Lähetetty: Ke Heinä 12, 2006 8:09 am
Ahvenistolla jotain ~1.35... Kuitenkin parannettavaa on!
Kuminkäryinen Keskustelupalsta
https://www.bomber.fi/forumi/
Näi o! Lihaskuntotesti meni 105selkää, 70vatsaa ja 60punnerrusta/min.. Siitä tosin on 6,5 vuotta mut selissä mennee nykysin enenmpi..jaket kirjoitti:cooperi ei kerro mitään. jokainen laiheliini juoksi 3000:a, itse joku 2400, mutta laitetaan reppu selkään ja hiihdetään niillä lankuilla pari päivää, niin porukka itkee äitiä, itse ihmettelin, mikä tässä nyt niin raskasta muka on. vähän erilaista kuntoa....
Eipä mennyt, ei... Meni pyörä lunariin Kemorassa eka ajosetillä kesäloman eka viikolla.jennica kirjoitti:MotoParkissa ei ole kellotettu, mut MotoCorsen kouluttajien arvion mukaan ajelin 1.40-1.45 aikoja. Kemorassa 1.21,68. Tänä kesänä pitäs saada 1.20 rikki. Katsotaan meneekö jo tällä viikolla...![]()
Oi oi, ymmärrän tuskasi..jennica kirjoitti:Eipä mennyt, ei... Meni pyörä lunariin Kemorassa eka ajosetillä kesäloman eka viikolla.jennica kirjoitti:MotoParkissa ei ole kellotettu, mut MotoCorsen kouluttajien arvion mukaan ajelin 1.40-1.45 aikoja. Kemorassa 1.21,68. Tänä kesänä pitäs saada 1.20 rikki. Katsotaan meneekö jo tällä viikolla...![]()
![]()
Lisää juttua jeesustelu orgissa: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 87;t=53236
Osaanotot..jennica kirjoitti:Eipä mennyt, ei... Meni pyörä lunariin Kemorassa eka ajosetillä kesäloman eka viikolla.jennica kirjoitti:MotoParkissa ei ole kellotettu, mut MotoCorsen kouluttajien arvion mukaan ajelin 1.40-1.45 aikoja. Kemorassa 1.21,68. Tänä kesänä pitäs saada 1.20 rikki. Katsotaan meneekö jo tällä viikolla...![]()
![]()
Lisää juttua jeesustelu orgissa: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 87;t=53236
216 päivää ajettu radalla, 0 kaatoa. Ehkä huomenna kisassa sitten rönytään, toivottavasti ei.jaket kirjoitti:Tuli jatkoidea threadille. Tästä voisi tehdä omankin threadin, "kuka on kaatunut radalla?"
Itse lipsahti joskus 2003 tai 2004 alastarolla. Olin vakuuttunut taidoistani ja siitä, että TLS suzukilla pärjää 996 ducatille. Pääsuoran jälkeen eka vasen ja tipuin matkasta, pyörä hiekalle ja itse pyörin perässä. Jalkatappi meni poikki ja pakariin tuli reikä yms naarmuja. vaihdepoljin ei enää toiminut, joten ajoin kotiin 100km:ä pelkällä nelosvaihteella.vasen jalka takamatkustajan tapilla.
![]()
oi niitä aikoja, sitten menikin aikaa saada luottamus takaisin, että pystyi polvi maassa ajamaan. ja niinhän ne sanoo, että kerran kaatunut ei pysty enää koskaan samalla varmuudella vetämään mutkaan, kuin joku joka ei ole kaatunut. mutkat ottaa erilailla. Mielessä on aina tietoisuus, että se voi lipsahtaa, kun ennen lippaa on mielessä vain, että 'vittu toi ajaa lujempaa kuin mää'.
JakeT.
Niinhän se pitäis jooAllterrain kirjoitti:Pitäähän se nyt rajansa kokeilla![]()
Harmillista! Näin pyörän "jossain" parkkihallissa joskus keväällä, nätti oli, harmi että meni rusinaksi! No, hyvä kuitenkin että henkilövahingoilta vältyttii.jennica kirjoitti: Meni pyörä lunariin Kemorassa eka ajosetillä kesäloman eka viikolla.![]()
Arvaus meni aika hyvin. Nopein ajoi 1.25.011 ja hitain 1.40.759HeeboR1 kirjoitti: Ahvenisto 1.34 (Yamaha R1 vm. -04)
Alastaro 1.34 (CBR 600 RR vm. -05)
Kemora 1.24 (Yamaha R1 vm -98 (karmea pommi))
Motopark 1.37 (Suzuki GSX-R 750 vm -01)
Vuosiluvut ovat moottoripyörien valmistusvuosia. Kyseiset moottoripyörät eivät ole autoja tai muita laitteita vaan moottoripyöriä, jos joku sitä haluaa erikseen pohtia.
Sunnuntaina olisi tavoite ajaa Alastarossa 1.33 alkuinen kisassa (CRR:llä) ja olla jäämättä kierroksella varvatuksi (12 kierroksen kisa).
Sinne sopii tulla ajamaan, kyseessä jokamiesluokan kilpailu. Nopeimmat tulevat ajamaan 1.25 alkuisia, hitaimmat 1.40 päälle, joten sekaan vaan...