Alastarolla tapahtuu 5.5-2012 LISÄ INFOA LAITETTU

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

bikedrifter

Viesti Kirjoittaja bikedrifter » Ma Huhti 02, 2012 8:01 pm

Kyllä kuskeja on ilmoittautunut toistakymmentä ajamaan, ja uskon että lisää on tulossa.
David olet enemmän kuin tervetullut mukaan.

-Joni
Hazard Street Fighters

David
Viesti:

Viesti Kirjoittaja David » Ma Huhti 02, 2012 9:43 pm

bikedrifter kirjoitti:Kyllä kuskeja on ilmoittautunut toistakymmentä ajamaan, ja uskon että lisää on tulossa.
David olet enemmän kuin tervetullut mukaan.

-Joni
Ok, yritän päästää sinne :)

David
Viesti:

Viesti Kirjoittaja David » La Huhti 07, 2012 3:34 pm

Kuinka pitkät kisarunit siinä kilpailussa on?

pitbull

Viesti Kirjoittaja pitbull » La Huhti 07, 2012 9:07 pm

Onko tarkoitus taas hankkia ilmainen show stuntin osalta?Järjestäjähän varmasti on valmis maksamaan kunnon palkintorahat?, mitkä ovat olleet kunnolliset aina kun kisoja järjestetty ja on selkeästi sovittu stunttareiden kanssa että jos ei ole kunnon palkintorahoja ei ole kisoja.Lajia ei vie eteenpäin se että näitä järjestetään ja järjestäjä laittelee lippurahat muihin kuin stunttareitten taskuun.
Ei herneitä nenään kellekkään vaan ajatelkaa asiaa siltä kannalta että ajajat tekevät kisaamalla ilmaista ohjelmaa,varsinkin jos ei ole kunnollisia palkintorahoja.Bomber weekendeissäkin ajetuissa kisoissa on aina ollut useampi tuhat jaossa.

kawa-7r
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kawa-7r » Su Huhti 08, 2012 7:07 pm

pitbull kirjoitti:Onko tarkoitus taas hankkia ilmainen show stuntin osalta?Järjestäjähän varmasti on valmis maksamaan kunnon palkintorahat?, mitkä ovat olleet kunnolliset aina kun kisoja järjestetty ja on selkeästi sovittu stunttareiden kanssa että jos ei ole kunnon palkintorahoja ei ole kisoja.Lajia ei vie eteenpäin se että näitä järjestetään ja järjestäjä laittelee lippurahat muihin kuin stunttareitten taskuun.
Ei herneitä nenään kellekkään vaan ajatelkaa asiaa siltä kannalta että ajajat tekevät kisaamalla ilmaista ohjelmaa,varsinkin jos ei ole kunnollisia palkintorahoja.Bomber weekendeissäkin ajetuissa kisoissa on aina ollut useampi tuhat jaossa.

NO on jätkällä otsaa saatana, ensin vittuilet että kukaan ei järjestä ja sitten itket että tarvitset tonneja. järjestä ite ja anna tonni nii tuun sinne aukomaan päätä olisit tyytyväinen siitä että muut järjestää tapahtumia 10 €järjestysmaksulla onneksi muut kanssakävijät eivät ajattele niinkuin sinä m....... :freak2:

Los_Bastardos

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Su Huhti 08, 2012 8:57 pm

Hahahaha, osuko :lol:
kawa-7r kirjoitti:järjestä ite ja anna tonni nii tuun sinne aukomaan päätä olisit tyytyväinen siitä, että muut järjestää tapahtumia
Asettelitpas sanasi osuvasti, ilmeisesti vahingossa. Taitaapa olla niin, että kyseinen herra on kuitenkin ollut järjestämässä isoimpia skaboja mitä tässä maassa on pidetty... Noh kukin tyylillään..

Itse en tule paikalle, kuten en myöskään stunt dayhin. Miiteissä ja isolla porukalla reenaamisessa ei ole mitään vikaa, päinvastoin se on koko tän harrastuksen suola, mutta siinä vaiheessa kun joku alkaa myymään lippuja portin varressa niin minua ei kiinnosta olla osallisena. Itse en tee harrastuksellani bisnestä, enkä edes haluaisi tehdä, mutta tietysti jos osuuteni siitä portilta saan niin asia VOI olla toisin. Siloinkin riippuu hyvin pitkälti siitä kuka kapelimestarin tikkua tapahtumassa heiluttaa.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

