Stadin B-ilta 25.5.2012
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- tatsga
- Viestit: 317
- Liittynyt: To Syys 11, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Seiskapätkä gixeri
Joo itsekkin näin "ensikertalaisena" toivoisin jonkinlaista konsensusta mihin ollaan menossa tai jos letkassa mennään johonkin(jottei poliisit tiedä mihin) niin olis kiva et ajettais sit semmoista vauhtia et letka voi pysyä kasassa. Kieltämättä tollasessa kilsanmittaisessa letkassa on sitä jotakin mut jos nopeus on 60 alueella lähempänä 100 niin ei kauaa pysy letka kasassa(letkan kärki ajaa 100 ja häntä 60 ni venyy äkkiseltään).
Nimimerkillä Kessalta suoraan Vuosaareen josta ihmettelyn jälkeen Juslaan josta ehti sit letkan matkaan takas Vuosaareen...
Nimimerkillä Kessalta suoraan Vuosaareen josta ihmettelyn jälkeen Juslaan josta ehti sit letkan matkaan takas Vuosaareen...
- Plaaf
- Viestit: 1936
- Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: Ei se ikinä ole valmis..
- Viesti:
.orq järjestää Torstaina näitä ajeluita..tatsga kirjoitti:Joo itsekkin näin "ensikertalaisena" toivoisin jonkinlaista konsensusta mihin ollaan menossa tai jos letkassa mennään johonkin(jottei poliisit tiedä mihin) niin olis kiva et ajettais sit semmoista vauhtia et letka voi pysyä kasassa. Kieltämättä tollasessa kilsanmittaisessa letkassa on sitä jotakin mut jos nopeus on 60 alueella lähempänä 100 niin ei kauaa pysy letka kasassa(letkan kärki ajaa 100 ja häntä 60 ni venyy äkkiseltään).
Nimimerkillä Kessalta suoraan Vuosaareen josta ihmettelyn jälkeen Juslaan josta ehti sit letkan matkaan takas Vuosaareen...
Vähän vaikeeksi se menee jos aletaan kaikille tiedottamaan, että minne mennään! Pitäisi olla Perjantaina aamusta asti kertomassa kaikille, että info menisi perille.
Minulta voi tulla aina kyselemään ja yritän sen tiedon kertoa jos vain mahdollista on.. Jos ette tunne naamasta niin kysymällä sekin selviää
- tatsga
- Viestit: 317
- Liittynyt: To Syys 11, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Seiskapätkä gixeri
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
Ei siellä letkassa mun mielestä ainakaan kauhean kovaa menty. Aluksi kun ajoin letkan alussa ja pienen avustus tuokion jälkeen letkan lopussa niin hyvin löysin perille ja vauhti oli mielestäni aika sama kummassakin päässä letkaa.
Suurimmat letkan katkeamiset/venymiset johtuu kyllä yksittäisistä urpoista ja risteys alueista!
Jos tuntuu että 60km/h alueella ajettaessa 60-80km/h on vauhti liian kova niin ei ole pakko yrittää pitää samaa paikkaa letkassa ajamalla veren maku suussa!
Itsekkin hetken kurvailin tälläisen kaverin takana. Mutkissa vauhti tippui niin että fillarilla olis mennyt ohi mutta kun käytössä oli koko tie ja meno sen verran epävarmaa niin en viitsinyt ohittaa riskillä. Suorilla taas kaveri veti sen mitä laitteet kulki, mulla kun ei noi suora nopeudet turhan koviksi nouse niin silloinkaan ei ohi päässyt. Koko ajan jäätiin muusta letkasta kiitos tämän kaverin. Ei se nyt mitenkään maailman loppu ole että näin kävi, mutta kaveri olisi voinut antaa tilaa muille tulla ohi kun huomasi että omat rahkeet ei riitä letkan vauhdissa pysymiseen. Onneksi letka meni sen verran hiljaa että oli helppo ajaa edelliset kiinni kun sain ohitettua tämän heppulin.
Itselläni kun noi suora nopeudet ei turhan kovat ole niin jokaisella suoralla kyllä kädellä näytin että painakaa ohi vaan jos siltä tuntuu. Yhdellä suoralla taisikin jopa kolme pyyhkäistä ohi.
