Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Kenestä näistä kaunottarista pitäisi sinun mielestä valita Miss Bomber 2018?

Äänestys päättyi Su Loka 08, 2017 4:15 pm

1. Cemile Kiukas
16
3%
2. Endia Patterson
4
1%
3. Janette Hanhineva
183
40%
4. Jemina Paalanen
38
8%
5. Juulia Piippo
145
32%
6. Liana Ohayon
5
1%
7. Mari Ahokas
8
2%
8. Melissa Marreiros
16
3%
9. Sonja Melander
43
9%
 
Ääniä yhteensä: 458

Avatar
Bomber Magazine
Viestit: 857
Liittynyt: To Marras 27, 2003 1:00 am
Viesti:

Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Pe Syys 22, 2017 4:15 pm

Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Bomber.fi –foorumilla valitaan nyt äänestämällä uusi Miss Bomber 2018 yleisön suosikki!

Nyt antamaan oma ääni mielestäsi parhaalle Bomber-kissalle.

Äänestää voit kirjautumalla sisään Bomber.fi foorumille sekä sen jälkeen voit kommentoida kuka heistä on suosikkisi.
Kannattaa myös tulla Bomber Magazinen ajokauden päätösbileisiin katsomaan kuka voittaa Miss Bomber finaalin!
Yleisöäänestyksen tulos ei vaikuta varsinaiseen Miss Bomber finaalin tulokseen, mutta yleisön suosikki voittaa erikoispalkinnon joka luovutetaan itse bileissä.

Varsinainen Miss Bomber 2018 Finaali käydään Bomber Ajokauden päätösbileissä Malmin lentokentällä 07.10.2017!

Liput bileisiin voit tilata jo ennakkoon täältä: http://shop.bomber.fi/party

Kilpailijat kommenttiosiossa!

Avatar
Bomber Magazine
Viestit: 857
Liittynyt: To Marras 27, 2003 1:00 am
Viesti:

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Pe Syys 22, 2017 6:30 pm

Kuva
Kilpailija nro: 1

Nimi: Cemile Kiukas

Ikä: 32 v.

Pituus: 164cm aamulla ja 162cm illalla, riippuu milloin haluaa nähdä :D

Paino: Taisi olla aamulla viirun verran alle 70kg :)

Kotipaikka: Helsinki

Harrastukset: Treenaaminen, VPK ja moottoripyörä

Ihannemies: Raamikas kropaltaan ja n.190cm pitkä. Miehekäs ulkonäkö tulee olla, sekä huomannut että leukaperiin kiinnitän huomiota ;)
Channing Tatum on aika bueno ihanne haave johon vois verrata..

Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä? - Totta Mooses! Oman rakkauspakkauksen voi löytää nimelläni vaikka instasta ;) kyykkypyörät on tän naisen suosikki.

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? - KAIKKI, mutta kyykyt ja customit on aika jees!


Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2018 -ehdokas? - Rakastan tätä lajia ja haluan edustaa Bomber tiimiä KUIN se olisi omani. Eli hymy ei hyydy edustustehtävissä ja aina autan parhaani mukaan. Olen rempseä, sanavalmis nainen joka ei haasteita pelkää,
äänestä minua niin lupaan ettet pety!

-----------------------------------------------------
Kuva
Kilpailija nro 2:

Nimi: Endia Patterson

Ikä: 26 v.

Pituus: 177 cm

Paino: 78 kg

Kotipaikka: Helsinki

Harrastukset: Tanssi, Sali, Videopelit

Ihannemies: Ihannemieheni uskaltaa olla oma itsensä. Luonnetta pitää olla kuin myös tahtoa. Hyviä piirteitä on empaattisuus,huumorintaju ja positiivisuus. Olen energinen pakkaus, eli pitkästä pinnasta saa plussaa!

Oletko ollut moottoripyörän kyydissä?- Moottoripyörän kyydissä on tullut oltua monesti! Vauhti on yksi parhaimmista tunteista mitä tiiän!

Mikä moottoripyörä saa sinut kuumaksi? -Yamaha R1 ... Tuo hyviä muistoja mieleen ;)

Miksi sinä olisit paras Miss Bomber 2018 -Koen olevani paras ehdokas koska olen luonteeltani villi ja vapaa vauhtihirmu! Muutenkin henkilönä aina seikkailu valmis, utelias uusista haasteista ja aina pää edellä mukana kaikessa.
----------------------------------
Kuva
Kilpailija nro: 3

Nimi: Janette Hanhineva

Ikä: 27 v.

Pituus: 164 cm

Paino: 53 kg

Kotipaikka: Sastamala

Harrastukset: Moottoripyöräily

Ihannemies: Oma mies eli ärsyttävä ja vittumainen

Oletko ollut koskaan moottoripyörän kyydissä? -Monesti,mutta kyllä se itse on hienompaa ajaa.

