... GertMüllerin rataseikkailut...
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Kooste ekasta lähdöstä sarjan voittajan silmin. Yllättävän paljon poikkeaa omista muistikuvista, mutta johtunee tottumattomuudesta kärkikahinoihin
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Ensi vuoden kisat suurinpiirtein selvillä. Noista jos olisi se 4-5 varaa ajaa. Ei vaan osaa päättää että mitkä...
2-3.5 Anderstorp
23-24.5 Botniaring
13-14.6 Kemora
27-28.6 Linköping
3-5.7 Botniaring
18-19.7 Gelleråsen
18-19.7 Auto24ring
25-26.7 Gelleråsen
8-9.8 Alastaro
15-16.8 Falkenberg
22-23.8 Motopark
2-3.5 Anderstorp
23-24.5 Botniaring
13-14.6 Kemora
27-28.6 Linköping
3-5.7 Botniaring
18-19.7 Gelleråsen
18-19.7 Auto24ring
25-26.7 Gelleråsen
8-9.8 Alastaro
15-16.8 Falkenberg
22-23.8 Motopark
-Unknown Fighters SFC-
- ESKIL
- Viestit: 1855
- Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: 2x1000rr
- Viesti:
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
... No joko alkaa lihaskunto- ja mentaalipuolenharjoitukset tuottaa tulosta???
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Henkisesti ihan valmis, mutta tuo fyysinen antaa vähän tasoitusta muille.
-Unknown Fighters SFC-
- ESKIL
- Viestit: 1855
- Liittynyt: To Heinä 29, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: 2x1000rr
- Viesti:
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
... Et tainnu Anderstorpissa olla?
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
En ollu en. Mopoakaan vielä kaivettu talviteloilta, mutta tarkoitus olisi tässä lähipäivinä alkaa laittamaan kisakuntoon.
Pari treeniä alle, ja Linköpingiin juhannuksen jälkeen.
Ruotsin cupissa ei menestyspaineita, mutta PM-kisoista koitetaan pokaalia hakea!
Pari treeniä alle, ja Linköpingiin juhannuksen jälkeen.
Ruotsin cupissa ei menestyspaineita, mutta PM-kisoista koitetaan pokaalia hakea!
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Jaahas... Olipa taas vuoden ensimmäinen motorsport-viikonloppu.
Tarkoitus oli nauttia aurinkoisesta Alastarosta koko viikonloppu, mutta kuinkas kävikään...
Ensinnäkin lauantaina satoi aamulla vettä oikein kunnolla, jailman kuivuttuakin niin saatanan kylmä.
No muutama kierros tuli lauantaina ajettua, ja hyvä takarengas revittyä, kunnes tekniikka petti. Joko paloi sytkän sulake, tai sitten kaasu pohjassa alkoi armoton nykiminen. Johtovikaa ei löytynyt, joten nyt kasawika odottaa kokeeksi uusia puolia tallilla purettuna liikennevakuutukset päällä.
Jos jotain positiivista haetaan, niin ei tuollainen 1.25:03 ollut ihan huono aika kevään ekoille kierroksille?
Sunnuntaina sitten joutukin vaihtamaan lajia ja pyörää. Eli lohdutuksena menin kiihdyttelemään Kiikalaan tuolla vanhalla Yammulla. Ylivuotinen nangkang antoi varmasti katsojille tunnetta hirveistä teholukemista, mutta päivän parhaaksi jäi 10.880...
Mikäli puolat saapuu nopeasti, niin ehkä sunnuntaina kokeilemaan Jurvaan tai Veteliin. Ei tässä uskalla ennen ilmottautua kisoihin, tai varailla laivoja
Tarkoitus oli nauttia aurinkoisesta Alastarosta koko viikonloppu, mutta kuinkas kävikään...
Ensinnäkin lauantaina satoi aamulla vettä oikein kunnolla, jailman kuivuttuakin niin saatanan kylmä.
No muutama kierros tuli lauantaina ajettua, ja hyvä takarengas revittyä, kunnes tekniikka petti. Joko paloi sytkän sulake, tai sitten kaasu pohjassa alkoi armoton nykiminen. Johtovikaa ei löytynyt, joten nyt kasawika odottaa kokeeksi uusia puolia tallilla purettuna liikennevakuutukset päällä.
Jos jotain positiivista haetaan, niin ei tuollainen 1.25:03 ollut ihan huono aika kevään ekoille kierroksille?