Kannattaa aina varmuuden vuoksi käydä kyselemässä että mikä on illan plääni. Ei siellä kukaan pure jos joku tulee kyselemään. Näin saa ainakin tietää mitä on tulossa ja vaikka ei pysyisi muiden vauhdissa niin perille pääsee kumminkin.
Yksi mikä on kieltämättä vähän perseestä mun mielestä niin se että lähdöt tapahtuu aika vauhdikkaasti. Siinä kun paistattelet päivää niin saattaa tulla suht kiirus repiä niitä ajokamoja niskaan kun huomaat että nyt lähdetään.
Silloin kun puhutaan moni sata päisestä apina joukosta niin kaikkia on vaan mahdoton miellyttää.
Suurimmat letkan katkeamiset/venymiset johtuu kyllä yksittäisistä urpoista ja risteys alueista!
Jos tuntuu että 60km/h alueella ajettaessa 60-80km/h on vauhti liian kova niin ei ole pakko yrittää pitää samaa paikkaa letkassa ajamalla veren maku suussa!
Itsekkin hetken kurvailin tälläisen kaverin takana. Mutkissa vauhti tippui niin että fillarilla olis mennyt ohi mutta kun käytössä oli koko tie ja meno sen verran epävarmaa niin en viitsinyt ohittaa riskillä. Suorilla taas kaveri veti sen mitä laitteet kulki, mulla kun ei noi suora nopeudet turhan koviksi nouse niin silloinkaan ei ohi päässyt. Koko ajan jäätiin muusta letkasta kiitos tämän kaverin. Ei se nyt mitenkään maailman loppu ole että näin kävi, mutta kaveri olisi voinut antaa tilaa muille tulla ohi kun huomasi että omat rahkeet ei riitä letkan vauhdissa pysymiseen. Onneksi letka meni sen verran hiljaa että oli helppo ajaa edelliset kiinni kun sain ohitettua tämän heppulin.
Itselläni kun noi suora nopeudet ei turhan kovat ole niin jokaisella suoralla kyllä kädellä näytin että painakaa ohi vaan jos siltä tuntuu. Yhdellä suoralla taisikin jopa kolme pyyhkäistä ohi.
Kannattaa aina varmuuden vuoksi käydä kyselemässä että mikä on illan plääni. Ei siellä kukaan pure jos joku tulee kyselemään. Näin saa ainakin tietää mitä on tulossa ja vaikka ei pysyisi muiden vauhdissa niin perille pääsee kumminkin.
Yksi mikä on kieltämättä vähän perseestä mun mielestä niin se että lähdöt tapahtuu aika vauhdikkaasti. Siinä kun paistattelet päivää niin saattaa tulla suht kiirus repiä niitä ajokamoja niskaan kun huomaat että nyt lähdetään.
Silloin kun puhutaan moni sata päisestä apina joukosta niin kaikkia on vaan mahdoton miellyttää.
Arbeit macht frei
- tatsga
- Viestit: 317
- Liittynyt: To Syys 11, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Seiskapätkä gixeri
Tässä vaiheessa täytyy esittää pahoittelut jos Jusla-Vuosaari välillä olin jonkun tien tukkona pahasti...
Itse todennäköisesti olen yksi niistä yksittäisistä urpoista(risteyksistä en ota vastuuta =) Mut joo, sinällänsä letkan kasaan vetäminen valoristeyksiä ennen helpottais niiden ylittämistä ku ei oikein viitti yksittäin ajaa valoristeykses punasii päin ku ei autot väistä... Toinen homma ku tulee useempi sata pyörä samaan aikaan kolme pyörää rinnan, ni johan saa kummasti tilaa =) Ja niin syy tuohon miks suorilla pitää vetää sen minkä laitteet kulkee on se ettei letka katois kokonaan näköpiiristä(koskee siis näitä itsestään/pyörästään epävarmoja kuskeja), ite tosin taisin aina mutkissa ottaa kii edelläajavaa mut enikeis.
