Miss Bomber 2016 yleisöäänestys!

Valvojat: B1200, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Kenestä näistä kaunottarista pitäisi sinun mielestä valita Miss Bomber 2016?

Äänestys päättyi Ke Syys 30, 2015 6:43 pm

Kilpailija nro: 1. Anna Netrebine
62
14%
Kilpailija nro: 2. Annika Teulahti
4
1%
Kilpailija nro: 3. Eleni Palonen
15
3%
Kilpailija nro: 4. Emily Yli-Kokkila
104
24%
Kilpailija nro: 5. Henriikka Saarikangas
2
0%
Kilpailija nro: 6. Ida Hill
2
0%
Kilpailija nro: 7. Janina Kumlander
19
4%
Kilpailija nro: 8. Kaisa Puolakka
12
3%
Kilpailija nro: 9. Karoliina Pitkänen
26
6%
Kilpailija nro: 10. Nimi: Laura Rinne
13
3%
Kilpailija nro: 11. Melissa Marreiros
56
13%
Kilpailija nro: 12. Nea Wihervuori
15
3%
Kilpailija nro: 13. Piia Rautio
82
19%
Kilpailija nro: 14. Saija Sihvola
23
5%
Kilpailija nro: 15. Tia Randelin
7
2%

Ääniä yhteensä: 442

TESTO
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69

Re: Miss Bomber 2016 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja TESTO » To Syys 10, 2015 10:23 am

thelittleone kirjoitti:
tenu kirjoitti:Tuksu :wavey: :pukeface:
Kannatetaan. :lol: :pukeface: Jos ostetaan sille muutama pullo skumppaa niin varmaan ryömii kruunattavaksi foorumin suosikkina. :lol:
Kilpailun alettu tähän mennessä olikohan joku about 150 liittynyt foorumille ja 197 on äänestänyt tällä hetkellä kertoo kyllä lohdutonta kieltä siitä kuinka paljon tämä kiinnostaa "oikeita foorumilaisia". :nono:

Jätkä on kuin poliitikko, aiemmin lupasit äänestää Soinia!!! :deal: :lol: :lol: :lol:

Zuissi

Viesti Kirjoittaja Zuissi » To Syys 10, 2015 5:56 pm

Selkee peli, nr. 14 korjatkoon potin!!

yde

Viesti Kirjoittaja yde » To Syys 10, 2015 6:04 pm

Kaikki käy paitti liian pienet kengät,mut nro.11 sai mun äänen :hearton:

JonesBones

Viesti Kirjoittaja JonesBones » La Syys 12, 2015 1:52 pm

Nro 9 :)

Northern_lights

Viesti Kirjoittaja Northern_lights » La Syys 12, 2015 3:49 pm

Henni kirjoitti:
1127T kirjoitti:On se kun tätä varten foorumille rekisteröidytään. :D
Ainoastaan ne jotka viitsii käyttää muutaman minuutin rekisteröitymiseen ja yllättävän monikin ei viitsi pelkästään tämän takia rekisteröityä. Kelaa jos ne kaikki jaksais rekisteröityä pelkästään tämän takia. Uskon että niiden joukossa jotka liittyivät kun äänestys alkoi niin aika monikin niistä ei liittynyt pelkästään tämän takia, juuri tuon syyn takia että aika moni ei viitsi rekisteröityä tämän takia. :)
Ja höpö höpö, tulevien Tuksujen ja aikuisviihde/tosi-tv "tähtien" avuksi äänestävä kaveripiiri on ihmispaskaa, ei tälle foorumille, kiitos. Pysyisitte vaan siellä facebookissa tekemässä tilapäivityksiä, tai missä ikinä typeryyksiänne tapaatte toisten "iloksi" jakaa.
Viimeksi muokannut Northern_lights, La Syys 12, 2015 6:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seurakunnan raittiusleiriltä paluuta
Seurasi kuin seurasikin kaatamista
Erittäin rajua
Ryyppäämistä suorastaan saatanallista
Sekä ehdottelua
Homoseksuaalista!

Nella

Viesti Kirjoittaja Nella » La Syys 12, 2015 5:21 pm

3

Laiskiainen

Viesti Kirjoittaja Laiskiainen » La Syys 12, 2015 6:23 pm

Äänestin numeroa 2, koska haistakaa nyt jo pitkä vittu.
Kanada

Eepo

Viesti Kirjoittaja Eepo » La Syys 12, 2015 10:55 pm

Nro.12

LuC1F3R

Viesti Kirjoittaja LuC1F3R » Su Syys 13, 2015 11:26 am

En mä kyllä tajua miks vitussa tää on joka vuos niin suuri fiasko.. Miten tässä aina käy niin, että tänne on tultava tulva näitä uusia käyttäjiä ja sitten yks kaks onkin johdossa tämmönen..Kuva
Jos ei teitä grande jefe'jä kiinnosta foorumin mielipide niin laittakaa koko perkeleen äänestys suoraan sinne naamakirjaan jolloinka ei tarvitse sotkea tätä foorumia alkuunkaan tähän kisankaltaiseen esitykseen.

