forum.bomber.fi • "Tyhmät" lipat - Sivu 5
Sivu 5/6

Lähetetty: Ti Kesä 08, 2010 9:42 am
Kirjoittaja hole
Oli tarkoitus polttaa pienestä vauhdista kunnon savut ja poistua tyylikkäästi paikalta. No siinä sitte tapeilla seisten takanen pyörimään, vähän matkaa annoin mennä nii jotenki lähti menemään ihan poikittai. Siinä sitte yritin alkaa oikaiseen mutta pyörä vaan pyörähti ja tökkäsi. Olihan ainakin tyylikäs kuperkeikka asfaltilla jos ei muuta :lol: :lol: :lol: En tiedä meneekö selittämisen puolelle mutta taka renkaasta loppu just samalla hetkellä pinta :freak: Saldona, tanko mutkalla, peili poikki, tankissa lommo ja moottorin koppa halkesi.

Lähetetty: Ke Kesä 09, 2010 10:39 pm
Kirjoittaja out0
hole86 kirjoitti:Oli tarkoitus polttaa pienestä vauhdista kunnon savut ja poistua tyylikkäästi paikalta. No siinä sitte tapeilla seisten takanen pyörimään, vähän matkaa annoin mennä nii jotenki lähti menemään ihan poikittai. Siinä sitte yritin alkaa oikaiseen mutta pyörä vaan pyörähti ja tökkäsi. Olihan ainakin tyylikäs kuperkeikka asfaltilla jos ei muuta :lol: :lol: :lol: En tiedä meneekö selittämisen puolelle mutta taka renkaasta loppu just samalla hetkellä pinta :freak: Saldona, tanko mutkalla, peili poikki, tankissa lommo ja moottorin koppa halkesi.
Unohtu tosta listasta armoton vitutus ja nöyryytys? :upto:

Lähetetty: Ti Syys 07, 2010 5:37 pm
Kirjoittaja matta
Viime viikolla tyhmät lipat puutarhatuolilla mökin kuistilta, olkapäästä kiertäjäkalvosin ja kaks jännettä repes, tämän syksyn ajelut tässä.. :mad:

Lähetetty: La Syys 11, 2010 11:40 pm
Kirjoittaja Nuget
Endo yli, ranne murtu kolmesta kohtaa :)
Iha witun jepa :deal:

Lähetetty: Su Syys 12, 2010 12:35 am
Kirjoittaja Astar
Sillon ekoja kertoja kun kävin Hondalla kikkailemassa nii tapahtu tälleen sit.
Kaverin kans mietittii et keulitaan vierekkäin et siitä tulis siisti kuva.
Okei, mä lähen ekana liikkeelle ja frendi heti peräs, vähän kierroksii ja keula nousee nätisti.
Oikee käsi lipes jotenkin vähän tangolta, kaasu jäi "päälle" kulmaa niin pirusti ja en halunnu vetää ympäri joten paniikissa polkasin takajarruu oikein reilusti.. Jep liian reilusti.
Keula tulee maahan, meitsi lentää stongan yli, pää edellä asfalttiin, pyörä tulee perässä ja kaatumisrauta tulee suoraan vasempaan ranteeseen. Siinä sitten hetki keräilin itteeni ja pyörän osia ja kiroilin sun muuta, hetken päästä alko särkee niin pirusti ranteeseen joten päätin nousta ylös tuolilta ja lähtee Arvauskeskukseen.
Hey, enpäs lähdekkään päässä heittää niin vitusti ja en pysyny jaloillani. Onneks kaveri tarjoutu ajamaan mut sinne ja lopputulos oli se että ranne murtu+aivotärähdys.

PS. Oli tosi kivaa pitää kipsiä kädessä kun ulkona se +30 astetta :mad:

Lähetetty: Su Syys 19, 2010 6:16 pm
Kirjoittaja peppe1987
Tätä ei nyt voi pitää kunnon pannuna mutta TODELLA isona turhautumisena, eli kerrankin nyt kun ei satanut ja oli aikaa niin päätin lähtee ajeleen, mopo kärryyn ja mestoille. Kerkesin ajamaan sen 15min ja just opein uutta tekniikkaa ympyrään niin otin alas keulan niin vitullinen mörinä; Änkkärin kiinnitysrauta poikki ja irti putkesta. Ja voi vittu sitä vitutuksen määrää, koska on sellanen mesta missä ei voi ajaa ilman änkkäriä niin ei muutakun mopo nippuun ja takas halliin...VITTU!

:mad: :angry:

Lähetetty: Su Syys 26, 2010 10:57 pm
Kirjoittaja kimmoke
peppe1987 kirjoitti:Tätä ei nyt voi pitää kunnon pannuna mutta TODELLA isona turhautumisena, eli kerrankin nyt kun ei satanut ja oli aikaa niin päätin lähtee ajeleen, mopo kärryyn ja mestoille. Kerkesin ajamaan sen 15min ja just opein uutta tekniikkaa ympyrään niin otin alas keulan niin vitullinen mörinä; Änkkärin kiinnitysrauta poikki ja irti putkesta. Ja voi vittu sitä vitutuksen määrää, koska on sellanen mesta missä ei voi ajaa ilman änkkäriä niin ei muutakun mopo nippuun ja takas halliin...VITTU!

