... "Varokaa huijareita!" - Topic...

Valvoja: ESKIL

Avatar
Chad
Viestit: 168
Liittynyt: To Kesä 02, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki zx-9r, BSE 160cc

Viesti Kirjoittaja Chad » Su Syys 18, 2011 11:34 pm

Täytyypä kertoa tännekin vaikka kotilosta onkin kysymys.

Tämmönen pisti silmään kun selailin nettiautoa.:freak:

http://www.nettiauto.com/ford/sierra/4279090

Koitin jotain kysellä, niin vastaus ainakin herätti ajatuksia.
Tähän tapaan: :deal:

Hello,

Kiitos mielenkiinnostasi. Olen pahoillani, mutta en puhu hyvin suomea, ja tämä on syy, että olen kirjoittaa sinulle Englanti. Toivon, että voitte kirjoittaa minulle takaisin Englanti. Olet mahdollinen ostaja autoni niin minä annan sinulle joitakin tietoja.
Aloitan yleinen kuvaus siitä auton, minun on kerrottava teille, että se on moitteettomassa kunnossa, ei koskaan osallisena missään onnettomuudessa, ilman naarmuja tai mekaanisia ongelmia, se ei smokkipoimutukseen auton.Auto on rekisteröity Suomessa, se on Suomen lehdissä. Tekniset tarkastus-ja päästöjen testaus on ohi ja leimattu samoin. Olen vain ottaen huomioon ne ostajat, jotka ovat todella kiinnostuneita ostamaan auto, ei JÄLLEENMYYJÄT olla varma, että en vietän aikaa loputon keskustelu, tai puhdas uteliaisuus.
Lähetä sähköpostia minulle takaisin jos olet vielä kiinnostunut, ja jos haluat lisätietoja autoa tai sinulla on muuta kysyttävää, olen iloinen vastaamaan niihin!

Kiitos ymmärrystä ja toivon hyvää yhteistyötä yhdessä!


Hello ,

Thank you for your interest. I am sorry but I do not speak very well finnish and this is the reason that I writing you in english. I hope that you can write me back in english. You are a possible buyer for my car so i will give you some information about it.
Let me begin with a general description about the car, I must tell you that it is in perfect working condition ,never involved in any accident, without any scratches or mechanical problems, it is a non smocking car. The car is registered in Finland, it has finnish papers. Technical inspection and emissions testing is passed and stamped as well. I only take in consideration those buyers who are really interested in buying the car, NOT DEALERS, to be sure that I do not spend my time with endless discussion, or pure curiosity.
Please mail me back if you are still interested, and if you want more details about the car or you have any other questions, I will be glad to answer them !

Thank you for your understanding and I hope to have a good cooperation together !


Manager Gregorios EROS,
Marketing & Communications

Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Ma Syys 19, 2011 6:39 am

Chad kirjoitti:Täytyypä kertoa tännekin vaikka kotilosta onkin kysymys.

Tämmönen pisti silmään kun selailin nettiautoa.:freak:

http://www.nettiauto.com/ford/sierra/4279090

Koitin jotain kysellä, niin vastaus ainakin herätti ajatuksia.
Tähän tapaan: :deal:

Hello,

Kiitos mielenkiinnostasi. Olen pahoillani, mutta en puhu hyvin suomea, ja tämä on syy, että olen kirjoittaa sinulle Englanti. Toivon, että voitte kirjoittaa minulle takaisin Englanti. Olet mahdollinen ostaja autoni niin minä annan sinulle joitakin tietoja.
Aloitan yleinen kuvaus siitä auton, minun on kerrottava teille, että se on moitteettomassa kunnossa, ei koskaan osallisena missään onnettomuudessa, ilman naarmuja tai mekaanisia ongelmia, se ei smokkipoimutukseen auton.Auto on rekisteröity Suomessa, se on Suomen lehdissä. Tekniset tarkastus-ja päästöjen testaus on ohi ja leimattu samoin. Olen vain ottaen huomioon ne ostajat, jotka ovat todella kiinnostuneita ostamaan auto, ei JÄLLEENMYYJÄT olla varma, että en vietän aikaa loputon keskustelu, tai puhdas uteliaisuus.
Lähetä sähköpostia minulle takaisin jos olet vielä kiinnostunut, ja jos haluat lisätietoja autoa tai sinulla on muuta kysyttävää, olen iloinen vastaamaan niihin!

