ZZR 600 E Ja StiiGa
Lähetetty: Pe Loka 25, 2013 12:57 pm
Alempana Vähä talvilelun rakennusta myös
Uutta prokkista
Noniit tulipahan ostettua tossa kesällä ZZR 600 E Rakentelu aihioksi pyörän keskirungon muodontakia, muutajärkeähän koko pyörässä ei ole, Pyörän ostin "siistinä ja hyväkuntoisena" siltähän se kuvissa näytti
Pyörällä rullattu 60tkm Pyyntihinta oli 2800e , Noh olin menossa tampereelle työreissulle ja pyöräsattui olemaan matkalla.. Soitto myyjälle ja kyselyä pyörästä kaikki ok, pyörää katsomaan
Sieltä tulee mies niin polleena sähköisen autotallin oven kaukosäädin kädessä, nappaa ovenauki ja henkselit senkun lepattavat oven avautuessa kuitenkin totuus paljastui , rupesin nauramaan kovaanääneen varmaan naapuritkin sen kuulivat. Sen minkä puhumaan pystyin kysyin myyjältä että onko tuo nyt tosi siisti ? mahtaako ko vehje lähteä edes käyntiin ? No pyörä kävi tosinätisti vaihteet pelasivat ja tämähän on aikaisemmin ollut vain 2 omistajalla toisella saksassa ja tälläherralla suomessa 10v
Olivat kaverinsa kanssa kuulemma ihan omin näppärin kätösin katteet "siistinyt" kun oli pyörä kuulemma kaatunut paikallaan, noh nokkelana siinä sitten tokaisin ja kysyin että oletko pyörinyt suomen tällä ympäri kun oli jokapuolelta katteita paikkailtu lasikuidulla ja tottakai pohjatyöt ennen maalausta oli viimeistelty 80 hiomapaperilla. No hinta saatin tingittyä kohdilleen ja 1300e siitä joudun loppupelissä maksamaan. Pikkaisen nippusiteitä ja pari rullaa teippiä ja pyörä kesäksi ajoon pariksi kuukaudeksi.
Tuossa kk sitten pyörä oli seisomassa viikonlopun yli työpaikkani tallissa kun itse olin työreissussa
Ni eikö joku saatanan munapussi murtautunut sinne , pölli räikkälenkit , akkuporakoneen muttei laturia , sytytys tulppia ja Moottoripyörän + mönkiän avaimen.. Siinä kuten varmaan tiedät tämän kuuluisan "Mitä V*****" hetken joka valahtaa kasvoillesi , Olisivat nyt saatana vieneet koko pyörän niin ei tarvitsisi stressata uusien lukkojenkanssa tai pyörän siirrosta
Noh pyörä saatiin sitten vihdoin kikutettua omalle tallille 21.10 jolloinka projekti voi startata näiden kauniiden alkukertomusten myötä
Lähtö tilanteesta ei valitettavasti ole pyörästä kunnon kuvia tullut otettua kun vittutti niin suunnattomasti koko komeus Mutta pyörä pyristeltiin "silpuksi" puoleen tuntiin ja taka-häkki pistosahalla poikki , on muuten loistava väline tuohon alumiinin sahaamiseen..
