UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin

Uusi kanavan nimi

#bomber-fi
14
21%
#b-forum
26
38%
#bomber_fi
3
4%
#www.bomber.fi
25
37%
 
Ääniä yhteensä: 68

jusu2
Viestit: 83
Liittynyt: Pe Heinä 29, 2011 12:00 am

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja jusu2 » La Maalis 02, 2013 10:35 pm

Smokie kirjoitti:
jusu2 kirjoitti:Kah juha poika pölähti linjoille kerro ny meille taas kaikki kaikesta..!!!
Juu kyyyl tätä täältä taas irtoaa, koitappa hetki pysyä pöksyissäs. Ps. Vaasa on paska paikka, Neuvostoliitossakin oli mukavampaa kylpylässä.

Oon muuten Tomba ratkaissut kätevästi viemäriongelmani, jos alkaa paskan kulkeminen taas pökkimään alan käydä saunomassa naapurin tynnyrisaunassa yön pimeyden turvin, loikin tosta ojan yli kuin paraskin ninja. Siinähän sitä oliskin ihmettelemistä kun on uus sauna paitsi pesä täynnä tuhkaa.
joko tullahan siliveraatolla hakemahan? Kerro sitte henkilökohtaasesti kaikki :drin: :drin:

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 02, 2013 10:48 pm

Tuu hakemaan! Varmasti kerron, ihan kaikki. En meinaa pysyä edes pöksyissäni kun odotan niin innostuneena sonnina täällä vain näin. Nimim. Hätähuuto Peräseinäjoelta
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

jusu2
Viestit: 83
Liittynyt: Pe Heinä 29, 2011 12:00 am

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja jusu2 » La Maalis 02, 2013 10:52 pm

Smokie kirjoitti:Tuu hakemaan! Varmasti kerron, ihan kaikki. En meinaa pysyä edes pöksyissäni kun odotan niin innostuneena sonnina täällä vain näin. Nimim. Hätähuuto Peräseinäjoelta
no lähärekkö jos hajetahan? en soita ku kattelin viestejäs että oot puhelimes sulattanu, en kyllä muista tien nimiä mutta kyllä se sieltä lyötyy :drin: :drin: :wavey:

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Maalis 03, 2013 4:25 pm

OHO! Yleensä niin seesteinen Rouva Smokie otti vähän kierroksia. Kuuntelin tos liemet kakkosessa Pink Flouydin "have a cigar" teosta ja rupes tuleen kitinää että oo hiljempaa ja mikset koskaan anna mun nukkua ja moi. Kuulu kumminkin bassot kuulemma liikaa, ihmettelin että ei niin voi tapahtua koska se on tehty 70-luvulla eli ennenkuin basso on keksitty. Totesin sitten et tiärätsä bassoista mitään, jos tiedät niin kommettia vaan!! Huudatin 2-live crew "me so horny" sillee vähän niinkuin varovaisesti täysii niin niinhän siinä kävi et toi riihipiru tuli ja veti tietokoneesta kaiuttimet juurineen irti. Mut moi.

Niin joo! Mä muuten odotin että tulee joku oikein tosi kelju jätkä ja vähän jo valmistauduinkin mutta sieltähän tulikin reiluja hessuja. Toivottavasti nykyään ollaan sujut kun sen bomberireissun jälkeen nukuin öitäni vähän huonosti kun jäin velkaa. Nyt nukun öitäni huonosti kun joudun jatkuvasti onanoimaan ja järkeilemään että miten mä saan imettyä sen jyrsinkoneen talliini. Ja sit vielä semmoinen opetus notta munma aina sanoo kun kakarana kitisi jotain pullaa että pitää antaa kun pieni pyytää. Niin jos pieni pyytää että saanko mä lähteä tolla motolla vähän käymään kylillä niin silloin pitää antaa avaimet ja sanoa trevlig resa ja MOI!!!! Pohjanmaa on maailman paras paikka ja etenkin eteläpohjanmaa.

http://www.youtube.com/watch?v=TT2sGdyBGtU
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Tomba
Viestit: 337
Liittynyt: To Syys 09, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Rottamainen Dominator SM (T..?)

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Tomba » Su Maalis 03, 2013 4:35 pm

Biisistä päätellen teil oli juoma puoli kunnos...
Koska ollaan perillä...?

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Maalis 03, 2013 5:09 pm

Seuraavan kerran muuten kun käyt täällä niin vien sut tupaan asti, eukko oli kiinnostunut notta mikähän sun sukunimi oli ja vitustako mä sellaasia tiedän. Ja jos olet sen vanha hoito niin saat lopputilin, oli meinaan sen verran huonosti opetettu toi akka että joka vitun asian on pitänyt takoa sen kalloon, onneks ei sentään moskalla kumminkaan. Emmä tiärä, koirat näköjään maksaa abuut tonnin ja kait sillä hintaa sais vietamilaisen vaimonkin. No toi vaimo sentään vielä toimii, kait mä ostan sen koiran estex.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Maalis 03, 2013 5:11 pm

Niinjoo, salapoliisi Smokie teki vähän noita salapoliisitöitä ja näköjään oon yrittänyt ettiä "potikkapoikaa". Kas kun Arttu H ei ole seisomassa oven takana. Tai ei se siellä kauaa vanhennu mutta moni muu voi jäädä sinne ulkopuolelle.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Tomba
Viestit: 337
Liittynyt: To Syys 09, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Rottamainen Dominator SM (T..?)

