forum.bomber.fi • Miten kovaa ajatte radalla? - Sivu 4
Sivu 4/54

Lähetetty: Ke Heinä 12, 2006 8:09 am
Kirjoittaja mekanik
Ahvenistolla jotain ~1.35... Kuitenkin parannettavaa on!

Lähetetty: Ke Heinä 12, 2006 11:40 am
Kirjoittaja tsss
Botniaring Trumpan Triplellä n.1.28

Lähetetty: Ke Heinä 12, 2006 8:43 pm
Kirjoittaja igor
3 kertaa ahvenistolla kaynnyt. Ajoista ei tietoa mutta polvi maassa ja silloinen pyora oli 636 kawa -02. Nyt olis tarkoitus loppu kesasta kayda kokeilemassa uudestaan kun viime kerrasta on jo pari vuotta. Kaikki kesat kun joutuu olemaan toissa ja viela ulkomailla niin ei ole oikein ollut mahdollisuutta :( Paitsi onhan Norjassa ihan kohtuulliset tiet pyorille :P Eli melkein on verrattavissa rataajoon :D
BTW missas noita ajoja jarjestetaan tuossa elokuun lopulla ?
Miten olisi jos saisi porukkaa kasaan ja lahtisi kimpassa radalle ?

Lähetetty: Ke Heinä 12, 2006 9:43 pm
Kirjoittaja Jusab
jaket kirjoitti:cooperi ei kerro mitään. jokainen laiheliini juoksi 3000:a, itse joku 2400, mutta laitetaan reppu selkään ja hiihdetään niillä lankuilla pari päivää, niin porukka itkee äitiä, itse ihmettelin, mikä tässä nyt niin raskasta muka on. vähän erilaista kuntoa....
Näi o! Lihaskuntotesti meni 105selkää, 70vatsaa ja 60punnerrusta/min.. Siitä tosin on 6,5 vuotta mut selissä mennee nykysin enenmpi.. :D Mut coopperi 2600m..

Lähetetty: Pe Heinä 14, 2006 8:06 pm
Kirjoittaja jennica
jennica kirjoitti:MotoParkissa ei ole kellotettu, mut MotoCorsen kouluttajien arvion mukaan ajelin 1.40-1.45 aikoja. Kemorassa 1.21,68. Tänä kesänä pitäs saada 1.20 rikki. Katsotaan meneekö jo tällä viikolla... :upto:
Eipä mennyt, ei... Meni pyörä lunariin Kemorassa eka ajosetillä kesäloman eka viikolla. :crying:

Lisää juttua jeesustelu orgissa: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 87;t=53236

Lähetetty: Pe Heinä 14, 2006 8:26 pm
Kirjoittaja Spy
jennica kirjoitti:
jennica kirjoitti:MotoParkissa ei ole kellotettu, mut MotoCorsen kouluttajien arvion mukaan ajelin 1.40-1.45 aikoja. Kemorassa 1.21,68. Tänä kesänä pitäs saada 1.20 rikki. Katsotaan meneekö jo tällä viikolla... :upto:
Eipä mennyt, ei... Meni pyörä lunariin Kemorassa eka ajosetillä kesäloman eka viikolla. :crying:

Lisää juttua jeesustelu orgissa: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 87;t=53236
Oi oi, ymmärrän tuskasi.. :grayno:

Lähetetty: Pe Heinä 14, 2006 10:05 pm
Kirjoittaja igor
jennica kirjoitti:
jennica kirjoitti:MotoParkissa ei ole kellotettu, mut MotoCorsen kouluttajien arvion mukaan ajelin 1.40-1.45 aikoja. Kemorassa 1.21,68. Tänä kesänä pitäs saada 1.20 rikki. Katsotaan meneekö jo tällä viikolla... :upto:
Eipä mennyt, ei... Meni pyörä lunariin Kemorassa eka ajosetillä kesäloman eka viikolla. :crying:

Lisää juttua jeesustelu orgissa: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 87;t=53236
Osaanotot..
Harmillista tuollaiset ja viela kun ovat niin pirullisen kalliita, ainakin nain maallikolle :(
Itsella vakuutukset tal hetkella lahivakuutuksessa mutta syksylla joutunee vaihtaa yhtiota, koska eivat korvaa mitaan jos tapahtunut radalla. Niin syksylla olisi tarkoitus kayda kympin kanssa radalla.

Lähetetty: La Heinä 15, 2006 1:23 pm
Kirjoittaja HeeboR1
jaket kirjoitti:Tuli jatkoidea threadille. Tästä voisi tehdä omankin threadin, "kuka on kaatunut radalla?"

