UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin

Uusi kanavan nimi

#bomber-fi
14
21%
#b-forum
26
38%
#bomber_fi
3
4%
#www.bomber.fi
25
37%
 
Ääniä yhteensä: 68

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 02, 2013 2:20 am

Ou jee muuten pojat ja tyttö, puhelin vittuili ja kokkailin sitä ensin ultraäänipesurilla ja sittemmin uunissa 150 asteen kulmassa. Aiemmin ei toiminut 9 näppäin ja simkortti oli joskus vähän vinossa tai mitälie, tuli jotain härjöä pitkin päivää. Rupes vituttaa niin uitin puhelimen mutta kun oon niin huono odottamaan niin toi uunitus oli vähän liikaa, ei toimi enää 9 näppäin eikä ole enää mitään muutakaan näppäintä. Sim korttiakin piti vähän veistellä moralla ennen kuin se ei sopinut, kun ei suosiolla ruvennut toimimaan niin heitin koko paskan roskikseen. Jos oikein totta puhutaan niin mä en tarvi puhelinta yhtään mihinkään ja ylipäätään vituttaa koska aina kun se soi niin joku on jotain vailla. Minäpä nyt teeskentelen normaalia niin kauan että akka tajuaa että mulla ei oo puhelinta ollenkaan. Viimeks kun putosin paskaojaan ja puhelin kastu emäntä kuivui abaut viikossa, silloin ultrahoito tepsi. Muuten toimi mainiosti mutta kaiutin sai jotain kipiää ja kuullosti kuin puhelut olis tullut avaruudesta. Nyt mun puhelimen osat näyttää avaruusaluksen osilta. OOKEI MOIIII!!! Ja broiskuterkkuja.

Tässä Peer Gyntterin paras biisi

http://www.youtube.com/watch?v=RvjML3-66SA
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 02, 2013 2:22 am

Anteeksi korjaan lausuntoani, en mä nyt sentään mitään hip hopia kuuntele kun olen tillin tallin. Tässä vähän paree:

http://www.youtube.com/watch?v=jlKlPqLHJg0
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja thelittleone » La Maalis 02, 2013 2:23 am

Smokie kirjoitti:Taisit muuten kääpiö olla kameran takana tuota kuvaa otettaessa, ainakin mulla rupes seisomaan heti, nooooo mä kyllä kuuntelin Janis Joplinia samaan aikaan. Eukkokin näyttää aika hyvältä, maailman paras tilanne on kun reidet turpoaa mutta sormet on kuin anorektikolla.
Reidet on turpeat tuolla emännälläkin ne ei ole vaan pehmeää läskiä vaan lihasta (tiedät itsekkin kun olet niillä istunut!) ja käsivarret on tuossa kuvassa mallia "90kg penkistä" emännän oman elopainon ollessa lähellä 60kg.
Smokie kirjoitti: ...Mutta koirat ei mua jännitä.
Haluatko lyödä vetoa? Voipi olla ensimmäinen kerta elämässä kun "jännäkakka kurkkii" aukosta kun tuon kohtaat? :lol: :lol: :lol:
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.

"The Fosse Way" better than good blowjob...

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja thelittleone » La Maalis 02, 2013 2:32 am

Noiden emännän reisien ja perseen kanssa halunnut useampikin herrashenkilö tehdä tuttavuutta vaikka olen ollut ihan vieressä, viimeksi Vantaa Hotellissa jossa piti ihan oikeasti käydä kiinni herrashenkilöön kun ei puhe tehonnut. On ne sen verran "rotujalat", ei vaikuttanut edes "Miksun" läsnäolo vaan piti viedä ukko vessaan ja sanoa että maallinen vaellus loppuu tähän jos et lähde vittuun koko paikasta.

Voit siis Smokie kokea olevasi etu-oikeutettu kun olet saanut istua noiden reisien päällä! :wavey:

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 02, 2013 2:39 am

Ai se oli eukkos! :D Mä luulin että sinä!

No näkihän ton nyt... Mistä nyt kukakin nyt tykkää. Oman eukon reidet näyttää aika samalta mutta ne on 95% läskiä ja hyvä niin. Sillä on sitäpaitsi päärynävartalo, käskeppä eukkos bodata semmonen. Tulen tarkastamaan tuloksen vuoden päästä, tämä nykyinen "bodaaminen" ei käy, pitää olla pysyvä muutos. Sitäpaitsi, kerro terveisiä että naisillä PITÄÄ olla enemmän läskiä kuin miehillä, muuten tuntuu että makaa anorektikkopojan kanssa. Kerro nyt muitakin terveisiä mutta sano silti että nyt heti litra kermaa naamariin ja perhepakkaus marspatukoita kaupanpäälle, joka päivä.. Jos mun perse on luiseva niin vika ei ole minussa vaan se on hänessä.

