Kawasaki ZXR project

Valvojat: ESKIL, btseppo

ErkkaQ
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:00 am
Paikkakunta: ZXR 750

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja ErkkaQ » Ke Huhti 17, 2013 8:03 pm

Öljyn määrällä tarkoitin sitä, että ei ole syksyn jälkeen muuttunut ja alkuperäisellä mittarilla ei tullut varoitusvaloa ja uudella tulee, joten mietin voiko mittari ottaa virheellistä tietoa vai onkohan johdon kytkennässä häikkää.

ErkkaQ
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:00 am
Paikkakunta: ZXR 750

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja ErkkaQ » Ma Huhti 22, 2013 6:54 pm

Pyörä tämän kesän osalta valmis ja tällä mennään tässä kunnossa niin kauan kunnes taas tulee ideaa ja jaksamista tehdä lisää muutoksia. Talvella viimeistään :upto:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

ErkkaQ
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:00 am
Paikkakunta: ZXR 750

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja ErkkaQ » Ke Kesä 26, 2013 9:53 pm

Intti lähestyy hurjaa vauhtia ja ensi viikolla tarkoitus alkaa pistää pyörää palasiksi talvea varten :upto: Kysymyksiä kuuluukin:
Mistä kannattaisi tehdä uusi takahäkki ja miten pulttikiinnitys tapahtuu? Päähän umpirautaa ja reikä siihen? :D
Mikä uuden änkän paras kiinnitystapa, putki siis katkaistaan tappien jälkeen joten alkuperäisestä kiinnityksestä ei paljoa hyötyä :D Ja pysyisikö alkuperäinen kiinni mahdollisessa mukavan poliisisedän aiheuttamassa katsastuksessa jos pistäisi katkaistun putken päälle himpun verran paksumpaa putkea päälle ja pannat tiukalle? Uutta luultavasti kiinni pannan kanssa?
Onko kokemuksia moottorin maalauksesta rungossa paikallaan vai onko tuskaa että helpompaa irti rungosta?

ErkkaQ
Viestit: 175
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:00 am
Paikkakunta: ZXR 750

Re: Kawasaki ZXR project

Viesti Kirjoittaja ErkkaQ » La Loka 12, 2013 8:06 pm

Intin lomassa saatu pyörää purettua ja jopa uuttakin suunniteltua.

Kuva

LSL tanko tuli ostettua ja katkaistua sekä siihen kiinasta cliparit. Vielä en tiedä jääkö cliparit t-palan yläpuolelle vai tuleeko sittenkin alapuolelle kun uuden maskin kanssa voisi ehkä sopia paremmin alapuolelle, vaikka ajoasento jäisikin silloin matalammaksi. Myös virtalukon siirtäminen tuli mieleen kun alkoi paistaa uuden maskin kanssa niin paljon maskin yläpuolella, mutta miten muutoskatsastuksessa suhtauduttaisiin jos virtalukko olisi penkin alla ja ei olisi rattilukkoa lainkaan?

Kuva

Tämän hetkinen ajoasento sekä sähköjen vientiä rungon sisäpuolelle. Myös takaa ajattelin viedä jotain sähköjä eteen, että olisi takana vähemmän tiellä.

Nyt mielipiteitä suunnasta mihin menossa :D Taakse tulee jonkinlainen maskin kanssa sopiva pystyperä sekä väriksi miettinyt kirkasta tumman/myrkyn vihreää.

Vastaa Viestiin