Kiitos ymmärrystä ja toivon hyvää yhteistyötä yhdessä!


Hello ,

Thank you for your interest. I am sorry but I do not speak very well finnish and this is the reason that I writing you in english. I hope that you can write me back in english. You are a possible buyer for my car so i will give you some information about it.
Let me begin with a general description about the car, I must tell you that it is in perfect working condition ,never involved in any accident, without any scratches or mechanical problems, it is a non smocking car. The car is registered in Finland, it has finnish papers. Technical inspection and emissions testing is passed and stamped as well. I only take in consideration those buyers who are really interested in buying the car, NOT DEALERS, to be sure that I do not spend my time with endless discussion, or pure curiosity.
Please mail me back if you are still interested, and if you want more details about the car or you have any other questions, I will be glad to answer them !

Thank you for your understanding and I hope to have a good cooperation together !


Manager Gregorios EROS,
Marketing & Communications

no nää on just näitä samoja mitä o ollu jo pitkään...suomalainen nimi,toisen kuvat ja minä ollla töisä nasa täällä avaruus hemmoja :lol: :lol:

Naihman
Viestit: 43
Liittynyt: Pe Tammi 11, 2008 1:00 am
Paikkakunta: K1 GSX-R 1000 Turbo, -91 GSX-R 1100

Viesti Kirjoittaja Naihman » To Syys 22, 2011 5:06 pm

[juhis] kirjoitti:Laitetaas tännekkin tietoa tästä rovaniemen kaverista joka myy olematonta tavaraa, ennakko maksut tälle kelpaa hyvin ja tekaistuja maksu kuitteja lähettelee sähköpostiin.

Tässä jotain kyseisestä kaverista

http://www.dnsf.org/forum/index.php?top ... #msg738592

Näyttää löytyvän ainakin autohifi puolelta ilmoitus rovaniemeltä nimellä juha ylinampa, numerolla 0445201056 !
Soittelin kyseisen herran sukulaismiehelle, ko sattuu olemaan kavereita, ja kyselin ko. jampasta. Kuulemma täysrikollinen, jolla erinäisiä juttuja tilillä aivan perkeleesti. Isänsäkin heittänyt pyyhkeen kehään jo aikaa sitten, eli täysin moraaliton koijari.
ÄLKÄÄ SIIS MISSÄÄN NIMESSÄ TEHKÖ MINKÄÄNLAISIA KAUPPOJA KO. PASKAHOUSUN KANSSA!!!

Avatar
CFH
Viestit: 1154
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...

Viesti Kirjoittaja CFH » Ke Loka 19, 2011 11:51 am

Tämä varmaan onkin jo kaikkien tiedossa, mutta laitetaan kuitenkin...

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/polii ... 99751.html

Korva
Viestit: 282
Liittynyt: To Syys 30, 2010 12:00 am
Paikkakunta: sc28

Viesti Kirjoittaja Korva » Ke Loka 19, 2011 12:20 pm

valkeekoskelta piti moottorin lähtä tulemaan, pikku hiljaa alkaa epäilyttään.. päivä toisensa jälkeen jottaan tapahtuu ja moottori ei lähdekkään..

kuinkas kauan on semmonen odotus aika ennnenku porukka on mennyt käymään smurffeilla?

no täytyy toivoo että se nyt tulee.. jotenki nii epäilyttävä olosta koko vtun toiminta.

Korva
Viestit: 282
Liittynyt: To Syys 30, 2010 12:00 am
Paikkakunta: sc28

Viesti Kirjoittaja Korva » To Loka 20, 2011 11:12 am

tsudum. editet. sain moottorin

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Pe Joulu 02, 2011 9:51 am

Lisäillääs välillä näitä kenen kanssa kauppa on käynyt kun sveitsiläinen kello.

