forum.bomber.fi • England - Sivu 2
Sivu 2/2

Re: England

Lähetetty: Su Helmi 09, 2014 7:25 pm
Kirjoittaja MDM
Good to see you here Bob, hopefully I'll be able to make a trip down and get some pics of your GSX-R in the bag soon ;-)

Re: England

Lähetetty: Su Helmi 09, 2014 8:05 pm
Kirjoittaja SideshowB0B
Afternoon MDM
Good to see you back in print & Looking forward to issue 2 now




BTW... Anytime you wanna take pics feel free :D .......
Also feel free to bring a scantily clad woman willing to rub her ample norks across my tank. It may just draw people's attention away from anything that falls of between now and then :lol:

Re: England

Lähetetty: Ma Helmi 10, 2014 9:55 pm
Kirjoittaja HOS
Latest project:

ZR1100 Kawasaki from this:

Kuva

to this:

Kuva
Kuva

A work in progress.
Steering damper fitted:
Kuva

Hybrid stage 1 Dynojet:
Kuva

High output oil cooler:
Kuva

Bit of detail for you:
Kuva

Lots of work and a lot of pleasure.
Kicks out about 93 bhp as standard, looking at 120 to 130bhp with the mods I've done.

Zephyr 1100 is getting rare and prices are rising.

Previous bike an 02 supercharged Hayabusa street bike with a Rotrex blower
Sold it 2 years ago. Will post up later.

Re: England

Lähetetty: Ma Helmi 10, 2014 9:59 pm
Kirjoittaja HOS
My previous bike, sold in 2010 and I have no idea who's got it now. Sadly.
But that's the way it goes sometimes.

Kuva

Just under 240 rwhp so it was very useable. Too useable !

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Re: England

Lähetetty: Ti Helmi 11, 2014 11:56 am
Kirjoittaja Bomber Magazine
RAD bikes!!!

Re: England

Lähetetty: Ti Helmi 11, 2014 6:38 pm
Kirjoittaja Zippaaja
Nice to notice, that international crowd is gathering to the site and seems there are few quite good looking bikes also.

Re: England

Lähetetty: Ke Helmi 12, 2014 1:53 pm
Kirjoittaja MDM
Yep, we're starting to get a few more in here now! But there's always room for more! :D

Re: England

Lähetetty: Ke Helmi 12, 2014 10:56 pm
Kirjoittaja sfc
welsh one here :D good to see something still getting done for the scene :cheers:

Re: England

Lähetetty: Pe Helmi 14, 2014 6:49 pm
Kirjoittaja HOS
sfc kirjoitti:welsh one here :D good to see something still getting done for the scene :cheers:
Best biking roads south of the border !
Got to get up to Snowdonia again soon. Stunning place.

Re: England

Lähetetty: Pe Helmi 14, 2014 11:11 pm
Kirjoittaja sfc
not far from snowdonia, some really good roads on a5 to betws y coed from llangollen then onto bala but heavily policed on a sunday....how you get pic's up ?

Re: England

Lähetetty: La Helmi 15, 2014 1:03 am
Kirjoittaja CFH
Zippaaja kirjoitti: good looking bikes also.
And helmet :deal:

Re: England

Lähetetty: Pe Helmi 21, 2014 5:57 pm
Kirjoittaja sfc
almost done

Re: England

Lähetetty: To Helmi 27, 2014 11:09 pm
Kirjoittaja Gpz1100Convert
Yep,

I have drifted in. Good to see MDM and the team have something cracking working here. Need to sort my subscription as always. No change from a certain other mag that went tits up. I always forgot and did it at the last minute :)

Anyway. The bikes..... a few.

Kuva

Kuva

Efe getting sorted again ...

Kuva

and a spondon that I am struggling to upload given imageshack are now charging. They can sod off so I'll do that later :)

Hi btw.

Mark

PS, If you use firefox as a web viewer like I do there are plugins that translate the whole forum via google..... very very handy!

Re: England

Lähetetty: Pe Helmi 28, 2014 1:33 pm
Kirjoittaja MDM
Hi Mark, good to see you here!
Oh, and I've cut & paste this bit of your post becuase it wasn't easy to see in red... :-)

PS, If you use firefox as a web viewer like I do there are plugins that translate the whole forum via google..... very very handy!

Re: England

Lähetetty: La Maalis 29, 2014 11:21 am
Kirjoittaja Bomber Magazine
Gpz1100Convert kirjoitti:Yep,

I have drifted in. Good to see MDM and the team have something cracking working here. Need to sort my subscription as always. No change from a certain other mag that went tits up. I always forgot and did it at the last minute :)

Anyway. The bikes..... a few.

Kuva

Kuva

Efe getting sorted again ...

Kuva

and a spondon that I am struggling to upload given imageshack are now charging. They can sod off so I'll do that later :)

Hi btw.

Mark

PS, If you use firefox as a web viewer like I do there are plugins that translate the whole forum via google..... very very handy!
Awesome bikes! :cheers: