...
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- Viestit: 1818
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: CBR600F
- turmio82
- Viestit: 133
- Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: honta
tuohon toimii myös ku tukkii toisen röörin jollain...EDIT:liittyy jotenki luistin alipaine toimintaan. kerto yx hemmo ja testasin ja niin loppu taas pätkimine ku tungin sukan rööriinvitokka kirjoitti:Hevimies: tuo on toimiva kikka. Ukko askarteli juuri viikko sitten meitin -89 cbr:ään vastaavat putket ja loppui tosiaan kakistelu tuulessa.
Ja itse asiassa ne on ihan hauskan näkösetkin
Viimeksi muokannut turmio82, Ke Elo 01, 2007 12:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Kavionaama
- Viestit: 112
- Liittynyt: To Touko 10, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Pc-25
-
- Viestit: 294
- Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: kaksi
Ikävää oli ajella polvet "auki". Pieni etukate kai heitti tuulen sivuun edestä ja polvet kiinni tankissa tuli kai lisää alipainetta tankin alle ja maskin takse josta kone ilmansa sai. Varsinkin omassani silloin oikealta puhaltava tuuli oli häiritsevämpi.
Kannattaa kokeilla eripituisia holkkeja, sattumalta itse onnistuin kerralla. Muistaakseni 5 cm ulos rungosta ja tiiviisti kumikartion sisälle.
PC 31 ei kärsinyt enää näistä ongelmista, senkin saa varmaan sekoamaan kun sotkee ilmanottoaukon edestä virtauksia laskemalla maskia.
Kannattaa kokeilla eripituisia holkkeja, sattumalta itse onnistuin kerralla. Muistaakseni 5 cm ulos rungosta ja tiiviisti kumikartion sisälle.
PC 31 ei kärsinyt enää näistä ongelmista, senkin saa varmaan sekoamaan kun sotkee ilmanottoaukon edestä virtauksia laskemalla maskia.