Sunnuntaina sitten joutukin vaihtamaan lajia ja pyörää. Eli lohdutuksena menin kiihdyttelemään Kiikalaan tuolla vanhalla Yammulla. Ylivuotinen nangkang antoi varmasti katsojille tunnetta hirveistä teholukemista, mutta päivän parhaaksi jäi 10.880...
Mikäli puolat saapuu nopeasti, niin ehkä sunnuntaina kokeilemaan Jurvaan tai Veteliin. Ei tässä uskalla ennen ilmottautua kisoihin, tai varailla laivoja
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Nyt on kotiuduttu reissusta, ja aika päivittää kuulumisia.
Sytkän sulakkeen palaminen johtui huonosta kontaktista virtakatkaisijasta, joten luottavaisin mielin portteri piukkaan kamaa, ja isoveljen kanssa kohti Linköpingiä. Kyseessä oli Ruotsin cupin toinen kisa.
Perjantaina oli kolme treeniä, jotka sujui lähes ongelmitta.
Vauhti vaan oli niin kadoksissa, että päädyin vaihtamaan vähän lyhyemmät välitykset. Pyöriä oli radalla samanaikaisesti 35, joten ahdasta oli keskittyä omaan tekemiseen. Renkaatkin olivat viime vuoden jäämistöä n.100 kierrosta ajetut dunlopit.
Eipä siitä muuta kerrottavaa olekaan, kuin että kylälle kebabille, varikolla pari olutta, ja levittämään ilmapatjaa volkkarin takatilaan...
Sytkän sulakkeen palaminen johtui huonosta kontaktista virtakatkaisijasta, joten luottavaisin mielin portteri piukkaan kamaa, ja isoveljen kanssa kohti Linköpingiä. Kyseessä oli Ruotsin cupin toinen kisa.
Perjantaina oli kolme treeniä, jotka sujui lähes ongelmitta.
Vauhti vaan oli niin kadoksissa, että päädyin vaihtamaan vähän lyhyemmät välitykset. Pyöriä oli radalla samanaikaisesti 35, joten ahdasta oli keskittyä omaan tekemiseen. Renkaatkin olivat viime vuoden jäämistöä n.100 kierrosta ajetut dunlopit.
Eipä siitä muuta kerrottavaa olekaan, kuin että kylälle kebabille, varikolla pari olutta, ja levittämään ilmapatjaa volkkarin takatilaan...
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Lauantaina sitten reippaana ylös 7.45, muttei kahvila ollutkaan auki. Sen verran oli viileää yöllä, että kahvi olisi ollut paikallaan, mutta tyytyminen oli omiin eväisiin, eli karkkiin ja vissyyn.
Ajajakokous oli tietenkin ruotsiksi, mutta onneksi team x-15 pojat käänsi englanniksi pääkohdat.
aika-ajoissa tuntui jo ajo vähän paremmalta, mutta sitten alkoi kone hyytymään aina 10krpm kohdilla, joten muiden parannellessa vielä aikoja tipuin lähtöruutuun 11.
Kisaan sitten vähän alakuloisena, mutta hyvällä startilla keikuttiin puoli kisaa paikoilla 4-5. Sitten alkoi taas meno olla kaasu pohjassa niin nykivää, että alkoi porukkaa tulla ohi takasuoralla. Minun onnekseni joku kaatui, ja edellä olevani samanlainen kawa sammui viimeisellä kierroksella, joten seitsemäntenä lipulla.
Äkkiä kahvilaan syömään, ettei tarvinnut lähteä kylille. Täten jäi aikaa juoda pienet sievät ja tutkia pyörää.
ajankuluksi kun purki koko bensapumpun, niin alkoi löytymään roskaa. Suurimmat pois, takaisin nippuun, ja pidempi välitys, ettei tarvitse ihan rajarille kierrättää.
Siinähän se lauantai olikin...
Ajajakokous oli tietenkin ruotsiksi, mutta onneksi team x-15 pojat käänsi englanniksi pääkohdat.
aika-ajoissa tuntui jo ajo vähän paremmalta, mutta sitten alkoi kone hyytymään aina 10krpm kohdilla, joten muiden parannellessa vielä aikoja tipuin lähtöruutuun 11.
