UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin

Uusi kanavan nimi

#bomber-fi
14
21%
#b-forum
26
38%
#bomber_fi
3
4%
#www.bomber.fi
25
37%
 
Ääniä yhteensä: 68

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Helmi 27, 2013 1:21 am

Hyvä! Muista että klo 18:00 jälkeen frakki pitää vaihtaa smokiksi, ellei iltamien alkaessa ole jo tiedossa notta menee yli 18:00. Tai en tiedä haihtuiko Rva:n toiveet hyvästä elämästä smoukkina ilmaan. Höhöhöhö & Mr. Tomba kävi tänään, sanoin eukolle etten mä nyt kerkee mihinkään kun mun mä ehi syömään, mun pitäis käydä kaupas, pitää siivota piha lumesta MITÄ SAATANA PUTOO KATOLTA MUN OVIEN ETEEN, kuunnella puhelinkoppia, jyrsiä osia kun mulla on tänään pajailta ja se Kauhajoen hurjakin tulee. Eukkoa vitutti että kumminkin on taas joku vanha hoito kun se kuulemma vetää mutteripäitä puoleensa. No ei se tainnut olla enkä kerro sille Tomban koirista, taas varmaan kyseltäis että onkohan sillä vaimoa? Mun on pakko hankkia penikka pian ennenkuin mut myydään sijoitusnartuksi. Tai toisaalta akka sais tyytyä kouluttamaan marsuja, eilenkin agressiivinen Herra Antti suuttu kun Mr. Paavo sai ensin herkkua suuhunsa, Antti roikku heti sormessa kiinni, luulempa että sen pään päällä näkyi ajatuskupla "nyt toi eka suupala meni saatana aivan väärään osoitteeseen". Hommaa täs nyt sitten joku mulkvistielukka kun marsutkin vittuilee. No enivei, kun toi koira väsyy laitan marsun pihaan ketjun päähän. Ja jos rupee oikein vituttaan laitan tänne videoita mitä kuvasin VIC-20 tietokoneella.

http://www.youtube.com/watch?v=6ktB7qHezFs

Miten se tukan kampaaminen muuten sujui, mulla on muuten parran muotoilua varten neekerien afrovahaa, sillä varmaan sinäkin saisit jakauksen :lol: Se on niin jäykkää että jos ei tukka jakaannu niin alkaa aivot näkymään jos vaan sukii tarpeeksi.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Helmi 27, 2013 1:26 am

Ai heti löyty parempi versio, paljon pidempikin!

http://www.youtube.com/watch?v=5rxC-rXStic

Elämä ei mene missään paremmin hukkaan kuin Monty Pythoneita kattellessa. Kohta ettin sen "you must cut down the mightiest tree of the forest - with a herring" kohtauksen. Tai fishslapdancen. Kerran muuten munkin ovesta käveltiin sisään ja heti tuli naamaan silakkafileestä. Kaveri sitten totes että eipä täs muuta, onneks se file jäi mulle.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Helmi 27, 2013 2:06 am

Mulla on muuten on ollut kauhee hinku imeä jokaisen anjovisleivän minkä näen, enkä mä en edes tykkää niistä ja akkakin motkottaa ettei niitä vitsin takia kantsi syödä.

http://www.youtube.com/watch?v=yVpKxPM-ZN4

Mutta kun mun on pakko.

Ja nyt, jotain todella muuta.

http://www.youtube.com/watch?v=afi7_01GnxY

Myös

http://www.youtube.com/watch?v=TSqkdcT25ss

Jos englannin ymmärtäminen on vaikeaa voidaan pitää meillä englannin kielen alkeiskurssi. Isken sanan kerrallaan kalloon - pajavasaralla. En koskaan tullut kysyneeksi liikunnan opettajaltani puhuuko se englantia, en vissiin saanut puheenvuoroa kun se vaan vaahtosi ettei voi käsittää miten joku ei voi RAKASTAA liikuntaa. Minäkään en voi käsittää miten ihmiset ei tajua esim Schürlen perimmäisiä käsitteitä, mutta en silti saatana vaahtoa siitä. Anoppini ei osaa uida ja jos sekin alkaisi siitä kiljumaan esim. avannossa niin kehottaisin pitämään suunsa kiinni, en minäkään osaa pianoa soittaa mutta en kumminkaan vaivaa muita sillä tiedolla.

