... Smokie...

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

... Ärsyttääkö Smokie...

1. Kyllä
59
22%
2. Ei
207
78%
 
Ääniä yhteensä: 266

Tuontimopo
Viestit: 162
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Sukisuki t 250 puolikkaana

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Tuontimopo » La Tammi 25, 2014 3:53 pm

Smokie kirjoitti:Nurtsipaini olis kyllä mainio asia, paitsi itsehän olen vässykkä niin ei paini kiinnosta. Kääpiö saa painia ja itse voin siivota ruumiit ojaan. Kirkkoonkaan mua ei ole enää kutsuttu mutta ajoittain kutsun papin kotiini, mm menin naimisiin kotona. En nyt just muista onko mun kakaroita edes kastettu, vissiin eka on ja viimeinen on hätäkastettu mutta keskimmäisestä ei ole mitään havaintoa. Jaa miten niin viimeinen? Ottakaa selvää tuppikullit.

https://www.youtube.com/watch?v=Ja6HmnHQhx4
Mä muistan ikuisesti kuvan, jonka laitoit nyyteistäsi, kun lääkäri oli sinulta siitoskyvyn vienyt, se kuva paloi kiinni mun verkkokalvoihini... Olet Smokie ihana ja söötti ku meijän vatipää koira. Ps. Pieksen kaikki jotka sua kiusaa
Se raapii kellä on satiaisia...

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Tammi 25, 2014 9:16 pm

Kiva tietää. Sori kun tänään ei oikein irtoa, tavoistani poiketen oon ollut jopa kiukkuinen tänään.

https://www.youtube.com/watch?v=h863mUUZs6k

Perkele soikoon ja ristuksen ESKIL, poliisit otti mut potkukelkkoineni kiinni ylöjärvellä. Mä inhosin sitä kusenkeltaista Smokieta mutta tätä pinkkiä VIHAAN. Sä saat vielä maksaa.

https://www.youtube.com/watch?v=ggBOf1Tu-A4
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Tammi 25, 2014 9:19 pm

Hahahaa eukko muuten joutu ostamaan intiimisaippuaa heti kun aloin roiskimaan mälliä hallitsemattomasti joka paikkaan. En oo muuten vieläkään käynyt siiitoskykytesteissä.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Tammi 25, 2014 10:12 pm

Vitutuksen määrä perheessä on ilmeisesti vakio. Mä kaiketi ansaitsin tämän raivon koska tein ruuaksi hernekeittoa. Nyt onneksi tajusin siirtää kaiken kiukun eukolle, rakennettiin muksujen kans pyörrekanuuna, sillä oli hauska ammuskella muovimukeja pöydältä alas. Seuraavaksi teen aikuisten version

https://www.youtube.com/watch?v=GteGbZeKsOI

Kukas muuten tietää miten tehdään semmoinen tykitin millä saa ammuskeltua saippuaa pilviin? Tos parin kilometrin pääs asuu yks heppu jolle huvittais tehdä semmoinen hauska pila että joka päivä sataa vettä.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Tammi 25, 2014 10:26 pm

Mä jäin tos ihmettelemään että mitäs mun piti naureskella mutta sitähän mun piti kun eukko kävi parturis ja oli aika nätti tyttö kunnes mä tulin nurkan takaa sen kanuunani kans. Se huusi kuin hullu ja lupas polttaa koko paskan, paras vehe mitä oon ikinä tehnyt.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
ESKIL
Viestit: 1855
Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
Paikkakunta: 2x1000rr
Viesti:

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja ESKIL » Ke Helmi 19, 2014 8:06 pm

... Tein sulle isomman kullin, ole hyvä...

Kuva

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Helmi 19, 2014 8:55 pm

Hyvä!!!! Ja kiitos. Rupes vituttaa engelsmannien foorumilla kun kelasin viestejä pikakelauksella niin en löytänyt omia viestejä, laitoin tuon saman sitten sinnekkin. Välittömästi alkoi kauhea parkuminen notta ota se pois ja en sitten varmasti ota. Mulla oli yks toinenkin juttu mieles mutta en millään muista mikä, se oli vissiin joku toinen mieli missä se oli.

