1000 RR
- frst
- Viestit: 1750
- Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: 666
1000 RR
Samalla Honda linjalla jatketaan, vanhan 954:sen jälkeen ei ollut enää merkistä epäselvyyttä. Tuli eräältä "tutun tutulta" hommattua -07 vuoden 1000rr suomipyörä. Oli jo kuulemma uusi abs malli tilauksessa, tää oli jääny pölyjä keräämään ja "ylimääräisenä" irtosi todella edullisesti. Oikeelle puolelle joskus kaaduttu, katteissa on vähän vikaa mutta jokainen varmaan tietää mihin ne katteet laitetaan viimeistään syksyllä...
Kesää varten oli tarkoitus tehdä pyörään muutamia muutoksia, pidetään toistaiseksi pimennossa yleisöltä!
Selvästi kuitenkin vanhaa pyörää pirteämpi peli tuntuu olevan lyhyen ajelun perusteella kyseessä, ja etenkin vääntö tuntuu paljon suuremmalta!
Viimeksi muokannut frst, To Maalis 14, 2013 10:17 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
M.A.D KUUSAA
- T.A
- Viestit: 1377
- Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: gpz 500,smr 511
- frst
- Viestit: 1750
- Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: 666
Saa nähdä saadaanko tästäkin yhtä luettu topicci kuin edellisestä...
Pleksin ehdin jo tummentaa (121:llä), ja tuttu tummennusasiantuntija lupas kattoa saako noita etuvaloja vedettyä mitenkään järkevästi tummalla kalvolla.... Ennenkuin pyörää ees hankin niin oli uhoaminen senverran kovaa että taisin luvata maalaavani mokoman kokonaan 121 mastonilla heti kun pihaan tulee. Mutta kun ei nyt tullu mitää repslol värikarttaa hommattua niin annetaa nyt toistaiseksi olla. Tuo alin kate menee kyllä maalaukseen kun se tuolla harmaanvärisenä hyppää silmille....
No ei siinä, tänään lähti danmotolle tilaus sieltä pitäs alkaa tulemaan sliparii cliparii yms kilkettä.
Pyhien aikana laitoin tilaukseen myös vähän ratasta, jos tollasella 50+piikkisellä pärjäisi... Ja eteen 2 piikkiä pienempi. 954:ssä oli takaratas tasan 50 piikkinen ja tuntui vielä olevan radalle liian pitkät välitykset!
Oli tarkotus kaatumaraudat väännellä iha ite kriteereillä rumat ja kestävät. Takapäätä tulee varmaa vanhasta muistista dippailtua maahan, senverran viel tässä vaiheessa alle viikon tämän pyörän omistaneena on sääliä että takakatteen päähän teen sellaisen ihan smoothin pikkuraudan, ei siis mitää metrin levystä 12 klokki baria...
Aivan, kuten lukea saattaa niin aikomus oli kyllä pitää katteet kiinni, jos suunnilleen pystyssä pysytään. Tän "välimallin" 1000rr:n ulkonäkö on aina hivellyt omaa silmää... Mutta... Syksyllä niistä katteista kyllä hankkiudutaan viimeistään eroon.
Paripäivää on nytte tullu ajeltua ja kyllä vääntö ja tehoeron huomaa vanhaan verrattuna todella selvästi. Ettei vaan tulis liian villi noiden välitysmuutosten jälkeen....
ONKO KELLÄÄN MUUTEN TIETOA MISSÄ TÄS VEHKEESSÄ SIJAITSEE SE NS TIPOVER (en tiiä puhutaako siitä ees tolla nimellä) KAATUMISSENSORI????? Olis kiva saada ohitettua se tossa tallissa ettei sitte tykkimäessä tarvii kirota sen olemassaoloa...
ps.
