Sivu 2/5
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: Ke Syys 26, 2012 8:33 pm
Kirjoittaja Hane
Ykkönen on ykkönen, koska: kodinhoito.
Näyttää etäisestä Dahlman-Räikköseltä

Ansaitset voiton, muut on harakoita
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: Ke Syys 26, 2012 8:38 pm
Kirjoittaja Horna
No Nro:7 ja lähes yliwoimaisesti
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: Ke Syys 26, 2012 9:49 pm
Kirjoittaja Kankerous
Nelonen on söpö
blondi <3
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: Ke Syys 26, 2012 10:01 pm
Kirjoittaja cybress
Jazka87 kirjoitti:Mites tää äänestys nyt sit oikein menee kun tuolla naamakirjan puolellakin on äänestys?
Ne lasketaan yhteen,kerrotaan sadalla ja sitte tuomarit ronkkii ne mieleisekseen
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: Ke Syys 26, 2012 11:56 pm
Kirjoittaja GertMüller
Ens vuonna sit kuvat alasti, jooko
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: To Syys 27, 2012 12:20 am
Kirjoittaja Los_Bastardos
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: To Syys 27, 2012 12:44 am
Kirjoittaja DigitusMedius
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: To Syys 27, 2012 12:49 am
Kirjoittaja Los_Bastardos
Mulla vois olla hoivaava suhde noihin rintoihin!
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: To Syys 27, 2012 8:06 am
Kirjoittaja night.
GertMüller kirjoitti:Ens vuonna sit kuvat alasti, jooko
tai edes peräpuolesta etusen lisäks....
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: To Syys 27, 2012 8:25 am
Kirjoittaja Laiskiainen
night. kirjoitti:
GertMüller kirjoitti:Ens vuonna sit kuvat alasti, jooko
tai edes peräpuolesta etusen lisäks....
Ja vois noita poseja hakea vaikka jostain muualtakin ku Manaajasta...
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: To Syys 27, 2012 9:45 am
Kirjoittaja Zuke
Tärkein tieto, eli kuppikoko, puuttuu...
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: To Syys 27, 2012 9:56 am
Kirjoittaja Zuke
+1
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: To Syys 27, 2012 12:32 pm
Kirjoittaja GertMüller
Zuke kirjoitti:Tärkein tieto, eli kuppikoko, puuttuu...
Siviilisääty ois tärkeempi. Kyllähän niitä tissejä voi sitten kädellä tunnustella.
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: To Syys 27, 2012 1:46 pm
Kirjoittaja hole
7
Re: Miss Bomber 2013 skaba!
Lähetetty: To Syys 27, 2012 6:03 pm
Kirjoittaja thelittleone
Kaikki muut menee mutta toi viimeinen ehdokas.
Yksi mikä mulle tulee mieleen on että tää tän vuoden Miss Bomber (joka kasvoiltaan muistutti lähinnä hamsteria) ei saatana osannut hymyillä ollenkaan!!

Jos siltä riipasis noi silikonipallot hevonvittuun niin kuka niitä sen A-/B-kuppeja tuijottelis saatikka sen naamaa?
Joten mulla menee tänä vuonna noitten rintojen koon edelle kaunis hymy ja kokonaisuus.
Ja toi seiska...

...kunnon "perus duckface", ei noi silikonipalllot sitä pelasta.
Toi nelonen on oikeasti nätti likka ja se hymyilee!!!!