Lemmikkisi laji ja nimi

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Onko eläintä?

Olen mies (poika) ja minulla on eläin
44
49%
Olen mies (poika) ja minulla ei ole eläintä
11
12%
Olen nainen (tyttö) ja minulla on eläin
6
7%
Olen nainen (tyttö) ja minulla ei ole eläintä
1
1%
Olen oman elämäni eläin
28
31%
 
Ääniä yhteensä: 90

Tuontimopo
Viestit: 162
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Sukisuki t 250 puolikkaana

Viesti Kirjoittaja Tuontimopo » La Joulu 11, 2010 1:21 am

Pakko viel lisää et seuraava skidi syntyy huhtikuussa ja on poika... Olen lähes valmis kokemaan kastraation.
Se raapii kellä on satiaisia...

storbacka
Viestit: 1081
Liittynyt: Ma Syys 29, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Homo'O'sohva

Viesti Kirjoittaja storbacka » La Joulu 11, 2010 1:28 am

Smokie kirjoitti:Olis pitänyt ottaa kullistakin kuvaa, se on vissiin säikähtänyt ja yrittää paeta kehon sisälle. Kattelin siinä ennen leikkausta että oonpas mä edustava kun kullia ei oo kuin sentti, esinahkaa oli onneks monta tuumaa. Oli hieno porukka, vanhat akat jynssäs kullia ja kyseli notta muistakko kun oltiin puhelimes. Mä sanoin että enhän nyt millään vai kaikkia muistaa. Vissiin kostoksi sitten se ruuttas jotain kylmää rasvaa mun perseeseen :lol: Olihan yhdenlainen leikkaus, voi vittu :lol: Kirurgi vaan jäykisteli ja joutu pitämään pikku taukoja kun kysyin notta mikset pure niitä johtimia poikki kun ne sillai kuulemma paranee nopeemmin. Välikevennyksenä se kertoili mulle highlitghtseja jostain saksalaisesta indie leffasta missä muksut pesi ruiskuja vessanpöntös ja tykitti suoneen matskua. Oli kyllä aika hauskaa.
"Pienet on munat, mut komia on persereikä"

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Joulu 11, 2010 1:31 am

Mä surffailin Devin Townsend meisinkiä niin tottakai vastaan tuli tää bloody pussy, smelly pussy, snappy pussy, dog pussy, chicken factory jätkä

http://www.youtube.com/watch?v=R7qR5JZc ... re=related

BTW: kastrointi on eri juttu, eka meinasin tehdä semmosen ihan itse kotona viilapenkis tai vailla liiteris. Oli muuten hauska juttu, kun munista heiteltiin ylimääräistä kamaa menemään niin rupes tuntuun että on enemmän munaa vaikka sitä vissiin on nyt vähempi.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Joulu 11, 2010 1:34 am

Oottekste muuten tienny että persereikien ihosiirteet on ihan arkipäivää, kun ihminen vanhenee niin persreikä tummuu. No sitten jotkut muuten freesit, mutta tumma persereikäiset ihmiset vaalennuttaa niitä. Mitähän niitäkin tekevät lääkärit aattelee, vissiin jotani että oli pitäny opetella hitsaamaan tai jotain.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Tuontimopo
Viestit: 162
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Sukisuki t 250 puolikkaana

Viesti Kirjoittaja Tuontimopo » La Joulu 11, 2010 1:37 am

Eikö se ois helpoin vaan silmät ummessa sohasta kohti ruohonleikkurin terää, olettaen sen vielä pyörivän sillä kohtalokkaalla hetkellä? Ja tietysti heinäkuussa, että irtoaa tappi viimestään mätänemällä pois. Sitä ennen olisi vaan urakoitava vielä monta, helvetin monta vuotta naisen parissa.
Se raapii kellä on satiaisia...