Nimimerkki: tomas
Ostin kaverilta etupumput, tavara oli sitä mitä pitikin eli kunto vastasi kertomuksia. Tavara saapui nopeasti ja kaveri itse ehdoitti että tarkastan viellä kunnon ja maksan vasta sitten. Kiitos kaupoista :deal:

Nimimerkki: gsxraptor

Ostin käytetyn minicrossin ulko- ja sisäkumin. Tavara tuli nopeasti ja oli sitä mitä pitikin. Myyjä itse ehdoti että tarkastan tavaran ja maksan sen mukaan koska ei ollut varmuutta sisäkumin ehjyydestä. No, sisäkumissa oli vaatimattomat kolme reikää joten maksoin ulkokumista korvauksen. Hyvät kaupat, kiitos siitä. :deal:

Nimimerkki: turboman

Ostin kyseiseltä jampalta mp:n rungon ja katteet. Maksoin varaus maksun ja sovittiin että lähettää hilut kun olen saanut talliin tilaa, itse arvioin että n. pari viikkoa menee. No taisi siinä vierähtää lähemmäs kaksi kuukautta ennen kuin sain tallikuviot järkeiltyä. Myyjä jaksoi odottaa tämän ajan kitisemättä. Maksoin loppu summan osista ja ilmoitin että lähettelee kun kerkiä/jaksaa, no paketti oli muutaman päivän päästä matkalla korvatunturilta minulle. Tavara oli sitä mitä pitikin. Ei muuta kuin hyvää sanottavaa. Iso kiitos kaupoista! :deal:

Muita kenen kanssa joskus tehnyt kauppaa.
fearfactory: onnistuneet kaupat (itse myyjänä)
m0nde: onnistuneet kaupat (itse ostajana)
M4ketech: muistaakseni joskus jostain auton vanteista tehtiin kauppaa mutta vanteet ei sopinutkaan joten kauppa jäi siihen (itse myyjänä)
se_on_se_ja_sama: ostin perän joskus parivuotta sitten ja hyvin toimi kaupat
repa: myin hondan hänelle ja hyvin sujui nekin kaupat.

Oikeastaan mulla ei vissiin yhdetkään kaupat ole menny puihin mitä foorumin kautta tehnyt!
:deal:
Arbeit macht frei

Avatar
Hane
Viestit: 1430
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Dösä

Viesti Kirjoittaja Hane » Su Maalis 18, 2012 11:32 am

ceebbari kirjoitti: Varokaa Jani Sainio nimistä huijaria!

Tämä kyseinen mulkku huijaa ihmisiä yrittämällä myydä olemattomia tavaroita ostoilmoituksiin.:firing:
Älkää missään tapauksessa lähettäkö hänelle senttiäkään, kuten itse tyhmyyksissäni tein.
Kaveri on todella lipevä ja lähettää jopa kuvia pyydettäessä. Todellisuudessa ne ovat googlesta haettuja.
Herrasta on kokemusta jo monilla palstoilla

Tässä sen tiedot:
Sainio Jani +358 45 8549292
Aktia FI52 4970 0010 1472 52
Kuva

Avatar
ESKIL
Viestit: 1855
Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
Paikkakunta: 2x1000rr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ESKIL » La Huhti 07, 2012 5:39 pm


Avatar
cybress
Viestit: 3027
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja cybress » Ke Touko 09, 2012 9:25 pm

Varokaa raahe 0417848605


eli janne koivisto raahesta koittaa kaupata kaikkea mitä jooku vaan on ostamassa,hinnoista ei hajuakaan kys jampalla,oli myymässä öljypohjaa toyotan koneeseen 1500 eurolla :lol: :lol:


ei vastaa puhelimeen, pelkkä txt jantteri.


Eli Raahe , Janne Koivisto puh: 0417848605

Pyörii myös muilla foorumeilla,esim offipalsta,mese saitti ym ym...

