UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!
Jopas on irronnu settiä
- tenu
Hyvä pojat(ehkä tytötkin), elikkäs kanavahan toimii jo hyvin Jatkakaa
- Talipee
internet is awesome
- thelittleone
Joko teillä on emäntä käynyt huskyn hakemassa? Siis muunlaisen kun kuvassa näkyvän?Smokie kirjoitti:Ai niin ja täs se kuva
- Smokie
Ei oo näkynyt, tällä haavaa taitaa bokseri olla todennäköisin veikkaus. Ei se nyt mua hirveesti haittaa mikä tulee kunhan a) painaa vähintään 30kg ja b) on ärsyttävä kusipää. Meinasin tänään ostaa riistakameran mutta meinasin et paree satsata verenhimoiseen tappajapetoon. No mut hei tervetuloa!
Kai muuten huomasit notta huskyn alla on propellihattu? Mulla on toinenkin, se on foliolla vuorattu ja sitä pidän päässä vain pyhäpäivisin.
Nyt meen kyseleen rouvalta notta mistä sais persettä.
Ai niin älä nyt hellboy masennu.
Kai muuten huomasit notta huskyn alla on propellihattu? Mulla on toinenkin, se on foliolla vuorattu ja sitä pidän päässä vain pyhäpäivisin.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!
-
Täytyy myöntää etta haluaisin nähdä teikäläisen tuhannenpäissään propellihattu päässäSmokie kirjoitti:Ei oo näkynyt, tällä haavaa taitaa bokseri olla todennäköisin veikkaus. Ei se nyt mua hirveesti haittaa mikä tulee kunhan a) painaa vähintään 30kg ja b) on ärsyttävä kusipää. Meinasin tänään ostaa riistakameran mutta meinasin et paree satsata verenhimoiseen tappajapetoon. No mut hei tervetuloa!
- thelittleone
On se Smoukki näky ilman sitä propellihattuakin... ...siis tuhannen päissään.
-
Kyllä tiedän mutta erittäin hauska hepputhelittleone kirjoitti:On se Smoukki näky ilman sitä propellihattuakin... ...siis tuhannen päissään.
- Smokie
Päivän epistolan tarjoaa VEB motorradwerk Zschopau. Tänään aiheena moottoripyörällä pysähtyminen.
Totisesti sanon teille:
Jarruttakaa ja samalla sulkekaa kaasukahva HITAASTI, painakaa kytkintä ja vaihtakaa vapaalle. Älkää missään tapauksessa päästäkö moottoria nykimään, mutta älkää myöskään päästäkö sitä ryntäämään. Jos haluatte pysäköidä, katkaiskaa sytytysvirta ja sulkekaa polttonestehana. Älkää unohtako vetää virta-avainta pois, ja jos jätätte moottoripyöränne joksikin aikaa, sulkekaa myös varmuuslukko (kuva 19). Vasta sitten on moottoripyöränne turvassa varkailta.
Näin. Sitten knobbitietoa.
Leikkaaminen on hyvin ikävä ilmiö. Jos moottori on juuttunut kiinni ETTEKÄ irroitanut kytkentää oikeaan aikaan, niin sylinteri ja mäntä on irroitettava ja mäntä kunnostettava hienolla hiomaviilalla tai öljykovasimella (ei missään tapauksessa huomakankaalla!).
Hyvä ajaja pitää aina kaksi sormea kytkinkahvalla voidakseen heti irroittaa kytkennän.
Hei muuten Tomba jos tuut tänään niin aja Jurvan kautta ja etsi käsiisi M. Sipilä ja kysy onko sillä vielä Suupohjan parhaimman bändin Mopopsyn tuotantoa. Jos löydät semmoisen kasetin niin saat sen turbon ilmaiseksi, tai siis Mopopsyä vastaan. Mopopsy oli maailman paras bändi joka matki Autopsyä ja Sipilä oli kuin Billy Idol mitä on lyöty lekalla päähän, eikä mitenkään silleen ystävällisesti vaan täysiä.
Totisesti sanon teille:
Jarruttakaa ja samalla sulkekaa kaasukahva HITAASTI, painakaa kytkintä ja vaihtakaa vapaalle. Älkää missään tapauksessa päästäkö moottoria nykimään, mutta älkää myöskään päästäkö sitä ryntäämään. Jos haluatte pysäköidä, katkaiskaa sytytysvirta ja sulkekaa polttonestehana. Älkää unohtako vetää virta-avainta pois, ja jos jätätte moottoripyöränne joksikin aikaa, sulkekaa myös varmuuslukko (kuva 19). Vasta sitten on moottoripyöränne turvassa varkailta.
Näin. Sitten knobbitietoa.
