... Smokie...

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

... Ärsyttääkö Smokie...

1. Kyllä
59
22%
2. Ei
207
78%
 
Ääniä yhteensä: 266

Avatar
ESKIL
Viestit: 1855
Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
Paikkakunta: 2x1000rr
Viesti:

... Smokie...

Viesti Kirjoittaja ESKIL » Ma Touko 13, 2013 10:47 am

Smokie kirjoitti:Toi synnytykseen lähtö oli muuten juttu sinänsä, työpaikan nokkamies värväs mut puhumaan kun tulis jostain maailman ääristä liiton miehiä keskustelemaan. Jahka oltiin saatu käteltyä ja istuttua alas mulle soitettiin sairaalasta että eukollas on suolet puhki. Niitä ei huvittanut ollenkaan kun käskin korjata sen koska perunatkin on vielä nostamatta. Jahka sain puhelimen taskuun niin mitä ystävällisimmin ilmoitin että teidän jutut ei kiinnosta mua enää pätkääkään ja lähdin kaahaten seinäjoelle jossa ilmoitettiin että se meni jo tampereelle ja sinne en ajanutkaan mitenkään normaalisti kaahaamalla vaan renkaan kiljuen, sain mm. ihan pienen sakon kun ajoin 50 yli rajoituksen. Sanoin vielä poliisille että onneks teistä pääsee rahalla eroon, se uhkaili että korttis lähtee mutta eipä vaan lähteny. Mitähän mä kirjoitin kun mä aloitin tämän paatoksen, ai niin ne neuvottelut meni kuulemma vituiksi. Vittu että suomessa on paska terveyshuolto, itte jouduin nostamaan pernat. Täti aina elvistelee että kun se tuli päivällä synnytyslaitokselta nyytin kans niin ehtoolla se oli jo navetas, en tiedä oliko ennen asiat paremmin vai oliko terveyshuolto parempaa. Mun mielestä se on tekosyy jos on suolet pitkällänsä ja syövän riuduttama, pernat pitää nostaa kumminkin. Akka muuten sai sen reissun aikana peruukinkin mutta ei sitä vissiin muut oo käyttänyt ku minä, minä olenkin hiukan tyhmä. Vaikka olenkin vannoutunut pitkätukka vetelin pääni kaljuksi myötätunnosta. Mut onneks oli se peruukki!! Nyt mä meen latautumaan huomista varten, momomomomoooooooiiiiiiiiiiii

http://www.youtube.com/watch?v=ce2E2OjKqQo
... Kun mulle on tullu jo niin paljon palautetta Smokien viime aikojen tarinoinnista, niin kysytään sitten ihan koko foorumin käyttäjäkunnalta mielipide, eli ärsyttääkö herran nykyinen kirjoittelu???

Avatar
Janezki
Viestit: 555
Liittynyt: La Kesä 01, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Voimamöhkäle!

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Janezki » Ma Touko 13, 2013 10:54 am

Munmielestä herra savuinen on kyllä usein päivän piristys vaikka onkin mulkku jätkä! Painoin kakkosta
Parempi se on rahat olla mielummin kiinni moottoripyörässä kuin huoran perseessä!
~Fuelholic Fighters~

Avatar
hellboy
Viestit: 1375
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
Paikkakunta: GSXR12Ti MS3

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja hellboy » Ma Touko 13, 2013 11:00 am

Kuka on valittanut? Nimilista tähän alle ja sen jälkeen voi täältä Turusta käydä kuittaamassa sukset.

Kuva
Nomex est omen

Avatar
ESKIL
Viestit: 1855
Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
Paikkakunta: 2x1000rr
Viesti:

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja ESKIL » Ma Touko 13, 2013 11:10 am

:lol: :lol: :lol:

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja thelittleone » Ma Touko 13, 2013 11:23 am

Yhdyn hellboyhin.

E:Rupeahan hellboy keräämään lisää niitä suksia siellä Turussa, 2kpl:tta foorumilaisia ainakin haluaisi kokeilla niitä.

Zippaaja
Viestit: 844
Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 12:00 am

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Zippaaja » Ma Touko 13, 2013 11:59 am

Meneehän se kyllä 80% ajasta aivan saatanallisen pahasti yli ja verbaali sirkuksen puolelle, joka varmasti ottaa kupoliin, erityisesti jos asiaan suhtautuu turhan vakavasti.

Oma mielipide on, että vouhottakoon jos se henkistä epätasapainoa pitää kohdallaan. Eipä noita paska läppiä tarvitse lukea, jos sille tuntuu. Toistaiseksi ei ole itseä mitenkään ärsyttänyt. Kai sitä jokainen sirkus yhden pellen tarvitsee.

Avatar
Parrukeisari
Viestit: 15
Liittynyt: To Tammi 20, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Myyty ja rahat on juotu

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Parrukeisari » Ma Touko 13, 2013 12:16 pm

Herää kysymys että jos smokien tarinointi käy hermoille niin vittuako ylipäätään lukee B-foorumia? Jos pipo alkaa kiristää heti jos tiukasta asialinjasta poiketaan niin voi siirtyä sen toisen moottoripyöräfoorumin puolelle.

Avatar
ESKIL
Viestit: 1855
Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
Paikkakunta: 2x1000rr
Viesti:

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja ESKIL » Ma Touko 13, 2013 12:17 pm

... Sama, osan jaksan lukea ja osaa en, mut onhan se aika rakastettava otus tuo meidän Smokie...

... Hauskintahan tässä varmaan on, että herra itse on toinen noista kyllä äänistä...
:D :D :D

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja j0j0 » Ma Touko 13, 2013 12:23 pm

Kauheen pitkiä tarinoita se kirjottelee ja ohi aiheen vissiin. Kansa vaatii enemmän kuvia! Livestreamihän olis kanssa tietenkin yks vaihtoehto.
IBMC Street Gang

Avatar
ESKIL
Viestit: 1855
Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
Paikkakunta: 2x1000rr
Viesti:

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja ESKIL » Ma Touko 13, 2013 12:28 pm

... Toi ois vitun kova! LIVE-streamia Smokien pajalta!!! Mä oon valmis osallistuu kustannuksiin...

Avatar
ekkeri69
Viestit: 399
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 1:00 am
Paikkakunta: k5 1000

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja ekkeri69 » Ma Touko 13, 2013 12:29 pm

Ei niinkään ne kirjotukset ,mutta se että sitä paskaa on joka paikassa.

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja j0j0 » Ma Touko 13, 2013 12:34 pm

ekkeri69 kirjoitti:Ei niinkään ne kirjotukset ,mutta se että sitä paskaa on joka paikassa.
Tähän kyllä joutuu yhtymään. Latistaa vähän tunnelmaa jostain ihan hyvistäkin ketjuista kun siellä on välissä juttua kuinka se on ihan sama, ette tiedä mitään moposta tehtiin sirkkeli ja mun muija mäkää wc pöntöllä alasti. Ai niin koiralla on ripuli -juttua. Smouglin pitäis pitää blogia tai kirjottaa päiväkirja-ketjuunsa(minkä joku kohta tekee?) noi jutut. Olis sellanen kylähullun mielikuvituspäiväkirja. Tai sitten pitäytyis aiheessa.
IBMC Street Gang

Avatar
Orccu
Viestit: 360
Liittynyt: To Marras 04, 2004 1:00 am
Paikkakunta: TT600 & 954

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Orccu » Ma Touko 13, 2013 1:45 pm

j0j0 kirjoitti:
ekkeri69 kirjoitti:Ei niinkään ne kirjotukset ,mutta se että sitä paskaa on joka paikassa.
Tähän kyllä joutuu yhtymään. Latistaa vähän tunnelmaa jostain ihan hyvistäkin ketjuista kun siellä on välissä juttua kuinka se on ihan sama, ette tiedä mitään moposta tehtiin sirkkeli ja mun muija mäkää wc pöntöllä alasti. Ai niin koiralla on ripuli -juttua. Smouglin pitäis pitää blogia tai kirjottaa päiväkirja-ketjuunsa(minkä joku kohta tekee?) noi jutut. Olis sellanen kylähullun mielikuvituspäiväkirja. Tai sitten pitäytyis aiheessa.
Juurikin tuo paskanviljely kaikkialle, rämällekin sellainen oma päiväkirja aikoinaan perustettiin ja Smoukin jutut lentää kyllä vielä vitusti korkeemmalla vieläkin äänekkäämmin. :reyes:


-Kukkahattuterveisin kireäpipoinen asialinjanillittäjä, sä voit Hellboy tuoda ne sukset ens b-iltaan! :hearton:
Kuva
Liittymällä jäseneksi autat mahdollistamaan prätkien rakentelun tulevaisuudessakin

Avatar
Laiskiainen
Viestit: 909
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Maailman rouhein Honda

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Laiskiainen » Ma Touko 13, 2013 2:38 pm

Valtava ongelma :lol:
Kanada

Avatar
Zeri
Viestit: 684
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Zeri » Ma Touko 13, 2013 2:40 pm

smoukki on tän foorumin suola!

Vastaa Viestiin