Yamaha röjekti

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Jaak
Viestit: 153
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 12:00 am
Paikkakunta: tön.

Viesti Kirjoittaja Jaak » To Huhti 16, 2009 10:49 pm

-Ape- kirjoitti:Laita niitä kaks vierekkäin pystyyn.
Tai kolme päällekkäin.
toimis seki :lol:


mut minkä vuosmallin peli tää nyt oli, en löytäny topicista :)

kah
Viestit: 58
Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZ600

Viesti Kirjoittaja kah » To Huhti 16, 2009 10:50 pm

Niin... Jos lotossa voitan niin sitten laitan kaks vierekkäin pystyyn. Kyllä se taitaa vaakaan mennä kuitenkin... Kiitoksia ratkaisun helpotuksesta :lol:

Kytkin ja jarru letkuja piti pidentää. Kaasuvaijeri ja sähköjohot ylsi, kun vain veti lyhintä reittiä.

Jospa se sitte kohtapuoliin alkais olla valmis. :) Jotain pientä täytyy vielä tehdä kuten kaatumaraudat, valolle ehkä joku lippa ja alakate sekä maalata takahäkki. Ja penkki tietysti. Jospa sitä sitten kehtais tämän kesän tolla ajella ja ehkä kaatuillakkin keulaa ja endoo reenaillessa :lol:

E: niin tosiaan ojiahan ei varmaan näkys yhtään jos valon pystyyn laittas. Kerran tosiaan iteltäkin vietiin pyörä nenän alta. Tiedän tunteen; vituttaa aivan saatanasti :D Onneks sentää löys toisen isomman.

Tosiaan 88 vuosimallia mahtaa olla.

kah
Viestit: 58
Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZ600

Viesti Kirjoittaja kah » La Huhti 25, 2009 2:22 pm

Kuvia tai päivityksiä ei pahemmin ole tullut, koska netti ei ole tahtonu toimia muutamaan päivään. Keulan kuitenkin sain valmiiksi ja kilometrejäki tullu jonniverra. Kävipä eilen sitten niin, että pyörästä katos kaikki vääntö yhtäkkiä ja sammukin sitte seuraavin valoihin. Hetken ihmettelin ja vetäsin imun päälle ja käyntiin. Parikertaa paukahti komiasti putkessa ja parinsadanmetrin päähän sammu uudelleen. P-paikalle tuuppasin ja ihmettelin siellä tovin. Kerkes siinä konekki jäähtyä. Tuntu nimitän aika kuumalta. Siinä sitten ihmeteltyäni päätin yrittää ajaa 2km kotiin. En päässyt vaan pyörä sammui taas viimeiseen risteykseen ennen pihaa :lol:

Mikähän tähän sitten iski? Ite tuumin, että jotain paskaa pensaletkuissa eikä saa kunnolla soppaa. Aina kun tarpeeksi ootti niin sai känytiin. Ja kun tunsi että vääntö menee niin imupäälle ja lähti ku raketti. Toinen epäilyksen kohde on nokkakoneisto, kun taitaa siellä muutenkin ketju olla löysällä. Vai mitäs on kokeneempi sakki mieltä?

Zorpas
Viestit: 6
Liittynyt: Ti Maalis 10, 2009 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Zorpas » La Huhti 25, 2009 6:12 pm

Toivottavasti ei oo mitään vakavaa.

kah
Viestit: 58
Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZ600

Viesti Kirjoittaja kah » Su Huhti 26, 2009 3:35 pm

Kattelin tuon pensa puolen, että ei vikaa siellä ollu. Virtas soppa mukavasti ainakin kaasareihin asti eikä sielläkään mitään ylimäärästä paskaa näkyny. Joka kaasarissa tuntu startatessa imuakin niin ei vissiin venat ole paskana kuitenkaan? Antakaa nyt jotain vinkkiä mistä vikaa lähtä seuraavaksi etsimään? Ois nii perkelee kova ajokeliki :a:

Edit: Taitaa olla sytytyksessä vika. 1 ja 4 muki ei anna kipinää 2 tai 3 mukin tulpillakaan. Kaikki tulpat oli kahvinruskeita paitsi kakonen oli ihan musta. Mietityttää vaan, että miten sillä sitte pysty ajaan sen pari kilsaa pienen oottelun jälkeen..

