1987 1100 i/ö TURBO & 2009 10R kawa FAITTERI!

Valvojat: ESKIL, btseppo

Avatar
Ileri
Viestit: 717
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska

Re: 1987 1100 i/ö TURBO & 2009 10R kawa FAITTERI!

Viesti Kirjoittaja Ileri » Pe Joulu 20, 2013 9:12 pm

Arttu kirjoitti:Innostuin nyt vielä tarkistamaan, niin kyllähän tuossa Commanderissakin (V) näyttäisi olevan kartanvaihtomahdollisuus:
http://www.powercommander.com/powercomm ... der_v.aspx
Ja kolmosversioonkin olisi saatavilla, kun hommaa Multi Function Hubin:
http://www.powercommander.com/powercomm ... n_hub.aspx
Eli noilla pitäisi onnistua lisäbensan syöttö kaasuille ihan hienosti. Tosin sitten seuraava eteen tuleva ongelma saattaa olla suuttimien ja bensapumpun riittävyys. Vähän suunnitellusta tehonlisästä riippuen.
NO PERKELE! mä muistelin et oli mut kun suomessa hintsunlaisesti noista infoa ( Toimittajilla ) noista nappimoduuleista, oli kutina et joku add on oli commanderiin mut sit se hävis muistista ennen kirjotus hetkeä :type:

Toihan ratkasee ongelmani... Suutin ja pumpun riittävyys on otettu huomioon, lähen aluksi hakemaan MIN. 50hp boostia, siitä eteenpäin mennään kaasun kulutus / pullon koko / yms yms rajottajista tähän ekaan EVO malliin kaasun suhteen... Kun saatu se veettyä kohilleen ja testattua ni aletaan sitten repimään hifistelyä kehiin :)

Kiitos pirusti muistin virkistyksestä, tää pelasti mun päivän :burnout:

Odotan niin innolla jenkkipakettia ( yläällä oleva lista ) etten sanoiksi saa..
Onneksi aikoinaan hankin i/öhön dyna2000 + 3ohm puolaparin ja johdot, niin on sekin jo hoidossa kun tulee noi säädettävät rattaatkin...

Tänään tuli katottua veivilaakerit + kampuran ja tilattua ne... 2-3vk päästä alkaa siis viimeistään koneen kasaus & rungon kasaus + toteutus iö pärrättimeen..

Kwaka yritetään ensiviikolla saada ulkonäöllisesti maalausta vaille kasaan ( että saa maalaukseen hilut ). Sitten aletaan miettimään kaasusettiä.. näillänäkymin mennään tällä setillä, pullon koko & suuttimien koko vielä avoin;

ekana vaihtoehtona on tämä;
http://www.dragrace.fi/product_info.php ... evdnolf0a0
Mutta sitten mietin ja tutkin asioita, ni vaikka tää eka onkin helpoin asentaa, ja varmasti toimiva iisi setti.. niin alempi vois toimia ehkä suunnitelmien ja toteutuksen kanssa paremmin.. ni ei tarvii vaihtaa koko settiä jos haluaa repiä enemmän paskaa irti renkaalta ja hifistellä...
http://www.dragrace.fi/product_info.php ... evdnolf0a0

mielipiteitä? kokemusta?

perhana ko alkaa olee vermeet vedossa kesänä.. ku vuaa aika motivaatio ja työtahti täsmäis suunnitelmiin :grayyes:

Arttu
Viestit: 715
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 12:00 am
Paikkakunta: GSX1100ti
Viesti:

Re: 1987 1100 i/ö TURBO & 2009 10R kawa FAITTERI!

Viesti Kirjoittaja Arttu » La Joulu 21, 2013 12:51 pm

Ileri kirjoitti: ekana vaihtoehtona on tämä;
http://www.dragrace.fi/product_info.php ... evdnolf0a0
Mutta sitten mietin ja tutkin asioita, ni vaikka tää eka onkin helpoin asentaa, ja varmasti toimiva iisi setti.. niin alempi vois toimia ehkä suunnitelmien ja toteutuksen kanssa paremmin.. ni ei tarvii vaihtaa koko settiä jos haluaa repiä enemmän paskaa irti renkaalta ja hifistellä...
http://www.dragrace.fi/product_info.php ... evdnolf0a0
Ei varsinaisesti kokemusta, mutta itse kyllä kallistuisin jonkun tuollaisen fiksumman setin puoleen, jos olisi tarkoitus ottaa vähän reilumminkin tehoja kaasuilla. Siis tuollaisen missä on sylinterikohtaiset suuttimet. Tuollaisella yksinkertaisemmalla setillä voi olla vähän liiaksi tuuripeliä, että jakautuuko kaasu tarpeeksi tasaisesti sylinterien kesken kun aletaan työntämään reilumpia annoksia.

Pullon kokoa ehkä lähtisin miettimään niin päin, että ottaisin isoimman mahdollisen mikä mahtuu järkevästi ja muihin suunnitelmiin sopien. En nyt muista ulkoa paljonko kaasua menee per hv ja sekunti, enkä jaksa tarkistaakaan, mutta tuntuma olisi ettei tuollainen puolen kilon pullo kauaa kestä yli 50hp annoksilla.

Jos kiinnostusta riittää, niin kannataa lueskella tuollainen sivusto läpi: http://www.nitrous.info/
Sieltä löytyy aika hyvin perusteet ja vähän enemmänkin kaasujen kanssa leikkimiseen. Lisäksi hyviä ohjeita kuinka palikoita voi tehdä itsekin, jos haluaa säästää vähän.
Arttu

Avatar
pen@
Viestit: 122
Liittynyt: Su Touko 20, 2012 12:00 am
Paikkakunta: sduke

Re: 1987 1100 i/ö TURBO & 2009 10R kawa FAITTERI!

Viesti Kirjoittaja pen@ » Ke Helmi 12, 2014 9:14 pm

Mitäs tänne kuuluu? :wavey:

Avatar
Ileri
Viestit: 717
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska

Re: 1987 1100 i/ö TURBO & 2009 10R kawa FAITTERI!

Viesti Kirjoittaja Ileri » Ti Helmi 25, 2014 5:32 pm

alan ihan kohta kirjottelee tätä menneessä muodossa, ollunna nii paljon kaikennäköstä tän prätkäfirman, 4kk ikäsen tyttären yms kanssa että jääny ihan jäihin! pyörät toki valmistuu.. kwaka kohta viimeistä maalia ja NOS sarja kytkentää vailla... iöstä runko läjässä ja kone pöyällä.. kantta vailla joka lähtee kansisilta tulee tännepäi! :)

Vastaa Viestiin