Itselläni jalat on mallia "78kg sängystä". Kädet on semmoiset että pikakurssi aivokirurgiasta on kuunneltu. Parrassa on jo 2 täysin valkoista karvaa joita vaalin kuin suurimpia aarteitani jaaaaaa mitäs muuta... Emmä oikein tierä. Ei oikein kukaan muukaan tiärä.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 02, 2013 2:48 am

Noh voit lohdutta itseäsi ja avokkia sillä että olen thespian trapped inside mans body.

Ja nyt vielä muutama rehti lastu irti Kawasakista, sitten nukkumaan että jaksan kelluttaa pallejani kylpylässä. Jos imen rautajauhoa liikaa pelkään että pallit painuu altaan pohjaan. Tai samahan se nyt nykyään on vaikka vetäisin ne kirveellä poikki, turhat vehkeet. Paitsi että eukko on sitä mieltä että mälliä pitää olla napaan asti niin on siitä saatana tekemistä. Kerran muuten 80-luvulla on bees & honey palstalla kysymys että miksi multa tulee mälliä vain pari teelusikallista? Vissiin tää kaiken kuullut maisterikin hermostui ja vastasi että eihän sitä saavikaupalla kuulu tullakkaan :D Toivottavasti en nyt sekoittanut vähäistä tajuntaani ja mene nussimaan sorvia.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 02, 2013 2:57 am

Pärkkele, yks on vielä pakko kysyä Ilkan tilaajilta. Esiintyykö Jaana-Stiina Ala-Korpi tällä videolla? Kattokaas piruuttaan lehtee ja sit videoo ellei sitten mun kaiffari saanut hiillostettua sitä koko lehdestä pihalle :lol: No toki aito pohjalainen säilöö vähintään 3 vuosikertaa siisteihin paaleihin jos vaikka tuloo sota ja lehti lakkaa tulemasta. Mut täs tää video heiiiiiiii

http://www.youtube.com/watch?v=duz3yF2dIAU
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja thelittleone » La Maalis 02, 2013 3:07 am

Smokie kirjoitti:Ai se oli eukkos! :D Mä luulin että sinä!

No näkihän ton nyt... Mistä nyt kukakin nyt tykkää. Oman eukon reidet näyttää aika samalta mutta ne on 95% läskiä ja hyvä niin. Sillä on sitäpaitsi päärynävartalo, käskeppä eukkos bodata semmonen. Tulen tarkastamaan tuloksen vuoden päästä, tämä nykyinen "bodaaminen" ei käy, pitää olla pysyvä muutos. Sitäpaitsi, kerro terveisiä että naisillä PITÄÄ olla enemmän läskiä kuin miehillä, muuten tuntuu että makaa anorektikkopojan kanssa. Kerro nyt muitakin terveisiä mutta sano silti että nyt heti litra kermaa naamariin ja perhepakkaus marspatukoita kaupanpäälle, joka päivä.. Jos mun perse on luiseva niin vika ei ole minussa vaan se on hänessä.

Itselläni jalat on mallia "78kg sängystä". Kädet on semmoiset että pikakurssi aivokirurgiasta on kuunneltu. Parrassa on jo 2 täysin valkoista karvaa joita vaalin kuin suurimpia aarteitani jaaaaaa mitäs muuta... Emmä oikein tierä. Ei oikein kukaan muukaan tiärä.
Oma emäntä se on, "ovimies"-kunnossa tuossa kuvassa jos näin voidaan sanoa, 99% tän foorumin seuraajista poistuu hyvällä tai pahalla kun tuo nainen rupeaa vääntämään ulos anniskelupaikasta. :D
Kova se on painimaan, mä olen paininut sen kanssa monta kertaa ja aina siitä on ollut enemmän vastusta kun monesta "ravintola_vapaa_ottelijasta". Sillä se mut ravintoloihin päästääkin niin voin vääntää esileikit pilkun jälkeen ravintelin ovella ja kotona sitten siirtyä suoraan "asiaan". :D
Tuossa aiheeseen liittyvää "musiikkia"..


In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.

"The Fosse Way" better than good blowjob...