Kisaan sitten vähän alakuloisena, mutta hyvällä startilla keikuttiin puoli kisaa paikoilla 4-5. Sitten alkoi taas meno olla kaasu pohjassa niin nykivää, että alkoi porukkaa tulla ohi takasuoralla. Minun onnekseni joku kaatui, ja edellä olevani samanlainen kawa sammui viimeisellä kierroksella, joten seitsemäntenä lipulla.
Äkkiä kahvilaan syömään, ettei tarvinnut lähteä kylille. Täten jäi aikaa juoda pienet sievät ja tutkia pyörää.
ajankuluksi kun purki koko bensapumpun, niin alkoi löytymään roskaa. Suurimmat pois, takaisin nippuun, ja pidempi välitys, ettei tarvitse ihan rajarille kierrättää.
Siinähän se lauantai olikin...
-Unknown Fighters SFC-
-
- Viestit: 844
- Liittynyt: Ti Loka 04, 2005 12:00 am
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Onneksi ei sen kummempia nykimisen aiheita ollut.
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Joo, no kuitenkin yhdistettynä siihen ign-sulakkeen palamiseen, on tässä kevään aikana purettu johtosarja ja vaihdettu turhaan puolat, jännitteensäädin ja pumpun rele
Tosiaan varmuutta toimuvuudesta ei ollut, joten lauantain renkailla sunnuntaihin.
Välitys tuntui paremmalta, niin vaikka jarrupalat loppuivat kesken, niin neljäs ruutu irtosi jo ihan kohtuullisella ajalla.
Pientä säätöä ja hikoilua siinä oli, kun tuolla sviestadissa oli käytössä "waiting zone", mihin pyörät vietiib 20min enben portin aukeamista. Toiset pukit ja ylimääräistä piuhaa oli onneksi mukana, mutta uudet lämppärit tulivat päivän liian myöhään postissa. Ne kävin juuri hakemassa. Oikein säädettävät lämpötilat ja kaikkea
Jarrupalojen vaihtokaan ei mennyt nappiin, kun ei ollut uusia matkassa, joten piti ostaa isolla rahalla vieläpä seka-setti, että molempiin satuloihin toinen race-pala, ja toiseksi sport. Galferin paloista muutenkaan hyviä kokemuksia vakiolevyjen kanssa.
Lämppärille lähdettäessä ei oikein irronnut viivalta, mutta varsinainen lähtö oli ihan ok, ja kammojarrulla kakkoseksi ekaan mutkaan. Hetken koitin kärkeen, mutta ei riittänyt vauhti edes kunnon iskuetäisyyteen.
Minun takana oleva tosin olikin ihan perseessä kiinni, ja tulikin ohi. Sain kahden mutkan jälkeen uskomattomasti paikattu, ja sitten täysi hönkä päälle.
Kunto meinasi loppua kesken, mutta onneksi takana tulevalla oli ilmeisesti samoja ongelmia, ja maalissa ero olikin jo 5s. Keulilla menevä keräsi vieläkin enemmän eroa minuun. 0,4s jäin viime vuonna ajamistani kierrosajoista, ja ne olisivat olleet tarpeen saada pois...
Eipä siinä muuta kun ottamaan kunnon pommaccikylpy, ja lipsahtihan se pullo vähän voittajan niskaankin
Sitten taas nopeasti paluu todellisuuteen. Kiireellä kamat kasaan, ja yhtä soittoa keppisaareen, ja siitä clipperin lihapatojen ääreen. Vaihteeksi lämmin suihku ja lämmin pehmeä sänky. Kunnon unet ja aamulla taas koko 310€ maksavan laivapaikan edestä aamupalaa...
Seuraavaksi road tripille katupyörällä, ja varmaan 16.7 lähtö kohti Karlsgogan Gelleråsenia.
Tosiaan varmuutta toimuvuudesta ei ollut, joten lauantain renkailla sunnuntaihin.
Välitys tuntui paremmalta, niin vaikka jarrupalat loppuivat kesken, niin neljäs ruutu irtosi jo ihan kohtuullisella ajalla.
Pientä säätöä ja hikoilua siinä oli, kun tuolla sviestadissa oli käytössä "waiting zone", mihin pyörät vietiib 20min enben portin aukeamista. Toiset pukit ja ylimääräistä piuhaa oli onneksi mukana, mutta uudet lämppärit tulivat päivän liian myöhään postissa. Ne kävin juuri hakemassa. Oikein säädettävät lämpötilat ja kaikkea
Jarrupalojen vaihtokaan ei mennyt nappiin, kun ei ollut uusia matkassa, joten piti ostaa isolla rahalla vieläpä seka-setti, että molempiin satuloihin toinen race-pala, ja toiseksi sport. Galferin paloista muutenkaan hyviä kokemuksia vakiolevyjen kanssa.
