Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
Kapanos
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja Kapanos » Su Tammi 14, 2007 9:00 pm
Mistä sitä kannattaisi lähteä kyselemään? aga?
Ja tietoa mitä kustantaa, pieni pullo hakusessa. Jos oikein olen ymmärtänyt niin kannattaa vuokrata se pullo?
Auttakaa aloittelevaa hitsaria
-
jupa771
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja jupa771 » Su Tammi 14, 2007 9:25 pm
kysele sammutin liikkeistä käytettyjä co2 pottuja on aika halpoja verrattuna esim.agaan ja täyttö lähes ilmaista verrattuna suojakaasuun.ittel makso 6kg pottu täytettynä 10v leimal 60egee
ääni ei riitä,voimaa pitää olla<br>
-
Kerberos
-
-
-
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Kerberos » Su Tammi 14, 2007 10:16 pm
Jep, eli sammutinhuoltoliikkeistä kannattaa kysellä, ite sain tuommosen 6kg pullon kaverilta ilmaseksi, ja siihen katsastus + täyttö makso muistaakseni n.70 ekee.
Se liikkeen setä arveli että tuommonen pullo tyhjänä mut katsastettuna vois olla n. 80 egen arvonen.
Siis halvempi ostaa oma pikkupullo, mitä vuokrailla jostain agalta tai jostain.
Matkija on vain hieman myöhästynyt edelläkävijä.
-
FakiiR1
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja FakiiR1 » Su Tammi 14, 2007 10:51 pm
Palosammutinhuolto PSH Oy. Sieltä aikoinaan oman hiilidioksidiputelini ostin ja siellä olen täytättänyt ja katsastuttanut sen. Varsin oiva paikka.
www.psh.fi . Vuokrapulloa en ole koskaan harkinnut. Muuten... Tiedoksi vaan että AGA ei suostu täyttämään tällaisia omistuspulloja.
-
koomake
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja koomake » Su Tammi 14, 2007 11:09 pm
Woikoskelta saa omaksi tai vuokraksi.
-
4rtsi
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja 4rtsi » Ma Tammi 15, 2007 6:06 am
Hääh? Mitä helvettiä? Just vähän aikaa sitten soittelin yhteen paikalliseen sammutinhuoltoon, kun olin saanut pariltakin kaverilta vihiä, että sieltä sais edullisesti CO2-pullon. Ne siinä puhelimessa sitten kertoivat hinnaksi 350 euroa! Täyttö ei paljoa maksa, ja pullo olis oma, mutta hiukan eri hintoja muilla näköjään.
Onko nuo teidän hinnat nyt ihan päiväntasalla, vai onko sammutinhuollot haistaneet bisneksen ja hinnat yllätyksellisesti nousseet samana päivänä? Vai pitääkö mun mennä käymään siellä ja sanoa, että pakko saada halvemmalla, kun kaveritkin on saaneet?
Ei viittis mitään Agan vuokrapulloakaan ottaa, kun on niin satunnaista tuo käyttö. Ilman pulloa hyvä miggi seisoo tyhjänpanttina koko ajan.
-
ToMatti
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja ToMatti » Ma Tammi 15, 2007 8:52 am
woikoski taitaa olla vaan halvempi
-
Kerberos
-
-
-
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Kerberos » Ma Tammi 15, 2007 12:41 pm
4rtsi kirjoitti:Hääh? Mitä helvettiä? Just vähän aikaa sitten soittelin yhteen paikalliseen sammutinhuoltoon, kun olin saanut pariltakin kaverilta vihiä, että sieltä sais edullisesti CO2-pullon. Ne siinä puhelimessa sitten kertoivat hinnaksi 350 euroa! Täyttö ei paljoa maksa, ja pullo olis oma, mutta hiukan eri hintoja muilla näköjään.
Onko nuo teidän hinnat nyt ihan päiväntasalla, vai onko sammutinhuollot haistaneet bisneksen ja hinnat yllätyksellisesti nousseet samana päivänä? Vai pitääkö mun mennä käymään siellä ja sanoa, että pakko saada halvemmalla, kun kaveritkin on saaneet?
Ei viittis mitään Agan vuokrapulloakaan ottaa, kun on niin satunnaista tuo käyttö. Ilman pulloa hyvä miggi seisoo tyhjänpanttina koko ajan.
Voi olla myös liikekohtaisia eroja, ja tuo 350e voi olla uuden hinta, käytettyjä on silti aika vähän markkinoilla, kannatta etsiä vaikka keltaisesta pörssistä tms lehdistä.
Matkija on vain hieman myöhästynyt edelläkävijä.
-
FakiiR1
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja FakiiR1 » Ma Tammi 15, 2007 3:57 pm
4rtsi kirjoitti:Hääh? Mitä helvettiä? Just vähän aikaa sitten soittelin yhteen paikalliseen sammutinhuoltoon, kun olin saanut pariltakin kaverilta vihiä, että sieltä sais edullisesti CO2-pullon. Ne siinä puhelimessa sitten kertoivat hinnaksi 350 euroa! Täyttö ei paljoa maksa, ja pullo olis oma, mutta hiukan eri hintoja muilla näköjään.
PSH:lla Akkutiellä 6 kg täysi pullo 170 €, täyttö 25 €, pullon katsastus 51 €.
-
WJS
-
-
-
Viesti
Kirjoittaja WJS » Ma Tammi 15, 2007 4:07 pm
Itelläni agan vuokrapullo paikallisesta liikkeestä, vuokrasopimus 5.v 124€ ja täyttö tapahtuu ilmatteeksi duunissa..
Moottoripyörät ovat vakionakin suhteellisen kevyitä tehoonsa nähden. Tämä ei koske tietenkään HARRIKOITA, mutta se, luetaanko ne yleensä moottoripyöriin vai MAATALOUSKONEISIIN, on tietysti jokaisen oma asia.