Vielä yks

http://www.youtube.com/watch?v=IjgVd7kf3t4

En voi ymmärtää miten joku ei voi rakastaa vammaisia vammaisölynbialaisia.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Tomba
Viestit: 337
Liittynyt: To Syys 09, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Rottamainen Dominator SM (T..?)

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Tomba » Ke Helmi 27, 2013 2:07 pm

Smokie kirjoitti:Kauhajoen hurjakin tulee. Eukkoa vitutti että kumminkin on taas joku vanha hoito kun se kuulemma vetää mutteripäitä puoleensa. No ei se tainnut olla enkä kerro sille Tomban koirista, taas varmaan kyseltäis että onkohan sillä vaimoa?
Kai sun eukolla joku raja on ollu "miesten" suhteen.....? Mulla muuten ei oo vaimoa! Mut hankalaksi todettu avopuoliso.. Se ajaa kai saman asian...?

Ei tuo vitun ropelli kovi helepolla tonne sovi.. Onnex otin jo liikenne-ympyrästä sovituskaljaa mukaan... Ei sovi siltikää..(ostin aiva liika vähä vai paljo..?) Vituttaa nyt jo nii lujaa että, lopetan leikin ja annan olla vaparina, motti kestää ainaki viikon kauemman.. Ja saan vähintään viikkoo nopeemmin ajokuntoon, eli ennen seuraavia lumia...?
Siitä vittuuntuneena laitan piskistä "lutuna" kuvan(tai jopa neljä) kunhan kerkeen.. Ja varmaan paljo muutaki paskaa..

E: Unohtu muute sanoo etten kovin hyvin osaa englantia.. Olis menny samalla reisulla pari oppotuntia....
Koska ollaan perillä...?

Avatar
Tomba
Viestit: 337
Liittynyt: To Syys 09, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Rottamainen Dominator SM (T..?)

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Tomba » Ke Helmi 27, 2013 5:28 pm

Kuva
Koska ollaan perillä...?

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » To Helmi 28, 2013 12:31 am

No eukko on piipannut varattua jo niin kauan että päättelin että sille olis tullut syyte jos sinä olisit sen vanha hoito :lol: Huomasit varmaan että on sillä taso ja se on tosi huono. Helposti muuten luovutit ahdistelut, ehkä sun olis sittenkin pitänyt valita se kääpiöturbo. Saa sen vaihtaakin jos haluut. Olis mulla kyllä ollut turbon pienoismallikin. Ittelläkin taas ollut perinteinen "Lahtissen konekiväärii mie kaipaisin" tyylinen päivä tuon pyörän kanssa mutta ei se mitään. Se mikä ei tapa vituttaa ankarasti.

On muuten ihkun näköinen toi sessu. Eukko motkottaa että tykkään koirista enemmän kuin siitä, heti kun vähänkin risoo käännän kylkeä ja nappaan koiran nukkumaan mun viereen. Varmaan tommoisen kanssa uni maittais ihan uudella tasolla. Eukon mielestä hauskin tilanne on kuulemma se kun minä kuorsaan toisella puolella ja koira toisella. Minunkin mielestä se on hyvä tilanne, väsytystaistelu ei kestä kauaa ja kohta eukko on sohvalla, saadaan molemmat maata pallit leviällä ja lyödä ylävitosta & hekotella että vittu nartut höhöhöhöö :D Oli mulla tosin narttukin hoidossa tossa taannoin ja kyllä sekin oppi kainalossa olemaan. Sitä ulinaa minä en tosin oppinut kuuntelemaan kun se narttu ryhtyi kiimaiseksi ja koiravaarin rupes tekemään pillua mieli.