Lämppärille lähdettäessä ei oikein irronnut viivalta, mutta varsinainen lähtö oli ihan ok, ja kammojarrulla kakkoseksi ekaan mutkaan. Hetken koitin kärkeen, mutta ei riittänyt vauhti edes kunnon iskuetäisyyteen.
Minun takana oleva tosin olikin ihan perseessä kiinni, ja tulikin ohi. Sain kahden mutkan jälkeen uskomattomasti paikattu, ja sitten täysi hönkä päälle.
Kunto meinasi loppua kesken, mutta onneksi takana tulevalla oli ilmeisesti samoja ongelmia, ja maalissa ero olikin jo 5s. Keulilla menevä keräsi vieläkin enemmän eroa minuun. 0,4s jäin viime vuonna ajamistani kierrosajoista, ja ne olisivat olleet tarpeen saada pois...
Eipä siinä muuta kun ottamaan kunnon pommaccikylpy, ja lipsahtihan se pullo vähän voittajan niskaankin
Sitten taas nopeasti paluu todellisuuteen. Kiireellä kamat kasaan, ja yhtä soittoa keppisaareen, ja siitä clipperin lihapatojen ääreen. Vaihteeksi lämmin suihku ja lämmin pehmeä sänky. Kunnon unet ja aamulla taas koko 310€ maksavan laivapaikan edestä aamupalaa...
Seuraavaksi road tripille katupyörällä, ja varmaan 16.7 lähtö kohti Karlsgogan Gelleråsenia.
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
No niin, täällä ollaan. Eli Karlskogan kaupungissa Gelleråsenin baanalla.
Laivamatka meni hienosti miljoonan kiinalaisen kanssa karaokea kuunnellen.
Kolme settiä treeniä ajettu radalla, ja harmittavasti vielä 0,9s jäljessä viimevuotisia kierrosaikoja, mutta toivo elää
Uudet lämppärit on selvästi tehokkaammat, mutta silti ongelmana liiallinen sutiminen mutkista lähtiessä. Kelikään mikään kuuma, niin luulisi kovan dunlopin toimivan...
laivalta tarttui mukaan laatikko Komandoria, joten tässä sitä tuhotaan nettiradiosta voicen retro-perjantaita kuunnellen
Huomenna kahdet aika-ajot ja yksi kisa, niistä sitten tietää huomenna. Epävakaista keliä luvassa, joten romua tulee...
Laivamatka meni hienosti miljoonan kiinalaisen kanssa karaokea kuunnellen.
Kolme settiä treeniä ajettu radalla, ja harmittavasti vielä 0,9s jäljessä viimevuotisia kierrosaikoja, mutta toivo elää
Uudet lämppärit on selvästi tehokkaammat, mutta silti ongelmana liiallinen sutiminen mutkista lähtiessä. Kelikään mikään kuuma, niin luulisi kovan dunlopin toimivan...
laivalta tarttui mukaan laatikko Komandoria, joten tässä sitä tuhotaan nettiradiosta voicen retro-perjantaita kuunnellen
Huomenna kahdet aika-ajot ja yksi kisa, niistä sitten tietää huomenna. Epävakaista keliä luvassa, joten romua tulee...
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Ja melkein kaikki kamtkin tuli mukaan... Tasapainotuspukki ja hammastahna jäi kotiin
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Taas on päivän urheilut urheiltu...
Ekat aika-ajot mentiin kylmällä ja paikotellen kostealla radalla. Vanhoilla lipsuvilla kumeilla neljänteen ruutuun.
Toiseen aika-ajoon uudet renkaat alle ja intoa puhjuen parantelemaan aikoja, mutta kuinkas kävikään...
Eka nopea kierros ilman häiriötekihöitä, niin vedin low sidet viimeiseen mutkaan
Minun onnekseni hetken päästä yhdestä benardista tuli veivi ulos pääsuoralla, niin ne ajot oli siinä sen öljymäärän takia.
Kisa jäi ajamatta, kun vasta nyt iltasella alkaa pyörä näyttää ajokelpoiselta.