Avatar
tanskude
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö

Viesti Kirjoittaja tanskude » Pe Touko 11, 2012 12:04 am

Heikki Toivanen Porista. Soitti ja sovittiin kaupat perästä, takapenkistä, tankista ja olisko ollu vielä jotain pikkuroinaa lisäks. Yllätyin jopa positiivisesti siitä että otti yhteyttä soittamalla eikä millään sähköposteilla niinkun yleensä, asiallisen olonen heppu niin oletin että homma pelaa kuten pitäisi.
Eihän siinä, paketti postiennakolla menemään ja sitten odottelemaan että koska noutaa paketin ja tulee rahat tilille, ja case closed. Tästä siis n. kuukaus, tietenkään en ottanut silloin numeroa ylös ja nyt on jo hävinnyt puhelimen vastatuista numeroista. Numerotiedustelusta ei löytyny, ilmeisesti prepaidi-liittymästä sitte soitteli.

Tänään tuli postista lappu että paketti noutamatta, tules hakemaan takasin hintaan 16,75€ :angry:

E: Ja niin, vaikka kyse onkin noin naurettavan pienestä menetyksestä niin ihan sama, pistää vituttamaan tollaset kusipäät.

Avatar
tenu
Viestit: 1631
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja tenu » Pe Touko 11, 2012 2:11 am

tanskude kirjoitti:hävinnyt puhelimen vastatuista
Pari vuotias noksu, siitä löytyy valikon kautta puheluloki tms. Tuolta joskus kaivellu hävinneeksi luulemia numpereita :wavey:

Avatar
tanskude
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö

Viesti Kirjoittaja tanskude » Pe Touko 11, 2012 3:36 pm

tenu kirjoitti:
tanskude kirjoitti:hävinnyt puhelimen vastatuista
Pari vuotias noksu, siitä löytyy valikon kautta puheluloki tms. Tuolta joskus kaivellu hävinneeksi luulemia numpereita :wavey:
Sieltä nimenomaan katoin mutta näyttää 20 viimisintä vastattua.
Vähän ihmetyttää sekin kun paketin lähetin 12.4 ja eikös noi kahen viikon päästä lähde takasin? Hitaasti kulkee posti :-?
Ja niin tosta puhelinjutusta, 12.4 lähetin paketin eli siinä nurkilla juttelin ton hepun kanssa, ja lokissa on noi puhelut 20.4 asti..

Avatar
tenu
Viestit: 1631
Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja tenu » Pe Touko 11, 2012 5:12 pm

tanskude kirjoitti:
tenu kirjoitti:
tanskude kirjoitti:hävinnyt puhelimen vastatuista
Pari vuotias noksu, siitä löytyy valikon kautta puheluloki tms. Tuolta joskus kaivellu hävinneeksi luulemia numpereita :wavey:
Sieltä nimenomaan katoin mutta näyttää 20 viimisintä vastattua.
Vähän ihmetyttää sekin kun paketin lähetin 12.4 ja eikös noi kahen viikon päästä lähde takasin? Hitaasti kulkee posti :-?
Ja niin tosta puhelinjutusta, 12.4 lähetin paketin eli siinä nurkilla juttelin ton hepun kanssa, ja lokissa on noi puhelut 20.4 asti..
Niin siis ei viime puhelut valikko, vaan se missä näkyy lähetetyt/vastatut sms+mms myös.
Just ynnäilin, ni jotain 160 viime tapahtumaa näky aineki(noksu 6730C tms.)

Edittiä: Oletusasetus on näköjään säilytä loki 30 päivää=max aika. Eli saattais just riittää

Avatar
ESKIL
Viestit: 1855
Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
Paikkakunta: 2x1000rr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ESKIL » Ti Touko 22, 2012 9:30 pm

ysi-R kirjoitti:No voihan HELEVETTI!!!

Eipä ois uskonu että mentiin saatana kusettajan tontille,prkl!!

Menin sitte "ostamaan" MARKKU JÄRVINEN torniosta, nimiseltä henkilöltä Yamaha fz1:sen vakioputken jota ei ilmeisesti ikinä tulekkaan.
Rahat toki meni,prkl!
Eli Huomenna poliisin puheille.
Eli varokaa tällaista henkilöä ku MARKKU JÄRVINEN Torniosta.
Osoite on: Uusikatu 5, tornio.
Puhelinnumeroa ei oo ku sähköpostin kautta ollaan pelattu.
Näkyy http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=87 ... 608df662f7 Tällä voorumillaki olevan äijästä juttua ja tutun oloinen tilinumerokin ilmenee, Voihan Vittu.

Vastaa Viestiin