"vauhti" burnis?
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- Tessustelija
- Viesti:
Mie olen sitä mieltä että kytkimellä lähtee hepommin sutimaan (voi johtua siitä että omistan vain piikkejä). pelkällä kaasulla uskoisi että pyörä pyrkii eka lähtemään eteenpäin ennenkuin alkaa sutimaan
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw
- Tessustelija
- Viesti:
Sen verta että minikrossilla sylttäsi ketjut ja sen verta pääsi yllättämään kun etujarruakin painoin vielä siinä vaiheessa ja etukenoa oli niin siihempä kupsahdin. Muutenki hyvä kattoa onko ketjut kireällä ennen kumin poltto leikkejä.mr77 kirjoitti:kellään kokemusta vauhti burniksen lipoista??
Honda - Aja koko kausi!
- Los_Bastardos
Porvoossahan tuo lipsahti, paljoa ei ollut(Vielä) onneksi vauhtia.mr77 kirjoitti:kellään kokemusta vauhti burniksen lipoista??
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com
www.lbstunts.blogspot.com
- BlueBlooded
Nyt kun olette noin hyvin päässyt alkuun eturenkaan lukkoon vetämisessä. Niin opetelkaa lukkojarrutus molemmilla pyörillä samaan aikaan. Kyllä muuten pysähtyy eikö ole mahdotonta. Vaatii vain paljon vauhtia ja rohkeaa mieltä. Kaikki kokeilemaan ja sitten postaamaan foorumille kuulumiset.
Suzuki Japanista, Poliisi Perseestä!
-
RoadRabbit
-
{Tico}
- Paikkakunta: Pulu & 1000-vuotinen rakkaustarina-prokkis Kawasaki
mr77 kirjoitti:kellään kokemusta vauhti burniksen lipoista??
On kokemusta. Sattuu, niin saatanasti! Vauhtia n. 50-60km/h (takarenkaalla n.160km/h) pyörä melkein poikittain ja pitoa takaselle....ja sit mentiin!
Edit: Diih, ja kaikki lähti siitä, että seuraavana päivänä oli renkaanvaihto
- Tekijä
- Entropia
- Viesti:
- Jukka85
Teet semmosen fifti/sixti seoksen bensaa ja kaadat tankkiin ja alat sudittelemaan. Silleen se luonnistuu ku itestään...The Sharpest kirjoitti:Minua kiinnostaa suunnattomasti tuo powerslide kunnon savupilvellä. Miettinyt olen, että mitenköhän moinen onnistuu?
Ekaks lähtee vaan paikaltaan suttaamaan ja sitten etujarrua luistaa ja lopulta nopeutta onkin jo reippaammin ja ruumilla ohjailla ns. larvissa?
-
RoadRabbit
Jukka85 kirjoitti:Teet semmosen fifti/sixti seoksen bensaa ja kaadat tankkiin ja alat sudittelemaan. Silleen se luonnistuu ku itestään...The Sharpest kirjoitti:Minua kiinnostaa suunnattomasti tuo powerslide kunnon savupilvellä. Miettinyt olen, että mitenköhän moinen onnistuu?
Ekaks lähtee vaan paikaltaan suttaamaan ja sitten etujarrua luistaa ja lopulta nopeutta onkin jo reippaammin ja ruumilla ohjailla ns. larvissa?
- suizaki
Juuri näinRoadRabbit kirjoitti:Jukka85 kirjoitti:Teet semmosen fifti/sixti seoksen bensaa ja kaadat tankkiin ja alat sudittelemaan. Silleen se luonnistuu ku itestään...The Sharpest kirjoitti:Minua kiinnostaa suunnattomasti tuo powerslide kunnon savupilvellä. Miettinyt olen, että mitenköhän moinen onnistuu?
Ekaks lähtee vaan paikaltaan suttaamaan ja sitten etujarrua luistaa ja lopulta nopeutta onkin jo reippaammin ja ruumilla ohjailla ns. larvissa?![]()
POWER, joka tarkoittaa Lontooksi tehoa, on juuri se fifth element, mikä taitaa piikistä puuttua moiseen toimintaan.
Slide, eli luisto voi onnistuakin näyttävästi esim. sade kelillä, kuten Jukka85 mainitsi.
Edit: Jos haluat harjoitella moto gp tyyliin piikillä oikeita powerslidejä, niin aloita vaikka pyörittämällä paskarinkiä paikallaan ja laajentamalla ympyrän sädettä. Kun sädettä alkaa olemaan se plus 20m, niin alkaa käydä piikillä vauhdin takia haasteelliseksi, kun ei voi enää kunnolla "teholla" ajaa.
Soralta on sit vaikka hyvä siirtyä asfaltille, kun alkaa taitoa tulemaan.
Kahdeksikkoa ( siis oikeasti puhdasta sellaista) on myös kiva lähteä isontamaan.
PS: Savua saat vetämällä tuorevoitelun letkun suoraan pakoputken alkukäyrän sisään ja säätämällä pumpun mahd. rikkaalle
Tuurilla ne valtamerilaivatkin seilaa...
-
castle
Tuossa kans juttua aiheesta. http://www.bomber.fi/modules.php?name=F ... c&start=60 ja pari hyvää videota.
- Entropia
- Viesti: