Onko kukaan rakennellu 600 fzr

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
YamahaFZR
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Maalis 28, 2012 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR 600

Onko kukaan rakennellu 600 fzr

Viesti Kirjoittaja YamahaFZR » Su Kesä 03, 2012 1:26 am

Onko kukaan rakennellu Yamaha fzr:stä stunttii/parannellu ulkonäköö/ tekniikkaa yms. Olis kiva kuulla kokemuksia vinkkejä yms yms yms. Onko huonoja vai hyviä kokemuksia? Onko koneissa paljon " tyyppi" vikoja?
Kaikki jorinat otetaan mielellään vastaan. :lol:

Avatar
Iperse
Viestit: 39
Liittynyt: Ma Huhti 27, 2009 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Iperse » Su Kesä 03, 2012 1:51 am

mee pois

Avatar
YamahaFZR
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Maalis 28, 2012 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR 600

Viesti Kirjoittaja YamahaFZR » Su Kesä 03, 2012 2:06 am

Pitäiskö pitkällekki mennä?

Avatar
-J-
Viestit: 431
Liittynyt: Ke Marras 09, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Pöllitty

Viesti Kirjoittaja -J- » Su Kesä 03, 2012 9:01 am


Avatar
Ileri
Viestit: 717
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska

Viesti Kirjoittaja Ileri » Su Kesä 03, 2012 10:30 am


Tuontimopo
Viestit: 162
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Sukisuki t 250 puolikkaana

Viesti Kirjoittaja Tuontimopo » Su Kesä 03, 2012 12:05 pm

Ileri kirjoitti:www.moottoripyöra.org
Ei taida parempaa sivustoa olla. Kerrankin siellä joku kertoi vaihtaneensa vanhan palaneen polttimon uuteen ja tämä uusi polttimo oli ollut lähes yhtä kirkas kuin alkuperäinen oli ollut. Oli muuten ostanut kyseisen polttimon ihan suoraan bmw merkkiliikkeestä. Myyjä oli uskoitellut polttimon olevan parasta mitä voi saada. Homotkin syö paskaa ja sitten oli saanut bannia orgin sivuille, kun oli kirjoittanut piip sanan. Epäonni jatkoi bmw moottoripyörä.org bannia saanutta motoristia, polttimo jonka piti olla vähintäänkin yhtä hyvä kuin alkuperäinen, ei kestänytkään kuin kolme vuotta, eli saman ajan, kun kesti tuo hänen saamansa banni moottoripyörä.org palstalle. BMW kuljettaja, joka tykkäsi paljon moottoripyörä.org palstasta teki reklamaation polttimon myyneelle germaani homolle joka söi myös hirven paskaa usein lounaakseen. Minua muuten vituttaa kovasti. :freak:
Se raapii kellä on satiaisia...

tamyam
Viestit: 509
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am

Viesti Kirjoittaja tamyam » Su Kesä 03, 2012 12:33 pm

Tuontimopo kirjoitti:
Ileri kirjoitti:www.moottoripyöra.org
Ei taida parempaa sivustoa olla. Kerrankin siellä joku kertoi vaihtaneensa vanhan palaneen polttimon uuteen ja tämä uusi polttimo oli ollut lähes yhtä kirkas kuin alkuperäinen oli ollut. Oli muuten ostanut kyseisen polttimon ihan suoraan bmw merkkiliikkeestä. Myyjä oli uskoitellut polttimon olevan parasta mitä voi saada. Homotkin syö paskaa ja sitten oli saanut bannia orgin sivuille, kun oli kirjoittanut piip sanan. Epäonni jatkoi bmw moottoripyörä.org bannia saanutta motoristia, polttimo jonka piti olla vähintäänkin yhtä hyvä kuin alkuperäinen, ei kestänytkään kuin kolme vuotta, eli saman ajan, kun kesti tuo hänen saamansa banni moottoripyörä.org palstalle. BMW kuljettaja, joka tykkäsi paljon moottoripyörä.org palstasta teki reklamaation polttimon myyneelle germaani homolle joka söi myös hirven paskaa usein lounaakseen. Minua muuten vituttaa kovasti. :freak:

Suosittelen peräseinäjokea ..
smokey ei varmaaan syötä hirven kakkaa useinkaan asiakkaille ..
itse se voi nappailla muutaman papanan siinä penkityksen sivussa,
mutta mestareille pienet hifistelyt sallittakoon.

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Su Kesä 03, 2012 5:39 pm

Eiiiiiiiiiiiiii!!!!

ei kannata,kaikki vitun paskoja vanhoja loppun ajetttuja romuja,,

itte ostin tonnilla ja laitoin siihen 3000 tonnia lisää rahaa että sain sen toimimaan,,,siitä hajos aivan kaikki heti ku vähänki raotti tallin ovea..moni tällä foorumillakin luki meikäläisen projekti topiccia pari kesää taka perin.... kaikki rahat meni,loputkin hermot ja pitkä itku isolta mieheltä :mad:

joku oikein nohevana vois sen topicin jostain kaivaa esille....

senku luke ni saattaa tulla hyvin äkkiä toisiin aatoksiin että edes suunnittelee moista helvetin konetta....

ja huomioikaa se että meikäläinen kyllä tuntee tuon moottori/tekniikka puolen ni se 600 fzr alakerta on aivan vitun syvältä..alunperin suunniteltu tuo vanhempi fzr alakerta johku vitun 400cc fzr yamahaan,kumma ku ei kestä..

Rakkula
Viestit: 18
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Rakkula » Su Kesä 03, 2012 6:29 pm

cybress kirjoitti:Eiiiiiiiiiiiiii!!!!

ei kannata,kaikki vitun paskoja vanhoja loppun ajetttuja romuja,,

itte ostin tonnilla ja laitoin siihen 3000 tonnia lisää rahaa että sain sen toimimaan,,,siitä hajos aivan kaikki heti ku vähänki raotti tallin ovea..moni tällä foorumillakin luki meikäläisen projekti topiccia pari kesää taka perin.... kaikki rahat meni,loputkin hermot ja pitkä itku isolta mieheltä :mad:

joku oikein nohevana vois sen topicin jostain kaivaa esille....

senku luke ni saattaa tulla hyvin äkkiä toisiin aatoksiin että edes suunnittelee moista helvetin konetta....

ja huomioikaa se että meikäläinen kyllä tuntee tuon moottori/tekniikka puolen ni se 600 fzr alakerta on aivan vitun syvältä..alunperin suunniteltu tuo vanhempi fzr alakerta johku vitun 400cc fzr yamahaan,kumma ku ei kestä..
Ittellä ei oo vielä ongelmia sen enempää tuolta tekniikan puolelta tullu ja mopolla rullattu se vähän vajaa 50 000km. Ei tosiaan mikään paras rakentelun kohde, mutta jos nyt ei satu mitään maanantai kappaletta olemaan, niin kyllä siitä vehkeen saa tehtyä. Kuten jokaisessa pyörässä, kun pitää vehkeet kunnossa niin kyllä ne kestää :upto:

Avatar
tenu
Viestit: 1614
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja tenu » Su Kesä 03, 2012 6:43 pm

Rakkula kirjoitti:mopolla rullattu se vähän vajaa 50 000km.
Moneetako kierrosta menossa? Tun verta on yleensä kilsoja alta kymmenvuotiaisissa. !! :deal:

Avatar
tatsga
Viestit: 317
Liittynyt: To Syys 11, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Seiskapätkä gixeri

Viesti Kirjoittaja tatsga » Su Kesä 03, 2012 7:44 pm

Parhaassa kunnossa olevat FZR:t voi hakea AVK:lta mällättyinä ku eka kaks vuotta rakentaa ja laittaa 2ke rahaa kiinni ja alkais olee FZR kunnossa, niin sit tulee nistit ottamaan pyörän illaks ajoon 1,5h sen jälkeen ku hakee pyörän talvisäilöstä. Jos on saatava nettimoton halvin R-pyörä niin osta odes joku tuomionpäivän kulmarunkogixeri =)

castle
Viestit: 352
Liittynyt: Ke Huhti 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: tön

Viesti Kirjoittaja castle » Su Kesä 03, 2012 9:32 pm

cybress kirjoitti:Eiiiiiiiiiiiiii!!!!