bikedrifter

Viesti Kirjoittaja bikedrifter » Ma Huhti 09, 2012 8:33 am

Jep nyt tää homma on mennyt ihan oudoksi. Siis lukekaa koko topikki läpi ja kommentoikaa sitten.
Emme ole järjestämässä mitään VAKAVA mielisiä kisoja missä vedetään hampaat irvessä. Tarkoitus on edelleen pitää hauskaa ja saattaa harrastajat yhteen, ja siinä samassa pientä kilpailua mikä ei ole edelleenkään vakava mielistä. emme hae kuskeja jotka hakevat pelkästään palkinto rahoja vaan niitä jotka haluavat pitää hauskaa ja tulla koittamaan miltä tää homma tuntuu siihen tehdyllä alueella.
Voisikohan tän tapahtuman dissauksen nyt jo lopettaa ja katsotaan mitä tästä tulee.
Hienoa on kuitenkin saada palautetta asiasta.

- Joni
Hazard Street Fighters

ZiFFi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ma Huhti 09, 2012 1:23 pm

Los_Bastardos kirjoitti:Hahahaha, osuko :lol:
kawa-7r kirjoitti:järjestä ite ja anna tonni nii tuun sinne aukomaan päätä olisit tyytyväinen siitä, että muut järjestää tapahtumia
Asettelitpas sanasi osuvasti, ilmeisesti vahingossa. Taitaapa olla niin, että kyseinen herra on kuitenkin ollut järjestämässä isoimpia skaboja mitä tässä maassa on pidetty... Noh kukin tyylillään..

Itse en tule paikalle, kuten en myöskään stunt dayhin. Miiteissä ja isolla porukalla reenaamisessa ei ole mitään vikaa, päinvastoin se on koko tän harrastuksen suola, mutta siinä vaiheessa kun joku alkaa myymään lippuja portin varressa niin minua ei kiinnosta olla osallisena. Itse en tee harrastuksellani bisnestä, enkä edes haluaisi tehdä, mutta tietysti jos osuuteni siitä portilta saan niin asia VOI olla toisin. Siloinkin riippuu hyvin pitkälti siitä kuka kapelimestarin tikkua tapahtumassa heiluttaa.

sen stuntday tapahtuman järjestää 16v poika porukka Joutsasta? Nii olisha se ankeeta jos ne järkkää iha laillisen ajotapahtuman ja saa siit mopoonsa bensaa tai ehkä jopa jonkun ruoskan kuussatasen jolla alkaa reenaamaan stunttia :lol:

jos ei olisi showta itse menisin kyllä alastaron tapahtumaan vetämään tämänvuoden 3minuutin kisasettini jotta näkisin miten se toimii paineiden alla.. vähän noloa mennä kylmiltä testaamaan sitä kisasettiä puolan stuntGBeehen joka on maailman kovatasoisin kilpailu.. ja jos se kisasetti menisi hyvin voisi sieltä saada jopa stunt shown sovittua jonkun firman kanssa :)

kun saa ajamisesta rahaa siinä on minua kohtaankin odotuksia.. ilmaisessa/itse maksetussa sisäänpääsymaksussa on se etu että milloin vain voi sanoo FUCK IT ja alkaa vetää bissee persepaljaana.. ei ole sitä vastuuta..

ja muistelisin tapahtua mihin olen maksanut sisään että olen päässyt ajamaan.. joskus kouvolassa oli se MAD day päivä! maksoin sisään lipun ja pääsin itsekkin ajamaan oli niin siistii tutustua Vatasten veljeksiin ja kaikkiin muihin madin tyyppeihin!!

Lisäksi muistelen että rss6 tapahtumaan Ranskassa meinattiin maksaa monta kymppiä sisälle että päästiin ajamaan Stunter13 ja Jorianin kanssa.. mutta sitten saatiin ilmaiset liput kun selvisi että ollaan tulossa reenimään sinne.. eli ilmaseksi päästiin sisälle yleisölle se maksoi! päästiin ajamaan omaksi iloksi muiden stunttaajien kanssa! Eipä ne maailman parhaatkaan siitä mitään veloittaneet että tulivat sinne ajamaan!
voit kuvitella miltä tuntuu ajaa Jorianin kanssa samassa reenipaikassa kun oon sen niin kova Fani! olisin kepeesti voinut vaikka maksaa siitä lystistä 50e.. Eikä voi sanoa että Ranskassa laji olisi ottanut takapakkia vaikka siellä tämmöisiäkin tapahtumia järjestetään? :freak:

samalla voin kuvitella miltä tuntuu siitä junnusta kun se pääsee samaan tapahtumaan ajamaan meidän kanssa kun oomme harrastanu jo kauan tätä lajia! Voimme neuvoo tempuissa ja tekniikassa.. Useimmat hienot Miitit pitää järjestää kuitenkin luvallisilla paikoilla ja vuokrat voivat maksaa.. lisäksi suomessa on NIIN vitun hankala järkätä kaikkea moottoripäille että jos siitä vaivasta joku järjestäjä saa vähän rahaa itselleen niin miksi ei?