Pientä hahmotelmaa
Halusin mittariston tankkiin tällä "harley" tyylillä joten tiggi laulamaan HOX!: Kannattaa muuten olla tarkkoja kun tankkia hitsailette että ei vedä ainakaan näissä kasavioissa tehdas saumoja mukaan siihen omaan hitsaukseen kun ainakin tässä oli juotettu kaikki kiinnikkeet yms tankkiin jollain kuparipohjaisella juotteella. joka teki pershanasti lisävaivaa hitsaamiseen kun joutu ko saumauksen poistamaan ja hitsailemaan pariinkertaan uudellleen että tankista sai tiiviin. Miitaristonahan toimii joku koson kiinakopio joka ainakin toimi ennenkuin roppailtiin kiinni Saa nähdä tekkeekö tuolla mitään mutta näyttää se ainakin kivalle hintaa mittaristolla oli n 60e
Tässä vähän tulevaa värimaailmaa
Taka-katehan on mitosta ja ropasin vielä tämmöisen moposlangissa olevan "underin" Kuin en aatellut miton alkuperäisiä kuraläppiä käyttää Tämä "underi" Tehty Stretchi huovasta ja lasikuituhartsilla kovettamalla hiasu ja paksu maalaus palalle jäi painoa vain jokuinen satagramma joten voin suositella
Taka häkki roplailtu suunnilleen valmiiksi
Uutta prokkista
Noniit tulipahan ostettua tossa kesällä ZZR 600 E Rakentelu aihioksi pyörän keskirungon muodontakia, muutajärkeähän koko pyörässä ei ole, Pyörän ostin "siistinä ja hyväkuntoisena" siltähän se kuvissa näytti
Pyörällä rullattu 60tkm Pyyntihinta oli 2800e , Noh olin menossa tampereelle työreissulle ja pyöräsattui olemaan matkalla.. Soitto myyjälle ja kyselyä pyörästä kaikki ok, pyörää katsomaan
Sieltä tulee mies niin polleena sähköisen autotallin oven kaukosäädin kädessä, nappaa ovenauki ja henkselit senkun lepattavat oven avautuessa kuitenkin totuus paljastui , rupesin nauramaan kovaanääneen varmaan naapuritkin sen kuulivat. Sen minkä puhumaan pystyin kysyin myyjältä että onko tuo nyt tosi siisti ? mahtaako ko vehje lähteä edes käyntiin ? No pyörä kävi tosinätisti vaihteet pelasivat ja tämähän on aikaisemmin ollut vain 2 omistajalla toisella saksassa ja tälläherralla suomessa 10v
Olivat kaverinsa kanssa kuulemma ihan omin näppärin kätösin katteet "siistinyt" kun oli pyörä kuulemma kaatunut paikallaan, noh nokkelana siinä sitten tokaisin ja kysyin että oletko pyörinyt suomen tällä ympäri kun oli jokapuolelta katteita paikkailtu lasikuidulla ja tottakai pohjatyöt ennen maalausta oli viimeistelty 80 hiomapaperilla. No hinta saatin tingittyä kohdilleen ja 1300e siitä joudun loppupelissä maksamaan. Pikkaisen nippusiteitä ja pari rullaa teippiä ja pyörä kesäksi ajoon pariksi kuukaudeksi.
Tuossa kk sitten pyörä oli seisomassa viikonlopun yli työpaikkani tallissa kun itse olin työreissussa
Ni eikö joku saatanan munapussi murtautunut sinne , pölli räikkälenkit , akkuporakoneen muttei laturia , sytytys tulppia ja Moottoripyörän + mönkiän avaimen.. Siinä kuten varmaan tiedät tämän kuuluisan "Mitä V*****" hetken joka valahtaa kasvoillesi , Olisivat nyt saatana vieneet koko pyörän niin ei tarvitsisi stressata uusien lukkojenkanssa tai pyörän siirrosta
Noh pyörä saatiin sitten vihdoin kikutettua omalle tallille 21.10 jolloinka projekti voi startata näiden kauniiden alkukertomusten myötä
Lähtö tilanteesta ei valitettavasti ole pyörästä kunnon kuvia tullut otettua kun vittutti niin suunnattomasti koko komeus Mutta pyörä pyristeltiin "silpuksi" puoleen tuntiin ja taka-häkki pistosahalla poikki , on muuten loistava väline tuohon alumiinin sahaamiseen..
Pientä hahmotelmaa
Halusin mittariston tankkiin tällä "harley" tyylillä joten tiggi laulamaan HOX!: Kannattaa muuten olla tarkkoja kun tankkia hitsailette että ei vedä ainakaan näissä kasavioissa tehdas saumoja mukaan siihen omaan hitsaukseen kun ainakin tässä oli juotettu kaikki kiinnikkeet yms tankkiin jollain kuparipohjaisella juotteella. joka teki pershanasti lisävaivaa hitsaamiseen kun joutu ko saumauksen poistamaan ja hitsailemaan pariinkertaan uudellleen että tankista sai tiiviin. Miitaristonahan toimii joku koson kiinakopio joka ainakin toimi ennenkuin roppailtiin kiinni Saa nähdä tekkeekö tuolla mitään mutta näyttää se ainakin kivalle hintaa mittaristolla oli n 60e
Tässä vähän tulevaa värimaailmaa
Taka-katehan on mitosta ja ropasin vielä tämmöisen moposlangissa olevan "underin" Kuin en aatellut miton alkuperäisiä kuraläppiä käyttää Tämä "underi" Tehty Stretchi huovasta ja lasikuituhartsilla kovettamalla hiasu ja paksu maalaus palalle jäi painoa vain jokuinen satagramma joten voin suositella
Taka häkki roplailtu suunnilleen valmiiksi