Mitäs olet tänään rassaillut? Osa 2
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Kavionaama
- GertMüller
-
dumbfuck
Kantta vähän raotin viimeinkin turbohässäkästä,ku alko pitää rumaa ääntä. Efekti suunilleen sama,ku huomaat kortsun menneen rikki! Rojua väärässä paikassa hujanhajan
Jos odottais 9 kuukautta ja katotaan mikä sieltä tulee..
"Kun lopulta viimein kuolen,akka tulee ja herättää ennen aamu kahdeksaa ja raahaa väkisin IKEAAN sohvatyyny ostoksille!!
- Fear_factory
- mentally ill
-
Zet-X
- Viesti:
- _auzci_
Kawasaki valo-ongelma
Eilen sain vihdoin ja viimein taas pyörän alle, eli ajokausi alkoi itsellä nyt...
Pyöränä on zx-9r kawa vm.-99
Koko ilta mennyt kawan sähköjen elämää tutkien, mut tulin siihen tulokseen, et ei ole mun alaani noi sähköt...
Uutta aihetta en viitsinyt aloittaa enkä haulla löytänyt vastaavaa ongelmaa, eli ajovalot ei toimi, parkki valo kyllä palaa, ja sammuu katkasimesta, mutta ajovalolle ei tapahdu mitään, lamppu ei ole palanut, ja sulakekkin on kunnossa, samoin pitkien "väläytys" toimii niinkuin kuuluukin... eli jos jollain on tietoa missä vika vois mahdollisesti olla, ni apu olis tervetullutta. Toivottavasti ei nyt mene sarjaan typerät kysymykset, itse en vaan noista sähköistä ymmärrä mitään...
Koko ilta mennyt kawan sähköjen elämää tutkien, mut tulin siihen tulokseen, et ei ole mun alaani noi sähköt...
Uutta aihetta en viitsinyt aloittaa enkä haulla löytänyt vastaavaa ongelmaa, eli ajovalot ei toimi, parkki valo kyllä palaa, ja sammuu katkasimesta, mutta ajovalolle ei tapahdu mitään, lamppu ei ole palanut, ja sulakekkin on kunnossa, samoin pitkien "väläytys" toimii niinkuin kuuluukin... eli jos jollain on tietoa missä vika vois mahdollisesti olla, ni apu olis tervetullutta. Toivottavasti ei nyt mene sarjaan typerät kysymykset, itse en vaan noista sähköistä ymmärrä mitään...