vituttaa sekin raahata ne vehkeet 200km päähän jonnekkin laittomalle treeni spotille jossa on sovittu miitti.. ajaa se 15min ja ottaa kytiltä häätö tai sakot..
lisäks jos sen miitin järkkää jonkun treenispotilla voi luvat lähteä kun 100 ihmistä tulee sinne boustailemaan :D ja kytät voivat tulla sinnekkin häätämään "laittoman kokoontumiseen" tai "tuolta soitettiin että kuuluu ääntä" vedoten..

Lisäksi tapahtuman kehittämisestä paremmaksi on SMASH hyvä esimerkki virossa..

2009 oli siellä stunt kilpailut ei ollut palkinto rahaa vain pokaali en muista ketä siellä oli edes tuomareina. Juha voitti sen ja sai palkinnon.. oliha se nyt niin SAATANAN kova juttu ku junnuna voitti 600cc sarjassa männän johon oli hitsattu nyrkkirauta kiinni :D ei se raha vaan se tunne!

2010
oli palkintorahaa jo jonkun verran sillon joku latvialainen sen voitti emme osallistuneet silloin..

2011
oli jo palkinto rahaa jaossa 1500e verran ja oli asiantuntevat tuomaritkin mestoilla! itse voitin pääpalkinnon ja sain uudet jarrut pyörääni! mutta se tunne minkä siitä voitosta sain oli jotain niin käsittämätöntä olisin samantien voinut nakata ne 700e helvettiin eikä olis vituttanut yhtään :D se itse pokaalikin taisi mennä paskaks heti ensimmäisillä minuuteilla kun riehuttiin nii helvetisti!! aloittelevalle kuskille tämmöset kokemukset on tosi tärkeitä..

2012
vuonna voi olla taas enemmän sitä massia ja aina kun saadaan itse vaikuttaa tapahtumaan kertomalla mielipiteitä tapahtuman aikana saadaan siitä aina jatkossa parempi..
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks

Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400

bikedrifter

Viesti Kirjoittaja bikedrifter » Ma Huhti 09, 2012 6:26 pm

Ziffi: On meillä kesällä lisääkin tapahtumia :D jos kerkeette vierailemaan niin ootte todella tervetulleita :D
Koitetaan saapua joutsaan morottaan teitä ja muitakin kuskeja.

- Joni
Hazard Street Fighters

ZiFFi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ma Huhti 09, 2012 6:37 pm

bikedrifter kirjoitti:Ziffi: On meillä kesällä lisääkin tapahtumia :D jos kerkeette vierailemaan niin ootte todella tervetulleita :D
Koitetaan saapua joutsaan morottaan teitä ja muitakin kuskeja.

- Joni
joojoo Joutsassa on kunno meihemi päällä! mietittiin tossa justiinsa MAD kuusaan ja SFTeen kanssa että pitäs kuvata jotai kunno ratadriftiä! jonkun tapahtuman yhteydessä se pitäs kuvata! ei oo oikee massia vuokrata rataa omaan käyttöö viel :D.. olisha siinäki showta kerraksee ku driftailis rataa ympäri täysii ja kuvailis uutee videoo samalla matskua :)
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks

Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400

bikedrifter

Viesti Kirjoittaja bikedrifter » Ma Huhti 09, 2012 7:07 pm

Kyllä ja teiltä molemmilta se homma onnistuu :D
Kyllä meidän on pakko tulla joutsaan katsomaan ja tutustumaan porukoihin. Voishan siellä itekkin kuvata jotain pätkiä videolle

:)

- Joni
Hazard Street Fighters

Los_Bastardos

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ma Huhti 09, 2012 9:46 pm

Joo kyllä minäkin voin maksaa vaikka parikymppiä, että pääsen alastaroon vetämään hyvällä porukalla, jos portti suljetaan yleisöltä. Mikäs sen hienompaa.

Radalle.comiin on yritetty pilkkahintaan saada näytöksiä jo vuosia ja niistä on kieltäydytty moneen kertaan monelta eri taholta. Toiset ymmärtävät syyn toiset ilmeisesti eivät. Eli menkää ihmeessä nyt vetämään se näytös ilmaiseksi :wavey: En jaksa asiasta enempää vääntää! Kukin tyylillään.

