Miss Bomber 2020 Bomber Forumin yleisöäänestys!
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Bomber Magazine
- Viesti:
Miss Bomber 2020 Bomber Forumin yleisöäänestys!
Miss Bomber 2020 Bomber Forum yleisöäänestys!
Bomber.fi –foorumilla valitaan nyt äänestämällä uusi Miss Bomber 2020 yleisön suosikki!
Nyt antamaan oma ääni mielestäsi parhaalle Bomber-kissalle.
Äänestää voit kirjautumalla sisään Bomber.fi foorumille sekä sen jälkeen voit kommentoida kuka heistä on suosikkisi.
Kannattaa myös tulla Bomber Magazinen ajokauden päätösbileisiin katsomaan kuka voittaa Miss Bomber finaalin!
Yleisöäänestyksen tulos ei vaikuta varsinaiseen Miss Bomber finaalin tulokseen, mutta yleisön suosikki voittaa erikoispalkinnon joka luovutetaan itse bileissä.
Varsinainen Miss Bomber 2020 Finaali käydään Bomber Ajokauden päätösbileissä Lahden Ace Cornerissa 19.10.2019!
Liput bileisiin voit tilata jo edullisesti ennakkoon täältä (ennakkoon 10€/ovelta 15€): http://shop.bomber.fi/index.php?route=p ... uct_id=212
Kilpailijat kommenttiosiossa!
Bomber.fi –foorumilla valitaan nyt äänestämällä uusi Miss Bomber 2020 yleisön suosikki!
Nyt antamaan oma ääni mielestäsi parhaalle Bomber-kissalle.
Äänestää voit kirjautumalla sisään Bomber.fi foorumille sekä sen jälkeen voit kommentoida kuka heistä on suosikkisi.
Kannattaa myös tulla Bomber Magazinen ajokauden päätösbileisiin katsomaan kuka voittaa Miss Bomber finaalin!
Yleisöäänestyksen tulos ei vaikuta varsinaiseen Miss Bomber finaalin tulokseen, mutta yleisön suosikki voittaa erikoispalkinnon joka luovutetaan itse bileissä.
Varsinainen Miss Bomber 2020 Finaali käydään Bomber Ajokauden päätösbileissä Lahden Ace Cornerissa 19.10.2019!
Liput bileisiin voit tilata jo edullisesti ennakkoon täältä (ennakkoon 10€/ovelta 15€): http://shop.bomber.fi/index.php?route=p ... uct_id=212
Kilpailijat kommenttiosiossa!
- Bomber Magazine
- Viesti:
Re: Miss Bomber 2020 Bomber Forumin yleisöäänestys!
Kilpailija nro: 1
Nimi: Anette "Nenerchy" Selkee
Ikä: 22v
Pituus: noin 160cm
Paino: 49kg
Kotipaikka: Rauma
Harrastukset: Tanssi, Cosplay, Kuvankäsittely
Ihannemies: Sons of anarchyn Jax Teller.
Oletko ollut moottoripyörän kyydissä? -Monesti. Ja mielelläni hyppään kyytiin aina kun mahdollista!
Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? -Semmoset vähän vanhemmat Harley Davidsonit sytyttää! Mutta jos mulla ois oma pyörä niin olis se varmaan Yamaha MT-10 valkosen ja pinkin värisenä!
Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2020? -Oon räväkkä, rohkee ja eloisa mimmi! Tykkään olla esillä ja elän hetkessä! Oon myös tosi sosiaalinen ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin.
- Bomber Magazine
- Viesti:
Kilpailija nro: 2.
Nimi: Emilia Nikula
Ikä: 22
Pituus: 166 cm
Paino: 60 kg
Kotipaikka: Oulu
Harrastukset: Salilla treenaus.
Ihannemies: Fiksu ja filmaattinen.
Oletko ollut moottoripyörän kyydissä? -Olen.
Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? -Yamaha YZF-R1
Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2020 ? -Olen lojaali, työtä pelkäämätön ja sosiaalinen nuori nainen, jolla on entuudestaan kokemusta edustustehtävistä. Kun aloitan jotain, hoidan sen täysillä loppuun asti.
- Bomber Magazine
- Viesti:
Kilpailija nro: 3.
Nimi: Janita Piironen
Ikä: 24
Pituus: 164cm
Paino: 50kg
Kotipaikka: Vantaa
Harrastukset: Moottoripyöräily, ratsastus, kitaransoitto ja kuntosali
Ihannemies: Tatuoitu motoristi ehdottomasti!
Oletko ollut moottoripyörän kyydissä? -Useastikin, omistan omankin pyörän.
Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? -Harleyn v-rod pyörät sekä Kawasakin Z1000. Eli pyörästä pitää löytyä asennetta, tai tehoa.
Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2020? -Olen pieni mutta sitäkin sisukkaampi. Haluan näyttää sekä itselleni että muille, mihin tämä pieni motoristi kykenee!
