ZX-9R-98

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Ma Maalis 05, 2012 8:36 pm

Noniin, kiitoksia vastauksista! Tänään olin aamusta yhteydessä seuraavaan paikkaan
www.mpmaailma.com
ja siellä lupasivat katsella ja pengastaa josko ko. osa löytyis. No, ensin soitti heebo joskus iltapäivästä ja kertoi löytäneensä tuon etuhäkin mutta ei ollut varma vuosimallista. Jätettiin asia hautumaan josko jostain löytyis oikean vuosimallin häkki. Pääsin joskus ennen kuutta kotio ja sama heebo soittaa taas että nyt on oikean vuosimallin häkki löytynyt. :) Hintaa 30e ja lupasi laittaa matkahuollolla tulemaan.
Varsin asiallista palvelua siis, kerrankin nähdään vähän vaivaa asiakkaan eteen. Voin suositella. :)

Sitten pyörästä; lähipäivinä lähtee nuo kiinan katteet ihan kokeilumielessä tilaukseen, selviääpä sitten kannattaako jatkossa tilailla.
Kahvat tilaan tuolta jossain ylempänä mainitusta ebay firmasta ja huomenissa tarvis käydä hakemassa motonetistä uudet suodattimet, tulpat ja nesteet. Vaihtelis ne sitten katteita odotellessa.
Ei oo muuten mikään ihme että ei ole aikanaan avk:lta ollut hirveästi huutajia, melko huolella varmaan karkottanut suurimman osan ostajaehdokkaista: :lol:
Kuva
Reikähän oli tuossa staattorin kopassa...
Witut luutuu...<br>

Avatar
sprayed
Viestit: 853
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Kawa636
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sprayed » Ti Maalis 06, 2012 1:14 pm

Pleksiä kaipailit näköjään myös, siinäkin asiassa kannattaa suunnata ebayhin ja kiinan puoleen. Edelliseen Hondaan mustan tuplakuplan tilailin ja oisko ollu sen kaikki 20e toimituskuluineen ja enpä olisi 100e Puigista erottanut.

http://www.ebay.co.uk/itm/Double-Bubble ... 4aae84bfc1

Huomioihan siinä katteiden tilauksessa tullit/verot.. Ja se missä lähin tulli on, jos Itellan huolittavaks pitää antaa kamat niin siitäkin tulee melkoset lisäkulut.

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Ti Maalis 06, 2012 9:04 pm

sprayed kirjoitti:Pleksiä kaipailit näköjään myös, siinäkin asiassa kannattaa suunnata ebayhin ja kiinan puoleen. Edelliseen Hondaan mustan tuplakuplan tilailin ja oisko ollu sen kaikki 20e toimituskuluineen ja enpä olisi 100e Puigista erottanut.

http://www.ebay.co.uk/itm/Double-Bubble ... 4aae84bfc1

Huomioihan siinä katteiden tilauksessa tullit/verot.. Ja se missä lähin tulli on, jos Itellan huolittavaks pitää antaa kamat niin siitäkin tulee melkoset lisäkulut.
Jebajee, tuoltahan se pitää äköjään tuokin tilailla, tattis taas linkistä. :wavey:
Tänään lähti tilaukseen nuo katteet, hintaa tuli kuljetuksineen 340e. Siihen sitten tullit ja muut kulut päälle, saas nähä mitä tulee kokonaisuudessaan kustantamaan... :upto:
Witut luutuu...<br>

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » To Maalis 08, 2012 8:14 pm

Kuva
Kuva
- Tulpat vaihdettu
- Öljyt vaihdettu
- Jäähdytinneste vaihdettu
- Ilmansuodatin vaihdettu
- Etuhäkki saapui ja laitettu paikalleen :)
Witut luutuu...<br>

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Ma Maalis 19, 2012 4:26 pm

Voihan vittu, hyviä neuvoja otetaan vastaan... :(
Ongelma:
Kaikki nesteet ja suodattimet vaihdettu, samassa yhteydessä otettiin kaasarit irti ja putsautin ne. Kasailin hilppeet paikalleen ja sain pyörän käyntiin. N. 5min kävi ryypyn avulla ja ilman hienosti mutta sitten kun kone lämpeni kunnolla alkoi käydä kuin traktori ja sammui. Kaasu puoleen väliin auki ja uudestaan käyntiin, keräsi todella heikosti kierroksia ja jälleen sammui, tuli semmonen fiilis niinkuin sais liikaa, tukehtuu. Laitoin hanan kiinni ja tällä käynti parani mutta taas kun avasi hanan niin sama ongelma... :freak2:
Mitähän vittua, kaikki letkut ja sähköliittimet oikeilla paikoillaan mutta ei vaan toimi... Vinkkejä???
Witut luutuu...<br>

Vinki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 12:00 am
Paikkakunta: zx6-r -05

Viesti Kirjoittaja Vinki » Ma Maalis 19, 2012 4:40 pm

Eihän olisi kaasariin jääny joku huono liitos, mistä haukkois ilmaa sisäänsä? Oli aikanaan jossain hyvin saman oloinen ongelma, ja silloin paikallistin vian haljenneeseen imukaulaan..