Aika näyttää että kuinka kauan tässä maassa noista keikoista maksetaan jenin jeniä. Keikkaliksoja kun on poljettu maahan ihan omiin muroihin kusemalla jo useemman vuoden ajan. Kyllä, niistä keikoista kuuluu saada RAHAA, jos aikoo tätä lajia viedä eteenpäin ja saada se jotenkin tosissaan otettavien lajien joukkoon. Eikä vaan epämääräisten bensalenkkareiden väliaika showna muutamaa energiajuomatölkkiä vastaan. Kuten olen jo sanonut, niin mua se ei liikuta. Ei tipan tippaa, oli niitä keikkoja tai ei. Mun fillari kulkee bensalla mitä saa rahaa vastaan asemalta. Se automaatti ei kysele erikseen keikkaliksaa. Mutta ihan vitun varmasti se automaatti ei vaihda tyhjiä energiajuoma tölkkejä tai euron pokaaleja bensaan. Tai jos vaihtaa niin kertokaa missä!

Ihan oikeita skabojakaan tuskin kukaan jaksaa pystytellä, kun niitä tehdään jo talkoo voimin stunttareiltä stunttareille. Jakakaa sitten vaikka ylijääneet pääsiäismunat siellä podiumilla.

Joka tapauksessa jos(ja kun) tässäkin maassa on kuskeja jotka haikailevat "ammattilaisuudesta" ja itsensä elättämisestä rakkaalla lajillamme, joka on muutenkin kuin hemulin mielikuvitusrahaa, niin näin se ei tule onnistumaan IKINÄ piste.

Ei herneitä.. Jatketaan keskustelua jossain muualla jos siltä tuntuu..

StuntDay2012

Viesti Kirjoittaja StuntDay2012 » Ma Huhti 09, 2012 10:20 pm

Tosiaan, mä oon 16v ja yleensä viikonloput menee siihen että teen duunii et voin viikolla treenailla mopolla.
Mä oon vitun kauan kattonu SFT:n, MAD Kuusaan ja muiden kotimaisten ja ulkomaalaisten jätkien stunttivideoita ja kelannu et ois vitun siistii päästä ajamaan noiden jätkien kanssa ja kerätä rahaa kyykkyyn et voin itekki joskus päästä kunnolla reenaamaan isolla pyörällä.

Oon yksin hommannu sponsorit, kaikki luvat poliiseilta ja radanomistajalta, kuskit vaikkakin SFT myös jeesannu niiden hommaamisessa tosi paljon, Allrightin pystyttämään teltan sinne ja myymään tuotteitaan ja antamaan stunttikisaan tuotepalkintoja, siitäkin erittäin suuri kiitos SFT:n jätkille Juhalle ja Antille!, Fawi tulee myös ehkä paikalle ja antamaan myös tuotepalkintoja ja SFT:n idea tämäkin.

Oon käyttäny mun kaikki rahat StuntDayhin jo nyt ja ajanu -25 asteen pakkasessa 30km mopolla ettimään sponsoreita ja poliisiasemalle sopimaan lupia.

Onko siis täysin anteeksi antamatonta, että mä väsään stunttitapahtumaan jotta kaikki alan harrastelijat pääsee ajamaan samalle radalle idoliensa kanssa ja pitämään hauskaa. Ja mä saan vähäisistä lipputuloista rahaa että saan ostettua ehkä jonkun stunttipyörän.

''.Lajia ei vie eteenpäin se että näitä järjestetään ja järjestäjä laittelee lippurahat muihin kuin stunttareitten taskuun.''

Vastalause, nää tapahtumat just vie lajia eteenpäin!
Junnut pääsee ajamaan oikeesti kovien jätkien kanssa, jotka osaa neuvookki jotain ajamisesta ja varusteista. Kaikki ajaa rehellisesti sen takia että ne rakastaa tätä harrastusta, ei rahaa.
Junnut näkee niitä kikkoja ja tekniikoita paremmin ja voin lyödä vetoa että näiden tapahtumien junnuista vielä kuullaan kun ne saa viimesenki kipinän alkaa oikeesti harrastamaan ja pitää hauskaa. Näissä tapahtumissa ei oo kyse rahasta, vaan siitä että pidetään rehellisesti hauskaa.
Kokeneetki jätkät pääsee tutustumaan toisiinsa, hengailemaan ja ottamaan mittaa toisistaan!

Sekö vie lajia eteenpäin että tapahtumia ei järjestetä ja sillonku järjestetään niin lyödään 1000e jokaselle kouraan?

