Risuja lehdelle...

Valvoja: ESKIL

vaparikuski
Viestit: 122
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 12:00 am
Paikkakunta: hayabusa - tappajatalitintti

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja vaparikuski » Pe Tammi 18, 2013 8:44 pm

Lisää samasta aiheesta, sain myös laskun tähän vuoden alkuun ja laitoin maksuun, en millään muista mikä ollu laskutusjakso aikasemmin ja arkisto on nielly tositteet. Voinko luottaa että laskutusosasto pysyy asioidensa tasalla vaikka olis laskut maksettu miten sattuu ?

tamyam
Viestit: 509
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja tamyam » La Tammi 19, 2013 1:39 am

Vaparilla on varaa maksaa enemmän!

Kun virityskin maksaa enemmän !!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Tammi 19, 2013 8:35 am

Oho, onpas mulla mennyt mahtavat raivoamiset ohi. Jos nyt oikein ymmärsin niin kitistään kun ei tule laskua? Se on oikein, itse aikoinaan tilasin Pahkasikaa enkä saanut lehteä ja pöllin niitä kavereiltani joista tuli entisiä kavereitani. Arttu varmaan Tamperelaisena ymmärtää millainen hätä mulla oli. Kohta ei ollut koko Pahkasikaa enää olemassa.

Se nyt vaan on niin mahtavata että edes joskus tulee Bomber ettei mun tarvi aina lukea Me ämmät, Olivia, Divaani, Ruokajoulu, Muoti2010 tai mitä lie lehtiä mitä ilmestyy vessan käsikirjastoon. Me naiset on kyllä oikeasti ihan kiva lehti mutta kyllä mä mieluummin Bomberia luen kaikkine vikoineen. Paitsi että Me naiset ilmestyy joka viikko niin kyllä mä sitä enemmän luen. Siinä on parempia milffejäkin! Pitäis saada yhdistettyä Me naiset & Bomber niinkuin taannoin uhottiin että M.A.D ja Maaseudun tulevaisuus yhdistyy ja siitä tulee MADseudun tulevaisuus.

Ettei nyt aina menisi OT:ksi niin risutan koko toimitusta siitä ettei Bomber ilmesty joka viikko.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Arttu
Viestit: 715
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX1100ti
Viesti:

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja Arttu » La Tammi 19, 2013 10:34 am

No kun täällä on hehkutettu kestotilaajille tulevia mahtavia alennuksia ja kylkiäisiä, niin mulle alkoi iskemään paniikki, että olenko tipahtanut pois näiden etuoikeutettujen listalta.
Arttu

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Tammi 19, 2013 7:30 pm

No vitustako minä tiedän koska olen kostotilaaja. Vaimolle tulee Bomber, mulle ei tule kuin laskuja :D Eukko vei töihinsä johtajalle "miestenlehtiä" = Bombereita ja vaati ne tahrattomina takaisin :lol: En tiedä kuinka kamalasti Herr. johtaja joutui pinnistelemään niitä lukiessa, varmaan aika rajusti kun tommoisista ihmisistä puhutaan.

Mä sitäpaitsi sain potkurilakin joulupukilta, en ole kiinnostunut mistään krääsästä. Eikus Pahkasikako noita jakoi? No enivei. Rakas joulupukki: koska pääni ei ole puolipallo niin tuo ens jouluna fetsi missä on rupeli ja kaiken varalta myös leukaremmi. Kiitos.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Susukisti
Viestit: 149
Liittynyt: Ke Maalis 28, 2007 12:00 am
Paikkakunta: TelluS

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja Susukisti » Su Tammi 20, 2013 3:46 pm

Eipä ole laskua tullut tännekään, vaikka mielestäni olen kestotilaaja... Jääköhän multa nyt tuo Babe-kalenteri saamatta? Nyyh!

HSuomi
Viestit: 553
Liittynyt: La Syys 13, 2008 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R750 -88, BSE 125 + kourallinen mopoja.

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja HSuomi » Su Tammi 20, 2013 5:02 pm

Mullekkin tuli toi "HETI" kirje. Jos olisin halunnutkin lopettaa lehden tilaamisen ni miten se olis onnistunu? Olis pitänyt ilmottaa aikasemmin?

Ja sitten, paljonko todellisuudessa toi "HETI" on? Jos olisin odotellu eräpäivään asti ni eikö olisi kalenteria tullut?