Edit2: joo vika löyty ja korjattu :lol: Nyt kyllä vituttaa ku oli nii helppo vika eikä sitä kiireessä tajunnu mutta toisaalta ei vituta ku pyörä taas kunnossa :D

jutila
Viestit: 1278
Liittynyt: To Huhti 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Muutama i/ö, gsx, dr, turbo katana, 380gt & muutama pv

Viesti Kirjoittaja jutila » Su Touko 03, 2009 9:34 pm

Olihanse aika rujon näkönen ilman "perää" :freak: Ajelin eilen perässä torinrannasta..
"Can't feel the beating, can't beat the feeling"

kah
Viestit: 58
Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZ600

Viesti Kirjoittaja kah » Ti Touko 05, 2009 2:57 pm

jutila kirjoitti:Olihanse aika rujon näkönen ilman "perää" :freak: Ajelin eilen perässä torinrannasta..
Onhan se kyllä vähän karumpi ilman katetta. Tollä perällä todennäkösesti tämä kesä kyllä mennään.
Tosiaan ens talvena tarkotus tehä ajan kanssa pyörä viimesen päälle.

eetesy
Viestit: 151
Liittynyt: To Elo 16, 2007 12:00 am
Paikkakunta: honda

Viesti Kirjoittaja eetesy » Ma Kesä 01, 2009 11:15 pm

Asiallisen näköinen pyörä. Ei mitään katteita.
Alkoholi on sitten vasta riittävän halpaa, kun selviäminen ei ole enää taloudellisesti kannattavaa.

kah
Viestit: 58
Liittynyt: Ti Tammi 16, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZ600

Viesti Kirjoittaja kah » To Heinä 29, 2010 7:36 pm

Noniin nostetaampas tämäkin täältä, kun näyttää mopotin olevan koko ajan telakalla ja välillä mitään tietoa mistä pitäs vikaa hakia seuraavaksi. Kirjotellaampa niitä vikoja sitte tänne jatkossa, jos joku kokeneempi konkari osaisi auttaa.

Tällä hetkellä vika siis semmoinen, että pyörä ei taho startata. Kylmänä saa käyntiin, jos laittaa bensaa tulpanreijistä sisään. Noin minutin antaa käydä ja sitten sammuu. Enään sitten ei saa pysymään käynnissä millään. Välillä hörähtää, kun pitää kättä kaasareiden edessä. Sopan saannissa siis vikaa? Kaasareissa ei kyllä näkynyt mitään suurempaa roskaa tosin en mikään guru noiden kanssa ole. Seoksetkaan ei kovin pahasti metsässä voi olla, koska tulppien värit oli hyvät. Kaasareita yritin tuossa samalla synkronoida, mutta kovin hankalalta tuntuu tuolla kotitekoisella mittarilla. Hyvältä näytti aina siihen asti, kun tiputti kierroksia. Silloin veti aina öljypinnat aivan eri tasoon.

Silloin, kun pyörä vielä toimi niin sammuili noin 10 km välein ja kävi vain "tyhjäkäyntiä" kun väänsi tapin nurin. Tarpeeksi, kun odotteli niin lähti taas käyntiin ja pääsi kotiin asti ajamaan.

Kipinät näyttää aika heikolta. Toisen sytytyspuolan ohmi arvot mitattu ja todettu manualin mukaan oikeiksi. Toisesta puolasta en saa oikeen minkään näköisiä arvoja, mutta kipinät on silti samallaiset joka tulpassa.

Mitähän tässä seuraavaksi keksisi tehdä. :-? Saisi nyt edes loppu kesäksi pelin rokkaamaan :firing:

Vastaa Viestiin