Katteet meni tietenkin paskaksi. Takahäkki solmuun, ram-air putki miljoonaan palaseen, jarruletku poikki, jarrunestesäiliö hävisi kokonaan... Ja tietty hiekkaa monta kiloa joka paikkaan.
No aamulla koitetaan katsastaa uudestaan, ja sitten ehkä pääsee kisan ajamaan.
Täällä tuulee niin saatanasti, että varikkotelttakin hajosi taas vaihteeksi. Ei todellakaan paras päivä...
Ekat aika-ajot mentiin kylmällä ja paikotellen kostealla radalla. Vanhoilla lipsuvilla kumeilla neljänteen ruutuun.
Toiseen aika-ajoon uudet renkaat alle ja intoa puhjuen parantelemaan aikoja, mutta kuinkas kävikään...
Eka nopea kierros ilman häiriötekihöitä, niin vedin low sidet viimeiseen mutkaan
Minun onnekseni hetken päästä yhdestä benardista tuli veivi ulos pääsuoralla, niin ne ajot oli siinä sen öljymäärän takia.
Kisa jäi ajamatta, kun vasta nyt iltasella alkaa pyörä näyttää ajokelpoiselta.
Katteet meni tietenkin paskaksi. Takahäkki solmuun, ram-air putki miljoonaan palaseen, jarruletku poikki, jarrunestesäiliö hävisi kokonaan... Ja tietty hiekkaa monta kiloa joka paikkaan.
No aamulla koitetaan katsastaa uudestaan, ja sitten ehkä pääsee kisan ajamaan.
Täällä tuulee niin saatanasti, että varikkotelttakin hajosi taas vaihteeksi. Ei todellakaan paras päivä...
-Unknown Fighters SFC-
- GertMüller
- Viestit: 2360
- Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
Re: ... GertMüllerin rataseikkailut...
Aamulla sain uuden katsastustarran, ja ohjausiskaria vaille nippuun.
Warm up oli kylmässä ja kosteassa, mutta tuli todettua mopo ehjäksi.
Päivä menikin etsiessä puuttuvaa kiinnikettä huonoin tuloksin. Lopulta sain houdettua vanhan huomiseksi paikalliseen metallipajaan, jossa koittavat tigillä ehjätä sitä. Jollei onnistu, niin sitte alkaa paniikki.
Itse kisa alkoikin tunnin myöhässä, kun oli taas tullut joltain öljyt ulos.
Lopulta kun päästiin matkaan, niin änkesin lähdössä kakkoseksi. Pyörä oli ajoittain aivan mahdoton hallita ilman ohjausiskaria, ja muutenkin vähän vauhti kadoksissa, niin suht pienellä vastarinnalla minut tiputettiin viidenneksi 14 kierroksen aikana...
No onneksi Norjalaiset palkitsivat viisi parasta pokaalilla, niin ei jäänyt niin paha mieli viikonlopusta
Nyt hotellissa pari yötä, niin saa kunnon unet.
Aamulla sitten läheisen bilteman kautta kuiduttamaan katteita varikolle. Jos keli on hyvä, niin treeniä iltapäivällä kolme settiä.
Warm up oli kylmässä ja kosteassa, mutta tuli todettua mopo ehjäksi.
Päivä menikin etsiessä puuttuvaa kiinnikettä huonoin tuloksin. Lopulta sain houdettua vanhan huomiseksi paikalliseen metallipajaan, jossa koittavat tigillä ehjätä sitä. Jollei onnistu, niin sitte alkaa paniikki.
Itse kisa alkoikin tunnin myöhässä, kun oli taas tullut joltain öljyt ulos.
Lopulta kun päästiin matkaan, niin änkesin lähdössä kakkoseksi. Pyörä oli ajoittain aivan mahdoton hallita ilman ohjausiskaria, ja muutenkin vähän vauhti kadoksissa, niin suht pienellä vastarinnalla minut tiputettiin viidenneksi 14 kierroksen aikana...
No onneksi Norjalaiset palkitsivat viisi parasta pokaalilla, niin ei jäänyt niin paha mieli viikonlopusta
Nyt hotellissa pari yötä, niin saa kunnon unet.
Aamulla sitten läheisen bilteman kautta kuiduttamaan katteita varikolle. Jos keli on hyvä, niin treeniä iltapäivällä kolme settiä.
-Unknown Fighters SFC-