Entäs tiedätkö mistä biisistä on nämä vuorosanat: "let Jesus fuck you, let Jesus fuck you...........LET ME LET ME". Tuosta tosin ei saa varmaan mitään palkinnoksi. Tai ei sitä voi koskaan tietää.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Helmi 19, 2014 8:57 pm

Hei eihän se kulli ole avatarissa perkele. Sitähän ne britit sano notta huomaa että siellä skandinaviassa on kylmä. Tein suoria ehdotuksia Raimo HuliKanille että otetaan uus parempi, TIG kädessä ja kulli pystyssä mutta ei vaan ole semmoista trikkikuvaa saatu aikaan.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Helmi 19, 2014 9:18 pm

Hei sitten semmoinenkin jutska! Mä oot kytännyt yhtä tosi porvari rahakas sika työpaikkaa mutta luulen etten pääse sinne koska läheisissä tekemisissä olevan firman pomo kusee mun nimeni päälle. Nyt haluan olla anonyymi ja mieluiten turbaanipäinen homo, mitäs siitä sanotte. Kunhan pääsen haastatteluun. Itseasiassa sama se minne oon menossa, voin lähteä vaikka kuuhun jos siellä on hyvät päivärahat. Perse on sen verran auki että lähden mihin tahansa paitsi marssiin, sieltä ei kuulemma pääse takaisin. Suositukset on hyvät: osaan tehdä mitä tahansa, nopeasti, täsmällisesti ja tarkasti.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
The_Hooligan
Viestit: 2270
Liittynyt: Ti Loka 15, 2002 12:00 am
Paikkakunta: GSXR x2, H-D ja Honda
Viesti:

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » Pe Helmi 28, 2014 5:57 am

Emmie jaksanut lukea kuin otsikon, mutta jos mie saisin natsat, niin poistaisin koko internetin, koska kaikki ihmiset on ihan järkyttäviä idiootteja.
Tahallaan paska.

Älä vaan klikkaa: ANY10 Dragrace & Landspeed Team

Avatar
The_Hooligan
Viestit: 2270
Liittynyt: Ti Loka 15, 2002 12:00 am
Paikkakunta: GSXR x2, H-D ja Honda
Viesti:

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja The_Hooligan » Pe Helmi 28, 2014 6:05 am

Smokie kirjoitti:Tein suoria ehdotuksia Raimo HuliKanille että otetaan uus parempi, TIG kädessä ja kulli pystyssä mutta ei vaan ole semmoista trikkikuvaa saatu aikaan.
Jaa, emmie kyllä muista moista, mutta kovastihan tuo ajatus oksettaa näin jälkikäteenkin.
Tahallaan paska.

Älä vaan klikkaa: ANY10 Dragrace & Landspeed Team

Avatar
ESKIL
Viestit: 1855
Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
Paikkakunta: 2x1000rr
Viesti:

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja ESKIL » Ti Maalis 04, 2014 8:59 pm

... Eeee perkele sällit, mitä te ootte nyt siellä kuvaillu:

Kuva

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Maalis 05, 2014 9:52 am

I'm in the heat!!
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Tuontimopo
Viestit: 162
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Sukisuki t 250 puolikkaana

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja Tuontimopo » Ke Maalis 05, 2014 7:51 pm

ESKIL kirjoitti:... Eeee perkele sällit, mitä te ootte nyt siellä kuvaillu:

Kuva
Tänä yönä viimeinkin, rakastuin mä hitsariin...
Se raapii kellä on satiaisia...

Avatar
ESKIL
Viestit: 1855
Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
Paikkakunta: 2x1000rr
Viesti:

Re: ... Smokie...

Viesti Kirjoittaja ESKIL » Ma Maalis 10, 2014 7:16 pm

... Jotenkin tuli Smokie mieleen tästä: http://www.tori.fi/pohjois-karjala/Opel ... 713273.htm

Vastaa Viestiin