900rr sc50 rakentelijoita?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: Ke Heinä 15, 2015 8:09 pm
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
Ääni kuuluu lämpimänäkin selvästi. Ja just vedättäessä, kk laakerit?
-
- Viestit: 26
- Liittynyt: Ma Kesä 23, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: Suzuki gsx-r 750
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
Mistähän kannattaisi alkaa etsimään vaihteistoa tämmöiseen vm 2002. Kuului muutama kolahdus ja nyt on kone pöydällä ja laatikko esillä. Monet rattaat on ottanut osumaa, joten lienee yksinkertaisinta metsästää kokonainen laatikko jostain. Onko tietoa käykö 929 laatikko?
ai miten niin ei keuli?
-
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ke Elo 17, 2005 12:00 am
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
Saattaa olla vähän long shot, mut kokeillaan.
Etsin ehjää 954:sen etuvaloa, läski lintu lensi päin ja nyt on kaikki rikki. Vaihdossa annan rahaa.
Etsin ehjää 954:sen etuvaloa, läski lintu lensi päin ja nyt on kaikki rikki. Vaihdossa annan rahaa.
- Zeri
- Viestit: 684
- Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
täältä löytys yks ehjä etu-umpio
-
- Viestit: 39
- Liittynyt: Ke Elo 17, 2005 12:00 am
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
No perhana. Laitan viestiä tulemaan.
-
- Viestit: 1
- Liittynyt: To Maalis 17, 2016 8:21 pm
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
Terve,
Mahtaako keltään löytyä takapenkin lukituksen osia ylimääräisenä? Olisin kiinnostunut ostamaan kaikki mekanismin osat ( Vaijeri, sarana, jne.)?
Mahtaako keltään löytyä takapenkin lukituksen osia ylimääräisenä? Olisin kiinnostunut ostamaan kaikki mekanismin osat ( Vaijeri, sarana, jne.)?
- mikzu
- Viestit: 173
- Liittynyt: To Tammi 10, 2013 7:45 pm
- Paikkakunta: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
Kysellääs täältä eli hommasin 954rr -03 ja olisi pari kysymystä tuosta ilmanputsari kotelosta.
1.Putsari kotelon kansi on kiinni reunoistaan niillä ristipäillä, mutta pitäisikö tuossa keskimmäisessä "kuilussa" keskellä kantta olla joku ruuvi? itsellä siinä ei ole mitää
2.Mihin putsari kotelon takaa lähtevä huohotus? (en tiä millä nimellä) oleva letku tulee kiinni toisesta päästä, vai pitääkö sen olla vapaana roikkuva
Kiitokset jos jollain tietoa (ps. jos jollain on tuohon pyörään sopivaa vakio etulokaria ylimääräsenä niin olisi tarvetta väril ei välii)
1.Putsari kotelon kansi on kiinni reunoistaan niillä ristipäillä, mutta pitäisikö tuossa keskimmäisessä "kuilussa" keskellä kantta olla joku ruuvi? itsellä siinä ei ole mitää
2.Mihin putsari kotelon takaa lähtevä huohotus? (en tiä millä nimellä) oleva letku tulee kiinni toisesta päästä, vai pitääkö sen olla vapaana roikkuva
Kiitokset jos jollain tietoa (ps. jos jollain on tuohon pyörään sopivaa vakio etulokaria ylimääräsenä niin olisi tarvetta väril ei välii)
-naukuva nippon-
-
- Viestit: 140
- Liittynyt: Ti Elo 21, 2012 12:00 am
- Paikkakunta: KTM 660 SMC, Monster 900, PitPro 150cc
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
1. Muistaakseni se keskimmäinen ruuvi pitää sen suodattimen kiinni kotelon kannessa kun irrottaa kannen. 2. Se letku tais tulla venakoppaan toisesta päästään jos se kerta oli se huohottimen letku, tai sitten se voi olla niitä Pair Valve -systeemin letkuja myös. Ei siellä kai pitäisi irtonaisia letkuja olla.mikzu kirjoitti:1.Putsari kotelon kansi on kiinni reunoistaan niillä ristipäillä, mutta pitäisikö tuossa keskimmäisessä "kuilussa" keskellä kantta olla joku ruuvi? itsellä siinä ei ole mitää
2.Mihin putsari kotelon takaa lähtevä huohotus? (en tiä millä nimellä) oleva letku tulee kiinni toisesta päästä, vai pitääkö sen olla vapaana roikkuva
- Zeri
- Viestit: 684
- Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
Jos se on sellanen vähän S-kirjaimen mallinen letku, niin se tulee tosiaan siihen venakopan kanteen kiinni. Pair-valven letkuhärdellin voi heittääkin sit mäkeen Mulla saattais vielä olla joku pari niitä peitelevyjäkin jäljellä jos tarvii
- mikzu
- Viestit: 173
- Liittynyt: To Tammi 10, 2013 7:45 pm
- Paikkakunta: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
En tiä puhutaanko samasta, joten laitan kuvan.Zeri kirjoitti:Jos se on sellanen vähän S-kirjaimen mallinen letku, niin se tulee tosiaan siihen venakopan kanteen kiinni. Pair-valven letkuhärdellin voi heittääkin sit mäkeen Mulla saattais vielä olla joku pari niitä peitelevyjäkin jäljellä jos tarvii
eli tuon keskimmäisen ristipääruuvin alla olevaa letkua meinaan, eli tuleeko tuo toinenpää venakoppaan?
