forum.bomber.fi • M: Pirelli supercorsa 180/60 R17
Sivu 1/1

M: Pirelli supercorsa 180/60 R17

Lähetetty: Pe Syys 25, 2015 6:22 pm
Kirjoittaja Julle79
6KPL Otsikon mukaisia käytettyjä ratarenkaita olis kaupan. Renkaissa sivut melkein merkissä mutta keskeltä kuin uudet. Kaupan päälle saa 2KPL hyvä kuntoista eturengasta. 200euroo koko läjä.
Renkaat forssassa ja puhelimella saa parhaiten kiinni. 0405280544

Re: M: Pirelli supercorsa 180/60 R17

Lähetetty: Ma Loka 26, 2015 2:35 pm
Kirjoittaja Julle79
Tarjouksiakin otetaan vastaan...