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? -Kawasaki Z 1000

Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2017 - ehdokas? -Olen energinen, kunnianhimoinen ja aidosti kiinnostunut moottoripyöristä. Haluan edustaa kunnialla Miss Bomber 2018.
-------------------------------------------------------
Kuva
Kilpailija nro: 4

Nimi: Jemina Paalanen

Ikä: 19 v.

Pituus: 158cm

Paino: tarkkaa en tiiä, varmaa aika lähellä 45 :D

Kotipaikka: Hämeenkoski

Harrastukset: romuralli ja rokkiralli

Ihannemies: Channing Tatum kelpais

Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä? - kyllä, meinannu myös tippua kyydistä ku keulittu :D

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi?- rakenneltu ja tehokas, ulkonäöstä aina pisteitä enemmän

Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2017 -ehdokas? - olen oma itseni ja halusin päästä tänne koska tykkään mallina olemisesta. Myös kokemuksena tämä on ollut hauska, omien rajojen rikkomista :)

Avatar
Bomber Magazine
Viestit: 857
Liittynyt: To Marras 27, 2003 1:00 am
Viesti:

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Pe Syys 22, 2017 6:50 pm

Kuva
Kilpailija nro: 5

Nimi: Juulia piippo

Ikä: 20 v.

Pituus: 160 cm

Paino: 70 kg

Kotipaikka: Seinäjoki

Harrastukset: Hevosurheilu ja Kuntosali

Ihannemies: Miehekäs, pitkä, lihaksikas ja tatuoinnit sytyttää, huumorintajuinen ja hauska!

Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä? - Olen, monta kertaa! I love it!

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? - Harley Davidson, pyörä jossa on tehoa ja näköä!

Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2017 -ehdokas? - Olisin paras Miss Bomber ehdokas sillä olen sanavalmis ja tilanne tajua omaava rohkea ja räiskyvä persoona. Olen edustava ja näyttävä nainen.
--------------------------------------
Kuva
Kilpailija nro: 6

Nimi. Liana Ohayon

Ikä: 27 v.

Pituus: 161 cm

Paino: 62 kg

Kotipaikka: Helsinki

Harrastukset: Autot (vanhat amerikkalaiset), punttis, ja kuhan taas aikaa löytyis niin ammunta & kiipeily.

Ihannemies: Huomaavainen hurjapää... Eläin ja lapsi rakas, sopivasti vinksahtanut, miehekäs mies!

Oletko ollut koskaan moottoripyörän kyydissä? - Olen, ja jos kyyti pyörällä on tarjolla niin sillähän mennään!

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi?: - Vaikka moottorihullu olenkin niin pyörän valinta taitaa silti mennä naisellisesti ulkonäköön painotettuna. Erikoisista pyöristä confederate p51 combat fighter ja vähän tavanomaisemmista victory octane. V kone jalkojen välissä kun vaan näyttää hyvältä!

Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2017 -ehdokas? -Olen rämäpäinen, pieni ja pippurinen moottorikahjo. Pienestä en pelästy, likaa en välttele ja rakastan vauhtia. Toista samanlaista et varmasti löydä niin hyvässä kuin pahassa ;)
Samat ominaisuudet löytyy kuin hyvästä pyörästä jotten sanoisi...
---------------------------------------------------
Kuva
Kilpailija nro: 7

Nimi: Mari Ahokas

Ikä: 23 v.

Pituus: 172 cm

Paino: 54 kg

Kotipaikka: Lahti

Harrastukset: Lenkkeily, kuntosali sekä moottoriurheilutapahtumat.

Ihannemies: Karismaattinen, spontaani sekä itsetietoinen mies joka tietää mitä elämältänsä haluaa ;)

Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä? - Ikinä en tarpeeksi montaa kertaa.

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? - Nopeasti kiihtyvät customoidut pyörät joista lähtee asianmukaiset soundit ;)

Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2017 -ehdokas? - Olen helposti lähestyttävä määrätietoinen nainen, joka ei jäädy vaikeissakaan tilanteissa. Ulkokuoren alta löytyy hauska ja sosiaalinen ihminen valmiina uusiin haasteisiin. Rakastan moottoriurheilua, sillä sitä kautta tutustuu uusiin mahtaviin ihmisiin.
--------------------------------
Kuva
Kilpailija nro: 8

Nimi: Melissa Marreiros

Ikä: 23 v.

Pituus: 173 cm

Paino: 63 kg

Kotipaikka: Klaukkala

Harrastukset: Mopoilu, sali, musiikki

Ihannemies: hauska, elää prätkäilijän elämää

Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä? - Ajan itse mielummin, mutta olen useasti!

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? - lämpeen yhtä hitaasti ku sauna mut rakennetut ja fighter tyyppiset nakut on hienoimpia.

Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2017 -ehdokas? - Tää on se oma juttu, jollakin toisella voi olla miss Helsinki tai miss elovena tai mitä näit nyt on mut mulla on nää mopohommat just se nro 1.
-------------------------------------------------
Kuva
Kilpailija nro: 9

Nimi: Sonja Adéle Melander

Ikä: 25 v.