-naukuva nippon-
- Zeri
- Viestit: 684
- Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
Tuo ei kyllä sinne tule, se huohotinletku on paljon isompi. Oisko sit jotain niitä pairin letkuja? en muista ainakaan et itellä tollasta siihen putsarikoteloon edes tulis enää
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: Ke Loka 12, 2011 12:00 am
- Paikkakunta: Suzuki gsx-r 1000 2010
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
Elikkä honda 954 koneen puolelle pitäs saada lisää tilaa turbolle niin pitäisi poistaa öljynsuodatin ja lauhdutin ja siirtää muualle
http://aijaa.com/IptB6V
toimisikohan jos ostaisi öljynsuodattimen siirtosarjan ja kytkisi siihen samaan öljynlauhduttimen? Tosin hondan alkuperänen lauhdutin on vesijäähytteinen... kas näin-->>
http://aijaa.com/P4ZB0r
http://aijaa.com/IptB6V
toimisikohan jos ostaisi öljynsuodattimen siirtosarjan ja kytkisi siihen samaan öljynlauhduttimen? Tosin hondan alkuperänen lauhdutin on vesijäähytteinen... kas näin-->>
http://aijaa.com/P4ZB0r
- mikzu
- Viestit: 173
- Liittynyt: To Tammi 10, 2013 7:45 pm
- Paikkakunta: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
Kiinnostaisi tehdä tuo clip on muutos, jota nähnyt joissain bladeissa, eli ns.suoraan asennetut cliparit. Onkos joku laitellut noita suoraan? Joutuuko vaihtamaan kaasu/kytkin vaijereita(jos joutuu mistä pidemmät?) Ja ottavatko jarru/kytkin vivut kiinni katteeseen ääriasennoissa eli joutuuko etukatetta modaamaan.
-naukuva nippon-
-
- Viestit: 222
- Liittynyt: Su Elo 22, 2004 12:00 am
- Paikkakunta: KTM 690 S&M
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
Mä vaihdoin 636 kawan cliparit omaani ja asensin ne väärinpäin. Orkkis vaijerit riitti, en enää muista pitikö kaasuvaijeri reitittää uudestaan.. Mahtui hyvin katteen alla kääntymään, tosin jarru-ja kytkinkahvat oli lyhyet.mikzu kirjoitti:Kiinnostaisi tehdä tuo clip on muutos, jota nähnyt joissain bladeissa, eli ns.suoraan asennetut cliparit. Onkos joku laitellut noita suoraan? Joutuuko vaihtamaan kaasu/kytkin vaijereita(jos joutuu mistä pidemmät?) Ja ottavatko jarru/kytkin vivut kiinni katteeseen ääriasennoissa eli joutuuko etukatetta modaamaan.
Mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee liikenteessä..????
- mikzu
- Viestit: 173
- Liittynyt: To Tammi 10, 2013 7:45 pm
- Paikkakunta: 954rr Blade -03, Suzuki RM 125 -97, Ex Yamaha FZR 1000 -93
Re: 900rr sc50 rakentelijoita?
Kysellääs täältä on porukalla ideoita. Elikkä pyörä vilkutti vikavalona koodia 35(ongelmia pakoaukonsäätimen servossa), servon sisälle oli päässyt vettä ja servon asentoa turnnistavan potentiometrin akseli oli hiukan ruostunut jumiin. No sain sen herkisteltyä toimimaan, jonka jälkeen servo paikalleen ja vaijerit säädettiin paikoilleen.
Nyt kumminkin kun laittelin pyörän käyntiin nostaa kierrokset tyhjäkaynnillä 5000-6000rpm. Nyt tekee tuota joka startilla joko servo kytkettynä tai ilman. Tyhjäkaynnin säätö ruuvi ei näytä vaikuttavan ollenkaan. Kun putsari kotelon ottaa pois niin kaasuläpät ovat ja pysyvät kiinni ja silti kierrokset noin korkeat. Kaikki letkut/liittimet näyttäisivät olevan paikoillaan.
Mistä tuo kone voi saada ilmaa noiden läppien olessa kiinni että voi nostaa kiekat noin ylös? Onko ideoita mitä voisi olla rikki/irti
Nyt kumminkin kun laittelin pyörän käyntiin nostaa kierrokset tyhjäkaynnillä 5000-6000rpm. Nyt tekee tuota joka startilla joko servo kytkettynä tai ilman. Tyhjäkaynnin säätö ruuvi ei näytä vaikuttavan ollenkaan. Kun putsari kotelon ottaa pois niin kaasuläpät ovat ja pysyvät kiinni ja silti kierrokset noin korkeat. Kaikki letkut/liittimet näyttäisivät olevan paikoillaan.
Mistä tuo kone voi saada ilmaa noiden läppien olessa kiinni että voi nostaa kiekat noin ylös? Onko ideoita mitä voisi olla rikki/irti
-naukuva nippon-