Jos te haluutte mennä stunttikisoihin, niin menkää ulkomaille kisaamaan StuntDayn kisatkaan ei oo hikihatussa deathtrikkien vetoo vaan enemmän junnuille tarkotettuu leikkimielistä kisaamista. Silti kaikki saa tulla mukaan!

Mä lopetan tän keskustelun näihin sanoihin, ja jos joku haluaa vielä tulla vääntämään niin YV:llä vaan viestiä, mielellään annan numeron jos joku avautua haluaa!

ZiFFi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ma Huhti 09, 2012 10:45 pm

respect

Joo kaikki messii vaa nii saadaa kunno skabat järkättyä ja Allrightin johto näkee et porukkaa piisaa nii voidaa sit taas puhuu paremmi niille jos ne lähtis järkkää isoi kisoi meidän kanssa! Niitä kun ei kiinnosta muutakun se että ne saa niille kymppitonneille rahaa mitä siihe menee :)

nyt keskustelut kisoista sponsoreiden kanssa jää yleensä tähän
SFT
"olis nättii järkkää kunno skabat suomee ku ei oo ollu pitkää aikaa saatas hyvät geimit kyl pystyy joku 5000 e palkintorahaa nii tänne tulee euroopastaki väkee ajaa"
sponsori
"joo se ois kyl hieno homma paljonko luulette että sinne tulee osallistujia"
SFT
"Noo joku 15-30 ehkä voi olla kisaajia kyl, ei oikee tiiä ku ei kisoi oo ollu oikee ny missää"
sponsori
"Luulettekste et sinne tulis sitte paljo porukkaa kattoo niit kisoi sitte"
SFT
"joo kyl sinne tulis varmasti paljo porukkaa ei oo oikee mihi verrata puolas oli tosi paljo porukkaa kyl"
sponsori
"aijaa ok täytyy miettiä tota sitte.."

Nyt jos ne näkis että vois olla jotai järkee järkkää kunno skabat ja ne sais näkyvyyttä niitten kymppitonneille nii vois onnnistuakki!

niinku eräs sponssi sano meille kerran

"tää ei oo sitte pojat mitää hyväntekeväisyyttä et saatte aina tavaraa ku tarviitte? me halutaa saada hyvä näkyvyys meidän tuotteille että niitä sitte myydään"

einiit oikeesti kiinnosta kui vitu siistii se ajo on sun mielestä tai kui hyvä mielestäs oot.. pääasia et ne saa rahallensa vastinetta ja tietenkin et sä saat hyvän toimivan diilin ittelles.. se on yhteistyötä siitä pitää molempien hyötyä!
bisnessisbisness :)

SFTeellä ainakin SHOW tarkoittaa vähän eri toimintaa kun normi höntsäily jossai spotilla :)

Tony Raitaha järkkää kaikkii snoukka juttui ja muit tapahtumii ekse vois pistää skabat pystyy joku kesä? tulis varmaa hyvä tapahtuma ku se on järkänny kaikellaista?

Los_Bastardos

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ma Huhti 09, 2012 11:08 pm

StuntDay2012 kirjoitti:
Joo, junnuja pitää tukea mahdollisimman paljon lajin pariin. Siinä ollaan ihan samaa mieltä. Rajansa kuitenkin kaikella. Sä tarviit kuussatasen stunttimopon. Hae hei multa, saat ilmasiks!

Niitä trikki tipsejä on ainakin aiemmin jaeltu esim tykkimäessä. Siellä ei maksa ajaa, eikä maksa katsoa. Pois lukien yksivuosi jolloin samassa yhteydessä oli FMX show. Pojat pakkaa moponsa ja käskee iskän ajaa ne vehkeet tykkimäkeen. Kyllä sinne hullujen väliin stunttikuskitkin on aina mahtunut vartti kerrallaan. Miksei mopotkin.
ZiFFi kirjoitti:Tony Raitaha järkkää kaikkii snoukka juttui ja muit tapahtumii ekse vois pistää skabat pystyy joku kesä? tulis varmaa hyvä tapahtuma ku se on järkänny kaikellaista?
Niin siis nimimerkillä pitbull ja henkilöllä Tony Raita saattaa olla enemmänkin yhteistä. Ilmeisesti tarkoitus olisi ollut. Vaan miksi nähdä vaiva, kun joku duunaa kisat muualla puolivaloilla ja kusee koko homman. Pahasti pelkään että stuntdayn jälkeen esim allrightilta ei irtoa myötätuntoa yhdenkään kisan tukemiseen seuraavaan viiteen vuoteen.

Täällä nyt ei ollut ensisijaisesti tarkoitus dissata stuntdayta, vaan tätä radalle.comin tapahtumaa.

Vastaa Viestiin