Leikkaaminen on hyvin ikävä ilmiö. Jos moottori on juuttunut kiinni ETTEKÄ irroitanut kytkentää oikeaan aikaan, niin sylinteri ja mäntä on irroitettava ja mäntä kunnostettava hienolla hiomaviilalla tai öljykovasimella (ei missään tapauksessa huomakankaalla!).
Hyvä ajaja pitää aina kaksi sormea kytkinkahvalla voidakseen heti irroittaa kytkennän.
Hei muuten Tomba jos tuut tänään niin aja Jurvan kautta ja etsi käsiisi M. Sipilä ja kysy onko sillä vielä Suupohjan parhaimman bändin Mopopsyn tuotantoa. Jos löydät semmoisen kasetin niin saat sen turbon ilmaiseksi, tai siis Mopopsyä vastaan. Mopopsy oli maailman paras bändi joka matki Autopsyä ja Sipilä oli kuin Billy Idol mitä on lyöty lekalla päähän, eikä mitenkään silleen ystävällisesti vaan täysiä.
- Smokie
Helvetti kun tuli hyvä kuva vastaan täällä interin nettilässä
Nyt mulla ainakin on hyvä ryhti kun kulli seisoo leukaan asti.
Nyt mulla ainakin on hyvä ryhti kun kulli seisoo leukaan asti.
- Smokie
MIXEI näy saatanan kuva, esikatselus vielä näky. No siinäpä teille arvuuttelemista.
- Kapteeni_Hidas
Kuva on laitettu palvelimelle (foorumille) joka vaatii kirjautumisen. Eli kuva näkyy jos olet kirjautuneena tuolle toiselle foorumille. Eli kopioi kuva omalle koneelle ja uppaa paikkaan joka ei tarvitse kirjautumista, olettaen että sinulla on lupa kuvan käyttämiseen.Smokie kirjoitti:MIXEI näy saatanan kuva, esikatselus vielä näky. No siinäpä teille arvuuttelemista.
- Smokie
No en sitten tasan varmasti lataile saatikka uppaile mitään. Noh, siinä oli semmoinen herkullinen peräsin vaan, nahkahousut oli niin tiukat että näytti kuin ne olis maalattu päälle. Vieläkin vähän jöpöttää.
Ja sitten terveisiä the littleonelle! Selitin tossa suu vaahdossa että yhdellä jätkällä on dogo ja 2 huskyä ja siinä vaihees akka leikkas väliin että onkohan sillä vaimoa? Käskin käydä kysymäs, muista kammata tukkas nätisti ja vaihda uus puvun takki päälle.
Ja sitten terveisiä the littleonelle! Selitin tossa suu vaahdossa että yhdellä jätkällä on dogo ja 2 huskyä ja siinä vaihees akka leikkas väliin että onkohan sillä vaimoa? Käskin käydä kysymäs, muista kammata tukkas nätisti ja vaihda uus puvun takki päälle.
- Smokie
Vielä sana viikonvaihteeksi.
Ennen kuin pilaatte hermonne "liian suurella kulutuksella" ajakaa lähimpään kaasutinhuoltoon, josta saatte oikeat arvot.
Kenties olette kerran ottaneet polttonestettä, joka ei vastaa annettuja ohjeita.
Mä en tajua miks mä lupasin lähettään tuon mestariteoksen pois. Kerran yritin lukea raamattua mut se oli aivan kauheeta, mutta tota mä en näköjään voi laskea käsistäni ollenkaan. Vaimokultakin on jo tuossa aivan hermot pilaantuneena ja liemiä ei oo näkynyt kakkosen lähelläkään saatana.
Ennen kuin pilaatte hermonne "liian suurella kulutuksella" ajakaa lähimpään kaasutinhuoltoon, josta saatte oikeat arvot.
Kenties olette kerran ottaneet polttonestettä, joka ei vastaa annettuja ohjeita.
Mä en tajua miks mä lupasin lähettään tuon mestariteoksen pois. Kerran yritin lukea raamattua mut se oli aivan kauheeta, mutta tota mä en näköjään voi laskea käsistäni ollenkaan. Vaimokultakin on jo tuossa aivan hermot pilaantuneena ja liemiä ei oo näkynyt kakkosen lähelläkään saatana.
- thelittleone
Täällä odotellaan. Tukka kammattuna ja puvun takki päällä.Smokie kirjoitti:Ja sitten terveisiä the littleonelle! Selitin tossa suu vaahdossa että yhdellä jätkällä on dogo ja 2 huskyä ja siinä vaihees akka leikkas väliin että onkohan sillä vaimoa? Käskin käydä kysymäs, muista kammata tukkas nätisti ja vaihda uus puvun takki päälle.