"Tyhmät" lipat
Valvojat: B1200, John, Bomber#1, ESKIL, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, btseppo
- peppe1987
- Viestit: 876
- Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: 954rr -03
"Tyhmät" lipat
Onkos kellään vastaavia kokemuksia, ite tuli otettuu tossa mukavat ja tyhmät lipat, oltiin porukalla yhdellä suoralla ja crfllä ite kikkailees. No keulittiin sitä suoraa eestaas ja pyöriä oli parkissa suoraan sen suoran takana ja siinä porukka tupakkia imutteli...Siinä sitten vedin keulaa nelosella ja kulmaa alko löytymään ja otin nokan alas ja whou fak! Onpas ne lähellä
Takajarru pohjaan ja samoin etujarru, lukkoonhan ne kloppirenkaat meni heti, käänsin vasemmal eli pyörä kaatui vasemmalle ja liukui yhtä pyörää pitkin ja ite liuin kans asvaltilla sen 5-10metriä...Itel kävi tuuri et liuin kahen pyörän välistä
Rossista sarvet vinoon ja etupumpun kansi halkesi....Onneks oli semmonen ylävartalopanssari päällä niin tuli vaan vähä asvaltti-ihottumaa ja vähä paikat revähti...Noo ei siin mitää kyl sil viel coastereit reenattii siin
Mutta ehkä kovassa krapulassa ajot vois jättää väliin kun ei tuu ajateltua kirkkaasti ?
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>
- Los_Bastardos
- Viestit: 3295
- Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: f4i
Perus "bensaloppuiaivittu" lippoja ja muutaman kerran tullu pumpattua kaasua kesken circlereenin liikaa, hyvin kimpoaa kawa suuntaan x
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com
www.lbstunts.blogspot.com
- peppe1987
- Viestit: 876
- Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
- Paikkakunta: 954rr -03
- Los_Bastardos
- Viestit: 3295
- Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
- Paikkakunta: f4i
- kawa6r
- Viestit: 1623
- Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
- Paikkakunta: 2-kilpinen
- Viesti:
- pommikone
- Viestit: 1522
- Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
- Paikkakunta: ni sutii
itellä käynyt joskus näin perus burnista tehdessä perä rupee pompottaa ja takarengas ottaa pidon no pyörä lähtee kun hauki rannasta ja reaktiot vähän hitaat niin ei kerennyt päästää etujarrua no siitä sitten kylelleen. pidin muuten viellä stongasta kiinni vaikka peli oli jo pysähtynyt
Arbeit macht frei
- ZiFFi
- Viestit: 434
- Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Kawasaki 636 Ninja
- Viesti:
Ite heitin iha hauskat lipat eile driftailua reenaillessa, alko siinä ideat loppuu keske ja päätettii et otan vitosella semmoset suht kovat vauhit ja vedän takajarrulla pyörän linkkuu ja koitan jatkaa sladia kaarteesee! oli tarkotus mennä sladissa se kokohomma lopussa kaasulla mutta ku päästi kytkimen kaasun kanssa irti nii takapyörä lähti alta ja fillari kylellee ja liuin sinnä puoliks sen alla sitte jonku 5-10m.. pyörä liukuu kyl ku jääl pelkkiä nailoneita vaste
varmaa hauskan näköne videolla!
Sit paripäivää sitte sattu ehkä hauskimmat pannut ku pyöritin circlee seisaaltaa nii mopedi sammu ja jotenki onnistuin lentää sarvien ylitte
jalat osotti taivasta kohti kun koitin tasapainotella hetken mutta lopulta rysähdin eturappiksen kautta asfalttii ja pyörä kaatu vieree
kyllä nauratti
Sit paripäivää sitte sattu ehkä hauskimmat pannut ku pyöritin circlee seisaaltaa nii mopedi sammu ja jotenki onnistuin lentää sarvien ylitte
- Hariz
- Viestit: 414
- Liittynyt: La Elo 11, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Stunt F4i
"Hauskin" lippa tälle kesälle ehkä on ollu se ku vedin circleä ja meinas kone sammua, pikkusen kytkintä painoin ja vahingossa jarrua liikaa samalla, pyörä pysähty keula ilmassa ja kaatukylellee ja minä sen mukana, kämmen jäi stongan ja asfaltin väliin jotenkin ja vasenjalka jotenki ohjaustangon taakse, siinä sai vähänaikaa rimpuilla että pääsi irti
- DeadBmies
- Viestit: 942
- Liittynyt: Ti Loka 02, 2007 12:00 am
- Paikkakunta: Yammu ja sen Sukisuki
Startailin omaa pyörää koulun pihas. Seisoin siinä viereesä ja painoin startti nappulaa..
Prkl pyöräs oli vaihe päällä joten sehä lähti siitä paikoiltaan eteenpäin sammu kaatu ja minä siellä alla tietysti..
Makasin siin sitte tovin ja kiroilin. Pyörälle ei onneks käyny kuinkaa mutta oma perse tuli kyl kipeeks, kengät pilalle ja vatteet bensan hajusiks.
- wigi
- Viestit: 484
- Liittynyt: Su Helmi 26, 2006 1:00 am
- Paikkakunta: NäkSteR(myydään) ja PV600cc(myydään)
- Viesti:
-
Hevimies
- Viestit: 1818
- Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
- Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone
pääsinpä sittenkin kirjottan tänne vielä tänä kesänä
. valoihin tullessa takapallo lukossa, melkein trumpetistin perään, mopo kyljelleen ja kiepsahdin selälleni, nostin jalat pystyyn ja nauroin katketakseni. taakse vilkasu, ja siinä oli matkailuauton puskuri
mopo pystyyn ja hirveet tuuletukset
. ei käyny millekkään mitään. pikku naarmu maskiin ku osu trumpetistin vaimentimeen