perämiehet varmaa vei senKawaDevil kirjoitti:Kysymys kaikille jotka oli laivalla mukana että onko sattumoisin jäänyt jollekkin ylimääräistä mp3 soitinta koska mulla hukku se tolla matkalla johonkin hytistä.Et jos jollakin on se niin voisinko saada sen takas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
28-30.1.2011BOMBERs goes to boat Round 2
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Miksuu
- luzkie
Mulla katos korvisMiksuu kirjoitti:perämiehet varmaa vei senKawaDevil kirjoitti:Kysymys kaikille jotka oli laivalla mukana että onko sattumoisin jäänyt jollekkin ylimääräistä mp3 soitinta koska mulla hukku se tolla matkalla johonkin hytistä.Et jos jollakin on se niin voisinko saada sen takas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
höpömurmeli
I tried to be normal once.
Worst two minutes of my life.
I tried to be normal once.
Worst two minutes of my life.
- Smoldari
Mun rahat katos. Laivalle mennessä oli monta paperirahaa ja vikana aamuna taskut täynnä kolikoita.luzkie kirjoitti:Mulla katos korvisMiksuu kirjoitti:perämiehet varmaa vei senKawaDevil kirjoitti:Kysymys kaikille jotka oli laivalla mukana että onko sattumoisin jäänyt jollekkin ylimääräistä mp3 soitinta koska mulla hukku se tolla matkalla johonkin hytistä.Et jos jollakin on se niin voisinko saada sen takas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jos löytyy ylinmääräinen voi palauttaa mulle
![]()
snafu
-
???
Takataskussani oli kuitti taxfreestä perjantai illalta... kuka on ostanu laskuuni 2 laatikkoa lonkeroa? Ne ei ollut ainakaan omia ne...

edit: toivottavasti maistui
edit: toivottavasti maistui
- Hane
KUVIA!!!!
Nyt ois varmaan suurin osa kuvista koneella!
Miksuun, Ranen, Pikkusen, Klasun, NoBodyn osotteet ainakin tallessa, että jos joku haluaa "muistikuvia" reissusta niin YV:tä..
Eiköhän sitä loppuviikosta saa jo kuvia eteenpäin..
Ps. Kuulin että jollakin oli jopa "aikuisviihdettä" tallennettu niin kehtaa vielä pihdata.. Laittas ees linkkiä redtubeen tai mihin lie onkaan tallentanut
E: Nuo kuvat mitä CG on laittanu nettiin niin latautu ihan homo pieninä koneelle joten jokaine saa ladata ne itselle jos haluaa.. Eipä nuita muutenkaan ole kuin muutama kuva että ei se paljon naurata mutta ei siinä hittoja..
Miksuun, Ranen, Pikkusen, Klasun, NoBodyn osotteet ainakin tallessa, että jos joku haluaa "muistikuvia" reissusta niin YV:tä..
Eiköhän sitä loppuviikosta saa jo kuvia eteenpäin..
Ps. Kuulin että jollakin oli jopa "aikuisviihdettä" tallennettu niin kehtaa vielä pihdata.. Laittas ees linkkiä redtubeen tai mihin lie onkaan tallentanut
E: Nuo kuvat mitä CG on laittanu nettiin niin latautu ihan homo pieninä koneelle joten jokaine saa ladata ne itselle jos haluaa.. Eipä nuita muutenkaan ole kuin muutama kuva että ei se paljon naurata mutta ei siinä hittoja..

- RS666
Re: KUVIA!!!!
jees pistä vaan tulemaan kuvaa..
kiitos ja anteeksi etukäteen.
-RS-
kiitos ja anteeksi etukäteen.
-RS-
- CG
- Viesti:
- thelittleone
- hole
- Viesti: