900rr sc50 rakentelijoita?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Vastaa Viestiin
Takkunen
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2015 8:09 pm

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Takkunen » Su Heinä 19, 2015 9:27 am

Ääni kuuluu lämpimänäkin selvästi. Ja just vedättäessä, kk laakerit?

Temetius
Viestit: 26
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki gsx-r 750

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Temetius » La Elo 01, 2015 11:02 am

Mistähän kannattaisi alkaa etsimään vaihteistoa tämmöiseen vm 2002. Kuului muutama kolahdus ja nyt on kone pöydällä ja laatikko esillä. Monet rattaat on ottanut osumaa, joten lienee yksinkertaisinta metsästää kokonainen laatikko jostain. Onko tietoa käykö 929 laatikko?
ai miten niin ei keuli?

ASA
Viestit: 39
Liittynyt: Ke Elo 17, 2005 12:00 am

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja ASA » Ti Loka 13, 2015 6:00 pm

Saattaa olla vähän long shot, mut kokeillaan.

Etsin ehjää 954:sen etuvaloa, läski lintu lensi päin ja nyt on kaikki rikki. Vaihdossa annan rahaa.

Avatar
Zeri
Viestit: 684
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Zeri » Ti Loka 13, 2015 6:14 pm

täältä löytys yks ehjä etu-umpio

ASA
Viestit: 39
Liittynyt: Ke Elo 17, 2005 12:00 am

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja ASA » Ti Loka 13, 2015 6:25 pm

No perhana. Laitan viestiä tulemaan.

Jeppee
Viestit: 1
Liittynyt: To Maalis 17, 2016 8:21 pm

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Jeppee » To Maalis 17, 2016 8:25 pm

Terve,

Mahtaako keltään löytyä takapenkin lukituksen osia ylimääräisenä? Olisin kiinnostunut ostamaan kaikki mekanismin osat ( Vaijeri, sarana, jne.)?

Avatar
mikzu
Viestit: 173
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 7:45 pm
Paikkakunta: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja mikzu » Ma Maalis 21, 2016 8:45 pm

Kysellääs täältä eli hommasin 954rr -03 ja olisi pari kysymystä tuosta ilmanputsari kotelosta.
1.Putsari kotelon kansi on kiinni reunoistaan niillä ristipäillä, mutta pitäisikö tuossa keskimmäisessä "kuilussa" keskellä kantta olla joku ruuvi? itsellä siinä ei ole mitää
2.Mihin putsari kotelon takaa lähtevä huohotus? (en tiä millä nimellä) oleva letku tulee kiinni toisesta päästä, vai pitääkö sen olla vapaana roikkuva

Kiitokset jos jollain tietoa (ps. jos jollain on tuohon pyörään sopivaa vakio etulokaria ylimääräsenä niin olisi tarvetta :deal: väril ei välii)
-naukuva nippon-

Horde
Viestit: 140
Liittynyt: Ti Elo 21, 2012 12:00 am
Paikkakunta: KTM 660 SMC, Monster 900, PitPro 150cc

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Horde » Su Huhti 03, 2016 6:34 pm

mikzu kirjoitti:1.Putsari kotelon kansi on kiinni reunoistaan niillä ristipäillä, mutta pitäisikö tuossa keskimmäisessä "kuilussa" keskellä kantta olla joku ruuvi? itsellä siinä ei ole mitää
2.Mihin putsari kotelon takaa lähtevä huohotus? (en tiä millä nimellä) oleva letku tulee kiinni toisesta päästä, vai pitääkö sen olla vapaana roikkuva
1. Muistaakseni se keskimmäinen ruuvi pitää sen suodattimen kiinni kotelon kannessa kun irrottaa kannen. 2. Se letku tais tulla venakoppaan toisesta päästään jos se kerta oli se huohottimen letku, tai sitten se voi olla niitä Pair Valve -systeemin letkuja myös. Ei siellä kai pitäisi irtonaisia letkuja olla.

Avatar
Zeri
Viestit: 684
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Zeri » Su Huhti 03, 2016 8:50 pm

Jos se on sellanen vähän S-kirjaimen mallinen letku, niin se tulee tosiaan siihen venakopan kanteen kiinni. Pair-valven letkuhärdellin voi heittääkin sit mäkeen :) Mulla saattais vielä olla joku pari niitä peitelevyjäkin jäljellä jos tarvii

Avatar
mikzu
Viestit: 173
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 7:45 pm
Paikkakunta: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja mikzu » Ma Huhti 04, 2016 10:14 pm

Zeri kirjoitti:Jos se on sellanen vähän S-kirjaimen mallinen letku, niin se tulee tosiaan siihen venakopan kanteen kiinni. Pair-valven letkuhärdellin voi heittääkin sit mäkeen :) Mulla saattais vielä olla joku pari niitä peitelevyjäkin jäljellä jos tarvii
En tiä puhutaanko samasta, joten laitan kuvan.

Kuva

eli tuon keskimmäisen ristipääruuvin alla olevaa letkua meinaan, eli tuleeko tuo toinenpää venakoppaan?
-naukuva nippon-

Avatar
Zeri
Viestit: 684
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Zeri » Ma Huhti 04, 2016 10:41 pm

Tuo ei kyllä sinne tule, se huohotinletku on paljon isompi. Oisko sit jotain niitä pairin letkuja? en muista ainakaan et itellä tollasta siihen putsarikoteloon edes tulis enää

urski
Viestit: 89
Liittynyt: Ke Loka 12, 2011 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki gsx-r 1000 2010

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja urski » Ke Huhti 06, 2016 4:49 pm

Elikkä honda 954 koneen puolelle pitäs saada lisää tilaa turbolle niin pitäisi poistaa öljynsuodatin ja lauhdutin ja siirtää muualle
http://aijaa.com/IptB6V
toimisikohan jos ostaisi öljynsuodattimen siirtosarjan ja kytkisi siihen samaan öljynlauhduttimen? Tosin hondan alkuperänen lauhdutin on vesijäähytteinen... kas näin-->>
http://aijaa.com/P4ZB0r

Avatar
mikzu
Viestit: 173
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 7:45 pm
Paikkakunta: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja mikzu » Pe Huhti 15, 2016 1:23 am

Kiinnostaisi tehdä tuo clip on muutos, jota nähnyt joissain bladeissa, eli ns.suoraan asennetut cliparit. Onkos joku laitellut noita suoraan? Joutuuko vaihtamaan kaasu/kytkin vaijereita(jos joutuu mistä pidemmät?) Ja ottavatko jarru/kytkin vivut kiinni katteeseen ääriasennoissa eli joutuuko etukatetta modaamaan.
-naukuva nippon-

Ruff Ryder
Viestit: 222
Liittynyt: Su Elo 22, 2004 12:00 am
Paikkakunta: KTM 690 S&M

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja Ruff Ryder » Ti Huhti 19, 2016 4:33 pm

mikzu kirjoitti:Kiinnostaisi tehdä tuo clip on muutos, jota nähnyt joissain bladeissa, eli ns.suoraan asennetut cliparit. Onkos joku laitellut noita suoraan? Joutuuko vaihtamaan kaasu/kytkin vaijereita(jos joutuu mistä pidemmät?) Ja ottavatko jarru/kytkin vivut kiinni katteeseen ääriasennoissa eli joutuuko etukatetta modaamaan.
Mä vaihdoin 636 kawan cliparit omaani ja asensin ne väärinpäin. Orkkis vaijerit riitti, en enää muista pitikö kaasuvaijeri reitittää uudestaan.. Mahtui hyvin katteen alla kääntymään, tosin jarru-ja kytkinkahvat oli lyhyet.
Mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee liikenteessä..????

Avatar
mikzu
Viestit: 173
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 7:45 pm
Paikkakunta: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93

Re: 900rr sc50 rakentelijoita?

Viesti Kirjoittaja mikzu » To Touko 19, 2016 11:00 pm

Kysellääs täältä on porukalla ideoita. Elikkä pyörä vilkutti vikavalona koodia 35(ongelmia pakoaukonsäätimen servossa), servon sisälle oli päässyt vettä ja servon asentoa turnnistavan potentiometrin akseli oli hiukan ruostunut jumiin. No sain sen herkisteltyä toimimaan, jonka jälkeen servo paikalleen ja vaijerit säädettiin paikoilleen.

Nyt kumminkin kun laittelin pyörän käyntiin nostaa kierrokset tyhjäkaynnillä 5000-6000rpm. Nyt tekee tuota joka startilla joko servo kytkettynä tai ilman. Tyhjäkaynnin säätö ruuvi ei näytä vaikuttavan ollenkaan. Kun putsari kotelon ottaa pois niin kaasuläpät ovat ja pysyvät kiinni ja silti kierrokset noin korkeat. Kaikki letkut/liittimet näyttäisivät olevan paikoillaan.

Mistä tuo kone voi saada ilmaa noiden läppien olessa kiinni että voi nostaa kiekat noin ylös? Onko ideoita mitä voisi olla rikki/irti
-naukuva nippon-

Vastaa Viestiin