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Ma Maalis 19, 2012 5:20 pm

Kaulujen tiiveyden tarkastelin silmämääräisesti ja koitin että kaikki klemmarit on kireellä. Kovasti on kaulatkin ehjän näköiset....
Witut luutuu...<br>

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Ma Maalis 19, 2012 7:35 pm

Jotenkin tuo haisis siltä että kaasarit tulvii ja näin ollen saa liikaa. En vaan ymmärrä miten se voi toimia kylmänä mutta heti kun lämpenee tarpeeksi niin stumppaa.
Witut luutuu...<br>

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Ke Maalis 21, 2012 11:52 am

Toimii.:) "Vika" oli siis tuossa että en laittanut ilmanputsarijärjestelmän viimesiä keulaan tulevia putkia ja letkuja kiinni, ei vissiin saanu tarpeksi tuota alipainetta... :freak:
Vielä kun saapuis kiinan pojilta katteet niin sitten ei muuta kuin kovaa ajoa.
Witut luutuu...<br>

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » To Maalis 29, 2012 4:04 pm

Postimies pate toi paketin:
Kuva
Illan verran tuhrattua tilanne näytti tältä:
Kuva
Kuva
Kuva
Witut luutuu...<br>

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » To Maalis 29, 2012 4:33 pm

Ei ollu tosiaan ihan bolton homma tuo katteiden asennus. Kiinnikkeitä sai jossain kohti muokkailla aika rajullakin kädellä mutta kyllähän ne siihen päälle taittui... Muuten e voi kyllä katteista valittaa, suhteellisen edulliset olivat ja omaan silmään ainakin ihan fiksun näköset.
Vielä odotellaan tuplakuplaa ja uusia kahvoja saapuvaksi, sitten pitäis tehä undertail ja kilven/vilkkujen teline.
Witut luutuu...<br>

jani.kone
Viestit: 477
Liittynyt: Ma Syys 13, 2004 12:00 am
Paikkakunta: cbr

Viesti Kirjoittaja jani.kone » To Maalis 29, 2012 8:48 pm

mitäs tuli katteille hintaa toimitus kuluineen?

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » To Maalis 29, 2012 10:45 pm

N.340e. Odottelin vähän puhelua tullista vaan eipä koskaan kuulunut. Ei siis menny mitään veroja/tullimaksuja, tiedä sitten miten tuo on mahdollista. No, hyvä näin.:)
Witut luutuu...<br>

Avatar
Nakkeus
Viestit: 156
Liittynyt: Ke Loka 08, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ZX-9R

Viesti Kirjoittaja Nakkeus » Pe Huhti 13, 2012 3:06 pm

Työmaalta löysin paskaksi menneen lumikolan ja vääntelin sen pohjasta uuden underin. Uuden kilpi/vikkutelineen vääntelin parista alumiinikeikäleestä, maksoi vissiin 3e. ( joo paskat kuvat...)
Ennen:
Kuva
Kuva
Jälkeen:
Kuva
Kuva

Pate kävi taas tuomassa kiinan maalta paketin:
Kuva

Sain kahvat ja pleksin paikalleen mutta jotenkin tuo pleksi näyttää ihan vitun isolta, niinkun olis jostain vanhan ajan invamoposta nussittu tuulisuoja...
Kuva
Kuva

Millähän tuota lähtis leikkelemään??? Ihan peus maalarinteippi kuviosaha yhdistelmä vai jokin aivan muu? Onko noita joku joskus leikelly, halkeeko tuo pleksi kuinka helpolla ja saako sahausjäljestä siistin?
Witut luutuu...<br>

Vinki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Elo 04, 2008 12:00 am
Paikkakunta: zx6-r -05

Viesti Kirjoittaja Vinki » Pe Huhti 13, 2012 4:21 pm

kuviosahaan pirun hieno terä kiinni, niin onnistuu. Paineilmasahalla vielä paremmin, kun on vähä enemmän kierroksia.. :wavey:

Vastaa Viestiin