Avatar
nesto
Viestit: 622
Liittynyt: Su Maalis 27, 2011 1:00 am
Paikkakunta: ---

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja nesto » Su Tammi 20, 2013 5:22 pm

Susukisti kirjoitti:Eipä ole laskua tullut tännekään, vaikka mielestäni olen kestotilaaja... Jääköhän multa nyt tuo Babe-kalenteri saamatta? Nyyh!
Ei oo tännekkään vielä tullu minkään moista laskua, vaikka ainakin luulen olevani kestotilaaja.. tai ainakin viime tammikuussa niin sanottiin :lol:

tamyam
Viestit: 509
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja tamyam » Su Tammi 20, 2013 7:34 pm

Arttu kirjoitti:No kun täällä on hehkutettu kestotilaajille tulevia mahtavia alennuksia ja kylkiäisiä, niin mulle alkoi iskemään paniikki, että olenko tipahtanut pois näiden etuoikeutettujen listalta.

Smoukielle ja sulle ...

mulle tuli 20% alennus ehdolla, että pysyn aktiivina täällä foorumilla.
... Ja maksuajalla ei ollut niin väliä.

Kannattaa(isi) varmaan ryhdistäytyä ... :D

Arttu
Viestit: 715
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX1100ti
Viesti:

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja Arttu » Su Tammi 20, 2013 8:55 pm

tamyam kirjoitti: Kannattaa(isi) varmaan ryhdistäytyä ... :D
Ehdottomasti samaa mieltä. Kyllä sun kannattaisi ryhdistäytyä :D
Arttu

tamyam
Viestit: 509
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja tamyam » Su Tammi 20, 2013 11:38 pm

Arttu kirjoitti:
tamyam kirjoitti: Kannattaa(isi) varmaan ryhdistäytyä ... :D
Ehdottomasti samaa mieltä. Kyllä sun kannattaisi ryhdistäytyä :D

Avatar
Bomber Magazine
Viestit: 857
Liittynyt: To Marras 27, 2003 1:00 am
Viesti:

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Ma Tammi 21, 2013 11:59 am

nesto kirjoitti:
Susukisti kirjoitti:Eipä ole laskua tullut tännekään, vaikka mielestäni olen kestotilaaja... Jääköhän multa nyt tuo Babe-kalenteri saamatta? Nyyh!
Ei oo tännekkään vielä tullu minkään moista laskua, vaikka ainakin luulen olevani kestotilaaja.. tai ainakin viime tammikuussa niin sanottiin :lol:
Asia selviää parhaiten ja nopeiten ottamalla yhteyttä Kustantajapalvelun kauniiseen Petraan, joka näitä asioita työkseen hoitaa.
Puh. 03-42465338 tai meilitse: tilaajapalvelu@kustantajapalvelut.fi

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Tammi 27, 2013 3:03 am

Smokie kirjoitti:Me naiset on kyllä oikeasti ihan kiva lehti mutta kyllä mä mieluummin Bomberia luen kaikkine vikoineen. Paitsi että Me naiset ilmestyy joka viikko niin kyllä mä sitä enemmän luen. Siinä on parempia milffejäkin! Pitäis saada yhdistettyä Me naiset & Bomber niinkuin taannoin uhottiin että M.A.D ja Maaseudun tulevaisuus yhdistyy ja siitä tulee MADseudun tulevaisuus.
Imen hivenen takaisin kommetteja MILFeistä, uus Bomber oli aika hyvä! Mutta kilpailevassa julkaisussa kannessa Mari Perankoski, joka onnistui kyllä olemaan aika tasapaksu. Tuoreessa muistissa on vielä Me Ämmät missä Mari on tosi perä koski. Vieläkin välillä onanoin kun muistelen sitä. Sitäpaitsi, eukko tuumas ettei rokkareissa ole pätkääkään hohtoa jos asuu jonkun hynysen kanssa. Myä en tiije mistöön mittää ja päänikin on soihkio ja olen pavijaani ja morjääntz. PS. mun vaihtoehtokuski joutui nyt menemään pataan valitettavasti ja Pekka Vennamo yksityisti jopa minunkin vesipostini. En tiedä onko nämä nyt risuja vai kehuja enkä edes tiedä missä asun mutta ei se mitään.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Janezki
Viestit: 555
Liittynyt: La Kesä 01, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Voimamöhkäle!

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja Janezki » Su Tammi 27, 2013 12:53 pm

Nää smoukien jutut on kyllä hyviä :lol:
Parempi se on rahat olla mielummin kiinni moottoripyörässä kuin huoran perseessä!
~Fuelholic Fighters~

Avatar
CFH
Viestit: 1154
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...

Re: Risuja lehdelle...

Viesti Kirjoittaja CFH » Su Tammi 27, 2013 1:21 pm

Janezki kirjoitti:Nää smoukien jutut on kyllä hyviä :lol:
+1

kyllä noille aina saa nauraa vatsa kippurassa :lol:
Kuva

Vastaa Viestiin