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 02, 2013 3:28 am

No minähän olen ainakin 0,003% pahapoika. Heti kun laitetaan vastaan joko verenhimoinen akka tai koira, laitan kaikki ojoon, ensimmäisenä itseni. Mulla on "musiikista" paree versio mutta en saa sitä pajasta tähän hätään tänne ja vaikka saisinkin niin ei se kenellekkään muulle kuin mulle olisi hyödyksi koska olen luolamies. Mutta tässä korvaava kipale

http://www.youtube.com/watch?v=ZJXdUrOdyEg

Ja nyt sängyn kautta uittamaan kivekset. Morooo!
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
hellboy
Viestit: 1375
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
Paikkakunta: GSXR12Ti MS3

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja hellboy » La Maalis 02, 2013 1:06 pm

Onko toi hotelli vantaa joku MMA-luola vai ruotsinlaiva vai mistä on kyse?

Googlen kuvahakukin antoi epäilyttäviä vastauksia
Kuva
Nomex est omen

Avatar
Zeri
Viestit: 684
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Zeri » La Maalis 02, 2013 8:07 pm

hellboy kirjoitti:Onko toi hotelli vantaa joku MMA-luola vai ruotsinlaiva vai mistä on kyse?

Googlen kuvahakukin antoi epäilyttäviä vastauksia
Kuva
Ruotsinlaivasimulaatoriksihan sitä on tituleerattu iät ja ajat :lol:

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 02, 2013 10:04 pm

Uitin pallini ja joku puuseppä saatana höylän kans Vaasan kylpylän miesten saunan ikkunankarmien kimppuun JA HETI. Lisäksi toivon kuulosuojaimia ovelle, kitisevä kakara kun lähti niin tuli toinen tilalle. Olis pitänyt ottaa oma pikkulikka mukaan että olis saanut aikaan reilun tappelun, akka perkele varasti vaan kaikki tytöt. Ms. Mayhem olis mun puolesta saanut tyhjätä saunan noista vinkuvista penikoista, itte tietenkin nielin tuskan enkä puhunut mitään. Olis pitänyt tajuta edes piereskellä tai kusta kiukaalle. Hädissäni juoksin sitten sieltä ulos ja toiset vaihtoehdot oli höyrysauna, no sehän ei tietenkään kiinnosta koska päässänikin on höyryä ja se kolman oli joku kreikkalainen iglusauna noin 45 astetta, voi jeesus. Mä tapan kaikki. Se oli sentään sekasauna mutta vitutti jo niin ankarasti noi "saunat" että lähin juomaan kaljaa. Onneks siellä sentään oli suihkuja mistä tuli vain ja ainoastaan kiehuvaa vettä. Perkele että oli venäläinen laitos. Vitun vitun vitun vittu. Söin myös sellaiset överit että vieläkin on maha kipeä että kiitos vaan vitusti siitäkin.

Tää uus IRC kanava on kyllä maailman paras että onneks kaikki ei oo päin perseitä.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

jusu2
Viestit: 83
Liittynyt: Pe Heinä 29, 2011 12:00 am

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja jusu2 » La Maalis 02, 2013 10:08 pm

Kah juha poika pölähti linjoille kerro ny meille taas kaikki kaikesta..!!!

Avatar
Tomba
Viestit: 337
Liittynyt: To Syys 09, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Rottamainen Dominator SM (T..?)

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Tomba » La Maalis 02, 2013 10:12 pm

Ite lähin omastasaunasta talliin karkuun, ku tuli ahasta ja meteli luultavasti vaasan luokkaa... Piha saunaki olis, mut kaljat loppuu ennenku olis sauna lämmin...
Koska ollaan perillä...?

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 02, 2013 10:22 pm

jusu2 kirjoitti:Kah juha poika pölähti linjoille kerro ny meille taas kaikki kaikesta..!!!
Juu kyyyl tätä täältä taas irtoaa, koitappa hetki pysyä pöksyissäs. Ps. Vaasa on paska paikka, Neuvostoliitossakin oli mukavampaa kylpylässä.

Oon muuten Tomba ratkaissut kätevästi viemäriongelmani, jos alkaa paskan kulkeminen taas pökkimään alan käydä saunomassa naapurin tynnyrisaunassa yön pimeyden turvin, loikin tosta ojan yli kuin paraskin ninja. Siinähän sitä oliskin ihmettelemistä kun on uus sauna paitsi pesä täynnä tuhkaa.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Vastaa Viestiin