Itse lipsahti joskus 2003 tai 2004 alastarolla. Olin vakuuttunut taidoistani ja siitä, että TLS suzukilla pärjää 996 ducatille. Pääsuoran jälkeen eka vasen ja tipuin matkasta, pyörä hiekalle ja itse pyörin perässä. Jalkatappi meni poikki ja pakariin tuli reikä yms naarmuja. vaihdepoljin ei enää toiminut, joten ajoin kotiin 100km:ä pelkällä nelosvaihteella. :lol: vasen jalka takamatkustajan tapilla. :blah:

oi niitä aikoja, sitten menikin aikaa saada luottamus takaisin, että pystyi polvi maassa ajamaan. ja niinhän ne sanoo, että kerran kaatunut ei pysty enää koskaan samalla varmuudella vetämään mutkaan, kuin joku joka ei ole kaatunut. mutkat ottaa erilailla. Mielessä on aina tietoisuus, että se voi lipsahtaa, kun ennen lippaa on mielessä vain, että 'vittu toi ajaa lujempaa kuin mää'.

JakeT.
216 päivää ajettu radalla, 0 kaatoa. Ehkä huomenna kisassa sitten rönytään, toivottavasti ei.

Lähetetty: La Heinä 15, 2006 5:32 pm
Kirjoittaja JP_445
Lähellä todellakin käyty monesti... Pieniä ulosajoja pystyssä ja keskiviikkona sitten oikein lähempänä sitä lippaamista... Vasen olkapää vieläkin kipeä, kun lähti Kemmoralla siinä varikkosuoralta pääsuoralle taitossa woblaamaan oikein kunnolla... tapista tappiin muutaman kerran ja sitten rauhoittui...

Lähetetty: La Heinä 15, 2006 6:29 pm
Kirjoittaja Allterrain
Pitäähän se nyt rajansa kokeilla :wavey:

Lähetetty: La Heinä 15, 2006 6:37 pm
Kirjoittaja Sami***
Kemorassa parin treenikierroksen jälkeen 1.35 -91 1.5L civicillä joskus muutama vuosi sitten. :)
Prätkällä muutaman kerran käynyt sen jälkeen kokeileen ja tuskinpa se paljon nopeammin meni... En tiedä, ei muista enään. Ei oikeastaan kiinnosta koko rata-ajo yhtään. Crossi ja supermotoilu mikroautoradalla on ihan mukavaa puuhaa, mutta rata-ajo isommalla pyörällä ei oikein iske. Ei varmaan pää kestä niin kovaa vauhtia tjs... :-?

Lähetetty: La Heinä 15, 2006 6:47 pm
Kirjoittaja tero t.
Allterrain kirjoitti:Pitäähän se nyt rajansa kokeilla :wavey:
Niinhän se pitäis joo :D Jotkut väittävät et busallakin voi kantata niin et katteet raapivat asfalttiin, joten siinä eka tavoite kun parin viikon päästä pari päivää radalla ajetaan :D

Lähetetty: La Heinä 15, 2006 11:24 pm
Kirjoittaja geek
jennica kirjoitti: Meni pyörä lunariin Kemorassa eka ajosetillä kesäloman eka viikolla. :crying:
Harmillista! Näin pyörän "jossain" parkkihallissa joskus keväällä, nätti oli, harmi että meni rusinaksi! No, hyvä kuitenkin että henkilövahingoilta vältyttii.

Re: Miten kovaa ajatte radalla?

Lähetetty: Su Heinä 16, 2006 9:16 pm
Kirjoittaja HeeboR1
HeeboR1 kirjoitti: Ahvenisto 1.34 (Yamaha R1 vm. -04)
Alastaro 1.34 (CBR 600 RR vm. -05)
Kemora 1.24 (Yamaha R1 vm -98 (karmea pommi))
Motopark 1.37 (Suzuki GSX-R 750 vm -01)

Vuosiluvut ovat moottoripyörien valmistusvuosia. Kyseiset moottoripyörät eivät ole autoja tai muita laitteita vaan moottoripyöriä, jos joku sitä haluaa erikseen pohtia.

Sunnuntaina olisi tavoite ajaa Alastarossa 1.33 alkuinen kisassa (CRR:llä) ja olla jäämättä kierroksella varvatuksi (12 kierroksen kisa).

Sinne sopii tulla ajamaan, kyseessä jokamiesluokan kilpailu. Nopeimmat tulevat ajamaan 1.25 alkuisia, hitaimmat 1.40 päälle, joten sekaan vaan...
Arvaus meni aika hyvin. Nopein ajoi 1.25.011 ja hitain 1.40.759

Oma tavoite oli 1.33 alkuinen, kisassa meni 1.31 alkuinen. Voittaja ohitti viimeisellä kierroksella kierroksella, joten siinä tavoite kusi.

Suosittelen jokaista kokeilemaan. Kustannukset ovat katupyörän omistajalle kisaa kohti alle 200 euroa, joten hinta ei päätä huimaa. Helvetin hauskaa... sekaan vaan :)

Niin. Tulokset löytyvät tuolta: http://www.mp-tuki.fi/asiakirjat/tuloks ... astaro.pdf

Lähetetty: Su Heinä 16, 2006 11:23 pm
Kirjoittaja tero t.
Itselle tuli mielenkiintoinen tarjous ajaa tuota jokamies luokkaa ja kalusto olis vielä tarjolla, mut pitäis oppia vielä ajamaan, kun ei kiinnosta lähteä sinne liikkuvaks shikaanikskaan :freak2: Vai saako tuota jokamiesluokkaa yleensä ajaa kilvettömällä superbike kalustolla??