Enhän mä herranjumala itestä puhunukkaamika_u kirjoitti:Eihän me ikinä ylinopeutta ajataNe on ne vetomiehet sitten ihan toista luokkaa
![]()
Tänäänkin VOIS jossain pienemmässä muodossa harrastaa rusailua, kessailua/mopoilua! Innokkaita?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
Enhän mä herranjumala itestä puhunukkaamika_u kirjoitti:Eihän me ikinä ylinopeutta ajataNe on ne vetomiehet sitten ihan toista luokkaa
![]()
Tänään ei pysty. Pitää viettää laatuaikaa perheen kanssa. Eikä toi Rusa/Kessa enään niin sytytä. Pitäis sit ajaakinJessoR1 kirjoitti:Enhän mä herranjumala itestä puhunukkaamika_u kirjoitti:Eihän me ikinä ylinopeutta ajataNe on ne vetomiehet sitten ihan toista luokkaa
![]()
![]()
Tänäänkin VOIS jossain pienemmässä muodossa harrastaa rusailua, kessailua/mopoilua! Innokkaita?
Eilen oli ihan tarpeeksmika_u kirjoitti:Tänään ei pysty. Pitää viettää laatuaikaa perheen kanssa. Eikä toi Rusa/Kessa enään niin sytytä. Pitäis sit ajaakinJessoR1 kirjoitti:Enhän mä herranjumala itestä puhunukkaamika_u kirjoitti:Eihän me ikinä ylinopeutta ajataNe on ne vetomiehet sitten ihan toista luokkaa
![]()
![]()
Tänäänkin VOIS jossain pienemmässä muodossa harrastaa rusailua, kessailua/mopoilua! Innokkaita?Harrastetaan sit isommassa muodossa niinku eilen!!! Paitsi, että lähtö vähän aikasemmin ja kilometrejä 100-200 lisää. Ja pelkkää mutkaa
![]()
![]()