GSX 1700

Valvojat: ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
sudittelija
Viestit: 235
Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jatkettu 1400 gsx turbo

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja sudittelija » To Elo 25, 2016 10:49 pm

Tarttetko isompaa akran putkistoa? vaihtaa akran putkiston sun vakioon päittäin

Avatar
MustaSurma
Viestit: 567
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » Ti Elo 30, 2016 10:34 pm

...mun tarttee vissiin oikeesti alkaa kattoon tota penkkiaikaa täs jossain vaiheessa - justiinsa tulin himaan ja kun ajorotsin heitin naulakkoon niin alkoi palohälytin soimaan :D
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

Avatar
MustaSurma
Viestit: 567
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: GSX 1700 - työn alla, GS 450 - työn alla, "Bomberi" - myyty...

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja MustaSurma » La Maalis 11, 2017 10:34 pm

No jo se nyt on stana, bout kaikki kuvat taas rikki tässä topikissa :angry:

Se on se kevät kolkuttelemassa taas vaihteeks ovella ja eikäkö on taas vehkeet enemmin tai vähemmin levällään... ...joutunu noitten perteleen autojen kanssa puljaamaan...

...niin, se mopo. Jotain täytyisi tehdä taas vaihteeks, vähän tuppaa toi kone olemaan öljyssä. Ulkopuolelta. Ei hyvä. Yksi paikka mistä se valuttaa varmasti on tuo öljyjäähdyttimen vasemman puolen letku, tarttee se sovite ottaa auki ja vähän kurkkia että minkä takia se mahtaa vuotaa. Mutta ei nyt varsinaisesti ole valjennut että mistä muualta tulee öljyä ulos. Mä jotenkin veikkaan että huohotinputkesta (joka on kivasti siellä koneen päällä) huohotteleen sen verta että koko kone on öljyssä, koska mistään ei kuitenkaan tippumalla tipu sitä öljyä. Eli huohotinsäiliö ois noin niinkuin tilattu.

Toinen työnalla oleva homma on tuo mittaristo - minä kun menin sen mun oman mittariston vaihtamaan jonkun kanssa joka oli lipannut moponsa.. ...kun piti se motogadgetin mini laittaa kiinni, vaan on tuo vähän orpon ja tyhjän näköinen tuo keula ilman noita sen omia mittariston tötteröitä... Ekat käikäleet mittaristoa varten on tulleet jo, ja loppuja odotellaan. Samallahan sitä mittaristoa voisi vähän vaikka päivitellä kun sen kerran leväyttää pöydälle muutenkin, ihan vähän vaan :upto:

Ja sitten jos ne sais pikkuhiljaa ne saaterin isommat ruiskurungot kiinni ni hyvä olis...

...katellaan...
**ttuile vaan..
Historia kirjoitti:...Musta surma vaati arviolta 25 miljoonaa kuolonuhria Euroopassa...
Iltalehti kirjoitti:Musta surma tappanut jo 40 al-Qaida-terroristia
..kokeillaanko?

sudittelija
Viestit: 235
Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jatkettu 1400 gsx turbo

Re: GSX 1700

Viesti Kirjoittaja sudittelija » Pe Maalis 17, 2017 9:32 am

Halutko sen akran pakosarjan

Vastaa Viestiin