MISS BOMBER 2021 BOMBER FORUM YLEISÖÄÄNESTYS!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Kuka mielestäsi olisi paras Miss Bomber 2021

Äänestys päättyi To Maalis 11, 2021 3:58 pm

1. Christa Lauren
1
1%
2. Heidi Hänninen
2
3%
3. Iida Laakso
23
33%
4. Jessica Koskinen
27
39%
5. Jonna Korpinen
4
6%
6. Suvi Lehmonen
12
17%

Ääniä yhteensä: 69

Bomber Magazine
Viesti:

MISS BOMBER 2021 BOMBER FORUM YLEISÖÄÄNESTYS!

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » La Helmi 13, 2021 3:58 pm

Miss Bomber 2021, finalistit

Kiitos Koronan, jäi viime syksyn ajokauden päätösbileet pitämättä ja tämä siirsi myös Miss Bomber 2021 kisoja eteenpäin. Tahtotila oli kuitenkin kaikesta tästä huolimatta jatkaa hienoa Miss Bomber perinnettä. Tämän takia kyseinen kisa ja uuden Miss Bomber valinta tapahtuu ilman live-esiintymistä.

Esittelemme teille tässä meidän tämän kauden kauniit finalistit, joita voit nyt äänestää.

Lopullinen Miss Bomber 2021 valinta (jonka suorittaa B-toimitus) ja erillinen yleisön suosikki (joka valitaan eniten täällä ääniä saaneena) julkaistaan 10.03.2021 kisan päätyttyä.

Tässä teille esittelyssä tuoreet finalistit:

1: Christa Lauren

Kuva

Nimi:  Christa Lauren

Ikä:  21v

Pituus:  164cm

Paino: 61kg

Kotipaikkakunta: Lieto

Ammatti: Sairaanhoitaja

Harrastukset:  Kuntosali, autot ja pyörät, sekä lenkit koiran kanssa

Ihannemies:  Kyllä se oma mies on ihanne, pitkästä pinnasta on hyötyä mun kanssa!

Oletko ollut moottoripyörän kyydissä tai ajanut prätkällä: Kyydissä olen ollut muutamia kertoja. Olisi siistiä joskus itsekin päästä ajamaan!

Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi: Sporttinen ja näyttävä, kumin poltto sytyttää aina

Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2021:  Olen omaitseni: sosiaalinen, huumorintajuinen sekä määrätietoinen, sillä tavoittelen vahvasti haluamaani. 

Löytääkö sinut somesta:  Instagramista @christalaurenn

2. Heidi Hänninen

Kuva

Miss Bomber 2021 finalistien kysymykset:

Nimi: Heidi Hänninen

Ikä: 24

Pituus: 180cm

Paino: 56kg

Kotipaikkakunta: Pieksämäki

Ammatti: Asfalttityömailla liikenteenohjaaja

Harrastukset: koirat ja moottoripyöräily

Ihannemies: komea, sanavalmis, herrasmies 

Oletko ollut moottoripyörän kyydissä tai ajanut prätkällä : kyllä, itseltäkin löytyy ajosta kaksipyöräinen

Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi: Supermotot on se minun juttuni!

Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2021: Olen aidosti prätkä mimmi, joka on ajanut lähes koko elämän kaksipyöräisillä. Näyttävän ulkokuoren lisäksi olen täynnä asennetta ja energiaa pursuava persoona!

Löytääkö sinut somesta:
Kyllä, instagram heidikatriinann

3. Iida Laakso

Kuva

Nimi: Iida Laakso

Ikä: 20

Pituus: 175cm

Paino: 58kg

Kotipaikkakunta: Hamina

Ammatti: Security expert

Harrastukset: Kuntosali ja videopelit

Ihannemies: Huumorintajuinen hassuttelija joka pärjää lasten kanssa.... Ehkä Pelle Hermanni?

Oletko ollut moottoripyörän kyydissä tai ajanut prätkällä: Olen omistanut kevytmoottoripyörän ja ajanut a2 kortin, ensi kesäksi olisi tarkoitus hankkia oma isompi pyörä eli kyllä, olen ajanut ja ollut kyytiläisenä.

Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi: Lähestulkoon kaikki pyörät joista omistajat ovat tehneet oman näköisiään hyvällä maulla. Ehdottomasti lemppareita silti supermotot.

Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2021: Tuon mukanani positiivistä energiaa ja hyvää fiilistä minne ikinä kuljenkin. Synnyin kaksipyöräiseen perheeseen ja olen ollut moottoripyöristä täpinöissäni ihan lapsesta asti. Harvemmin kuitenkin tyydyn kyytiläisen paikalle, vaan haluan aina olla itse ajajana. Vauhti ei myöskään päätä huimaa.

Löytääkö sinut somesta: Kyllä, minut löytää instagramista käyttäjänimellä @Laaksoiidaw

4. Jessica Koskinen

Kuva

Nimi: Jessica Koskinen

Ikä: 21

Pituus: 170cm

Paino: 55kg

Kotipaikkakunta: Vantaa

Ammatti: Opiskelen päätoimisesti ajoneuvoasentajaksi!

Harrastukset: Autot ja kaksipyöräiset ovat lähimpänä sydäntä, mutta käyn myös salilla ja satunnaisesti hevostelen.

Ihannemies: Oma mies, eli lojaali rämäpää. Sellanen joka lähtee ajamaan mun kanssa crossia lauantaina, mutta seuraavana aamuna tehdään yhdessä köyhiä ritareita!

Oletko ollut moottoripyörän kyydissä tai ajanut prätkällä: Useastikkin, viime kesä mentiinkin enemmän hytti pystyssä. Kyllä! Olen ajanut moposta 800cc saakka.

Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi: Todistetusti 701 husse. Mutta itselleni haluaisin R6 tai -20 vuotisen temmin!

Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2021: Olen menevä tyyppi, joka pyrkii elämään oman mukavuusalueen ulkopuolella. Lisäksi olen helposti lähestyttävä symppis hymysuu!

Löytääkö sinut somesta: Löytää! @jessicasonjaa

5. Jonna Korpi

Kuva

Nimi: Jonna Korpi

Ikä:  34 v

Pituus:  165cm

Paino: 58kg

Kotipaikkakunta: Ylöjärvi

Ammatti:  Liikunnanohjaaja

Harrastukset:  Kilpakävely, laulan parissa bändissä,  mallin työt ja kaikki mahdollinen liikunta 

Ihannemies:  Luotettava ,tumma ja tulinen 

Oletko ollut moottoripyörän kyydissä tai ajanut prätkällä :  Sekä  että, minulla on oma pärrä tallissa odottamassa ajokelejä

Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi: Useimmat isot kyykkypyörät

Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2021: My way is highway, mulla on tarpeeksi asennetta! 

Löytääkö sinut somesta:  Kyllä vaan, instagramissa löytyy nimellä  yonna_86, pistäppä seurantaan!

6. Suvi Lehmonen

Kuva

Nimi: Suvi Lehmonen

Ikä: 27

Pituus: 165cm

Paino: 52kg

Kotipaikkakunta: Vantaa

Ammatti: Opiskelija, raksamaalariksi pitäisi valmistua vielä joskus. 

Harrastukset: Moottoripyöräily ja satunnainen treenailu. 

Ihannemies: Tatuoitu, tummahiuksinen, huumorintajulla ja moottoripyörällä varusteltu. 

Oletko ollut moottoripyörän kyydissä tai ajanut prätkällä : Molempia tullut tehtyä, viimekesänä ostin ensimmäisen oman pyörän.

Mikä tai millainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi: Pyörästä pitää löytyä asennetta ja tehoja. Mielellään myös mustaa ja pinkkiä. 

Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2021: Pienestä koosta riippumatta asennetta löytyy. Moottoripyörät ja vauhti lähellä sydäntä ja aina valmis uusiin kokemuksiin! 

Löytääkö sinut somesta: IG: ssuviiiiiii

k4le

Re: MISS BOMBER 2021 BOMBER FORUM YLEISÖÄÄNESTYS!

Viesti Kirjoittaja k4le » To Helmi 18, 2021 12:39 am

3.

Vastaa Viestiin