BTW. Ammu pari laakia haulikolla tynnyrin alaosasta läpi (tai vaihtoehtoisesti 50 kertaa kiväärillä) niin pääset roskista eroon vähän nopeammin ja saat vihreiden puoluetoimistosta kaakkukahvit.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Tomba
Viestit: 337
Liittynyt: To Syys 09, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Rottamainen Dominator SM (T..?)

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Tomba » To Helmi 28, 2013 1:42 am

Tais mennä jo kohtaus ohi, eli kyl sitä turboa sinne sovitellaa, kunhan pääsen töihin ja saan laipan tehtyä... Vituksen määrä vaan vaihteloo isolla skaalalla, mut aina vituttaa..
-80 oon syntyny ja teuvalaasista yrittäny pysyä eros..

BTW. Tynnyris oli "arina" 30cm pohjasta ja reikäsahalla iso reikä kyljes..
Koska ollaan perillä...?

Avatar
Tomba
Viestit: 337
Liittynyt: To Syys 09, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Rottamainen Dominator SM (T..?)

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Tomba » Pe Maalis 01, 2013 9:45 pm

Moukki on hyvä ja käy katteleen mun rumia kuvia, jos vaikka noista ymmärtäs jotai..? Eipä nuosta viisaammaksi tuu, mutta....
Koska ollaan perillä...?

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » Pe Maalis 01, 2013 10:55 pm

Ai no ei eukko sitten syytettä oli saanut, ainakaan luultavasti. Seuraavalla kerralla raahaan sut tupaan asti niin otetaan asioista selvää. Ite kun tuli nuorena kuljettua putkihommissa tuvasta tupaan niin tuli opittua että on paska talo missä ei saa ruokaa ja vielä paskempi missä ei saa edes kahvia. Tuntu vaan aika kuluvan siinä muutenkin.

Enkä ymmärrä mistään, mitään kuvia en etti ja naamakirjaan en mene. Mieluummin tuun paikan päälle katteleen.

BTW. Mulla on vieläkin se romuauto tuolla takapihalla, haluutko ostaa? Saisit ton akselin päälle samanlaisen yybermachoauton mitä mulla!!

Ja pakollinen aiheeseen jotenkin tai ei mitenkään liittyvä linkki

http://www.youtube.com/watch?v=Syu94czsLGM

Ja nyt takaisin pyörittämään sorvia TÄYSII. Ai niin, heitin rautajauhopölyvaatteita samaan koneelliseen emännän pikkuhousujen kans, ens viikolla on odottettavissa armotonta aarporausta johtuen kutinasta.

Olisin laittanut tähän Juicen "Valssaaja konepajalla" mutta tuli vaan jotain tanssimusiikkia. En mä sit laita mitään. Mihin vittuun on kadonnut Juice???
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
nesto
Viestit: 622
Liittynyt: Su Maalis 27, 2011 1:00 am
Paikkakunta: ---

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja nesto » Pe Maalis 01, 2013 11:16 pm

Smokie kirjoitti: Mihin vittuun on kadonnut Juice???
R.I.P.
Kuva

Ei muuten löydy tota valssaajaa enää ja kaikkea muutaki tosi huonosti? :freak2:

Avatar
Tomba
Viestit: 337
Liittynyt: To Syys 09, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Rottamainen Dominator SM (T..?)

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Tomba » La Maalis 02, 2013 12:06 am

Tallis tuntoo olonsa mukavaksi, tuvas tuloo ahtaanpaikan kammo paljo helepommin (kotona ja kyläs)

Ei nuosta kuvista olis mitää järkevää nähänykkää.. Paree ku tuut kattoon/naureskeleen aiva livenä... Teretulemas!


BTW. Siitä olis tullu aiva liikayybermachoauto (4.0 TD) Ja on toki romut jo myytyki..
Koska ollaan perillä...?