ei kannata,kaikki vitun paskoja vanhoja loppun ajetttuja romuja,,

itte ostin tonnilla ja laitoin siihen 3000 tonnia lisää rahaa että sain sen toimimaan,,,siitä hajos aivan kaikki heti ku vähänki raotti tallin ovea..moni tällä foorumillakin luki meikäläisen projekti topiccia pari kesää taka perin.... kaikki rahat meni,loputkin hermot ja pitkä itku isolta mieheltä :mad:

joku oikein nohevana vois sen topicin jostain kaivaa esille....

senku luke ni saattaa tulla hyvin äkkiä toisiin aatoksiin että edes suunnittelee moista helvetin konetta....

ja huomioikaa se että meikäläinen kyllä tuntee tuon moottori/tekniikka puolen ni se 600 fzr alakerta on aivan vitun syvältä..alunperin suunniteltu tuo vanhempi fzr alakerta johku vitun 400cc fzr yamahaan,kumma ku ei kestä..
http://turbo.bomber.fi/modules.php?name ... ic&t=56683
<div>There's no stoppin' what can't be stopped, no killin' what can't be killed.</div><br>

Avatar
mortal
Viestit: 572
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Ma Kesä 04, 2012 12:53 am

ihan sama kuinka valioyksilö sattuu tällä hetkellä olemaan, ja kuinka nätisti kone käy eikä oo mitään vikaa. se on ihan varma että jos sille meinaat kovaa kättä antaa ja rankoa, niin kyrvähtää kyllä. toisin ku vahat hondat ja suzukit. jos sunnuntailenkkiä sillontällön heität etkä nosta kierroksia ikinä yli 9k niin ehkä saattaa kestää.

Dubs
Viestit: 235
Liittynyt: Ke Loka 14, 2009 12:00 am
Paikkakunta: ilmajäähy kawa

Viesti Kirjoittaja Dubs » Ma Kesä 04, 2012 7:45 am

Kyllähän se tuossa totta on, että se alakerta on suhteellisen onneton.

Oma yksilö kesti rääkkiä melkoisesti lopuksi kunhan siihen vaihtoi ensin vähän osia. Kampuran-. kiertokankien- ja laatikon laakerit. Lisäksi kytkin pariin otteeseen, venttiilivarrenkumit ja paljon muuta mitä en halua muistaa. Kertaakaan se ei kyllä jättäny välille tai no kerran, mutta akun maajohto oli vaan poikki mikä selvis muutamas minuutis. Tai no, siitäkin tuli vitunmoinen projekti kun välillejättö tapahtu närpiön perämettis ja saatana kukaan ei osannu suomea kun työkaluja tarvitsi lainaksi..

Ja mikä tossa on syvältä niin se kone pitää aina purkaa kokonaan. Sylinteriryhmän alla on kaks lohkojen pulttia. Eli kaikki atomeiksi aina vaikka laatikkoon pitäs jotain tehä.

Toivottavasti aika ei kultaa muistoja ja en hommaa tuollaista enää ikinä.

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Ma Kesä 04, 2012 5:11 pm

castle kirjoitti:
cybress kirjoitti:Eiiiiiiiiiiiiii!!!!

ei kannata,kaikki vitun paskoja vanhoja loppun ajetttuja romuja,,

itte ostin tonnilla ja laitoin siihen 3000 tonnia lisää rahaa että sain sen toimimaan,,,siitä hajos aivan kaikki heti ku vähänki raotti tallin ovea..moni tällä foorumillakin luki meikäläisen projekti topiccia pari kesää taka perin.... kaikki rahat meni,loputkin hermot ja pitkä itku isolta mieheltä :mad:

joku oikein nohevana vois sen topicin jostain kaivaa esille....

senku luke ni saattaa tulla hyvin äkkiä toisiin aatoksiin että edes suunnittelee moista helvetin konetta....

ja huomioikaa se että meikäläinen kyllä tuntee tuon moottori/tekniikka puolen ni se 600 fzr alakerta on aivan vitun syvältä..alunperin suunniteltu tuo vanhempi fzr alakerta johku vitun 400cc fzr yamahaan,kumma ku ei kestä..
http://turbo.bomber.fi/modules.php?name ... ic&t=56683

:lol: tulee ihan paha mieli kun alkaa puolesta välistä lukemaan :lol: nyt hajos se,tuo , tämä ja loputkin...

Vastaa Viestiin