15.7 Perjantai Helsinki

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

JessoR

Viesti Kirjoittaja JessoR » Su Heinä 17, 2011 12:42 pm

mika_u kirjoitti:Eihän me ikinä ylinopeutta ajata :lol: Ne on ne vetomiehet sitten ihan toista luokkaa :deal:
Enhän mä herranjumala itestä puhunukkaa :lol:

Tänäänkin VOIS jossain pienemmässä muodossa harrastaa rusailua, kessailua/mopoilua! Innokkaita?
"Mä oon härski jätkä, heitän kännist läppää, niin iso kusipää et kääpiöt ui mun pään sisällä."

mika_u

Viesti Kirjoittaja mika_u » Su Heinä 17, 2011 2:26 pm

JessoR1 kirjoitti:
mika_u kirjoitti:Eihän me ikinä ylinopeutta ajata :lol: Ne on ne vetomiehet sitten ihan toista luokkaa :deal:

Tänäänkin VOIS jossain pienemmässä muodossa harrastaa rusailua, kessailua/mopoilua! Innokkaita?
Tänään ei pysty. Pitää viettää laatuaikaa perheen kanssa. Eikä toi Rusa/Kessa enään niin sytytä. Pitäis sit ajaakin :deal: Harrastetaan sit isommassa muodossa niinku eilen!!! Paitsi, että lähtö vähän aikasemmin ja kilometrejä 100-200 lisää. Ja pelkkää mutkaa :firing: :firing:

JessoR

Viesti Kirjoittaja JessoR » Su Heinä 17, 2011 4:35 pm

mika_u kirjoitti:
JessoR1 kirjoitti:

Tänään ei pysty. Pitää viettää laatuaikaa perheen kanssa. Eikä toi Rusa/Kessa enään niin sytytä. Pitäis sit ajaakin :deal: Harrastetaan sit isommassa muodossa niinku eilen!!! Paitsi, että lähtö vähän aikasemmin ja kilometrejä 100-200 lisää. Ja pelkkää mutkaa :firing: :firing:
Eilen oli ihan tarpeeks :D rupes lopussa mutkat jo menee pitkiks ja ajamisesta ei tullu mitään. Tosin kaipa tostaki tulee rennompaa ku enemmän ajaa..
"Mä oon härski jätkä, heitän kännist läppää, niin iso kusipää et kääpiöt ui mun pään sisällä."

mika_u

Viesti Kirjoittaja mika_u » Su Heinä 17, 2011 4:42 pm

En ite ainakaan hirveesti puristi ku ajamassa oon. Kyl eilen ois vielä jaksanu ajaa, mut rupes tulee vähän pimeetä. Eiköhän se ajaminen rupee siitä sujuu. Itellä rupee ajo nyt vasta kulkee ja lipoista melkein 2,5 vuotta.

Yingchun

Viesti Kirjoittaja Yingchun » Ti Elo 09, 2011 11:24 am

Täytyy sanoa ettei siellä kessalla ihan hirveästi tunkua ollut :lol: :lol:

coach outlet
Chanel Handbags
Chanel CoCo

Vastaa Viestiin