Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Fear_factory
-
Viestit: 1294
-
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Tellu & VFR 750
Viesti
Kirjoittaja Fear_factory » Pe Touko 13, 2022 7:14 pm
Nyt on tästäkin uus versio.
Alotan ite.
Vittu mitä paskaa! Piti tehä nopee Holsetin vaihto, mutta ei perkele saa kompurapesän lukko/seegeri rengasta paikoilleen, ei niinku mitenkään
Joku seittemän tuntia tullu tapeltua ja ei voi näin vaikeeta olla vaikka olis kuinka paskat vehkeet
-
tanskude
-
Viestit: 611
-
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
-
Paikkakunta: 1100 i/ö
Viesti
Kirjoittaja tanskude » La Touko 21, 2022 11:17 pm
Omas tapaukses kyse ei ollu holsetista mut tollanen tuli väsättyä ku piti ahtaas paikas saada kompurapesän seegeri asennettua, en tiiä hyödyttääkö täs tilanteessa. Ainaki paljo hallitumpaa toimintaa oli ku millää normi seegeripihdeillä ähkiessä.
-
Fear_factory
-
Viestit: 1294
-
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Tellu & VFR 750
Viesti
Kirjoittaja Fear_factory » La Touko 21, 2022 11:26 pm
tanskude kirjoitti: ↑La Touko 21, 2022 11:17 pm
Omas tapaukses kyse ei ollu holsetista mut tollanen tuli väsättyä ku piti ahtaas paikas saada kompurapesän seegeri asennettua, en tiiä hyödyttääkö täs tilanteessa. Ainaki paljo hallitumpaa toimintaa oli ku millää normi seegeripihdeillä ähkiessä.
Näppärän olonen vehes
Itellä ongelmana oli se, että ne taitokset mistä pihdeillä puristetaan, oli väärään suuntaan aavistuksen viistot, eli pihdit luisti pois kun rengasta puristi kasaan.
No onnistu se sit vitunmoisen tappelun jälkeen niillä välineillä mitä sattu olemaan käytettävis siinä kohtaa
-
tanskude
-
Viestit: 611
-
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
-
Paikkakunta: 1100 i/ö
Viesti
Kirjoittaja tanskude » Su Touko 22, 2022 12:27 am
Unohtu joo mainita että noita seegereitä on ollu erilaisia, pienimmässä turbossa oli pelkästää noi reijät seegeripihdille, yks välimallin ahdin oli aiemmassa kokoonpanossa mihin oli joku jälkikätee hitsannu noi ns taitokset. Nyt on HX35 paikoillaa mistä muistelin et siinä ois ollu valmiiks molemmat.
Hyvä että onnistu, pienet sille
-
Fear_factory
-
Viestit: 1294
-
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Tellu & VFR 750
Viesti
Kirjoittaja Fear_factory » Su Touko 22, 2022 1:23 am
tanskude kirjoitti: ↑Su Touko 22, 2022 12:27 am
Unohtu joo mainita että noita seegereitä on ollu erilaisia, pienimmässä turbossa oli pelkästää noi reijät seegeripihdille, yks välimallin ahdin oli aiemmassa kokoonpanossa mihin oli joku jälkikätee hitsannu noi ns taitokset. Nyt on HX35 paikoillaa mistä muistelin et siinä ois ollu valmiiks molemmat.
Hyvä että onnistu, pienet sille
Niin just joo

Mulla oli kiinan 35:n taitoksilla ja sitä oli helppo purkaa ees taas. Nyt on vanha mutta aito HX30 ja siinä vähä hiton jäykkä seegeri sekä vähä vääntyneet ne taitokset, mutta oli reiät myös.
Mut joo toivottavasti ei hetkeen tartte kompurapesää irrottaa
-
Fear_factory
-
Viestit: 1294
-
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: Tellu & VFR 750
Viesti
Kirjoittaja Fear_factory » Su Joulu 18, 2022 3:09 am
Kiukutellaas.
Mikä vittu siinä on että aina säännöllisesti kolmenvuoden välein talvella, kun keli on parhaimmillaan, niin tulee kauhia ajokuume ja talvimopo suunnitelmat.
Mutta heti kun kaikenmaailman säätämisen jälkeen saat myytyä pyörää pihasta, hommattua uutta tilalle ja kerkeet koeajamaan uuden mopon täydellisessä talvisäässä, niin alkaa vesisateet ?
Ja joka kerta sama homma. Eli oli sitten Marraskuu tai Maaliskuu, niin seo ihan varmaan ettei ajamaan kyllä pääse enään siinä ah,niin ihanassa talvisäässä. Korkeintaan #loskaspaskas.
Ilmastonmuutos saatana..Tai sitte Turku