"vauhti" burnis?

Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo

Tessustelija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Su Heinä 09, 2006 12:37 am

Mie olen sitä mieltä että kytkimellä lähtee hepommin sutimaan (voi johtua siitä että omistan vain piikkejä). pelkällä kaasulla uskoisi että pyörä pyrkii eka lähtemään eteenpäin ennenkuin alkaa sutimaan :freak2:
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

mr77

Viesti Kirjoittaja mr77 » Ti Heinä 18, 2006 1:46 am

kellään kokemusta vauhti burniksen lipoista??

Tessustelija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Ti Heinä 18, 2006 9:57 am

mr77 kirjoitti:kellään kokemusta vauhti burniksen lipoista??
Sen verta että minikrossilla sylttäsi ketjut ja sen verta pääsi yllättämään kun etujarruakin painoin vielä siinä vaiheessa ja etukenoa oli niin siihempä kupsahdin. Muutenki hyvä kattoa onko ketjut kireällä ennen kumin poltto leikkejä.
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Los_Bastardos

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ti Heinä 18, 2006 1:14 pm

Porvoossahan tuo lipsahti, paljoa ei ollut(Vielä) onneksi vauhtia.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

BlueBlooded

Viesti Kirjoittaja BlueBlooded » Ti Heinä 18, 2006 6:51 pm

Nyt kun olette noin hyvin päässyt alkuun eturenkaan lukkoon vetämisessä. Niin opetelkaa lukkojarrutus molemmilla pyörillä samaan aikaan. Kyllä muuten pysähtyy eikö ole mahdotonta. Vaatii vain paljon vauhtia ja rohkeaa mieltä. Kaikki kokeilemaan ja sitten postaamaan foorumille kuulumiset.
Suzuki Japanista, Poliisi Perseestä!

RoadRabbit

Viesti Kirjoittaja RoadRabbit » Pe Syys 15, 2006 3:25 pm

Joku tossa tän jo mainitsikin...
Mä alottelin sillä että aluks paikaltaan ja siitä sitten liikkeelle..

dumbfuck

Viesti Kirjoittaja dumbfuck » Su Syys 17, 2006 12:08 am

myös jeesaa kummasti ku vedät takavieterin kireelle..
"Kun lopulta viimein kuolen,akka tulee ja herättää ennen aamu kahdeksaa ja raahaa väkisin IKEAAN sohvatyyny ostoksille!!

{Tico}
Paikkakunta: Pulu & 1000-vuotinen rakkaustarina-prokkis Kawasaki

Viesti Kirjoittaja {Tico} » Su Syys 17, 2006 12:46 am

On kokemusta. Sattuu, niin saatanasti! Vauhtia n. 50-60km/h (takarenkaalla n.160km/h) pyörä melkein poikittain ja pitoa takaselle....ja sit mentiin!

Edit: Diih, ja kaikki lähti siitä, että seuraavana päivänä oli renkaanvaihto :D Tässähän on vielä pintaa...poltetaan loppuun

Tekijä

Viesti Kirjoittaja Tekijä » Ti Syys 26, 2006 12:34 pm

ihan suosiolla kannattaa aloittaa paikalta, ja siitä pikkuhiljaa lähteä liikkeelle... jos tämän oppii niin voi pikkuhiljaa lisätä sitä vauhtia, etujarrulla säätää ja tuppi nuriin... :) kokeilemalla oppii
-Don't ride faster than your guardian angel can fly!
-Adrenaline keeps me int the game...

Entropia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Entropia » Ti Syys 26, 2006 1:00 pm

Minua kiinnostaa suunnattomasti tuo powerslide kunnon savupilvellä. Miettinyt olen, että mitenköhän moinen onnistuu?

Ekaks lähtee vaan paikaltaan suttaamaan ja sitten etujarrua luistaa ja lopulta nopeutta onkin jo reippaammin ja ruumilla ohjailla ns. larvissa?

Jukka85

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Ti Syys 26, 2006 2:44 pm

The Sharpest kirjoitti:Minua kiinnostaa suunnattomasti tuo powerslide kunnon savupilvellä. Miettinyt olen, että mitenköhän moinen onnistuu?

Ekaks lähtee vaan paikaltaan suttaamaan ja sitten etujarrua luistaa ja lopulta nopeutta onkin jo reippaammin ja ruumilla ohjailla ns. larvissa?
Teet semmosen fifti/sixti seoksen bensaa ja kaadat tankkiin ja alat sudittelemaan. Silleen se luonnistuu ku itestään...

RoadRabbit

Viesti Kirjoittaja RoadRabbit » Ti Syys 26, 2006 3:11 pm

Jukka85 kirjoitti:
The Sharpest kirjoitti:Minua kiinnostaa suunnattomasti tuo powerslide kunnon savupilvellä. Miettinyt olen, että mitenköhän moinen onnistuu?

Teet semmosen fifti/sixti seoksen bensaa ja kaadat tankkiin ja alat sudittelemaan. Silleen se luonnistuu ku itestään...
:lol:

suizaki

Viesti Kirjoittaja suizaki » Ti Syys 26, 2006 6:36 pm

RoadRabbit kirjoitti:
Jukka85 kirjoitti:

:lol:
Juuri näin :lol:
POWER, joka tarkoittaa Lontooksi tehoa, on juuri se fifth element, mikä taitaa piikistä puuttua moiseen toimintaan.
Slide, eli luisto voi onnistuakin näyttävästi esim. sade kelillä, kuten Jukka85 mainitsi.

Edit: Jos haluat harjoitella moto gp tyyliin piikillä oikeita powerslidejä, niin aloita vaikka pyörittämällä paskarinkiä paikallaan ja laajentamalla ympyrän sädettä. Kun sädettä alkaa olemaan se plus 20m, niin alkaa käydä piikillä vauhdin takia haasteelliseksi, kun ei voi enää kunnolla "teholla" ajaa.
Soralta on sit vaikka hyvä siirtyä asfaltille, kun alkaa taitoa tulemaan.
Kahdeksikkoa ( siis oikeasti puhdasta sellaista) on myös kiva lähteä isontamaan.

PS: Savua saat vetämällä tuorevoitelun letkun suoraan pakoputken alkukäyrän sisään ja säätämällä pumpun mahd. rikkaalle
Tuurilla ne valtamerilaivatkin seilaa...

castle

Viesti Kirjoittaja castle » Ti Syys 26, 2006 10:08 pm

Tuossa kans juttua aiheesta. http://www.bomber.fi/modules.php?name=F ... c&start=60 ja pari hyvää videota. :burnout:

Entropia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Entropia » Ke Syys 27, 2006 10:58 am

Tota...tässä kiinnosti isommalla tekeminen, ei omalla piikillä...Eli siis se tekniikka mitenkö moisen saa aikaan?

Vastaa Viestiin