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja thelittleone » La Maalis 02, 2013 1:09 am

Smokie kirjoitti:Hyvä! Muista että klo 18:00 jälkeen frakki pitää vaihtaa smokiksi, ellei iltamien alkaessa ole jo tiedossa notta menee yli 18:00. Tai en tiedä haihtuiko Rva:n toiveet hyvästä elämästä smoukkina ilmaan...
...Miten se tukan kampaaminen muuten sujui, mulla on muuten parran muotoilua varten neekerien afrovahaa, sillä varmaan sinäkin saisit jakauksen :lol: Se on niin jäykkää että jos ei tukka jakaannu niin alkaa aivot näkymään jos vaan sukii tarpeeksi.
Sano sille emännälles että tulee kattomaan oikeen koiraa ja unohtaa rottakoirat...56kg pelkkää lihasta ja syö kyllä tarpeen vaatiessa kaiken elollisen mihin kiinni käsketään seefferistä rotikkaan ja aina postikantajasta somaleihin + muihin tummahipiäisiin pitkänmatkan juoksijoihin.
Pitää olla sitten käskijäkin ajan tasalla koirankouluttajana ettei syö käskijäänsä kun tuo rotu ei ole mikään rotikka joka uskoo 3:sta kerrasta!
Alla kuvaa meidän pojasta.

Kuva

Pohjoisenmies Hane kävi kattelemassa tuota Killeriä meidän pihassa ja totesi parhaimmaksi mennä takaisin löysät housussa autoon istumaan ennen kuin joutuu syödyksi...koiran käskemänä. :lol:

Me odotellaan täällä hiukset ja parta ojossa sitä emäntääs. :wavey:
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.

"The Fosse Way" better than good blowjob...

wama
Viestit: 129
Liittynyt: Ti Helmi 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Speed Triple, Daytona 955i, Bonneville, Pegaso

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja wama » La Maalis 02, 2013 1:27 am

Ompa lutusen näköinen musti :drin:

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja thelittleone » La Maalis 02, 2013 1:34 am

wama kirjoitti:Ompa lutusen näköinen musti :drin:
Onhan se sitä. :hearton: Tossa se makaan jalkojen juuressa tälläkin hetkellä.
Lapsirakas koira sieltä suurimmasta päästä. :grayyes:
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.

"The Fosse Way" better than good blowjob...

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 02, 2013 2:09 am

Taisit muuten kääpiö olla kameran takana tuota kuvaa otettaessa, ainakin mulla rupes seisomaan heti, nooooo mä kyllä kuuntelin Janis Joplinia samaan aikaan. Eukkokin näyttää aika hyvältä, maailman paras tilanne on kun reidet turpoaa mutta sormet on kuin anorektikolla.

Vittu kun mistää ei löyry Blaken versiota, oon koittanut kannattaa silleen että menen keikalle aina kun ovat lähimaastossa = tampereelta tänne. Kitaristi uhosi sullovansa itsensä koirankuljetushäkkiin koska on meedio eikun joogi, mutta totesin ettei täs nyt mitään pikkustaroja ehdi odottaa. Hyvä bändi, hyvät jätkät, hyvä meno. Support your local Blake.

http://www.youtube.com/watch?v=FDYGfkOBXgc

Joskus muuten kun ajelin kilpaa mopolla kaikki muut rassas mopereitansa ja mä rassasin dogoa. Se emäntä tosin oli hurja pimu, kerroin seurueen äijämiehelle että meneppä kertomaan tolle ratrastuksen harrastajalle miks naiset oikeasti tykkää ratsastuksesta. Geishakuulat sisään, tenox ja menox. Se oli semmonen lihava 190cm juippi ja sano että enhän mä nyt tohri kun toi kerttu (mikälie) vääntää mut solmuun. Mut Dogon kanssa on asiat mainiosti, akkaa piti pelätä :D No akkoja nyt pitää aika vähän pelätä... Mutta koirat ei mua jännitä.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Vastaa Viestiin