Mut tosiaan, ens kerralla yritän saada määränpäästä ja mahdollisesta reitistä selvää ennen liikkeelle lähtöä ja tulla omaa tahtia paikalle, niin ei tarvi kenenkään menettää mun mateluun hermojaan tai mun työpaikkaa/korttia =D
Mut tosiaan, ens kerralla yritän saada määränpäästä ja mahdollisesta reitistä selvää ennen liikkeelle lähtöä ja tulla omaa tahtia paikalle, niin ei tarvi kenenkään menettää mun mateluun hermojaan tai mun työpaikkaa/korttia =D
- deer76
- Viestit: 21
- Liittynyt: To Tammi 29, 2009 1:00 am
- Paikkakunta: Yamaha
Etten vaan mä olis ollut tien tukkona mutkapätkällä vaimo kyydissä
Parhaani yritin myös mutkissa, mutta näyttihän sieltä suihkivan pyörää ohi ja suorilla saikin sitten painaa, että pysyi letken mukana jotenkin. Juslaan tulinkin nätisti jonon hännillä
Ens kerralla meen nätisti suoraan vetopaikalle tai sit jää vaimo kotiin!
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
- JooJooMies
- Viestit: 1442
- Liittynyt: Ke Maalis 17, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Jamaha + Honda
.org
Sanomattakin selvää ettei kaikki ~150 pysy yhdessä nipussa missäänpäin pk seutua. AINA osa hukkuu jonnekkin. Kuuluu teemaan eksymiset, kuten satunnaiset lipatkin. Ja tollanen lauma ei pysy nipussa edes maaseudulla, mutta siellä kun tasan se yks tie, ni vaikeempi hukkua laumasta sen isommin kun vaan myöhemmin perillä....
Eikai tää nyt niiiiiin iso asia ole?
Sanomattakin selvää ettei kaikki ~150 pysy yhdessä nipussa missäänpäin pk seutua. AINA osa hukkuu jonnekkin. Kuuluu teemaan eksymiset, kuten satunnaiset lipatkin. Ja tollanen lauma ei pysy nipussa edes maaseudulla, mutta siellä kun tasan se yks tie, ni vaikeempi hukkua laumasta sen isommin kun vaan myöhemmin perillä....
Eikai tää nyt niiiiiin iso asia ole?
Kaikki mitä sanon tai lupaan toteutuu SÄÄVARAUKSELLA!!!!
- JooJooMies
- Viestit: 1442
- Liittynyt: Ke Maalis 17, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Jamaha + Honda
Loppupeleissä käytäntö on opettanut, paikkoja tasan kaksi.... Tietenkin poikkeus vahvistaa säännön, mutta näistä kahdesta paikasta on poikkeuksetta jommasta kummasta löytynyt iso osa porukkaa, ennemmin tai myöhemmin.tatsga kirjoitti:Ei tuo letkan kasas pysyminen olekkaan iso asia muuten ku sillon jos määränpää määrääntyy keulilla ajavan mielenoikkujen mukaan. Jos määränpää on tiedos niin ei ole mitään ongelmaan...
Kaikki mitä sanon tai lupaan toteutuu SÄÄVARAUKSELLA!!!!
- thelittleone
- Viestit: 1482
- Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin
- Plaaf
- Viestit: 1936
- Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: Ei se ikinä ole valmis..
- Viesti:
- JooJooMies
- Viestit: 1442
- Liittynyt: Ke Maalis 17, 2010 1:00 am
- Paikkakunta: Jamaha + Honda
Ennakkoon SmotoMiähille, tankit siis täyteen kessallaPlaaf kirjoitti:Eipäs!!thelittleone kirjoitti:Vittu tää ketjuhan alkaa muistuttaa Org:n ketjuja![]()
![]()
![]()
LOPETTAKAA JA HAJAANTUKAA!!!
Ensikerralla yritän vetää semmoiselle paikalle, että KUKAAN ei ole vielä siinä käynyt, mutta sekään ei ole vielä varmaa! Ja siirtymää tulee varmaankin sen +150km...
Kaikki mitä sanon tai lupaan toteutuu SÄÄVARAUKSELLA!!!!
- Plaaf
- Viestit: 1936
- Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: Ei se ikinä ole valmis..
- Viesti: