forum.bomber.fi • Honda CBR600-F4 takaiskunvaimennin + jousi.
Sivu 1/1

Honda CBR600-F4 takaiskunvaimennin + jousi.

Lähetetty: Ma Marras 24, 2014 12:00 pm
Kirjoittaja Baltic
Sopivuus vm. 1999-2006.
Huollettu + paineistettu typellä, ei ajettu huollon jälkeen.

Vaimennin on rakennettu huollettavaksi. Lisäsäiliön "kansi" on koneistettu 7075 alumiinistä ja
siihen on asennettu "Fox"-tyyppinen kaasuntäyttöventiili.
Vaimentimessa säädöt molempiin suuntiin (comp./rebound). Tästä päivitys viimeisimpien vuosimallien -05/06
mopoon, niistä kun puuttuu vaimennuksen säädöt.

Hinta 150e. Pamppu Asikkalassa.

Sami. 0400-634 983

Kuva

Kuva

Re: Honda CBR600-F4 takaiskunvaimennin + jousi.

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2015 2:32 pm
Kirjoittaja Baltic
Soon kevät kohta!! :drin:

Re: Honda CBR600-F4 takaiskunvaimennin + jousi.

Lähetetty: Ma Maalis 02, 2015 4:01 pm
Kirjoittaja Baltic
No tarjoa, tai menee verkonpainoks!

Re: Honda CBR600-F4 takaiskunvaimennin + jousi.

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2015 3:23 pm
Kirjoittaja Baltic
Ostakee!

Re: Honda CBR600-F4 takaiskunvaimennin + jousi.

Lähetetty: Ke Kesä 10, 2015 11:23 am
Kirjoittaja Baltic
Edellen hyllyssä!