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Joulu 11, 2010 1:38 am

Mä söin kerran provinssissa jotain maasta löytämääni paskaa ja sain aivan vittu järjettömät peräpukamat. Lääkäri niitä sitten katteli että oho kun on pahan näköiset ja nyt noita pitää hirttää. Mä makasin pöydällä ja kyselin että koetko saavasi vastinetta 10 vuoden kurinalaiselle opiskelulle ja ukko viritteli jotain naruja vissiin. VOI RISTUS että mä sain kipiää, kehtas vielä vitun mulkku kysyä tarttekko sairaslomaa, kysyin että menisitkö itte rikki revityn persereiän päälle kaivinkoneeseen istumaan saatana.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Joulu 11, 2010 1:43 am

Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Joulu 11, 2010 1:45 am

Pässinkives kirjoitti:Eikö se ois helpoin vaan silmät ummessa sohasta kohti ruohonleikkurin terää, olettaen sen vielä pyörivän sillä kohtalokkaalla hetkellä? Ja tietysti heinäkuussa, että irtoaa tappi viimestään mätänemällä pois. Sitä ennen olisi vaan urakoitava vielä monta, helvetin monta vuotta naisen parissa.
Mä voin auttaa jos sulla on jotain fataaleita ajatuksia ruohonleikkureiden suhteen, tolla lähtee vaikka mikä menemään

Kuva
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Tuontimopo
Viestit: 162
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Sukisuki t 250 puolikkaana

Viesti Kirjoittaja Tuontimopo » La Joulu 11, 2010 1:50 am

Tota mallia ei muuten ollu viimekesänä vielä tarjolla. Taida puhua koko kastraatiosta mitään. Hyvä että uskals kusi tulla näiden juttujen jälkeen... Liityn pelastakaa edes säkit järjestöön. Saako niitä varten omat sushitytöt pörräämään iltauutisiin tissisilteen?
Se raapii kellä on satiaisia...

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Joulu 11, 2010 2:05 am

Snapping pussy......
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Joulu 11, 2010 2:12 am

Yhes naistenlehdes (tai mitä vittuja nykyään onkaan, nolla moottoria = naistenlehti) niin siinä oli pirkkaniksi laittaa 2 sormea emättimeen ja yrittää imaista niitä. Smelly hairy snapping pussy... Ja chiken pussy! Kanat ei varmaan tartte teippiä, mutta tiäkste miksi jeesusteippiä sanotaan myön marsuteipiksi? Siks kun marsu halkee kun sitä nussii mut jos sen teippaa esteks niin sit se ei halkee. Snapping chicken pussy! Mä meen asettelemaan nyt itseni rouva smokien viereen pussy lovers. Heiba.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
HeeboR1
Viestit: 657
Liittynyt: Pe Elo 10, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha YZF R1 -08
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HeeboR1 » La Joulu 11, 2010 5:30 am

Smokie kirjoitti:Niin no täs nyt eka tuo koira

Kuva

Ja sitten mä.

Kuva

Tuli vähän paska kuva mutta sou not. En mä niin hirveesti jaksa taiteilla enää tähän aikaan
Kaunista, hyvin kaunista. Ja tässä yhteydessä en aio edes arvuutella missä tuo peukalo on ollut. Toivottavasti 90 % tämän palstan alle 15 -vuotiaista lukijoista ottaa tuosta (ei siitä sormi -kuvasta) mallia ja asap. Maailma ei olisi hirveän paljon huonompi paikka muutaman vuosisadan päästä jos tuosta tulisi tietyissä piireissä ns. buumi.

Avatar
JaL3
Viestit: 23
Liittynyt: La Maalis 06, 2004 1:00 am
Paikkakunta: ZX6R, ZRX1200R, KLX300R ja KFX400
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaL3 » La Joulu 11, 2010 7:29 am

Täällä asustaa jo elämänsä ehtoopuolella (12v) oleva Weimarinseisoja Lucky.

Old dogs rule.

http://share.ovi.com/media/JaL3.public/JaL3.10129
..Kokoajan ajokeli..
Autot, mopot, tarvikkeet: www.alpinetrade.com

Avatar
MustaSurma
Viestit: 567
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » La Joulu 11, 2010 8:42 am

Ich habe zwei Hunde züchten Deutsch, eine Rottweiler und eine schwarz Standart Schnauzer - er Name ist Leutnant :D

On ne ihania :)
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

Avatar
-Triumph-
Viestit: 36
Liittynyt: To Heinä 14, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Sanchez

Viesti Kirjoittaja -Triumph- » La Joulu 11, 2010 1:24 pm

Ettei nyt vaan Smokki ole tehnyt omia Åttå Drinkeråita ja sekotellut Bilteman akkuhappoa glögin sekaan eilen? Tuon veijarin jos laittaisi samaan alppimajaan viikoksi H.R. Gigerin kanssa voisi tuloksena olla aika jännää taidetta :D

Vastaa Viestiin