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Tomba » Su Maalis 03, 2013 5:32 pm

En myönnä enkä tee toiste... Muistaakseni en oo teuvalaasten kans sekoollu, paitsi yhen ja se oli Heli U..
Tjuuh.. Taitaa olla harvas ne paremmin koulutetut ämmät.. Tai ainakaa ne ei oo samaa mieltä ikinä eikä mistää...
Koska ollaan perillä...?

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Maalis 06, 2013 9:11 pm

Eipä ole Heli, ainoa Heli jonka sieltäpäin tierän on Kaskisista ja se on tulta syöksevä lesbo ja muutenkin melko normaali. Eukko muuten kävi Helsingissä jossain koulutuksessa niin se kävi ensin visiitillä lesbokommuunissa ja sittemmin ihan peruslesbon kanssa tapaamassa muuten vaan, naureskelin että ei kait nyt siirrytä semmoiseen painiin missä mulle ei ole sarjoja :lol: Eikä toikaan luonnostaan paljoakaan tajunnut, itte se on pitänyt kouluttaa sopivaksi. Semmoinen 10 vuotta siinä näköjään kestää, edellyttäen ettei ihan eri maailmoista olla alunperin.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Tomba
Viestit: 337
Liittynyt: To Syys 09, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Rottamainen Dominator SM (T..?)

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Tomba » Pe Maalis 08, 2013 9:56 pm

Onkohan moukki taas sorvaamas vai tipahtanu tai muute vaa pihalla ku ei oo kuulunu mitäää..? Tuntuu jo siltä ku olisin vähäjärkinen...
Tai oonhan mä mutta...?
http://www.youtube.com/watch?v=OYYPMDx7aI0
Koska ollaan perillä...?

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 09, 2013 2:55 am

No sviddu, kun 1 paskana oleva Kawasaki ei oikein riitä niin raahasin ainoan toimivan Kawazagin talliin ja panin sen paskaksi, hinkkkasin myös rutosti. Musta kyllä tuntuu tuntuu tuntuu tuntuu että Tomba on joku, tai en mä tiedä onko järkee vai ei mutta olen mukava mies. Kyllä se tästä lähtee, käyn heittelemässä vielä pari klapia pesään ja Off-hyttyssuihketta naamariin ja ehkä pari kaljaakin niin JES.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 09, 2013 2:56 am

Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 09, 2013 3:05 am

Ja vitun kusipää akat, söin sokerit & suolat kun naistenpäivän kunniaksi tein meillä harvinaista herkkua: jälkiruokaa. Tein punaiseen maitoon ekstrasokerilla tehtyjä lättyjä mitkä tietenkin paistoin oikealla voilla ja vatkutin vielä kermavaahdotkin kaupanpäälle. Sikakin ja pernamuusi oli mun ja koiran mielestä ehkä maailman parasta mutta akat vaan nirsoili, paitsi kermavaahdon kanssa. Onneks on 363 miesten päivää taas edessä. Äitienpäivänä pitää vissiin taas tehdä kermavaahtoa mutta jospa teen semmoisen spesiaali spermavaahtosatsin mitä sitten kuskaan äireelle. Vittu se edes oo mun äiti ja haistakaa te muutkin persehikeä.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Tomba
Viestit: 337
Liittynyt: To Syys 09, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Rottamainen Dominator SM (T..?)

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Tomba » La Maalis 09, 2013 3:11 am

Smokie kirjoitti:Musta kyllä tuntuu tuntuu tuntuu tuntuu että Tomba on joku, tai en mä tiedä onko järkee vai ei
Wittu mä mitään oo, enkä tunnu juuri miltää.. Eikä siinä olis mitää järkee et mä olisin jotaki.... :deal:
Koska ollaan perillä...?

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: UUSI IRC-Kanava bomber.fi sivustolle!

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Maalis 09, 2013 3:29 am

Mites ton nyt sanois, heti vaihtaa pari lausetta tietää heti että siinähän on sielunveli. Mulla vaan vähän pätkii ätkii tkii kii ii i . . .

















..



.

















































































































































Ja en ole facebookissa esiintyvä "olen huoranpenikka", se kuulemma voisin olla mä mutta kun ei ole enkä tiedä siitä mitänä. Kyllä te huomaatte sitten kaikki kun tungen itseni sinne.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Vastaa Viestiin