Miss Bomber 2021, finalistit
Kiitos Koronan, jäi viime syksyn ajokauden päätösbileet pitämättä ja tämä siirsi myös Miss Bomber 2021 kisoja eteenpäin. Tahtotila oli kuitenkin kaikesta tästä huolimatta jatkaa hienoa Miss Bomber perinnettä. Tämän takia kyseinen kisa ja uuden Miss Bomber valinta tapahtuu ilman live-esiintymistä.
Esittelemme teille tässä meidän tämän kauden kauniit finalistit, joita voit nyt äänestää.
Lopullinen Miss Bomber 2021 valinta (jonka suorittaa B-toimitus) ja erillinen yleisön suosikki (joka valitaan eniten täällä ääniä saaneena) julkaistaan 10.03.2021 kisan päätyttyä.
Tässä teille esittelyssä tuoreet finalistit:
1: Christa Lauren
Nimi: Christa Lauren
Ikä: 21v
Pituus: 164cm
Paino: 61kg
Kotipaikkakunta: Lieto
Ammatti: Sairaanhoitaja
Harrastukset: Kuntosali, autot ja pyörät, sekä lenkit koiran kanssa
Ihannemies: Kyllä se oma mies on ihanne, pitkästä pinnasta on hyötyä mun kanssa!
Oletko ollut moottoripyörän kyydissä tai ajanut prätkällä: Kyydissä olen ollut muutamia kertoja. Olisi siistiä joskus itsekin päästä ajamaan!
Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi: Sporttinen ja näyttävä, kumin poltto sytyttää aina
Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2021: Olen omaitseni: sosiaalinen, huumorintajuinen sekä määrätietoinen, sillä tavoittelen vahvasti haluamaani.
Löytääkö sinut somesta: Instagramista @christalaurenn
2. Heidi Hänninen
Miss Bomber 2021 finalistien kysymykset:
Nimi: Heidi Hänninen
Ikä: 24
Pituus: 180cm
Paino: 56kg
Kotipaikkakunta: Pieksämäki
Ammatti: Asfalttityömailla liikenteenohjaaja
Harrastukset: koirat ja moottoripyöräily
Ihannemies: komea, sanavalmis, herrasmies
Oletko ollut moottoripyörän kyydissä tai ajanut prätkällä : kyllä, itseltäkin löytyy ajosta kaksipyöräinen
Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi: Supermotot on se minun juttuni!
Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2021: Olen aidosti prätkä mimmi, joka on ajanut lähes koko elämän kaksipyöräisillä. Näyttävän ulkokuoren lisäksi olen täynnä asennetta ja energiaa pursuava persoona!
Löytääkö sinut somesta:
Kyllä, instagram heidikatriinann
3. Iida Laakso
Nimi: Iida Laakso
Ikä: 20
Pituus: 175cm
Paino: 58kg
Kotipaikkakunta: Hamina
Ammatti: Security expert
Harrastukset: Kuntosali ja videopelit
Ihannemies: Huumorintajuinen hassuttelija joka pärjää lasten kanssa.... Ehkä Pelle Hermanni?
Oletko ollut moottoripyörän kyydissä tai ajanut prätkällä: Olen omistanut kevytmoottoripyörän ja ajanut a2 kortin, ensi kesäksi olisi tarkoitus hankkia oma isompi pyörä eli kyllä, olen ajanut ja ollut kyytiläisenä.
Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi: Lähestulkoon kaikki pyörät joista omistajat ovat tehneet oman näköisiään hyvällä maulla. Ehdottomasti lemppareita silti supermotot.
Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2021: Tuon mukanani positiivistä energiaa ja hyvää fiilistä minne ikinä kuljenkin. Synnyin kaksipyöräiseen perheeseen ja olen ollut moottoripyöristä täpinöissäni ihan lapsesta asti. Harvemmin kuitenkin tyydyn kyytiläisen paikalle, vaan haluan aina olla itse ajajana. Vauhti ei myöskään päätä huimaa.
Löytääkö sinut somesta: Kyllä, minut löytää instagramista käyttäjänimellä @Laaksoiidaw
4. Jessica Koskinen
Nimi: Jessica Koskinen
Ikä: 21
Pituus: 170cm
Paino: 55kg
Kotipaikkakunta: Vantaa
Ammatti: Opiskelen päätoimisesti ajoneuvoasentajaksi!
Harrastukset: Autot ja kaksipyöräiset ovat lähimpänä sydäntä, mutta käyn myös salilla ja satunnaisesti hevostelen.
Ihannemies: Oma mies, eli lojaali rämäpää. Sellanen joka lähtee ajamaan mun kanssa crossia lauantaina, mutta seuraavana aamuna tehdään yhdessä köyhiä ritareita!
Oletko ollut moottoripyörän kyydissä tai ajanut prätkällä: Useastikkin, viime kesä mentiinkin enemmän hytti pystyssä. Kyllä! Olen ajanut moposta 800cc saakka.
Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi: Todistetusti 701 husse. Mutta itselleni haluaisin R6 tai -20 vuotisen temmin!
Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2021: Olen menevä tyyppi, joka pyrkii elämään oman mukavuusalueen ulkopuolella. Lisäksi olen helposti lähestyttävä symppis hymysuu!
Löytääkö sinut somesta: Löytää! @jessicasonjaa
5. Jonna Korpi
Nimi: Jonna Korpi
Ikä: 34 v
Pituus: 165cm
Paino: 58kg
Kotipaikkakunta: Ylöjärvi
Ammatti: Liikunnanohjaaja
Harrastukset: Kilpakävely, laulan parissa bändissä, mallin työt ja kaikki mahdollinen liikunta
Ihannemies: Luotettava ,tumma ja tulinen
Oletko ollut moottoripyörän kyydissä tai ajanut prätkällä : Sekä että, minulla on oma pärrä tallissa odottamassa ajokelejä
Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi: Useimmat isot kyykkypyörät
Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2021: My way is highway, mulla on tarpeeksi asennetta!
Löytääkö sinut somesta: Kyllä vaan, instagramissa löytyy nimellä yonna_86, pistäppä seurantaan!
6. Suvi Lehmonen
Nimi: Suvi Lehmonen
Ikä: 27
Pituus: 165cm
Paino: 52kg
Kotipaikkakunta: Vantaa
Ammatti: Opiskelija, raksamaalariksi pitäisi valmistua vielä joskus.
Harrastukset: Moottoripyöräily ja satunnainen treenailu.
Ihannemies: Tatuoitu, tummahiuksinen, huumorintajulla ja moottoripyörällä varusteltu.
Oletko ollut moottoripyörän kyydissä tai ajanut prätkällä : Molempia tullut tehtyä, viimekesänä ostin ensimmäisen oman pyörän.
Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi: Pyörästä pitää löytyä asennetta ja tehoja. Mielellään myös mustaa ja pinkkiä.
Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2021: Pienestä koosta riippumatta asennetta löytyy. Moottoripyörät ja vauhti lähellä sydäntä ja aina valmis uusiin kokemuksiin!
Löytääkö sinut somesta: IG: ssuviiiiiii
MISS BOMBER 2021 BOMBER FORUM YLEISÖÄÄNESTYS!
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Bomber Magazine
- Viesti:
-