Valvojat: ESKIL, btseppo
-
caferacer
-
Viestit: 641
-
Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: kona blast
Viesti
Kirjoittaja caferacer » La Maalis 26, 2011 10:30 am
-J- kirjoitti:Asiallinen projekti!
Selkeesti pitäis joidenkin mielestä taas olla se mattamusta 80-luvun gsxr, missä on mgm maski ja r1-perä
tai sitte täällä on havaittavissa kylän miesten keskinäistä "kuitailua"
oottakaas :
-
cybress
-
Viestit: 3027
-
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja cybress » La Maalis 26, 2011 3:33 pm
caferacer kirjoitti:
-J- kirjoitti:Asiallinen projekti!
Selkeesti pitäis joidenkin mielestä taas olla se mattamusta 80-luvun gsxr, missä on mgm maski ja r1-perä
tai sitte täällä on havaittavissa kylän miesten keskinäistä "kuitailua"
oottakaas :
opettele kirjoittamaan, se on kuittailua, ei kuitailua
-
caferacer
-
Viestit: 641
-
Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: kona blast
Viesti
Kirjoittaja caferacer » La Maalis 26, 2011 5:15 pm
cybress kirjoitti:
caferacer kirjoitti:
-J- kirjoitti:Asiallinen projekti!
Selkeesti pitäis joidenkin mielestä taas olla se mattamusta 80-luvun gsxr, missä on mgm maski ja r1-perä
tai sitte täällä on havaittavissa kylän miesten keskinäistä "kuitailua"
oottakaas :
opettele kirjoittamaan, se on kuittailua, ei kuitailua
hv.
-
cybress
-
Viestit: 3027
-
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 1:00 am
Viesti
Kirjoittaja cybress » La Maalis 26, 2011 7:19 pm
caferacer kirjoitti:
cybress kirjoitti:
opettele kirjoittamaan, se on kuittailua, ei kuitailua
hv.
im
-
hole
-
Viestit: 1053
-
Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: t: rikki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hole » La Maalis 26, 2011 8:28 pm
Asiaan välillä. Tänään sain tehtyä painekotelon palaset valmiiksi, ei tarvis muuta ku hitsata kasaan. Tuli samalla vähä purettua pyörää kun mallaili painekoteloa. Seuraavaksi otan ja pesen ton romukasan, varmaa 20 vuoden paskat siinä. Ehkä mukavampi purkaa loppuun kun on puhdas.
Pitäis pistää se perä tilaukseen nii pääsee tekeen runko muutokset.
-
hole
-
Viestit: 1053
-
Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: t: rikki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hole » Ke Maalis 30, 2011 5:23 am
tuo kuituhärpäke on mielestäni siistimmän mallinen, oli kyllä mielessä juuri tuo alumiiniperä toisena vaihtoehtona.
-
hole
-
Viestit: 1053
-
Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: t: rikki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hole » Ti Huhti 12, 2011 7:55 pm
Perä saapui ja hetihän sitä piti mallailla paikoilleen. Ei tarvi paljo runkoa etes muutella, noin 15cm pätkät katkaisin perästä. Jonkin näköinen poikki tuki pitää vaan tehä ja katteelle kiinikkeet.
Ajovalon kiinikkeet käänsin kokeeksi ympäri jollain valo putosi jotain 10cm alemmas, istuu siihen sen verran hyvin että jätän alkuperäisen valon ja kiinikkeet pyörään.
-
Jsavilaa
-
Viestit: 293
-
Liittynyt: La Syys 17, 2005 12:00 am
-
Paikkakunta: Kona
Viesti
Kirjoittaja Jsavilaa » Ti Huhti 12, 2011 8:08 pm
Sehän on varsin näppärän näkönen. Hyvin passaa tuo perä.
-
Jaak
-
Viestit: 153
-
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: tön.
Viesti
Kirjoittaja Jaak » Ti Huhti 12, 2011 8:15 pm
Jsavilaa kirjoitti:Sehän on varsin näppärän näkönen. Hyvin passaa tuo perä.
Kyllä, todella hyvännäköinen!
Pinnavanteet olis hothot.
-
Jantze
-
Viestit: 228
-
Liittynyt: Ti Touko 20, 2008 12:00 am
Viesti
Kirjoittaja Jantze » Ti Huhti 12, 2011 8:16 pm
nice. kukkopillin sijoitus paikasta nyt voi olla montaa erimieltä. ei saanu järkevämmin laitettua??
Itse tekemällä saa niin paskaa, että toisella on varmasti parempi<br>thank god for small minded people
-
hole
-
Viestit: 1053
-
Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: t: rikki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hole » Ti Huhti 12, 2011 8:20 pm
Ei oikeen muualle saanu turboa, renkaan takana olis jääny niin alas että luultavasti öljyn paluun joutuis hoitaan pumpullla. Eipähän jää kellään epäselväksi että mikä mutka siinä putkessa on
Kunhan tuohon ympärille tulee ahtoputki, pakoputki ja ilman suodatin, niin ei tuo tuosta liikaa silmille hypi.
edit. pinnavanteet laitan heti ku löytyy jostain sopivat ja mielellään halvat. Ei viiti muutaman satasen mopoon laittaa tonnin vanteita
-
thelittleone
-
Viestit: 1482
-
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin
Viesti
Kirjoittaja thelittleone » Ti Huhti 12, 2011 8:24 pm
Jantze kirjoitti:nice. kukkopillin sijoitus paikasta nyt voi olla montaa erimieltä. ei saanu järkevämmin laitettua??
Tuossa vehkeessä kun ei huipputehoa haeta niin laittaisin sen tuonne kuskin perseen alle...
Vähän siinä putken pituus kasvaan mentäessä turbolle mutta eiköhän se nyt ole ihan sama...ajaa ne jenkitkin tuon tyyppisillä virityksillä...
-
hole
-
Viestit: 1053
-
Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 12:00 am
-
Paikkakunta: t: rikki
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja hole » Ti Huhti 12, 2011 8:26 pm
Tuokin oli mielessä, mut aika ahtaaksi käy jos pitää penkin alle sovittaa ahdin, painekotelo ja kaikki muut romut.
-
thelittleone
-
Viestit: 1482
-
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
-
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin
Viesti
Kirjoittaja thelittleone » Ti Huhti 12, 2011 8:28 pm
hole86 kirjoitti:Tuokin oli mielessä, mut aika ahtaaksi käy jos pitää penkin alle sovittaa ahdin, painekotelo ja kaikki muut romut.
Höpöhöpö...laitat akun tuonne kuupan alle niin tulee tilaa
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.
"The Fosse Way" better than good blowjob...