...

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Huggeri
Viestit: 3
Liittynyt: Su Heinä 15, 2007 12:00 am
Paikkakunta: YsiÄrrä-00

...

Viesti Kirjoittaja Huggeri » Su Heinä 15, 2007 5:33 pm

...
Viimeksi muokannut Huggeri, La Heinä 23, 2011 10:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hevimies
Viestit: 1818
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone

Viesti Kirjoittaja Hevimies » Su Heinä 15, 2007 7:46 pm

toi ilmansaantionkelma on kai korjattu laittamalla siitäilmanottoreijästä putki sillai että se tulee ulospäin joku viitisen senttiä. turmio82:sella oli näin, ja kuulemma pelas. tosin oli vanhempi laite. mutua.

Avatar
turmio82
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:00 am
Paikkakunta: honta

Viesti Kirjoittaja turmio82 » Su Heinä 15, 2007 9:09 pm

juu näin on ja joku apina nussi ne juhannuksena siitä ja pätki tuulisella kelillä tosi vittumaisesti pintakaasulla....

mikuu84
Viestit: 67
Liittynyt: Su Marras 05, 2006 1:00 am
Paikkakunta: Honda CBR 900RR

Viesti Kirjoittaja mikuu84 » Ma Heinä 23, 2007 9:24 pm

mulla on orkkis tanko käännetty melkein suoraan hyvin toimii mutta tulee enempi makuuasento
ei koskaan tarpeeks hieno

vitokka
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2006 12:00 am
Paikkakunta: CBR600F

Viesti Kirjoittaja vitokka » To Heinä 26, 2007 8:43 am

Hevimies: tuo on toimiva kikka. Ukko askarteli juuri viikko sitten meitin -89 cbr:ään vastaavat putket ja loppui tosiaan kakistelu tuulessa.
Ja itse asiassa ne on ihan hauskan näkösetkin :D
Kaikilla tytöillä ei ole fööniä :P

Avatar
turmio82
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Kesä 04, 2007 12:00 am
Paikkakunta: honta

Viesti Kirjoittaja turmio82 » Ke Elo 01, 2007 10:23 am

vitokka kirjoitti:Hevimies: tuo on toimiva kikka. Ukko askarteli juuri viikko sitten meitin -89 cbr:ään vastaavat putket ja loppui tosiaan kakistelu tuulessa.
Ja itse asiassa ne on ihan hauskan näkösetkin :D
tuohon toimii myös ku tukkii toisen röörin jollain...EDIT:liittyy jotenki luistin alipaine toimintaan. kerto yx hemmo ja testasin ja niin loppu taas pätkimine ku tungin sukan rööriin :P
Viimeksi muokannut turmio82, Ke Elo 01, 2007 12:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

KassuB
Viestit: 294
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 12:00 am
Paikkakunta: kaksi

Viesti Kirjoittaja KassuB » Ke Elo 01, 2007 12:21 pm

Jos rööri putoaa niin kannattaa levittää polvia noin 20 cm ja taas kone saa ilmaa, tämä on kokemus, ei vitsi.

Avatar
Kavionaama
Viestit: 112
Liittynyt: To Touko 10, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Pc-25

Viesti Kirjoittaja Kavionaama » To Elo 02, 2007 3:22 am

No perkules, toi saattais auttaa oman cebarin raadon röpötykseen. Ei oo tullu koskaan kyl mieleen että vois johtua tuulesta :lol:

Ajaako noi molemmat keinot nyt sit saman asian, vai onko jompikumpi keino parempi?

KassuB
Viestit: 294
Liittynyt: Ma Heinä 17, 2006 12:00 am
Paikkakunta: kaksi

Viesti Kirjoittaja KassuB » To Elo 02, 2007 7:41 am

Ikävää oli ajella polvet "auki". Pieni etukate kai heitti tuulen sivuun edestä ja polvet kiinni tankissa tuli kai lisää alipainetta tankin alle ja maskin takse josta kone ilmansa sai. Varsinkin omassani silloin oikealta puhaltava tuuli oli häiritsevämpi.

Kannattaa kokeilla eripituisia holkkeja, sattumalta itse onnistuin kerralla. Muistaakseni 5 cm ulos rungosta ja tiiviisti kumikartion sisälle.

PC 31 ei kärsinyt enää näistä ongelmista, senkin saa varmaan sekoamaan kun sotkee ilmanottoaukon edestä virtauksia laskemalla maskia.

Vastaa Viestiin