Henni

Viesti Kirjoittaja Henni » Ma Syys 14, 2015 1:03 pm

Northern_lights kirjoitti:
Henni kirjoitti:
1127T kirjoitti:On se kun tätä varten foorumille rekisteröidytään. :D
Ainoastaan ne jotka viitsii käyttää muutaman minuutin rekisteröitymiseen ja yllättävän monikin ei viitsi pelkästään tämän takia rekisteröityä. Kelaa jos ne kaikki jaksais rekisteröityä pelkästään tämän takia. Uskon että niiden joukossa jotka liittyivät kun äänestys alkoi niin aika monikin niistä ei liittynyt pelkästään tämän takia, juuri tuon syyn takia että aika moni ei viitsi rekisteröityä tämän takia. :)
Ja höpö höpö, tulevien Tuksujen ja aikuisviihde/tosi-tv "tähtien" avuksi äänestävä kaveripiiri on ihmispaskaa, ei tälle foorumille, kiitos. Pysyisitte vaan siellä facebookissa tekemässä tilapäivityksiä, tai missä ikinä typeryyksiänne tapaatte toisten "iloksi" jakaa.
Aika vihamieliseltä vaikuttaa toi sun kirjoittaminen ja sä sen näytät parhaiten tietävän, varsinkin kun netissä on vaikea arvioida kuka on kuka ja minkälainen. Ja näytät myös tietävän olevasi näitä "ihmispaskoja" parempi ihminen. Näetkö tässä nyt yhtään tulevaa Tuksua tai aikuisviihde/tosi-tv "tähtiä"? Erittäin fiksuja kaikki muut kilpailijat on ja itse en kyllä rehellisesti sanottuna ole noista aloista kiinnostunut ja suomessa on liikaa turhia julkkiksia.

Itse liityin tänne koska olen yksinkertaisesti kiinnostunut moottoripyöristä ja siinä samalla äänestin mukavaa ja kaunista kanssakilpailijaa. :) ;) <3

JooJooMies

Viesti Kirjoittaja JooJooMies » Ma Syys 14, 2015 1:47 pm

TISSIT

:wavey:
Kaikki mitä sanon tai lupaan toteutuu SÄÄVARAUKSELLA!!!!

Northern_lights

Viesti Kirjoittaja Northern_lights » Ma Syys 14, 2015 5:51 pm

Olen samaa mieltä LuC1F3R:n kanssa, tämmöiset äänestykset facebookin puolelle, iso osa äänestäjistä säästyy rekisteröitymisen vaivalta.

Henni kirjoitti:
Aika vihamieliseltä vaikuttaa toi sun kirjoittaminen ja sä sen näytät parhaiten tietävän, varsinkin kun netissä on vaikea arvioida kuka on kuka ja minkälainen. Ja näytät myös tietävän olevasi näitä "ihmispaskoja" parempi ihminen.
Kirjoittamiseni vaikuttaa vihamieliseltä ja näytän sen itse parhaiten tietäväni? Sovitaan sitten vaikka niin.

Ja kyllä, olen "ihmispaskoja" parempi ihminen.
Näetkö tässä nyt yhtään tulevaa Tuksua tai aikuisviihde/tosi-tv "tähtiä"? Erittäin fiksuja kaikki muut kilpailijat on ja itse en kyllä rehellisesti sanottuna ole noista aloista kiinnostunut ja suomessa on liikaa turhia julkkiksia.
Tod. näk. kyllä näen.
Itse liityin tänne koska olen yksinkertaisesti kiinnostunut moottoripyöristä ja siinä samalla äänestin mukavaa ja kaunista kanssakilpailijaa. :) ;) <3
Kiva tietää. Vuoden päästä on varmaankin taas uusi äänestys, jutellaan silloin lisää.
Seurakunnan raittiusleiriltä paluuta
Seurasi kuin seurasikin kaatamista
Erittäin rajua
Ryyppäämistä suorastaan saatanallista
Sekä ehdottelua
Homoseksuaalista!

speedmaster

Viesti Kirjoittaja speedmaster » Ma Syys 14, 2015 6:03 pm

Piti oikein rekisteröityä, jotta voin äänestää 12:a. Miksi? Koska hän ei sanonut pitävänsä treenatuista miehistä ja minä kun olen vähän sitä mieltä, että tunkit ovat raudan nostamista varten. Oikeasti olen laiska, mutta sitähän ei saa sanoa.

Laiskiainen

Viesti Kirjoittaja Laiskiainen » Ke Syys 16, 2015 12:37 pm

Northern_lights kirjoitti:Olen samaa mieltä LuC1F3R:n kanssa, tämmöiset äänestykset facebookin puolelle, iso osa äänestäjistä säästyy rekisteröitymisen vaivalta.

Henni kirjoitti:
Aika vihamieliseltä vaikuttaa toi sun kirjoittaminen ja sä sen näytät parhaiten tietävän, varsinkin kun netissä on vaikea arvioida kuka on kuka ja minkälainen. Ja näytät myös tietävän olevasi näitä "ihmispaskoja" parempi ihminen.
Kirjoittamiseni vaikuttaa vihamieliseltä ja näytän sen itse parhaiten tietäväni? Sovitaan sitten vaikka niin.

Ja kyllä, olen "ihmispaskoja" parempi ihminen.
Näetkö tässä nyt yhtään tulevaa Tuksua tai aikuisviihde/tosi-tv "tähtiä"? Erittäin fiksuja kaikki muut kilpailijat on ja itse en kyllä rehellisesti sanottuna ole noista aloista kiinnostunut ja suomessa on liikaa turhia julkkiksia.
Tod. näk. kyllä näen.
Kiva tietää. Vuoden päästä on varmaankin taas uusi äänestys, jutellaan silloin lisää.
Pohjoisen tuikut :hearton:
Kanada

Hipsu

Viesti Kirjoittaja Hipsu » Ke Syys 16, 2015 1:09 pm

Nro 11 voittoon ehdottomasti! Pärrämimmi ja hyvät tissit! ;D

Vastaa Viestiin