Pituus: 162cm

Paino: 50kg

Kotipaikka: Sipoo

Harrastukset: Salilla käynti ja offroad ajo maastossa autolla. Löytyy niitä harrastuksia vaikka mitä, koska tykkään kokeilla ja oppia uusia asioita.

Ihannemies: Mies joka saa minut tuntemaan turvalliseksi eli ei mikään rimpula. Mielellään sellainen jota kiinostaa autot ja moottoripyörät. Huumorintajua ja sitä maalaisjärkee kyllä pitää löytyä.

Oletko koskaan ollut moottoripyörän kyydissä? - Kyllä! Joka kesäinen juttu. olen itsekin ajannut.

Minkälainen moottoripyörä saa sinut kuumaksi? - Yamaha R1 (Eli paljon hevosvoimaa )


Miksi sinä olet paras Miss Bomber 2017 -ehdokas? - En ole mikään hienohelmainen tyttö, vaan oon vähän räväkkä, puhelias ja erilainen. Eli vaikka ulkokuori näyttää viatomalta tytöltä, niin älä anna sen hämätä, tässä tytössä löytyy kyllä sisua! Huumorin tajua löytyy enkä pelästy pienestä. Eli sovin hyvin sinne jätkien joukkoon.

hilpoi
Viestit: 1
Liittynyt: La Syys 23, 2017 12:17 pm

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja hilpoi » La Syys 23, 2017 12:24 pm

Äänestän numeroa 3

juhpez
Viestit: 1
Liittynyt: La Syys 23, 2017 12:19 pm

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja juhpez » La Syys 23, 2017 12:26 pm

äänestän numeroa 3

Avatar
TESTO
Viestit: 499
Liittynyt: To Syys 16, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja TESTO » La Syys 23, 2017 1:02 pm

Annoin ääneni vitoselle koska ainoa jolla persekuva.

Avatar
tanskude
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja tanskude » La Syys 23, 2017 1:42 pm

Jaahas, taas aika ottaa popcornit ja huurteiset esiin :lol:

Nencia
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Syys 22, 2017 3:15 pm
Paikkakunta: Ei löydy vielä

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja Nencia » La Syys 23, 2017 5:49 pm

Ai että peballa olis ääniä saanut :lol: Täytyykin muistaa tulevan varalle :wink: Uuuuu popcornia... mulle kans!!! :P

AanestamaanVainTulin
Viestit: 1
Liittynyt: La Syys 23, 2017 8:14 pm

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja AanestamaanVainTulin » La Syys 23, 2017 8:19 pm

Kyllä huomaa että on tainnut tyttö tai sen kaveri muutaman profiilin tehdä.
Kommenteista huomaa "hilpoi" ja "juhpez".
Ei ihan reiluu kilpakavereita kohtaan näin ulkopuolisen silmin..

Maketa
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Syys 25, 2017 7:19 pm

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja Maketa » Ma Syys 25, 2017 7:24 pm

Äänestin ykköstä. Cemppu on oikeasti super persoona ja oikeasti hyvä Pr-nainen teille. Tullut tutuksi x-tremeltä ja pelkkää positiivista asennetta.
Lianalle myös peukku super myös. Tän vuoden ACS <3
Tsempit tytöille.

HumppaVeikko
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Syys 25, 2017 8:10 pm

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja HumppaVeikko » Ma Syys 25, 2017 8:16 pm

Vitoselle ääni ihan sen takia kun on aika tuhti täti ja lisäksi tuntuu olevan prätkä tietämys kohdillaan kun toteaa "hurlumhei on pyörä jossa on tehoa" :lol:

Avatar
Laiskiainen
Viestit: 909
Liittynyt: Ti Kesä 10, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Maailman rouhein Honda

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja Laiskiainen » Ti Syys 26, 2017 11:44 am

Vittu mitä paskaa
Kanada

Avatar
Smokie
Viestit: 3037
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ti Syys 26, 2017 9:07 pm

Jesus Christ, here we go again :D Odotan innolla koska Dr. Anal Torturer astuu esiin :D

Mut joo, vitonen. Muut voikin mennä baariin tilaamaan tuopillisen kermaa. No vois toi vitonenkin mennä.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

VonKoo
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2016 8:19 pm
Paikkakunta: 636

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja VonKoo » Ke Syys 27, 2017 7:17 am

Pöyristyin teiän muitten äänestyksistä, täähän on ilmiselvä 8.

Avatar
tanskude
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö

Re: Miss Bomber 2018 yleisöäänestys!

Viesti Kirjoittaja tanskude » To Syys 28, 2017 12:09 am

Voittaja varmaan on se kellä on eniten facebook-kavereita :lol:

Viestiketju Lukittu