Jenkkifoorumeilta jo löytyikin voiteluun liittyvää inffoa eli kun kyseessä on honda ja kuljettaja on h... honda mies niin eihän sinne tarvii kun lurauttaa vähän ylimääräistä niin pitäs kestää nuo hyttipystyssä ajelut... Kun ei mitää 12 o clock rev limiter 15min suorituksia kuitenkaan vedellä....
ps2.
korjausmanuskaa en puusilmänä löytänyt mistään, onko kellään linkkiä mistä vois saada ladattua?
M.A.D KUUSAA
- serious-sam
- Viestit: 3176
- Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: Vanhoja, kuten kuskikin
Etukatteen sisällä etuvalojen välissä.frst kirjoitti:ONKO KELLÄÄN MUUTEN TIETOA MISSÄ TÄS VEHKEESSÄ SIJAITSEE SE NS TIPOVER (en tiiä puhutaako siitä ees tolla nimellä) KAATUMISSENSORI????? Olis kiva saada ohitettua se tossa tallissa ettei sitte tykkimäessä tarvii kirota sen olemassaoloa...
Mulla on ainakin koneella, voin uppia illalla nettiin...frst kirjoitti:
korjausmanuskaa en puusilmänä löytänyt mistään, onko kellään linkkiä mistä vois saada ladattua?
- Los_Bastardos
- Viestit: 3295
- Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: f4i
Köhköh, ihan vaan idean kipinää ennenku hitsailet rautaa sinne perään! Kato jostain semisti paskana oleva takakate, unohda se rauta ja raavit kesän mittaan sen takakatteen, valon ja äänenvaimentimen tuhannen ruvelle! Olis taas sitä peniskerrointa miljuunasti enempi! Voit sitten syksyllä myydä täydellisen(tuskin ) katesarjan pois!
Hyvältä vaikuttaa!!
"ei tänne tulla pyörii millään vitun kyykkypyörillä"
Hyvältä vaikuttaa!!
"ei tänne tulla pyörii millään vitun kyykkypyörillä"
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com
www.lbstunts.blogspot.com
-
- Viestit: 133
- Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: zx6-r -05
Lamin-x:llä onnistuu etuvalojen tummennus helposti. On todella helppoa kalvoa muotoilla ja kestää.
esim. tuolta
http://www.automatrix.fi/hinnasto/
esim. tuolta
http://www.automatrix.fi/hinnasto/
- frst
- Viestit: 1750
- Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: 666
serious-sam kirjoitti: Etukatteen sisällä etuvalojen välissä.
ite oisin lähteny ihan toisesta päästä pyörää etiskelemään! Mites riittääkö et sen nyppäsee välistä ja yhdistää johdot vai miten sen saa eliminoitua?
Aattelin tehä ihan irrotettavan mallin siittä, kunhan pääsee nyt sinuiks ton kanssa nii kai sen voi ruuvaa sit pois... Vanhasta muistista kun vetelee ekoi kertoja tot perää maahan niin se on äkkiä kuskinpenkkii asti kurtussa, ku edellisessä pyörässä ei ollu ku se tynkäperä...Los_Bastardos kirjoitti: Hyvältä vaikuttaa!!
"ei tänne tulla pyörii millään vitun kyykkypyörillä"
M.A.D KUUSAA
- lanehead
- Viestit: 393
- Liittynyt: Ti Syys 16, 2008 12:00 am
- Paikkakunta: R1
Vinki kirjoitti:Lamin-x:llä onnistuu etuvalojen tummennus helposti. On todella helppoa kalvoa muotoilla ja kestää.
esim. tuolta
http://www.automatrix.fi/hinnasto/
Haet tuolta ccl designin jätkiltä tota quartzin kalvoa. toimii monin verroin paremmin ku Lamin-x. taipuvuus on ihan eri luokkaa ja toi ei kaarevimmissakaan muodoissa "repsahda" reunoista irti. ja tuntuu kyllä kestävänkin...yamahan takakatteesta lähti maalit, penkki repes, kilpi solmussa, mut takavalossa ei jälkeäkään
- SHAPE OF COLOUR -