Sivu 13/13
Re: "handmade bobber"
Lähetetty: Ti Huhti 22, 2014 8:04 am
Kirjoittaja Aaposal
Ei tosiaan menny väärään osoitteeseen voitto. Tämähän oli oikeasti rakennettu, eikä vaan kiinnitetty ostettuja osia ja tekijä oikeasti NUORI rakentaja, kuten kilpailun nimikin antaa ymmärtää. En tajua mitä samassa luokassa tekee reilu parikymppiset kaverit autoineen. En vaan tajua. Se mopoauto v*tutti suunnattomasti, kun oli käyty oikein verhoilijalla ja laitettu isosti rahaa kiinni, ja kenenhän pussista. "Pappa betalar" sopi myös moneen mopoon, vaikka niissäkin oli hienoja vehkeitä esim. se ahdettu manki.
Tässä on tekemisen meininki ja äijällä ilmeisestikin on taitoa tehdä. Itse tehtyihin osiin ei myöskään tarvitse ukon antaa rahaa. ARVOSTAN. ONNEKSI OLKOON!!!
Re: "handmade bobber"
Lähetetty: Ti Huhti 22, 2014 10:58 am
Kirjoittaja Kkallioj
^plus ykkönen.
Onnittelut ansaitusta pystistä.
Re: "handmade bobber"
Lähetetty: Ti Huhti 22, 2014 10:00 pm
Kirjoittaja Zippaaja
Kovasti onnea. Meni pysti ihan oikeaan paikkaan. Samalla tahdilla kohti tulevaisuutta.
Re: "handmade bobber"
Lähetetty: Ti Huhti 22, 2014 10:10 pm
Kirjoittaja jalu78
Onneksi olkoon, olet pystisi ansainnut!
Re: "handmade bobber"
Lähetetty: Ke Huhti 23, 2014 9:49 am
Kirjoittaja TESTO
ISOT ONNITTELUT! Ei mitään käryä mitä siel on ollut muuta tarjolla, mutta uskon että meni oikeaan osoitteeseen. ;)
Re: "handmade bobber"
Lähetetty: Ke Huhti 23, 2014 8:15 pm
Kirjoittaja Tuontimopo
Hyvä ettet hakenut rasvattua köyttä, onnittelut hienosta pokaalista, hienosti tehdystä pyörästä ja saamastasi kokeneemmasta naisihmisestä
Re: "handmade bobber"
Lähetetty: To Touko 22, 2014 10:05 pm
Kirjoittaja haapapuru
myöhäiset kiitokset kaikille onnittelijoille.
nyt on viimeinkin se päivä koittanut, kun tämä pyörä saatetaan siihen pisteeseen että sillä lähdetään tielle. taino huomenna vasta.
mutta kuitenkin kaikki muut vehkeet levällään tai paskana, niin tämä on nyt viimeinen toimiva mopotin.
onpahan ainakin kylillä ihmisille ihmeteltävää kun tuolla mopottimella päristelee.
uskoisin että tulee katseita keräämään.
Re: "handmade bobber"
Lähetetty: Ke Huhti 27, 2016 1:30 pm
Kirjoittaja haapapuru
tämmöstä tällä kertaa, pyörää muokattu kovalla kädellä hetken mielijohteesta.
keulakulmaa muutettu ja vaihdettu lyhempi keula. rungon takaosa uusi ja alaputkia muokattu. myös kone vaihtui cb hondan twiniksi.
kyllä tuo twini istuu paremmin tuohon runkoon, kuin tuo kiinan motti. ja paremmat äänetkin tuossa on.

ihan perus oldskuuli bobberi tulossa.
Re: "handmade bobber"
Lähetetty: Ke Huhti 27, 2016 5:42 pm
Kirjoittaja Smokie
Kiihotuin tuosta sorvista!!
Re: "handmade bobber"
Lähetetty: Pe Huhti 29, 2016 11:01 am
Kirjoittaja haapapuru
Smokie kirjoitti:Kiihotuin tuosta sorvista!!
sitä se tuuppaa tekemään.