- Bomber Magazine
- Viesti:
Kilpailija nro: 4.
Nimi: Jenni /Jenspa Uotila
Ikä: 29
Pituus: 178
Paino: 63.3
Kotipaikka: Janakkala
Harrastukset: Kuntosali & Politiikka
Ihannemies: Perus, Suomalainen.. Töitä Tekevä, ei mikään "elämän koululainen". Luonne ratkaisee ennemmin kuin ulkononäkö, mutta ei silti mikään sysiruma sytytä. Olishan se kivempaa että olisi isompi kooltaan kuin minä mutta kaikkea ei voi saada
Oletko ollut moottoripyörän kyydissä? -Juu, Usean.
Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? -Moottoripyörä mikä ei jätä tielle, sekä millä pääsee semmoisten ihmisten ohi liikenteessä, joille on vahingossa joku ajokortin myöntänyt..
(jos tielle jättää niin ei sekään ole niin justiinsa, silloin voi keskittyä niihin kuumiin hommiin)
Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2020? -Minä olisin Paras Miss Bomber 2020 koska en ole suppea, Tulen toimeen kaikkien kanssa & Melkeenpä Kaikki käy. Kerran Täällä eletään, Only one Life!
- Bomber Magazine
- Viesti:
Kilpailija nro: 5.
Nimi: Kati Hakamaa
Ikä: 21
Pituus: 167cm
Paino: 52kg
Kotipaikka: Isokyrö
Harrastukset: Ratsastus ja jenkkiautojen parissa hääräily.
Ihannemies: Huomaavainen, lojaali ja riittävän temperamenttinen. Huumorintajua täytyy olla!
Oletko ollut moottoripyörän kyydissä? -Tottakai, olen myös itse ajanut kaksipyöräisillä.
Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? -Streetfighterit herättävät erityisesti huomioni ärhäkän ulkonäön ja vauhdin ansiosta
Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2020? -Olen pienestä asti pyörinyt kaksipyöräisten sekä muiden moottoriajoneuvojen lähettyvillä. Olen vähän hurjapää, joka nauttii kovasta vauhdista ja ärhäkästä ulkonäöstä. Mielestäni nämä ominaisuudet tekevät minusta parhaan Miss Bomber-ehdokkaan!
- Bomber Magazine
- Viesti:
Kilpailija nro: 6.
Nimi: Minna Mentula
Ikä: 26
Pituus: 154,5
Paino: 50
Kotipaikka: Hollola
Harrastukset: Autot ja löytyy kotoa motocrossi pyöräkin..
Ihannemies: Kunhan ei ihan pulkannaru ole.
Oletko ollut moottoripyörän kyydissä? -Olen.
Millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? -Kawasaki ninja
Miksi sinä olisit paras miss bomber 2020 -Olisi mukava päästä kiertelemään erilaisia tapahtumia ja koska kaikki moottorihärvelit on aina ollut lähellä sydäntä!
- Bomber Magazine
- Viesti:
Kilpailija nro: 7.
Nimi: Mirva Behm
Ikä:42
Pituus:173 cm
Paino: 74kg
Kotipaikka: Savonlinna
Harrastukset: Kuntosali sekä ulkoilu.
Ihannemies: Vauhtia rakastava rämäpää jolla on pientä pilkettä silmäkulmassa.
Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä? -Olen ollut, ja menisin uudelleen milloin tahansa.
Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? -Hyvin "tuunattu" Suzuki Intruder. Voi pojat... tykkään.
Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2020? -Mulla on aina silmissä kipinää sekä huulilla pienoinen leikittelevä hymy. Sosiaalinen, huumorintajuinen sekä vähän villikin luonne takaa sen, että minusta tulisi ehdottomasti paras Miss Bomber 2020.
- Bomber Magazine
- Viesti:
Kilpailija nro: 8.
Nimi: Jonna Korpi
Ikä: 32v
Pituus: 165cm
Paino: 56kg
Kotipaikka: Ylöjärvi
Harrastukset: kestävyysurheilu ja musiikki
Ihannemies: urheilullinen
Oletko ollut moottoripyörän kyydissä? -Olen, minulla on oma pyörä
Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? -Isot kyykkypyörät
Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2020? -Koska multa löytyy asennetta tarpeeks!
- tenu
Hienosti ainakin koko foorumi saatu sekaisin.......
-
Sekasin? Kyllä tää on ollut sekaisin jo monta vuotta ja jotain kertoo se että kaikkein sekavimmatkin kirjoittajat ovat lopettaneet kirjoittamisen tänne.
- TESTO
- Paikkakunta: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69
- TESTO
- Paikkakunta: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69
...tää unohtu. Maailman paras persiö. ...eiku hymiö.
- tanskude
- tanskude
Hups väärä topikki