Bulsuun poweria!

Valvojat: ESKIL, btseppo

tamyam
Viestit: 509
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja tamyam » Ma Heinä 07, 2014 9:16 am

j0j0 kirjoitti:Poliisit vei kilvet, nyt on taas aikaa rakentaa..

Ei jumalauta, tää on kyllä palstan helmiä, jopa eemelin vastoinkäymiset alkavat
tuntua pieniltä ! :lol: :lol:

Olisit näyttänyt noita edellä olevia videoita, niin jepet olisi tajunneet
ettei tätä ole viritetty.

Nyt alan vähitellen tajuta, mitä D-Cu tarkoitti noillä lämpöilmapumpuilla.

Tosin eihän ne tainneet siitä sua syyttääkkään. :D

Öljyvuoto ?? Sillä nyt ei voi olla mitään tekemistä tämän projektin kanssa?

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja j0j0 » Ma Heinä 07, 2014 10:13 am

Joo tällästä tää vähän on! Joo tosiaan takasylinterin koppa vuotaa. On mulla uudet cometicit siihenkin mutta pitää taas purkaa koko pyörä sitä varten.

Ja tosiaan ei oo hassummin ahtoja, kun vuotaa kotelo vieläkin. Hihnasta ja hihnapyörästä olivat huolissaan. Ja ettei rek. otteessa ollu mainintoja niistä.
IBMC Street Gang

tamyam
Viestit: 509
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 1:00 am

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja tamyam » Ma Heinä 07, 2014 10:28 am

j0j0 kirjoitti:..., kun vuotaa kotelo vieläkin....
Älä nyt syytä enää mitään koteloa, on se tehty niin moneen kertaan, ettei siinä ainakaan mitään vikaa voi olla .. :drin:

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja j0j0 » Ma Heinä 07, 2014 11:35 am

Voitais Eemelin kanssa perustaa jonkinlainen vertaistukiryhmä.
IBMC Street Gang

V-kääpä
Viestit: 294
Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Åbo

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja V-kääpä » Ma Heinä 07, 2014 5:52 pm

tamyam kirjoitti:
j0j0 kirjoitti:Poliisit vei kilvet, nyt on taas aikaa rakentaa..

Ei jumalauta, tää on kyllä palstan helmiä, jopa eemelin vastoinkäymiset alkavat
tuntua pieniltä ! :lol: :lol:

Olisit näyttänyt noita edellä olevia videoita, niin jepet olisi tajunneet
ettei tätä ole viritetty.

Nyt alan vähitellen tajuta, mitä D-Cu tarkoitti noillä lämpöilmapumpuilla.

Tosin eihän ne tainneet siitä sua syyttääkkään. :D

Öljyvuoto ?? Sillä nyt ei voi olla mitään tekemistä tämän projektin kanssa?
D-Cu tarkoitti mun ilmalämpöpumppua, joka viimevuotisten vastoinkäymisten jälkeen vihdoinkin toimii.
Muutama vuosi tuotekehittelyä lisää, niin kyllä se siitä :upto:

Avatar
eemeli20
Viestit: 673
Liittynyt: To Huhti 03, 2008 12:00 am
Paikkakunta: 12r T

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja eemeli20 » Ma Heinä 07, 2014 6:57 pm

j0j0 kirjoitti:Voitais Eemelin kanssa perustaa jonkinlainen vertaistukiryhmä.
Mä en o enää viitseliäisyyttäni kirjotellu mistään mun ongelmista, haluan antaa kuvaa joka kertoo simppelistä ja mukavasta moottoriurheilun muodosta = moottoripyörän virittäminen :lol:

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja j0j0 » Ma Heinä 07, 2014 7:11 pm

:D mulla on meinannu tulla jo pari henkistä burnouttia tän laitoksen kanssa. Vedin kiukkuburnikset vitosvaihteella ni sain tohon valkoseen takahäkkiin, takajouseen ym. tollasen kevyen plastidip pinnotteenki eilisen päätteeks. Mut yllättävän vähällä on päästy kun ottaa huomioon noi pikku tulipalot ym... Näist oppii?
IBMC Street Gang

Avatar
paskanaama
Viestit: 195
Liittynyt: Ma Loka 15, 2012 11:41 pm
Paikkakunta: gsx-r 1000 K7

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja paskanaama » Ma Heinä 07, 2014 10:45 pm

Vittu näistä mitään opita :D
FTW

Zippaaja
Viestit: 844
Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 12:00 am

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja Zippaaja » Ma Heinä 07, 2014 11:54 pm

Hauska harrastus, mutta tuo henkinen burnout on kyllä näiden vehkeiden kanssa aina yhtä peräristä.