:mad: :angry:
That sucks ass big time tietäen mestan :mad:

Lähetetty: Ke Syys 29, 2010 2:08 am
Kirjoittaja mortal
juuri paria päivää ennen lapin reissua piti mennä sladitteleen katunakeilla ruohikolle, jossa sitten könäsin ku lähti ylisladiin
ja koipi osu pakoputkeen. siinä sitte vaihdeltiin rasvalappuja lapissa..
Kuva



pari päivää sitten keulin 80kmh alueella auton perässä muutamasata metriä, jonka jälkeen jostain syystä jalka lipes jarrulta, ja se oli menoo sitten. mopoon ei tullu paljoakaan jälkiä. takalippa halki, valosta lähti palanen, etuakselin tappi lensi jonnekkin ja tanko käänty (ei välttämättä vääntyny, en oo jaksanu tutkia vielä). no kun mopo meni yli, niin jalka litisty alle poikittain ja jalkapöydästä katkes pari luuta.
sinertäminen on jo vähän hellittänyt.
ostoslistalle menee jonkinnäköset krossikengät. jarrupolkimesta pitää tehdä pitävämpi.
Kuva

muutama viikko sitte haisaidasin ja lensin jotenki ihmeellisesati puoliks pyörän päälle ja löin pääni maahan ja telion niskani, joka on kyllä nut jo parantunu.

en sitte tiedä onko tyhmiä lippoja, mutta lippoja kuitenkin. no paskaako sen väliä. tekevälle sattuu. se on valintojen maailma.

Lähetetty: Ke Syys 29, 2010 9:40 pm
Kirjoittaja kimmoke
Tänään Peppen kanssa treenatessa nopeaa seatstander circleä oho :eek: liikaa kaasua ja perään liikaa jarrua.Alas tultiin ryminällä kyynerpään paukahtaessa maahan ja siihen parit ukemit perään ja ilmat pihalle!Vittu onneksi oli suojapaitaa päällä.siinä maassa elpyessä pyörän vieressä Peppe circlaa ympäri :firing: Eikä taaskaan kameramiestä mestoilla,Tosi hyvää matskua olis ollu :nono:

Lähetetty: Ke Syys 29, 2010 10:15 pm
Kirjoittaja Los_Bastardos
On muuten KYRVÄKÄS temppu!

Lähetetty: Ke Syys 29, 2010 10:41 pm
Kirjoittaja kimmoke
Los_Bastardos kirjoitti:On muuten KYRVÄKÄS temppu!
jep ja vitun vaarallinen oppia,mutta minkäs teet kun on saatu käppärille tupla satulat kiinni niin pitää alkaa leikkimään vetomiestä :lol: :P

Lähetetty: To Syys 30, 2010 1:24 am
Kirjoittaja mortal
kimmoke kirjoitti:Tänään Peppen kanssa treenatessa nopeaa seatstander circleä oho :eek: liikaa kaasua ja perään liikaa jarrua.Alas tultiin ryminällä kyynerpään paukahtaessa maahan ja siihen parit ukemit perään ja ilmat pihalle!Vittu onneksi oli suojapaitaa päällä.siinä maassa elpyessä pyörän vieressä Peppe circlaa ympäri :firing: Eikä taaskaan kameramiestä mestoilla,Tosi hyvää matskua olis ollu :nono:
juu ihan normaalisti ne kaikista ''hienoimmat temput'' jää aina tallentamatta :D

Lähetetty: To Syys 30, 2010 4:09 pm
Kirjoittaja peppe1987
Mistäs niitä "virapeli" kuvaajia mahtais löytyä... ? :D Helvetti kun on hieno ilma täällä Porissa, houkuttelee ajamaan!

Lähetetty: To Syys 30, 2010 7:36 pm
Kirjoittaja Los_Bastardos
Tuo kuvaajien puute on yksi vitun kirous. Kyllä joku löytyy sinne spotin reunaan seisomaan kamera kädessä, mutta kun siinä pitäs vähän käyttää ajatustakin ja eri kuvakulmia yms.

Lähetetty: La Loka 09, 2010 2:19 am
Kirjoittaja jefffe
Los_Bastardos kirjoitti:Tuo kuvaajien puute on yksi vitun kirous. Kyllä joku löytyy sinne spotin reunaan seisomaan kamera kädessä, mutta kun siinä pitäs vähän käyttää ajatustakin ja eri kuvakulmia yms.
Kyllähän mä voisin sinne tulla kuvailee, MUT EI MULLA VITTU OO KOSKAAN OLLU VIDEOKAMERAA EDES KÄDESSÄ. jätetään siis väliin :D