2: Mä luulin että oon sekasi.Mutta ei mitään hätää :wavey: Jatka samaa rataa
--Kyllähän se köyhiä vituttaa, mutta ei se meitä koske ! <br>

Avatar
Miclos
Viestit: 232
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Crusher+"Frodo"+Honda cbr600 mallia vanha mutta paska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Miclos » La Heinä 07, 2012 4:11 pm

esko-70 kirjoitti:
Miclos kirjoitti:Ajotyylisi muistuttikin lähinnä jotain kukkahattumotoristia.. onneksi kiihdytit ettei tarvinnut paiskata pakulla ohi! ;)

Oli varmaan se vuotava bensa mikä kärysi siinä kun lähit kiihdyttämään ja vietävän pikipaikkaukset näytti horjuttavan dösää hiukan. Vittu onkohan musta tulossa lesta kun kiroilenkin noin söpösti nykyään...
:freak2: Mä luulin että oon sekasi.Mutta ei mitään hätää :wavey: Jatka samaa rataa
Todennäköisesti oletkin että älä nyt hirveesti innostu. :P

Eli toi mun viesti oli suunnattu tuolla caferaacerille ja asiasta tietämätön voi pitää tekstiä sekavana mitä se hieman onkin.

jefffe
Viestit: 787
Liittynyt: Pe Loka 24, 2008 12:00 am
Paikkakunta: sc33 turbo, sc28

Viesti Kirjoittaja jefffe » La Heinä 07, 2012 5:14 pm

jefffe kirjoitti:Sitä tuli eilen oltua vähän hommissa.. Pyörän putkesta kipinä/liekkiä bensa-astiaan joka sytty palamaan ja siinä rytäkässä astia kaatui tallin lattialle ja minä kaaduin siihen lattialla palavaan bensaan ja jalka syttyi tuleen. Sammutinta repimään seinästä ja itteäni sammuttamaan. Tässä vaiheessa olin ollut liekeissä noin. 20-30 sekuntia ja kaveri tuli repäsemään sammuttimen sokan irti kun ite en nähny liekkien takaa oikein mitään. Siinä sitten itteni suihkin ensiksi ja tallin sen jälkeen sammuksiin. Kellekään muulle ei käynyt mitään muuta kuin kaveri iski polvensa lattiaan kun rymyttiin kilpaa siellä lattialla. Helvetin liukas betonilattia on kun bensa palaa siinä. :D Ittelleni koko sääreen ja pohkeeseen 2 asteen palovammat ja osittain ehkä jopa 3 asteen. Ja mitä nyt silmäluomet ja käsi otti vähändamagea myös. Mitä olisikaan käynyt ilman vaahtosammutinta? Ainekset oli kohdallaan vaikka koko tallin tai jopa kiinteistön palamiseen puhumatta itsestäni. Tällä hetkellä armeijan osastolla hoitamassa palovammoja suht paskoin ennustein toipumisajan kanssa. Mitä tästä opimmekaan, hommatkaa oikeasti sammuttimet tallille. :wavey:
HOMMISTA on kulunut nyt noin. 3 kuukautta ja vielläkin jalka paketissa. enään pieni alue ja pääsee elämään taas 'normaalisti. Tässä joku kuva teille. Vielläkin sanon sitä, että PITÄKÄÄ OIKEASTI NE SAMMUTTIMET TALLILLA!!!!!! Sitä tuntuu, että ei se minun kohdalle kuitenkaan osu mutta kyllä näinkin voin käydä!! Mutta oli se hieno tunne kun pääsi ensimmäisen kerran ajamaan itselle 'uuden' pyörän kanssa kun on paljon sen takia kärsittykin. Eihän tämä ole mitään verrattavissa esim Ilerin tarinaan, mutta pieni opetus teille kaikille jotka tämän lukevat: Se yksi sammutin voi pelastaa vaikka hengen.

Kuva Tämä kuva kusettaa paljon tota palovamman laajuutta, tuosta palovamman ylärajasta alle 10cm esiin tulee polvi.

Kuva


-J

Avatar
eemeli20
Viestit: 673
Liittynyt: To Huhti 03, 2008 12:00 am
Paikkakunta: 12r T

Viesti Kirjoittaja eemeli20 » Su Heinä 08, 2012 6:00 pm

rälläköinnin loppulauselma, melkein poltettu halli, onneks se jauhe puteli loppu viimein löyty :angry: :D Kuva

Avatar
Hane
Viestit: 1430
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Dösä

Viesti Kirjoittaja Hane » Ma Heinä 09, 2012 1:24 am

Taitaa olla ajan kysymys millon tuo meidä kioski palaa :lol: Sinne ku lähetää nii siellä ollaan vaan HOMMMMMISSSA :firing:
Kuva

Vastaa Viestiin