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja j0j0 » To Heinä 10, 2014 8:16 pm

Hei,

Kyseinen Buell on EY-tyyppihyväksyttyä mallia ja päästöluokaltaan Euro 2. Koska moottoriin saa asentaa vain kyseiseen tyyppiin tarkoitetun pakojärjestelmän osan, moottorin varustaminen ahtimella vaatii TraFin poikkeusluvan ja muutoskatsastuksen jossa on esitettävä mm. selvitys päästöluokan säilymisestä. Ahdinta ei voi asentaa edes osittain tai 0-paineella, ts. ehdottamasi ratakäyttöön rajoittaminen ei ole mahdollista.

Tiedossani ei ole Suomessa olevaa nimettyä tutkimuslaitosta joka voisi antaa mainittua selvitystä.

RE 85 –polttoaineen käyttö ei edellytä muutoskatsastusta, jos moottoriin ei tarvitse tehdä muutoksia. Moottorin ohjainlaitteen muuttaminen on moottorin muuttamista.

LiikM Asetukseen 1078/2009 voi tutustua esimerkiksi sivulla www.finlex.fi.

Eli valitettavan vaikealta näyttää muutosten hyväksyttävyys. Rataharrastusta varten tarvitaan käytännössä muu kuin katupyörä.


Ystävällisin terveisin
Euro 2 direktiivin mukaista päästömittausta ei tee ainakaan enään VTT. TCT:n (Test Center Tiililä) osti a-katsastus ja sekin lopettanut mittaukset. 1K-Motorsportin kautta onnistuu sivujen mukaan testi, eli eivät taida itse mittauksia ainakaan tehdä.

Kokemuksia ulkomailta kyseisestä testistä olis mukava kuulla. Ilmeisesti tuohon testiin pitää varata ainakin pari päivää.
IBMC Street Gang

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja thelittleone » To Heinä 10, 2014 9:55 pm

No niin...siinähän se totuus tuli.
Bölli myyntiin ja hommaat jonkun sellaisen aihion jolle saa leimankin ilman pyörittimille. CAPISH? :freak:
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.

"The Fosse Way" better than good blowjob...

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja j0j0 » To Heinä 10, 2014 10:00 pm

Vittukun olis vuoden vanhempi tuo Pölli ni olis elämä paljon helpompaa!
IBMC Street Gang

stana
Viestit: 70
Liittynyt: La Kesä 10, 2006 12:00 am
Paikkakunta: X1 & maico 500

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja stana » Pe Heinä 11, 2014 10:54 am

Pitää kaivella jostain hiukka vanhempi runko papereineen, eli toinen pyörä?

Avatar
j0j0
Viestit: 1898
Liittynyt: Ke Heinä 21, 2004 12:00 am
Paikkakunta: zx10r

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja j0j0 » Pe Heinä 11, 2014 10:58 am

Jep ja kasata sen ympärille tosta 2005vm:stä osat. Sitten poistaa rekisteristä uudempi ja katsastaa tuo 2004 sekä maksaa verot! :D

Itseasiassa löysin yhden paperillisen Saksasta 800€.
IBMC Street Gang

hulkster
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Syys 27, 2010 12:00 am
Paikkakunta: zrx1200r

Re: Bulsuun poweria!

Viesti Kirjoittaja hulkster » Pe Heinä 11, 2014 8:25 pm

mites se ruotsissa katsastaminen toimii? siellhän riittää vissiin pelkkä normi pierujen mittaus.

Vastaa Viestiin